כיכר השבת

פתיחת מושב החורף

בנט ניסה לנאום, האופוזיציה הפריעה: "אתה השתגעת?!"

מושב החורף של הכנסת נפתח בסערה; הנשיא הרצוג ביקש בלי "לגיטימציה לבריונות" והאופוזיציה קטעה שוב ושוב את נאומו של בנט שחשף ידע על מבצע מיוחד של המוסד לאיתור רון ארד (פוליטי)

68
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"ח בתשרי | 04.10.21
"הבן אדם שקרן פתולוגי"; בנט בנאומו (צילום: ערוץ כנסת)

מושב החורף של הכנסת נפתח הערב (שני) בדיון סוער במליאה, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג. במהלך נאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט, בו הוא חשף מידע על מבצע של המוסד בנוגע לרון ארד, קטעו חברי האופוזיציה את נאומו ויו"ר הכנסת מיקי לוי מיהר להוציא את הח"כים הצועקים, בזה אחר זה.

תחילה, נאם יו"ר הכנסת מיקי לוי ואמר כי "המחלוקות העמוקות בין הגושים ושיח השנאה שליוו אותנו לאורך כל מערכות הבחירות ובמושב הכנסת הקודם קיימים בנינו גם היום. בחודשים האחרונים מאז נכנסתי לתפקידי עשיתי הכל כדי לגשר בין הצדדים".

יו"ר הכנס הוסיף וטען בנאומו כי "חשבתי שהרכב הוועדות שהציעה הקואליציה בתחילה לא היה מאוזן ופעלתי לשנותו. הקואליציה הלכה כברת דרך ארוכה. בסופה הוגדלו ועדות ונוספו חדשות, כדי להגדיל את כוחה של האופוזיציה, והסכמתי למנות עוד שני סגנים מהאופוזיציה ליושב ראש הכנסת ואפילו החזרנו את נציג האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים. כפי שאמרתי בבג"צ נחה דעתי ואני חושב שההצעה שמונחת על השולחן כעת היא הצעה הוגנת ביותר.

"הגיעה העת להפסיק את ההחרמה הגורפת וחסרת התקדים של האופוזיציה. מעולם לא היה בכנסת מאורע כזה שגוש אופוזיציוני שלם מסרב להשתתף בעשייה הפרלמנטרית באופן גורף ומוחלט ומסרב לקחת חלק קריטי בדמוקרטיה הישראלית. במקביל, אני קורא לחבריי בקואליציה לקדם את הרכב הוועדות באופן המאוזן שהוצע".

ח"כ דוד אמסלם קטע את דבריו, ואמר: "אף קואליציה לא התנהגה כמוכם", גם ח"כ מירי רגב הפריעה לו בנאומו, ומיקי לוי ביקש מהם: "תנו כבוד לכנסת".

ח"כ שטרית מאישמה את בנט: "הרגת אותו" (צילום: ערוץ כנסת)

נשיא המדינה יצחק הרצוג פנה בנאומו לח"כים ואמר: "המשכן הזה, על כל מנגנוניו, חייב למצוא את הדרך לשוב במהרה לשיח מכבד, הוגן ושוטף בין קואליציה ואופוזיציה, ובין אופוזיציה וקואליציה. גם בתוך סערת העימותים, אל תשכחו: ויכוחים ענייניים - כן, לגיטימציה לבריונות - לא. אני קורא לכם – לשוב ולבחור מחדש, בכל יום, לדבר. לבחור לנהל שיח מכבד ונאות, ענייני והוגן, גם אם תקיף.

"כנשיא המדינה, אעשה הכל כדי לחזק את יסודות הממלכתיות ולעצור את הכרסום המתמיד בחוסן הלאומי שלנו, שהופך לאיום אסטרטגי על עוצמתה ושלמותה של החברה הישראלית.

"אני קורא לכם – חברותיי וחברי חברי הכנסת, לשרטט קווים אדומים וברורים בשיח הציבורי. לנהל דיונים על מהותם של דברים. לעצור מופעי שיסוי, להיות מורי דרך, מקני ערך ומודל לחיקוי. המשימה הזו היא של כולנו. התיקון הזה הוא של כולנו. הוא יכול להיות, הוא חייב להיות".

