כיכר השבת

יו"ר יש עתיד מרוצה

לפיד: "יהיה יפה, להוציא פעם אחת את תפילת התשובה אל מתחת לכיפת השמיים"

מנהיג מפלגת יש עתיד ויו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תוקף את ראש הממשלה נתניהו על ההשוואה בין תפילות להפגנות בסגר, ומביע שביעות רצון מרעיון התפילות בצום - בחוץ (בארץ)

92
יוני גבאי | כיכר השבת | ה' בתשרי | 23.09.20
לפיד
לפיד (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד מתייחס היום (רביעי) להשוואה שעורכים רבים בין התפילות בבתי הכנסת להפגנות, ברקע הכוונה להחמיר את הסגר בישיבת קבינט הקורונה.

בפוסט שפרסם, מציג יו"ר מפלגת יש עתיד בחיוב את האפשרות לערוך את התפילות בצום יום הכיפורים הקרוב במרחב הפתוח, וטוען: "זה אפילו יהיה יפה, להוציא פעם אחת את תפילת התשובה אל מתחת לכיפת השמיים".

וכך כותב לפיד, תחת הכותרת 'מפגינים אחריות': "אז עכשיו יש דיון שנקודת המוצא שלו היא 'ההפגנות מול בתי הכנסת', למרות שזה פשוט לא אותו דבר ומה זה קשור בכלל? זה כמו לקיים דיון על 'חופי הים מול בתי הספר', או על 'פארקים מול מעליות'; שניהם חשובים, אבל הם פשוט לא דומים".

"נתניהו מחבר אותם, רק כי זה משרת אותו שדתיים וחילונים ישנאו אחד את השני. הוא הרי מטפח את השנאה הזו לא מאתמול. אז אנחנו שוכחים שכל הנושא לא קשור בכלל לדתיים וחילונים, אלא להבדל בין מקומות פתוחים למקומות סגורים. אנשים יכולים להפגין במקומות פתוחים כל עוד הם נוהגים באחריות, לובשים מסיכות, שומרים על ריחוק חברתי".

לדברי לפיד, כאמור, "אנשים גם יכולים להתפלל בחגים במקומות פתוחים לפי אותם כללים. זה אפילו יהיה יפה, להוציא פעם אחת את תפילת התשובה אל מתחת לכיפת השמיים. מדובר באחריות אישית, שהיא הדבר היחיד שיכול להציל אותנו מהמגפה הזו".

"במקרה או לא, אחריות אישית היא גם הדבר היחיד שנתניהו לא יצליח לזהות אותו אפילו אם ידביקו לו אותו על המצח. כי אחרי שאנחנו מסבירים את כל ההשלכות ומנתחים את כל העובדות נתניהו פשוט אומר שוב 'מפיצי מחלות! למה הפגנות כן ובתי כנסת לא?!' ושוב, ושוב-ושוב-ושוב, ועוד הרבה פעמים, כי זו השיטה שלו, והוא יודע שבסוף יהיו הרבה אנשים שיקנו את ההשוואה המטורפת הזו".

עמדתו של נתניהו (צילום: דוברות)

יו"ר האופוזיציה ממשיך ותוקף: "אפשר להגיד על נתניהו לא מעט דברים רעים, אבל הוא עקבי; כשמשהו לא מוצא חן בעיניו הוא מתחיל להשמיץ אותו. הוא עושה את זה הכי נמוך, הכי מגעיל שאפשר, הכי לא מתאים לראש הממשלה - ואז לא מפסיק. אחרי חמישים פעם, מאתיים פעם, אלף פעם, האוזן מתרגלת. כל מומחה בפסיכולוגיית המונים – וביבי מעסיק לא מעט כאלה – יכול להסביר לכם שככה עובד המוח שלנו: כשאתה שומע משהו מוכר, שכבר שמעת הרבה פעמים, הוא מתחיל להישמע לך נכון, או לפחות סביר".

"ככה זה היה עם המערכת המשפטית. כשהוא התחיל להגיד שכולם שמאלנים שתופרים לו תיקים, גיחכנו בבוז. מי תופר לו? אלשיך? מנדלבליט? שי ניצן? כל הימניים והדתיים האלה שהוא מינה בעצמו? למה? מה יוצא להם מזה? אלא שגיחוכים לא מרשימים את ביבי. הוא פשוט המשיך. אמר את זה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם, ובסוף השקר המתועב הזה הפך לעמדה לגיטימית, שראוי לנהל עליה דיון רציני, וכולם שכחו שבפעם הראשונה שהם שמעו את זה הם דווקא ידעו דווקא שזה שקר נורא שהוא סתם המציא".

