כיכר השבת

במליאת הכנסת

בנט: 'ביבי וחבריו - חמוצים'; נתניהו: 'איך הצלחתם לקלקל?'

ראש הממשלה, נפתלי בנט, במתקפה חריפה נגד ראש האופוזיציה נתניהו: "נתניהו וחבריו, הפכתם לחמוצים החדשים". על גפני: "יש לו רגשות מצפון". נתניהו: "למען ה', איך הצלחתם לקלקל?" (ארץ)

98
ישי כהן | כיכר השבת | ג' באב | 12.07.21
נפתלי בנט במליאת הכנסת (צילום: ערוץ הכנסת)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, תקף הערב (שני) את ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו וחברי האופוזיציה: "נתניהו וחבריו, הפכתם לחמוצים החדשים".

במהלך דיון 40 חתימות במליאת הכנסת, השיב רה"מ בנט למתקפות של חברי האופוזיציה ואמר: "מישהו פה ברח? איפה הוא? לא צריך לפחד.

"אני יושב פה והקשבתי בקשב רב לנאומים המעמיקים והמחכימים של ח"כ גלנט, של ח"כ סמוטריץ, של ח"כ גלית דיסטל, והתמונה הולכת ומתבהרת - ח"כ נתניהו, ח"כ דיסטל וסמוטריץ, הפכתם לחמוצים החדשים.

"את מה שאתם הזנחתם - אנחנו מתקנים, ואתם החמוצים החדשים. ח"כ יריב לוין, ח"כ מאי גולן, ח"כ ניר ברקת, נכנסתם כל כך מהר לתפקיד החמוצים שגם כשאתם רואים דברים נפלאים קורים אתם לא יכולים לפרגן.

"בואו ניתן דוגמאות. ח"כ ביבי נתניהו פחד, שבוע אחרי שבוע, לקיים מצעד דגלים, והוא דחה ודחה ופחד ואז קיימנו. קיוויתי לראות מחירות כפיים. כלום. רק קיטרתם. מכי אתם החמוצים החדשים. אחרי שנה וחצי שח"כ ביבי נתניהו וח"כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, השר ניצן הורוביץ, השר בני גנץ ואני - סגרנו את זה. מקיוויתי לראות מחיאות כפיים, ורק חמיצות".

באשר ליו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, אמר רה"מ בנט: "יש לו רגשות מצפון, הוא יודע שבגלל נאמנות עיוורת לנתניהו הוא פגע בכל הציבור שלו. כגודל רגשות האשמה - גודל הצעקות. לא צריך להתרגש".

בנט הוסיף ותקף את נתניהו: "מה האינטרס הישראלי שלמענו החריב נתניהו את היחסים עם ירדן? אנחנו מתקנים את מערכת היחסים ולייצר מערכת יחסים טובה עם הממלכה הירדנית זה אינטרס ביטחוני לאומי ישראלי".

בהמשך עקץ את את ראש האופוזיציה: "לא על כל שיחת טלפון עם בורלא עושים מסיבת עיתונאים, דחילאק מה קרה? איזה pr עצמי".

בנט תקף את יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואמר: "אני רוצה להודות לאדריכל ליזם ליוצר ממשלת האחדות בצלאל סמוטריץ'. בזכות הטיפוס על העץ שלו קמה הממשלה".

בנט התייחס למתקפות נגדו שהרכיב ממשלה הנשענת על מנסור עבאס ועקץ את 'הליכוד': "במשך שנתיים בנו מערכת יחסים עמוקה ורצינית עם מנסור עבאס וראו בו פוטנציאל פוליטי גדול, אבל הם החביאו את זה ופעילו כגנבים בחשיכה. ללכת לפגוש אותו ולהסתיר את זה, זה אומר שאתה לא גבר. אני לא עושה דברים בחשיכה".

בנט המשיך בדבריו הקשים נגד האופוזיציה: "הדבר היותר חמור זה שאתם מתנהגים כאנרכיסטים, אנרכיסט זה אדם שרוצה שהמדינה שלו תישרף כדי לפגוע בה.

"כמו באגדת החלילן מהמלין, דיכטר, איך הרמת יד נגד חוק האזרחות? אתה לא מתבייש? אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו".