הנשיא התייחס לגל האלימות בחברה הערבית ואמר: "מאז ראשית השנה, נרצחו כבר כמאה אזרחים ואזרחיות חפים מפשע באירועי אלימות בחברה הערבית. כמאה בנות ובני אדם. בנות ובני אדם כמוני. כמוכם. עולמות שלמים, שחרבו ברגע. הטיפול באלימות בחברה הערבית הוא אתגר לאומי חשוב ובוער ביותר, ואני בטוח שישנה פה הסכמה מקיר לקיר בנושא. אסור לנו להתרגל לרציחות ולחיסולים, וודאי לא להשלים עם מציאות יום יומית של טרור אזרחי משתק. זוהי שעת חירום, המחייבת את כולנו לפעול יחד בנחישות ולמגר את האלימות הזו.

"חברות וחברי הכנסת, האלימות איננה פוסחת, לצערנו, על אף קבוצה בתוכנו. היא עיוורת להבדלים בינינו. אירועים בהם אזרחים מרשים לעצמם לקחת את החוק לידיים ולפגוע בחפים מפשע מתגברים, מידבקים ומסוכנים, לכן, אין לנו דרך אחרת – אלא להתייצב מול האלימות יחד, בקול רם וברור. לעשות הכל כדי להבטיח את הבטחון האישי, הסדר החברתי ואת קיומו של שלטון חוק חסר פשרות ונטול פניות. אלה אינם רק מהיסודות המארגנים החשובים ביותר של מדינת ישראל, הם תנאי בסיס לקיומה של המדינה שלנו".

על תקיפת ח"כ מאיר פרוש, אמר הנשיא כי "לפני מספר שבועות נחצה קו אדום נוסף, עת חבר הבית הזה, חברי ח"כ מאיר פרוש, יצא לשאת את תפילת שחרית והותקף ברחוב ליד ביתו, אלמונים התנפלו עליו וניסו לגזור את זקנו. מראות שהדעת איננה סובלת. האלימות איננה פוסחת, לצערנו, על אף קבוצה בתוכנו. היא עיוורת להבדלים בינינו".

לאחר מכן עלה ראש הממשלה נפתלי בנט לנאום, וחלק מחברי הכנסת החרדיים יצאו מהמליאה. את נאומו הוא פתח בברכות "למשלחת לטוקיו", וח"כ קרעי תהה: "מה עם המשלחת לאבו מאזן?".

חברי הכנסת מהליכוד לא אפשרו לבנט לנאום ויו"ר הכנסת מיקי לוי מיהר להוציאם בזה אחר זה. "אני יוצאת, אני לא יכולה להמשיך לשמוע את השקרים האלה, הבן אדם שקרן פתולוגי", אמרה ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בעוד יוצאת מהמליאה, לא לפני שאמרה לבנט: "אתה הדבר הכי גרוע שקרה למדינה הזו, בזה לך".

ח"כ דוד אמסלם דרש מרה"מ: "תוריד את העיניים למטה", בעודו יוצא מהמליאה.

"הרגת אותו", האשימה ח"כ קטי שטרית את רה"מ בנט. לדבריה, הוא הרג את יורם וקנין, בן 50 מבית שמש, לאחר שרה"מ טען שהם "בולמים את הדלתא בלי יום אחד של סגר".

ח"כ קרעי אמר לבנט: "אתה השתגעת? העם שלנו הולך ומת". יו"ר הכנסת לוי הורה לו לצאת ואמר: "אתה לא תגיד לראש הממשלה 'אתה השתגעת'. צא החוצה". בתגובה, אמר קרעי: "רק ציטטתי את בנט".