ובאשר להפגנות, טוען לפיד, "ככה זה היה גם איתן: ברגע שביבי ראה אותן הוא הבין שהן מסכנות אותו, אז הוא הלך לעבוד כמו שהוא רגיל. התחיל להגיד שהם אנרכיסטים, ומפיצי מחלות, וחייזרים, ועושים צרכים בחצרות, ועוד שורה של אמירות שלקוחות ישר מתוך כל מניפסט אנטישמי שפורסם אי פעם. בעקביות הרגילה שלו הוא טען שוב ושוב שההפגנות הן מוקדי קורונה למרות שאין לזה שום הוכחה, לא משנה כמה חיפשו. אז בפעם הראשונה כולם ענו לו 'בחייך, אל תבלבל את המוח, זה באוויר הפתוח עם מסכות, אין שם הדבקות', ובסוף זה נשמע כמו אפשרות סבירה".

"ליכולת שלו לחזור על כל דבר אלף פעם יש עוד יתרון מבחינתו: לא מדברים על דברים אחרים. כשכל הדיון הוא על ההפגנות, לא מדברים על הכישלון הנורא שלו בניהול הקורונה, ועל איך הוא ריסק את הכלכלה, ועל זה שכל העולם יודע כבר שהוא נכשל לגמרי ואף אחד כבר לא מתקשר אליו. אלה לא נושאים נוחים מבחינתו, אז הוא אומר עוד פעם, 'מפיצי מחלות!' וכל הפסטיבל מתחיל מחדש", מסיים יו"ר יש עתיד לפיד.

תוכן שאסור לפספס
92 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
אמת ויציב. לפיד צודק בענין ביבי. גם אם לא אוהבים את לפיד, יש להודות שנתניהו הוא הנוכל והשקרן הכי גדולים שקמו לישראל בעת החדשה. לא צריך לאהוב את לפיד בשביל להבין את הדבר הזה.
ישראל28.09.20
מי נוחל ?!
עד כאן27.10.20
77
נמאס ממך. איש מלא שנאה
יאיר24.09.20
76
מוזמן להצטרף.....
בוקר טוב24.09.20