נתניהו: "למען ה', מה אתם עושים?"

בהמשך עלה בנימין ננתיהו להגיב לנאום בנט ותקף: "בשם אזרחי ישראל יש לי שאלה אחת לממשל ההונאה, איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה הגדולה שלנו במאבק נגד הקורונה? אנחנו מסרנו לכם מדינה במצב הטוב היותר בעולם, בכל העולם שיבחו את ההצלחה הכבירה שלנו. ומה עשיתם אתם עם ההצלחה הכבירה שלנו? פשוט הם בעטנו בדלי המלא".

קטע מנאום נתניהו

נתניהו הוסיף: "למען השם מה אתם עושים מול התפרצות הקורונה? והתשובה היא אתם לא עושים כלום. זאת לא בלימה רכה, זו בלימה ריקה, ריקה מתוכן, ממעשים ממדיניות ובעיקר ריקה ממנהיגות. במקום לקבל החלטות של ממש אתם יודעים לעשות רק דבר אחד, לצייץ ולהצטלם".

"המחדל השני שלכם זה החיסונים", הוסיף ראש האופוזיציה: "עבדנו סביב השעון כדי להביא מיליוני חיסונים. אתם אז הסברתם שלא יהיו חיסונים ולא צריך אותם. קראתם לפתוח הכל. אני אמרתי שהפתרון היחיד לקורונה זה החיסונים. לא הפסקתי להילחם על הבאת עוד ועוד חיסונים גם כשפעלו נגדי מתוך הממשלה. בזכות העשייה שלנו החזרנו את ישראל לחיים ובזכות הכישלון שלכם אנחנו צריכים לשבת עם מסיכות עכשיו בכל מקום סגור בישראל".

לדבריו: "כבר שבועות אני דורש מכם להקדים ולהביא עוד מיליוני חיסונים. החיסון השלישי נגד הקורונה חייב להיות בידינו כבר עכשיו. המצב כרגע עלול לעלות בחיים רבים. החיסון הזה כבר היה צריך להיות פה. הגיע הזמן שתהיו אובססיביים בעניין הזה".

"ויש עוד מחדל", הוסיף נתניהו: "אצלכם הספין הוא חזות הכל. מה שחשוב זה רק הכותרת בעיתון. התקשורת מלטפת את הממשלה. שום ליטוף לא יסתיר את המחדלים שלכם. במקום להגדיל את מספר התקנים למערכת הבריאות אתם מבטלים את מאות התקנים שהבאנו. אתם לא מבינים שאנחנו עומדים בפני התפרצות? הכתובת על הקיר. אין חיסונים, אין תקנים, אין תן ירוק, אין אכיפה. ולמה?".

נתניהו הדגיש: "החיסון השלישי חייב להיות בידנו כבר עכשיו. המחיר של הקדמת החיסונים הוא אפסי, המחיר של איחור יכול להיות קטלני. החיסון השלישי כבר היה צריך להיות פה, והגיע הזמן שתתחילו להיות אובססיביים ותביאו את החיסונים".

על סיקור התקשורת אמר נתניהו: "התקשורת תקפה את הממשלה במשך 12 שנים ועכשיו היא תוקפת את האופוזיציה. שום ליטוף תקשורתי לא יסתיר את הכשלים שלכם".

ראש האופוזיציה המשיך בנאומו: "איך הצלחתם להתברבר בניווט כל כך מהר? תוך ימים הורדתם את ישראל ממסלול של הצלחה למסלול של כישלון. אתם אמרתם - ״לא קורונה לא מעניין״ אז כנראה שהמאבק בקורונה לא מעניין אתכם כי החזרתם אותנו הרבה אחורה. אתם עסוקים בכל דבר חוץ מקורונה.

"אתם מתמקדים רק בהישרדות שלכם. הקמתם בהונאה ממשלת נוכלות שלראשונה בתולדות ישראל כוללת מפלגה אנטי ציונית שמתנגדת לעצם קיומה של ישראל ותומכת בטרור. דיברתם גבוהה גבוהה על תקציב והדבר הראשון שעשיתם היה לדחות אותו.