בנט המשיך ואמר כי "אנחנו מטפלים באתגר מחירי הדיור, השנה ישבר שיא של כל הזמנים בשיווקי קרקעות לבניית יחידות דיור, ונבנה עוד יותר בשנים הבאות. נקדיש תשומת לב מיוחדת לרמת הגולן, עם יעד של הגדלה משמעותית של ההתיישבות ברמה. במשמרת שלנו – אתם העצמאיים, כבר לא אזרחים סוג ב'. הצמיחה בעליה, הגרעון מצטמצם, האבטלה יורדת".

בשלב זה חשף בנט על פעולה של המוסד בנוגע לרון ארד: "בחודש שעבר, יצאו נשות ואנשי המוסד, למבצע שתכליתו לאתר מידע חדש על גורלו ומקום הימצאו של רון ארד. זה היה מבצע מורכב, רחב מימדים. זה כל מה שאפשר לומר כרגע.

"עשינו עוד מאמץ בדרך להבנה מה עלה בגורלו של רון. אני רוצה להודות ללוחמי המוסד, בשמי - וגם בשם תמי ויובל ארד, על המסירות על המחויבות ועל אחוות הלוחמים, גם אחרי כל השנים. אני מבקש להודות מכאן גם לצה"ל ולשירות הבטחון הכללי, על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל. פדיון שבויים הוא ערך יהודי שהפך לאחד מערכיה המקודשים ביותר של מדינת ישראל: 'עם אשר לא יחשה, שאת בניו לא יפקיר לזר'.

"זה מסוג הדברים שנראים משונים, אולי קצת מוגזמים, למי שמתבונן על מדינת ישראל מבחוץ, אבל זה מה שמגדיר ומייחד אותנו. נמשיך לפעול להשבת כל בנינו הביתה, מכל מקום בהם הם נמצאים".

על אי הטלת סגר, אמר בנט: "אנחנו פה כדי לשרת את מדינת ישראל, כל אחד בתחומו - לא להיפך. ומתוך התפיסה הזאת התמודדנו בחודשים האחרונים, כל יום, כל היום, עם הקורונה.

"גם כשהלחץ היה עצום, מכל עבר, כולל מאנשים שיושבים פה, לא איבדנו את המצפן שאומר – מדינת ישראל נשארת פתוחה. אי אפשר להמשיך לחיות מסגר לסגר. לחנוק את האזרחים ולכלוא אותם בבית – זה צעד שיוריד תחלואה אולי, אבל זה צעד עצל, פסיבי, עם השלכות נוראיות. זו דרך קלה ולא ראויה, בחרנו בדרך הקשה. ואני רוצה להגיד לכם פה – זה לא היה קל.

"אני שמח שעכשיו, אחרי שלושה מיליון וחצי מתחסנים בבוסטר וירידה משמעותית בחולים הקשים, כשמחלקות הקורנה בתל השומר, בוולפסון, באיכילוב - נסגרות אחת אחרי השנייה, כשמקומות העבודה פתוחים, ובתי הספר מתנהלים כרגיל, כשכולנו הולכים לקניון, למסעדה, להופעה - עכשיו מבינים את ההיגיון שהנחה אותנו, את מאות הפעולות, הגדולות והקטנות שנדרשות כדי לקיים חיים מלאים בזמן מגפה, את אומץ הלב הציבורי שנדרש לממשלה הזאת כדי לא ללכת אחרי האולפנים, הפוליטיקאים, והצייצנים – ולהילחם על מה שהאמנו בו – על ישראל פתוחה, על הבוסטרים, על התו הירוק, על מסה של בדיקות, על פתיחת מערכת החינוך, על הימנעות מהגבלות חסרות אבחנה, וכמובן – על זה שסגר הוא האופציה האחרונה, לא הראשונה, השנייה וגם לא השלישית.

"כל אדם שנפטר, כל מאושפז, הוא עולם ומלואו. זה אפילו כואב יותר כי יש איך להתגונן. המדינה מספקת לאזרחיה שכבת הגנה בדמות חיסונים ובוסטרים – כולנו צריכים לגלות אחריות – ופשוט לגשת להתחסן.