הצגת כל התגובות

75
האוייב הגדול של היהודים של הישראלים מדבר אם אפשר בלי התמונה שלו אסור להסתכל בפני רשע ארור כזה
א24.09.20
74
סתום יכלב בן כלב אל תתערב בדברים שלא קשורים אלייך
הדר25.09.20
73
שונא ישראל כמו אביך לעולם לא תדע מהי קרבת משפחה כי לא היה לך את זה חגים שבתות מועדים אתה ושכמותך לא יודעים מה זה בגלל זה אתם מרשים לעצמכם לזלזל בעם שאוהב דת לחגוג מועדים ושבתות תלמד קצת משכננו הנוצרים המוסלמים ריזה הערכה יש להם לבתי כנסת כנסיות מסגדים אז עשה טובה לפיד לך קח הפסקה באמת לך לדוג דגים
ללא שם24.09.20
72
מעניין שפתאום אכפת לו מהשנאה בין דתיים לחילוניים....
מחוכם24.09.20
71
לפיד פתאום דואג לתפילה.שתהיה בחוץ.שכחת שתפילה אינה הפגנה,היא בעלת ערך עליון.
א.ע25.09.20
70
לפיד תחזור לישון אתה לא מבין כלום אתה רשע גדול מאוד
אילה כהן24.09.20
69
לפיד אים יתפלל כול תפילתו שביבי ירד מרשות הממשלה תיפלת שינאה וקינאה אנה מתכבלת
נסים זכות 24.09.20
68
מעניין אם פעם אחת הוא יוכל להגיב עניינית חוץ מללכלך כל שניה על ביבי
אלחנן ב24.09.20
אין שום דבר נקי בביבי
רון24.09.20
67
רק שלצום יום שלם ולהתפלל יום שלם בחוץ, לפיד שמימיו לא צם יום אחד בחייו- זה מאד קשה. אבל לא ציפינו ממך שתבין
שרי24.09.20
66
אני ארוץ לזרועותיו של ... לפני שבכלל אקשיב לדברי עוכר ישראל הזה
אסף26.09.20
65
לפיד חשוך שכמוך!!!! אין לך את האומץ לומר בפה מלא את רצונך לראות בתי כנסת וחצרות ריקים ממתפללים??? הרי אתה יודע כמה יהודים תמימים וטהורים זקנים וחלושים יוותרו על הרעיון להתפלל בחום השרבי ובצום!!! רשע מרושע!!! חזור בתשובה בימים אלו!!!
טומי 24.09.20
64
אני בעד, בתנאי שיסדרו צילונים וכיסאות במרחב הציבורי הפתוח
הדסה עילם24.09.20
נכון, חבל שהפוליטיקאים החרדים לא דאגו לכך, במקום לצאת בהצהרות ובמלחמה על פתיחת בתי הכנסת...
מצדרביעי25.09.20
63
לפיד מנסה להפגין ידע ביהדות...ונכשל! ממציא מושגים חדשים..."תפילת תשובה"...🤪 אתה מדבר על שנאה בין חרדים לחילונים שנתניהו מלבה?! ומה עשית עד עכשיו?! זאת לא האג'נדה שלך במקרה???
צפונית24.09.20
62
יאיר אנחנו עם ישראל מאחורייך שחרר אותנו מהצרה הזאת הדביקה שנקראת ביבי
אמיליה24.09.20
61
חזק!!! לפיד אני מקווה שאתה אכן צם.. לא שואלת אם אתה מתפלל...
שירי24.09.20
60
באמת אני לא מבין מר לפיד איך לא התייעצנו אתך עד היום בנושא התפילות איך ומה להתפלל ואיפה ? אולי גם כדאי שתלמד אותנו מה ללמוד וכמה ?בכלל אני חושב שאם אתה כזה חכם כדאי שתנסה לייעץ גם לנוצרים ולמוסלמים
יש שינוי23.09.20
59
די תרגיעו. איזה תגובות מגעילות ככה בערב יום כיפור "ואהבת לרעך כמוך" אז מה אם יש לו השקפה שונה. הוא יהודי.
ב23.09.20
חחחח מי שהולך חזק נגד היהדות הוא יהודי ? אולי ערב רב הוא רוצה שכל החרדים יעשו צבא קורא להם משטמתים אוכלי חינם רוצה שתינוקות של בית רבן ילמדו את הלימודים שלהם ליב"ה ועוד רוצה שלא יהיה תפילות אבל הפגנות זה מצווה מדאורייתא
נננ23.09.20
מי אתה שתקבע מי לא יהודי??!! כל מי שנולד לאמא יהודייה הוא יהודי לא משנה מה אתה חושב!
ש24.09.20
58
סתם קטע: בגירוש מגוש קטיף הגבילו הפגנות הרבה יותר גדולות מההפגנות בבלפור, שהיו נגד הממשלה והחלטותיה, בלי סכנת חיים ממגפה כלל עולמית.
שלמה23.09.20
57
סתם בשביל ההבחנה ביבי בממשלת מעבר-מנהל הכל למופת: *מקבל החלטות קשות ומהירות, *מציל את חיי אזרחי ישראל, *מודיע על סגר בזמן אמת, *התחלואה יורדת לאפס-ישראל ירוקה! ממשלה פריטטית: *גנץ תוקע כל דבר שקשור לקורנה *ניסנקורן-מנדלבלי בעד הפגנות ומביאים עלינו גל של תחלואה *שסע בין דת לעם!
שלמה23.09.20
56