"תקפתם את החוק הנורווגי ואתם הגדלתם אותו מעבר לכל דמיון. יש יותר נורווגים בכנסת מאשר בנורווגיה".

באשר לאיראן אמר נתניהו: "הפקרתם את המאבק נגד איראן. בנט עומד כאן כולו נפוח אבל למעשה יש כאן 8 ממשלות. התפקיד שלו הוא להיות ראש ממשלה ייצוגי כדי להעביר את השלטון ללפיד שהוא ראש הממשלה האמיתי. הוא ראש ממשלה בובה".

עימות בנושא הגרעין האיראני

ראש הממשלה בנט ביקש להגיב על דבריו של יו"ר האופוזיציה נתניהו ואמר: "מכיוון שקודמי מרבה לנופף בצורה בלתי אחראית בדגל איראן, אני לא אפרט כדי לא לפגוע בביטחון המדינה, אני רק אגיד שמעולם לא היה במדינת ישראל מישהו שדיבר כל כך הרבה ועשה כל כך מעט בעניין איראן".

נתניהו עלה שוב והגיב: "זו לא העת לעבור על כל המאמצים שחבריי ואני עשינו במהלך השנים, שעיכבו, חיבלו וסיכלו, במישור המבצעי, המדיני, הכלכלי והמודיעיני, במהלך השנים כדי לעכב כמיטב יכולתנו את תכנית הגרעין האיראנית. מי שיודע את האמת לגבי הפעולות שלנו הם האיראנים ולא בכדי הם ייחלו לכך שהממשלה שלנו תוחלף בממשלה שלכם, הם יודעים למה".

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
70
בן אדם אחד עלה לשמים וראה חדר אם הרבה שעונים הוא שאל את המלאך הממונה על החדר מה זה הוא אמר לו שזה מסתובב לכול בן אדם לפי השקרים שלו הוא שאל אם הוא יכול את השעון של בנט המלאך אמר לו שהוא משתמש בזה כמאוורר
ירושלים13.07.21
69
ביבי מחכים לשובך אין לך תחליף אף אדם שיכול להיכנס לנעליים הגדולות שלך.
אפרת12.07.21
68
אפילו נאום הוא לוקח מביבי עתק הדבק אז תן לנו בבקשה את המקור
עליאקספרס12.07.21