קמו בעבר הרבה צוררים ליהדות שריד אלוני ועוד. הסיפור של לפיד עוד לא היה צורר בן צורר, לא מתבייש להכריז לציבור לא לשמור על ההנחיות, ועכשיו לועג לציבור יהודי שיצטרך לעזוב בית הכנסת ולעבור לתפילה ברחוב ללא מזגן ותחת צום, כמה שהוא מנותק מהעם הוא אשר אמרנו צורר בן צורר יהדות
לפיד23.09.20
55
תשב בשקט, אתא לא מעניין אותנו!!😈
חני23.09.20
54
נשמח לשמוח שיאיר לפיד הצטרף לאחד המנינים לתפילות יום הכיפרים הגיע הזמן שיחזור בתשובה
זאבי23.09.20
53
נראה את יאיר מתפלל תחת כיפת השמים 6 שעות רצוף בחום ובצום.
הילה23.09.20
52
אם לפיד יצום בכיפור זה יהיה עוד יותר יפה
שיר23.09.20
51
הם מקיימים פסטיבל של אנרכיה שנאה והדבקה בקורונה והם קוראים לזה ''הפגנה'' וכל זה במטרה להרוס ולהחריף את משבר הקורונה וכך להחליף את נתניהו הם רק מפספסים נקודה אחרת: להיפך! זה רק יהרוס את מה שנותר מהם.. האזרח השפוי מביט ומבין. תמשיכו!
שלמה23.09.20
50
איזה חתיך אתה
יהודי23.09.20
מה הסיפור איתך????????? והם רוצים שבמקום שנמות מקורונה נמות מחוסר תזונה והתייבשות בארבעים מעלות בחוץ בצום מה הסיפור שלהם שיחשבו קצת??????
איזה אחד23.09.20
49
לא ביבי ולא אחמד טיבי, לא שרון ולא שרונה(קרונה). בכל מה שיחס ביבי לעצמו וזכותו נחל מפלה ובמה שהנהג כיהודי שליח עם ישראל הצליח. ואלה כגון לפיד וחבירו הלו כבר נאמר..... סייג לחכמה שתיקה. עם ישראל הקבה מדבר איתנו ממש ברור באו ניתבונן וניפנה רק אילו .....
מני23.09.20
48
אמליץ למר לפיד לבדוק קודם מה בכלל המקור לצום ביום הכיפורים כי נראה על פי מה שהואאומר עכשיו שהוא עדיין חושב שזה מנהג שהתפתח בתקופת גירוש ספרד כי שכתב לפני שנים בעיתון מעריב כשעבד שם. במאמר ההוא כתב לפיד שהוא לא מבין למה בדיוק את הצום ביום כיפור שומרים רוב עם ישראל ואפילו החילונים כי הרי "בעוד השבת כת
שמעון23.09.20
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שישקו24.09.20
רציני המאמר ההוא? הזוי.
שושי24.09.20
47
הוא לא הרבה יותר טוב מנתניהו, אבל הוא צודק כאן בכל מילה. התעמולה נגד ההפגנות במרחב הפתוח, בעוד כולנו נמצאים מדי יום בחללים סגורים שהסכנה בהם ממשית, אוטובוסים, חנויות, חיידרים, ועוד.
בועז23.09.20
46
אי אפשר לאמר שאין צדק בדבריו. למרות שמצידו זאת צביעות שאין כדוגמתה כי אם יש מישהו שרוצה שתהיה שנאה בין חרדים לחילונים זה הוא. אבל איך אומרים? קחו את האמת ממי שאמרה. הוא צודק. אין השוואה בין הפגנות לתפילות ולו משום שאי אפשר להשוות תפילה לדברים בזויים. ובזה שנתניהו משתמש בפסיכולוגיות כדי לעצב את דעת ה
שפויה23.09.20
45
יש לו טעות את קטנה ומשמעותית: ההשוואה היא לא 'בית כנסת = הפגנות' אלא 'תפילות = הפגנות'. תפילות בחוץ מותר עד 20 (אתה אומר שצריך עד 20? 'בחייך, אל תבלבל את המוח, זה באוויר הפתוח עם מסכות, אין שם הדבקות') לעומת הפגנות שאין שום הגבלות.
טעות קטנה23.09.20
44
לא מבין את הקטע של השמאלנים שקוראים לעצור את ההפגנות לשחק עכשיו את הקדושים. הרי עד עכשיו סיפרתם לנו שאי אפשר להידבק בהפגנות, אז מה ההצגה הזו של דאגה לשלום הציבור עאלק? מה קרה נשמות? הכח נגמר? אהוד בדרך למעצר? אם תעצרו עכשיו, זה יהיה רק כי נכשלתם. 3 חודשי טירלול ונכשלתם!
שלמה23.09.20
43
כולם מסבירים בטוב טעם למה תפילות כן, והפגנות לא. או הפגנות כן ותפילות לא. אני רוצה להציע פשרה: גם תפילות במתווה, וגם הפגנות ענקיות בכל הארץ עפ"י שמירת הכללים! וזה למה? כי הסגר הזה חרטא ולא עוזר בכלל, אלא רק דופק את הכלכלה. תפתחו הכל!! ומי שבקבוצת סיכון, או מפחד שישאר בבית.
שלמה23.09.20
ומה עם עשרות אנשים שמתים ללא מחלות רקע ולא בקבוצת סיכון ר"ל? ומה עם הנזקים שמלווים את כל המתאוששים ממצב קשה? ומה עם אותם שבקבוצות סיכון שנזהרו ובכל זאת הגיע אליהם הנגיף? פתחו את הכלכלה וזיעור החולים קשה והנפטרים קפץ איפה החכמה בכך? צריך למנוע עד כמה שאפשר, לחנוק כלכלה להרבה זמן עולה חיים, אבל סגר קפ
אורי כהן23.09.20
42
האמת, אם נתעלם מההיסטוריה שלנו איתו, כותב דברי טעם. הגיע הזמן שבנימין נתניהו יפנה את הכיסא. הוא באמת מצטיין בעיקר בהסטת ההמונים
בני ברק24.09.20
41
חבל שהוא לציין את הדוגמה הכי טובה " זה כמו להתפלל מול ביתו של יאיר לפיד"
אפס מאופס23.09.20
40
אתה מוזמן להצטרף למניין. מה אתה לא יהודי?
תמי23.09.20
39
...........גדול מתעבי יהודים חרדים בעת החדשה!!!!
חומץ בן חומץ23.09.20
38
אבינו מלכנו הסר מעלנו כל דבר רע ומשטינים מעלנו בטל ממנו כל גזרות קשות ורעות כאילו הוא מבין משהו שהתעסק בהפגנות וזהו וגם זה עדיף שלא...
משה דדון23.09.20
37
חחחחחה מי אתה חושב שאתה מומר ואפיקורס שנראה לך שנקשיב להבלים שלך?
חסיד23.09.20
36
מי אתה לפיד? מי אתה שתגיד מה יפה ומה לא? תחזור לאורווה שלך עמ"י לא מעוניין לשמוע את דעותיך קשקשן
נתנאל23.09.20
35
מעניין לפיד שלפני קצת זמן צעק למרד נגד כללי השמירה מקורונה עכשיו מדבר על איך להתפלל אבל אנחנו שומרים על החיים לא בגלל אנשים כמו לפיד רק למרות לפיד אנחנו מתפללים לפי כללי ההזהירות עם תפוסה יותר מצומצמת מהמותר כי אנחנו שומרים יותר על חיי אדם מלפיד נתניהו ודומיו הם לא ילמדו אותנו על ערך חיי אדם אנחנ
שמויגר23.09.20
חוץ מזה שאנחנו המגזר עם הכי הרבה חולי קורונה הכל בסדר... קצת אוביקטיביות לא תזיק
באמת?24.09.20
אנחנו מגזר עם הרבה חולים כי שם חילונים לא נבדקים.... הם הולכים להפגנות, ומשאירים פלאפונים בבית, כל מה שאפשר עושים כדי שלא תהיה הוכחה להדבקה. באמת נראה לכם שאין שם הדבקה??? וכל אלה שכתבו שלפיד צודק- רוצים להתפלל בצום, בחום, יום שלם בחוץ? אם שומרים על הכללים אין שום בעיה להתפלל בבית כנסת.
שושי24.09.20
34
לפיד בין כה לא מתפלל מה אכפת לו שהחרדים יתפללו בחום ??
מוטי23.09.20
33
פשוט חכם ונכון
טל23.09.20
32
לפיד,טיפש מטופש.לא מבין דבר ביהדות.מוטב שתשתוק.אילו השוואות עושה.שהקב"ה ישלם לך על מעשיך ודיבוריך.
ללא שם23.09.20
31
שקט! השטן מדבר!!!
חומץ בן טומי23.09.20
האם אמא של החומץ (יין. נראה לי...)
ספרדי פשוט23.09.20
30
נראה שאתה כותב שם על עצמך...
ברק23.09.20
29
למה נותנים לו במה במגזר שלנו את מי בכלל הוא מענין ??
אבי23.09.20
28
לפיד אתה פסה אין לך צאנס להיות בראש המערכת של מדינת ישראל אתה ובוג יכולים להיות רק העוזרים של יזבק עודה ושל הגניקולוג הוא ירפא אותך
אושר23.09.20
27
יאיר לפיד קם בבוקר אוכל ארוחת בוקר מדבר לשון הרע על ביבי בתקשורת והולך לישון , למחרת שוב פעם יאיר לפיד קם בבוקר אוכל ארוחת בוקר שוב מדבר לשון הרע בתקשורת על ביבי והולך לישון , ושוב פעם למחרת יאיר לפיד קם בבוקר אוכל ארוחת בוקר מדבר לשון הרע על ביבי בתקשורת והולך לישון , ושוב פעם .....................
אביב24.09.20
26
אתה לא שם לב כמה פעמים אתה בעצמך חוזר על הטענות המנוולות שלך נגד ביבי ונגד החרדים. ובקשר "יופי שבתשובה תחת כיפת השמיים" אתה מוזמן להצטרף, כבר בתחילת היום מתירים לך "מתירים להתפלל את העבריינים"!
אחד העם23.09.20
25
לא מעוקצך ולא מדובשך אתה ושכמותך ששים להרוס כל דבר שבקדושה זה הזמן באמת לחזור בתשובה אמן!
יהודי24.09.20
24
אפשר להפגין בשירותים!!!!!!! לא צריכים עצות ממך רשע!!!!!
מזועזעת23.09.20
23
יאיר לפיד כנראה ש12 שנות לא מספיקות. הפסול כמונו פוסל
אחת שאיכפת23.09.20
22
לפיד אתה ליצן אתה יורד את המדינה
אשי23.09.20
21
אני חושב שהיו צריכים לעשות את דיוני הכנסת בקורונה תחת כיפת השמיים .בלי צום תאכלו תשתו .רק לא ישר מהרכבים הממוזגים למשכן הממוזג . אני לא מביע עמדה איך לעשות את התפילות קטונתי מדובר מחד בפיקוח נפש ומצד שני תפילה בחוץ לא רחוקה מפיקוח נפש התעלפויות וכדומה . יום כיפור הופיע בלוח השנה .הסגר היה צריך להי