הצגת כל התגובות

67
מה זה הנאמנות לביבי, איפה הדאגה לעולם התורה? למה לא נתתם תמיכה מבחוץ?! עצוב!
חרדי גאה12.07.21
66
ככה זה כשלראש ממשלה אין מה להגיד לענין
לייק12.07.21
65
בנט אתה טפסת על אותו עץ - הבטחת לבוחרים שלך שלא תשב עם רעמ. איזה אדם עלוב. בניגוד אליך יש אנשים שיש להם מילה.
שיר12.07.21
64
אחלה בנט שבעולם...
אני12.07.21
היחיד שלמרות כל הטרוף של הממשלה מסוגל לתת תגובה אוהדת לבנט מהיום מעריצי בנט תמימי מדינת ישראל אני בחיים שלי לא הייתי בוחרת באדם שעושה מעצמו צחוק מתחייב מול מצלמות ועושה את ההפך בדיוק אבל אתה כנאה לא תבין את מה שכתבתי עזוב לא נורא אתה האוהד היחיד של הממשלה הזו ממליץ לך להישאר כזה אם אתה תמימי
---12.07.21
כנראה שזה בנט בעצמו שנכנס לאתר ורואה שכולם נגדו אז החליט לייצר לעצמו אוהד אחד קטן ונחמד שיפרגן לו מכל הלב
.....13.07.21
63
ברוך ה' שיש ראש ממשלה שאוהב את עם ישראל ולא את עצמו. ה' שמע את תפילותי והצילאת עם ישראל ממלחמת אחים ומחורבן.
רותי ג13.07.21
אין פה מלחמת אחים? מה נדפק איתך????
נעורה13.07.21
62
אותי לא יבנטטו .......
משה13.07.21
61
אז אל תקללו את השם הזה בבקשה.יכול להיות שראש הממשלה הוא גלגולו. ולביבי : המחלה חזרה בכל העולם לא רק בישראל .ולעולם יספר אדם בלשון נקיה ( פסחים נ א ) ומספיק עם הבזיונות והצעקות והקללות.לפי חכמתו יכובד איש.
אבאתו12.07.21
במקום "יכול להיות שראש הממשלה הוא גלגולו" לרשום "יכול להיות שראש הממשלה הוא גילולו" והאמת שבנט גם זה לא
תיקון קטן כנס14.07.21
60
בנט שקרן וטיפש. חושב שהציבור קונה את הלוקשים שלו. הכי מעצבן אותי בבנאדם הזה שהוא לא מפסיק לרגע לשקר בלי למצמץ!!!!!!! מה ההשוואה בינו לנתניהו?????? עם כל הכבוד, הוא לא מגיע לקצה סולייתו של ביבי, וחבל שהוא מתכחש לזה. במה הוא מנפנף??? במצעד הדגלים??? באמת. עושה צחוק מעצמו, חושב שהציבור מטומטם. חוץ מלהב
מישהו12.07.21
59
התינוק משחק שהוא ראש הממשלה
אמא12.07.21
58
אל נקמות ה', השב גמול על גאים. על נוכלים שבדרכי שוא מתמנים לראשי הקהל עם ששה מנדטים, והולכים כטווס צוהל. השב להם גמול כמעשה ידיהם.
נחום12.07.21
57
בא לי להקיא כשאני נזכר לך ולחרבן כשאני רואה אותך נוכל הדור. תמות אמן
איכס שטן12.07.21
56
חמוצי שמאלן שב בשקט ומהר
מנחם12.07.21
55
לציונים אין זכות על סנטימטר מארץ ישראל, כי הם עוקרים את הדת היהודית מהשורש, ומשפילים את לומדי התורה, והם גזלנים.
הבעלים הלגיטימים היחידים על הארץ הם הפלס12.07.21
54
ויקןם המלפפון יש לך הרבה מה ללמוד מביבי לא יכול לדבר מילה אחת סייג לחוכמה שתיקה.
זכי12.07.21
53
הכול שטויות לא הישארו יהודים בישראל כולם בארצות הברית ככה שזה לא ממש מעניין מי ראש ממשלה בישראל
שי לוזון13.07.21
52
בנט השקרן, של נעליך לפני שאתה מדבר על ביבי, כי בניגוד אליך הוא אף פעם לא שיקר לבוחרים שלו,בניגוד אליך הוא ידע להילחם על עקרונות ואידיאלים. בניגוד אליך הוא לא מתרגש ממלחמה בלתי פוסקת של התקשורת והשמאל בו ובמשפחתו במשך 12 שנים ולא זז מילימטר בעמדותיו המדיניות. ובניגוד אליך הוא הביא למדינה הזו השיגים מ
ריאלי12.07.21