לא חשבתם =זלזול23.09.20
20
יהיה יפה אם תסתום את הג'ורה שלך גוי משוקץ!
יהודה החסיד23.09.20
19
איזה כסיל ... בא נראה אותו מתפלל יום שלם תפילת יום כיפור החוץ בלי מזגן ... ועוד בצום ... הבחור פשוט אידיוט עם דיפלומה... נטול רגש ושכל... ועוד מתכנן להיות ראש ממשלה ... ילד מגודל ...
נחש23.09.20
18
הוא מאד רוצה תפילות ביום הכיפורים בחוץ בחום נוראי של למעלה מ 30 מעלות והוא מאד ישמח על כל יהודי שח"ו יתעלף מהחום ןעןד יותר הוא ישמח אם ח"ו בעקבות החום וההתעלפויות אנשים יאלצו לשבור ח"ו את הצום , וע"ז אמר הכתוב "מרשעים יצא רשע" "לב רשעים אכזר" הכל כמובן כ"ז שהוא לא חוזר בתשובה אבל בתשובה אפי' רשע כמו
מנחם 23.09.20
17
וואו, איזה פוסט מרגש, וגם... מאוד חכם... נראה לי תתחיל לחשוב לפני שאתה כותב, זה יעזור לשטויות שאתה אומר להישמע קצת הגיוני לא נורא, תנסה עוד פעם, אולי תצליח בסוף
שמילץ23.09.20
16
ב״ה יוכח לעיני הכל שהרבנים יפתרו לנו את בעית הקורונה בקרוב .שמחת התורה תהייה שמחה גדולה לכל בית ישראל
מאמחן23.09.20
15
יאיר חמוד ! כמה כוחות אתה משקיע באהבת ישראל, מהיכן המשאבים לזה . אמנם ידוע שאתה בנו ממשיכו של אביך , אבל עם כזו מסירות נפש ,עם כזו פנאטיות !!! ממש קיצוניות ל"ע !!!
עופר23.09.20
14
ביבי איבד שליטה על הקורונה הפכנו להיות המדינה עם הכי הרבה קורונה בעולם
דברי טעם23.09.20
13
מענין שציבור חרדי ומעצבי דעת קהל וכמה רבנים בודדים חושבים כמו יאיר לפיד עצוב הפך דעת תורה הפך דעת בעלי בתים
יוסי 23.09.20
12
יאיר מומחה בשטיפת מח לשנאת האחר החרדי !!! ממש מגלה לנו את שיטותיו
צבי23.09.20
11
לפיד =💩🐒🦍🐈🐅🐆🦌🦏🐪🦛🐐�
לפיד חויליגן23.09.20
10
''גם אוויל מחריש חכם יחשב''
מחוכם24.09.20
9
מומחה חדש לעניני תשובה... לעבור עבירות לפיד מומחה יותר גדול
צבי23.09.20
8
הגורן לשנאה וקרע זה השמואל ההזוי נשים מתערטלון על סמל המדינה ומוצגים מוזרים ועוד זה גורם לשנאה
דפנה23.09.20
7
תמצית הסיפור בישראל. הימין מתריע >> התקשורת מכחישה >> השמאל דוהר לאסון >> 1,000 ומעלה מתים >> הציבור מבין את גודל האסון. הנוסחה הזו תקפה לקורונה אך כמובן נוסתה בעבר עם למעלה מ- 1,000 מתים כתוצאה מהסכם אוסלו.
שלמה23.09.20
ימינם ימין שקר
נננ23.09.20
6
לפיד הוא בור, חלאה, זוהמה וכל דבר רע. הלואי שיתפגר בשנה זו רק מכאב הלב שחלומו מתנפץ וביבי ממשיך להיות רוה"מ על אפו ועל חמתו. שלא יקשקש מהי תשובה ומה לא. חדל אישים ארור יהיר לפיד
אבי 23.09.20
5
תבורך מפי עליון יאיר לפיד היקר!!!! בע"ה רה"מ הבא!!!!
טולי בן טולילה23.09.20
חחחח
מיכל23.09.20
4
יאיר היקר, כולנו יודעים שאתה בשנים האחרונות ניכנסת למשהוא שאתה מת לצאת ממנו אתה מקבל מנדטים על זה שאתה עושה פירוד בעם? שאתה יוצא נגד הדעת? שאתה מפרסם פוסטים שיקרים? שהיה ברור לך שאם האמת אפשר להתמודד רק אם שקר אבל תזכור, לשקר אין רגלים ובסוף כולם ידעו את האמת, ועוד כולם יראו איך יאיר לפיד יתחנן לד
יהודי שאכפת לו23.09.20
3
כל אנשי השמאל שהתעוררו ביממה האחרונה וקוראים כעת להפסקת ההפגנות מתוך "גילוי אחריות". מאוחר מדי כפרות. זה היה יעיל קודם, עוד לפני שעודדתם אלפי מטורללים לצאת לרחוב ולהפיץ נגיפים. עכשיו קצת מאוחר מדי אבל מבין את זה שדמם של אלפי אנשים על הידיים יכול להעיק.
שלמה23.09.20
2
אם השמאלנים יקיימו הפגנות בפנים אנחנו נתפלל בחוץ
חרדי23.09.20
1
צודק חלקית ואז מנסה להשפיע עלינו אחרי ששמענו וראינו התכתבויות מפלילות בין שי ניצן ומנדלבליט וכל שאר הזבל
יאיר23.09.20
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סמוטריץ' במתקפה: "לדבר רק באש, המשלחת לקהיר טעות"

דוד הכהן | 17:09

לא הסכים לפגישה

סמוטריץ' באולטימטום: טיפול ביוקר המחיה? רק אחרי רפיח

יוני גבאי | 09:37

דיווח בארה"ב

גורמים בממשל האמריקני דחו את ה"הסכמה" של חמאס 

יוני גבאי | 07:36

"לעולם לא נרפה"

גנץ מגיב לסירוב בישראל: דואגים לחטופים. אין שיקול פוליטי

דודי בן חמו | 06.05.24

באופוזיציה תוקפים

אחרי הודעת חמאס | בישראל הבהירו: ההצעה לא מקובלת 

דודי בן חמו | 06.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

"אחראי על המינויים"

רה"מ נתניהו מנסה למנוע מינויי קבע של ראשי אגפים בשב"כ

יוני גבאי | 06.05.24

לקראת כניסת צה"ל

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 06.05.24

"הטרפוד של נתניהו"

משפחות חטופים לגנץ ואיזנקוט: תגידו את האמת על המו"מ

ישי כהן | 06.05.24

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 06.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

נגד הדיווח

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 06.05.24

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

ה"אישה שהצילה יישוב שלם"

בעקבות איומים על חייה: נסרין ויתרה על הדלקת המשואה 

דוד הכהן | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24