51
מכל מה ששמעתי מבנט זה רק - - - קולו סדוק ורעד בקולו כאילו מישהו אוחזו בגרונו ולחץ אמוק שלא מאפשר לו נינוחות, כלומר הוא לא מאמין בעצמו לשפל השפלים איש ימין שמנהל ממשלת שמאל ערבים
מנחם 12.07.21
50
ביבי אתה עוד תחזור אוהבים אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
.12.07.21
49
בנט: עד שקורה דבר טוב אתם לא יכולים לפרגן" לממשלה המטומטמת שהוא רוצה הוא קורא "דבר טוב" פסיכולוג דחוף! וביבי המלך כל מילה במקום רק ביבי יצליח להקים כאן מדינה נורמלית!!!!!
ישראלית גאה12.07.21
לא רק ביבי יצליח לנהל כאן מדינה נורמלית לא צריך להיסחף יש עוד ח"כים מוכשרים ומתאימים אבל בהחלט מסכים שיש לו ניסיון מצוין, ועבר מרשים בניהול מדינה ותמיד עדיף הוודאי על הספק. לגבי בנט לצערי מתאים לו יותר לנהל קרקס וגם להשתתף בו לא נעים שצריך לכנות אותו ראש ממשלה פשוט מביך
---12.07.21
48
ב נ ט לא רוצה לכתוב מהו בדיוק .......
דוד כהן12.07.21
47
בנטט המבונטט הביתהה
נועה12.07.21
46
בנט יא חתיכת מטומטם!!!!
רפאל13.07.21
45
בית של גויים אמר מרן בית של גייא בלשון אשכנז
שר" ירקב13.07.21
44
כלב עם פרצוף ארנב
איציק לוי12.07.21
43
לא להאמין בנט עדיין לא קלט שהוא ראש הממשלה עוד לא ראיתי ראש ממשלה שמדבר ככה הוא כנראה עוד חושב שהוא באופוזיציה הזוי!!!
---12.07.21
42
בנט התחנן לגפני שיכנס לממשלה--אך גפני האמין לביבי שהבטיח לו עריקים!!! עכשיו גפני מתבייש שנפל בפח כמו גנץ ולא יכול להודות בטעות!!
שלום12.07.21
41
חמוץ? מי שמדבר לך לך הביתה
חורחה12.07.21
40
נפתלי כלב לך הביתה הרסת את המדינה
דואק12.07.21
39
נפתול בנטיטוס יא חתיכת מחבל אתה וכל החבורת ליצני חצר לך אתה תעשה חמוצים במלח יא חתיכת אפס מכרת את מדינת ישראל למחבלים לא מתבייש
רובי12.07.21
38
חאלאס כברררר עם המריבות שלכםםםם יא שמאלנים תתחילו לעבוד, מדינה שלמה בידיים שלכם טוסו כבר מהשלטון, נמאסתםםםםםם
מיתר13.07.21
37
מרב מבוכה אין לו מה לומר. אפילו בנאומים שלו הוא מנסה לחקות את ביבי. בנט: תבין, אין לך את זה, ולעולם לא יהיה. חבל על הזמן שלך וחבל על סבל של מדינה שלימה. שחרר אותנו!!! זה גדול עליך!!!!
מישהו12.07.21
36
למדת לדבר? אפס שכמוך מה עשית ובמה התקדמת אתה קוצר את הפירות שביבי נטע אתה לא רק שלא מתפקד אתה כבול בידיים ע"י מנסור עבס וש"ות.
דוד12.07.21
35
בנט אתה נראה כמו איש מחורבן
בנט הדוחה12.07.21
34
נוכל תפצה אותי על גניבת הקול והדעת הנאצים פיצו קרבנות אז גם אתה צריך
נאצי12.07.21
זאת בעיה שלך מי נותן למוקיון כזה את הקול שלו? בנט ידוע כמטורף ינצח את חמאס בלה בלה בלה ההתנהלות שלו מעולם לא הייתה נורמטיבית, מתונה, וממלכתית חבל שאתה מגלה את זה רק עכשיו
---12.07.21
אני הייתי אתמול במקרה ביד ושם אני רוצה להגיד לך כמה מסכנות שאני וחברי לקחנו משם : 1 שהנאצים אין להם לב ולא יהיה להם 2 זה הגזע הכי נחות בעולם ! 3 שהם פטים לדברי היטלר ימ"ש הטיפש והמוג לב הזה 4 לשרוף בתי כנסת עם יהודים בפנים ( זה היה בליל הבדולח) זה הדבר הכי אכזרי בעולםםם והכי לא אנושי ! 5 אתם ברב
נאצי זבל!!!13.07.21
33
בייביייייייייייייייייייי אותך
רק ביבי12.07.21
32
סורי הוא בן אדם שאני לא מחזיקה ממנו
חח12.07.21
31
עכשיו בכנסת בנט נראה כמו ליצן
דהן12.07.21
30
חצוף
ללליכד12.07.21
29
חמוץ אבל מתוק אתה חמוץ ומר.... גועל נפש
אבי13.07.21
28
ראש ממשלה מתבטא בצורה כזאת? חמוצים. מה זה גנון? אני מרגיש חסר בטחון ולא מוגן ששטותניקים כאלו מנהלים את המדינה. לא לעניין בכלל. כמה טוב שיש את אבינו שבשמים!
יהודי13.07.21
27
יאללה בנט הזה עלאק מטיף מוסר חי בסרט וביבי כל מילה שלו בסלע!
.12.07.21
26
ביבי אתה עושה עבודת קודש ומשמיעה את קולנו! תמשיך להציג את דעתנו נגד האנשים ששיקרו והונו וגנבו את העם!!! ( האמת שרציתי לכתוב תגובה יותר תוקפנית נגד בנט ה..... אבל קיבלתי על עצמי להרבות באהבת חינם ....)
אהבת חינם12.07.21
25
בוגדים בשרות הימין חברו לשמאל כדי להפיל ממשלה מוצלחת של הימין והתשקורת הזבולנית שמאלנית אין הלכה לנו המדינה,ובגץ המשרת של השמאל פוסק נגד הלכת משה רבנו והתורה הקדושה,בקרוב משיח כאן יעשה סדר בבלאגן אין שופטים בישראל,אין ממשלה בישראל,יש שליטה של הערבים בכנסת ישראל.
ממשלת ההונאה12.07.21
24
נתניהו באמת סתם חמוץ, הוא וכל הביביסטים שאם מחברים את מנת המשכל של כולם ביחד מגיעים למנת המשכל של בנט
בנט אוהב המדינה12.07.21
תקשיב אתה מבוזבז עם אי-קיו כמו שלך אתה צריך לשבת בקריה למחקר גרעיני.
אפרת12.07.21
עדיף שהיית שותק ולא כותב על מנת המשכל של ראש ממששת שכולם רואים באיזה רמה רדודה הוא מדבר ומתנהג...זה מראה באיזה רמת משכל אתה בעצמך נמצא...
בינטון המדינה13.07.21
טמבבבבללללל
רק ביבי13.07.21
תתחיל לקרוא ולראות מה קורה סביבך פעם ראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שמישהו מעז להקים ממשלה עם ערבים שום שמאלן בעבר לא עשה זאת אבל היום זה שמכנה את עצמו ימינה עשה היסטוריה בנושא מעבר לכך איזו צורה יש לממשלה הזו? עבאס הבטיח שיקים מדינה פלסטינית היום הוא כבר משנה סעיפים בחוק אזרחות ואת זה הפסי
---12.07.21
23
צודק
וו12.07.21
22
יש משהו מוזר בבנט ושקד משהו לא מוסבר שקרנים עם דיפלומה הם חושבים שהעם טיפש ומטומטם עד כדי כך
דן12.07.21
תראה איך העם באמת טפש ומטומטם.... לא נקלטטטטט
נעורה13.07.21
21
בן אדם (שקורא לעצמו דתי ובעצם הוא חילוני לא פחות מניצן הורוביץ) גועל נפש לא מחכה לו למעלה משהו יפה
ישראל12.07.21
20
בנט אתה חתיכת מטומטם שאתה אתם צא מהכנסת תן את הכסא שלך לנתניהו יא טמבל
הארי פוטר13.07.21
19
אליך בנט הבנדיט הנוכל הגדול והמפורסם בכל עם ישראל בארץ ובעולם. הנוכל עם ה ידיעה. פרשת השבוע מוצא שפתיך תשמור. ואם לאו חייך בסכנה. נדרת נדר לא ללכת עם לפיד בסוף הלכת הפרת הנדר. זהו ימיך ספורים. תקפוץ כמו תרנגול כמה שתרצה אין אומלל ממך. ר.מ פקק של ממשלת סמול ערב רב עמלקי
ללא שם13.07.21
18
ואיזה תגובות קטנוניות של ביביסטים .....
בנט מנהיג!!!12.07.21
לא מבינה מה הסיפור של האנשים העיוורים האלהההההה מה מנהיג בבנט?? אולי תסבירו לי כבר!!
צליל13.07.21
אף אחד פה לא ביביסט כולם פה כועסים על ביבי לא פחות מאשר על בנט מאחר שביבי דפק אותנו ב2003 ו2013 רק שאין ברירה וביבי הוא ברירת מחדל ואם היה מישהו אחר מזמן היינו הולכים איתו רק חכו כל הרשעים עוד 10 או 20 שנה החרדים יהיו פה בעזרת השם רוב יהיה קואלצייה של 61 חרדים ואז בעזרת השם יהיה פה מדינה מתוקנת מ
בנט 14.07.21
17
פשוט ליצן לא נעים שצריך לכנות אותו ראש ממשלה פשוט מביך
---12.07.21
16
אין לו מה להגיד. ואז הוא מדבר על חמוצים...
ישראלית גאה12.07.21
15
בנט דמגוג ונוכל
דרור12.07.21
נכון
נעם13.07.21
ב"ה קמה ממשלה טובה וישרה במקום ממשלת השטיקים והטריקים של ביבי-- קמה וועדת חקירה לאסון מירון, תגובה הולמת לבלוני טרור מעזה, פירוק נבון והוגן של מוקש אביתר של ביבי, הריסת ביתו של מחבל עם אזרחות אמריקנית, דף חדש עם ירדן יחסים שביבי קלקל, הפסקת הקצבה למחבלים בכלא, הפסקת העברת מזוודות כסף לחמס. כל הדברים
שלום12.07.21
אני לא מאמין קבלו תמים ישראלי גם אחרי שבנט חותם מול מצלמות, ועושה למחרת בדיוק ההפך משקר שוב ושוב מקים מממשלה מוזרה כזו שאף שמאלן לא העז להקים יש עוד אחד כמוך שמגן עליו פשוט הזוי אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? ראית את מה שכתבת? עזוב, תישאר חזק, אתה בין הנאמנים האחרונים שנשארו לבנט. זן נדיר בסכנת הכחדה
---14.07.21
כמו ביבי. לבנט היה מורה טוב לנוכלות. ובסוף תלמיד עלה על רבו.
ליטאי12.07.21
14
מחורבנט.... נוכל רשע מרושע.. שילמד מעבאס איך שהוא דואג לבני עמו
בכר12.07.21
רבותי פקחו עיניכם--ב"ה קמה ממשלה טובה וישרה במקום ממשלת השטיקים והטריקים של ביבי-- קמה וועדת חקירה לאסון מירון, תגובה הולמת לבלוני טרור מעזה, פירוק נבון והוגן של מוקש אביתר של ביבי, הריסת ביתו של מחבל עם אזרחות אמריקנית, דף חדש עם ירדן יחסים שביבי קלקל, הפסקת הקצבה למחבלים בכלא, הפסקת העברת מזוודות
שלום12.07.21
אני לא מאמין קבלו תמים ישראלי גם אחרי שבנט חותם מול מצלמות, ועושה למחרת בדיוק ההפך משקר שוב ושוב מקים מממשלה מוזרה כזו שאף שמאלן לא העז להקים יש עוד אחד כמוך שמגן עליו פשוט הזוי אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? ראית את מה שכתבת? עזוב, תישאר חזק, אתה בין הנאמנים האחרונים שנשארו לבנט. זן נדיר בסכנת הכחדה
---14.07.21
13
בושות איזה ראש אליק
אני12.07.21
12
בנט יא דפקט ממשלה זה לא קומונה בני עקיבא ריקנים ופוחזים עם סנדלים כיפה גרוש וראש קטן ועלוב
ללא שם13.07.21
11
אדריכל ממשלת השנאה וההתאבדות זה בנט.
עדי12.07.21
ב"ה קמה ממשלה טובה וישרה במקום ממשלת השטיקים והטריקים של ביבי-- קמה וועדת חקירה לאסון מירון, תגובה הולמת לבלוני טרור מעזה, פירוק נבון והוגן של מוקש אביתר של ביבי, הריסת ביתו של מחבל עם אזרחות אמריקנית, דף חדש עם ירדן יחסים שביבי קלקל, הפסקת הקצבה למחבלים בכלא, הפסקת העברת מזוודות כסף לחמס. כל הדברים
שלום12.07.21
אני לא מאמין קבלו תמים ישראלי גם אחרי שבנט חותם מול מצלמות, ועושה למחרת בדיוק ההפך משקר שוב ושוב מקים מממשלה מוזרה כזו שאף שמאלן לא העז להקים יש עוד אחד כמוך שמגן עליו פשוט הזוי אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? ראית את מה שכתבת? עזוב, תישאר חזק, אתה בין הנאמנים האחרונים שנשארו לבנט. זן נדיר בסכנת הכחדה
---14.07.21
10
מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו - נאמר על נפתלי בנט ועל איילת שקד
קובי12.07.21
9
כולנו חמוצים, אחרי שגילינו שאתה לא מלח הארץ. אלא נוכל פוליטי עלוב
מנדלבליט12.07.21
ב"ה קמה ממשלה טובה וישרה במקום ממשלת השטיקים והטריקים של ביבי-- קמה וועדת חקירה לאסון מירון, תגובה הולמת לבלוני טרור מעזה, פירוק נבון והוגן של מוקש אביתר של ביבי, הריסת ביתו של מחבל עם אזרחות אמריקנית, דף חדש עם ירדן יחסים שביבי קלקל, הפסקת הקצבה למחבלים בכלא, הפסקת העברת מזוודות כסף לחמס. כל הדברים
שלום12.07.21
את לא מקורקע בעליללללללל
.....13.07.21
אני לא מאמין קבלו תמים ישראלי גם אחרי שבנט חותם מול מצלמות, ועושה למחרת בדיוק ההפך משקר שוב ושוב מקים מממשלה מוזרה כזו שאף שמאלן לא העז להקים יש עוד אחד כמוך שמגן עליו פשוט הזוי אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? ראית את מה שכתבת? עזוב, תישאר חזק, אתה בין הנאמנים האחרונים שנשארו לבנט. זן נדיר בסכנת הכחדה
---14.07.21
8
לחמור 56. אם בנט גלגול צדיק כדבריך איך הוא מייבש אברכים? מרבה חילולי שבת? איך הוא מתיר ומרבה תועבה בארץ הקודש. המבין יבין. דברים שבאתר זה לא מדברים עליהם.איך הוא עובר על לא תחנם לערבים שונאי ישראל 53 מיליארד שח ואישורי בניה לא חוקית. זה צדיק זה. זה רשע גדול ומצוה גדולה לקלל אותו להעיף אותו.
דויטש בב13.07.21
אז אני שמח שקראת לי חמור.דבר שני למה אתה כותב בעילום שם ? ממה אתה מפחד ?!?!! שלישי : אני אמרתי רק אולי.תמשיך לקלל זה טוב לגוף כשיש קנאה אבל לא לנשמה . תדע : תרח הוליד את את אברהם אבינו.לוט את דוד המלך .שאלה . מי הוא אביך ?
אבאתו13.07.21
7
מה אתה כבר יכול להועיל יאפס
עמי12.07.21
6
החמור נפתול בנטיטוס מדבר לך תקים מדינה לעבאס מנסור מכרת עקרונות ואידיאולוגיה תתבייש
גיא12.07.21
5
תתקנו הנוכל בנט מחרטט שוב מעניין מה ימכור עכשיו
רועי12.07.21
רק ביבי
נעם13.07.21
4
מאז שנהיה ראש הממשלה הכיפה ירדה לו לגמרי מהראש פשוטו כמשמעו, אז גם היהדות היתה לו אבן שירדה לו עכשיו ואז הוא עושה מה שבא ללפיד ליברמן עבאס היום הוא מוכן למכור הכל כולל את המצביעים שלו לפך רק כדי להיות ראש ממשלה מתברר שזה מה שהוא רצה נתן אצבע לסטן עכשיו את כל היד
ישראל13.07.21
3
שהמיזרחי זה עבודה זרה בשיתוף
עכשיו אני רואה את דברי הגר"א ווסרמן בגדו12.07.21
2
זהו נפתול תעלול הפך לשמאלן
רוני12.07.21
1
חתיכת אפס שקרן... שדדת שילטון!!!!! ששת המנדטים של נעליך!
הגר12.07.21
עד שאתה כותב את התגובה לא בטוח שנשאר משהו מה"ששת" מנדטים עליהם כתבת
---12.07.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 18:21

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 12:58

נגד הדיווח

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 10:38

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

השרה חושפת

מאחורי הקלעים: ההצלחה של הימין במינוי השופטים החדשים

השרה אורית סטרוק | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24