"אני רוצה להדגיש לכולם, שאני לא מכריז על סוף האירוע. הפעם, אין אווירת סוף קורס. הנגיף הזה חמקמק ועוד לא יצאנו מהדלתא. כל המערכות שהקמנו תשארנה – פתוחות ומתפקדות. שום דבר לא נסגר – לא מגן אבות ולא מערכת הניטור – הכל נשאר פעיל, מוכן לעת פקודה".

בנט פנה לחברי הקואליציה, ברקע המחלוקות בתקופה האחרונה, ואמר: "הממשלה יציבה, התקציב יעבור בע"ה. אנחנו מתכוונים להיות ארבע שנים, ובשביל זה אנחנו צריכים לרסן את ההתנהלות שלנו".

"אדוני יושב הראש, חברי הבית הזה, שאמורים לייצג את העם, יכולים, בכל רגע נתון, לבחור – את מי הם מייצגים: את האנשים הנפלאים, שפוגשים בכל פינה בארץ, אנשים שדואגים למשפחתם, שתורמים לקהילה שלהם, שאכפת להם מהמדינה. שרואים שמעבר להבדלים בינינו – אחים אנחנו.

"או להיות טוקבקיסטים בחליפה. לעודד מחלוקת ומדון, ולהעדיף את האינטרס הפוליטי המיידי, על פני עתיד המדינה. הכדור אצלכם. אני מקווה שעם החודשים והשנים, כשהתוצאות של הממשלה הזאת ידברו בעד עצמן – והן כבר מדברות, גם הרעש פה יירגע קצת".

תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
בנט שקרן ונוכל וגנב לי ולאשתי את הקולות איש מגעיל עם כיפה. בושה מדבר שקר תרחק.
גלית05.10.21
56
ליהנות כל פעם מתגובה של אמסלם כל מילה בסלע
אבי04.10.21
55
מלך בלי עם, זחוח וגאוותן, שמנסה לקבל קרדיט על מצבע שלא הצליח, היו מלא מבצעים שניסו פה במדינת ישראל, כל עוד לא הצליח לא הוזכר אפילו... גנב קרדיטים מושבע ששילמנו על מחדל באלפי מתים... ואין מה להתהדר בכך שלא סגרת את המדינה, הרי עם חיסונים אין שום הצדקה לסגר, רק שחיכית עם זה חודשיים כמו טיפש
מלך בלי עם04.10.21

הצגת כל התגובות

54
באמת שקרן. חשבתי שמגזימים. איך אומר שמחלקות הקורונה נסגרות??? שקרן ואולי גם טיפש
ללא שם04.10.21
אתמול נסגרו 3 מחלקות קורונה (וולפסון, איכילוב) למה להגיב בלי לדעת?
י04.10.21
53
הליכוד הראה בנאום הזה איזה חברי כנסת עם תת רמה יש שם , למה שביבי דיבר אף אחד לא הפריע לו כי הם מכבדים
26704.10.21
אם זו המסקנה שלך על ההבדל בין ביבי לבנט אז לא צריך לבדוק את הרמה שלך...!
רמה...04.10.21
לא בדיוק... הם לא ענו לו כי אין להם מה לענות לו, כל מילה שלו חצובה בסלע.
אייל04.10.21
52
אבו עבאס השמן בנטיטוס מפטם אותו חזק
שלום04.10.21
51
נוכל..כשהייתה כאן ממשלת אחדות.בלי להחרים מעל 2 מיליון דתיים,חרדים ומסורתיים אתה התעקשת בכוח להפיל אותה..צבוע
עופר04.10.21
50
הוא פשוט בדיחה
ברק04.10.21
49
איך בשביל כבוד וכסף וכבוד מוכנים אנשים למכור את כל ערכיהם??? למרוד בריש גלי באלוקי ישראל????
יהודי כואב...05.10.21
48
יצחק הרצוג שוכח שנשיא זה תפקיד יצוגי בלבד ואין לו מה להביע דעה, כבר אמר ווייצמן שהמקום היחיד שהוא יכול לדחוף את האף זו הממחטה
צבי04.10.21
47
למה אתם צועקים? קניתם כרטיסים?תעשו כפיים לחונטה! המשיח בכיפה רק מושך את הזמן עד לגמר הצגה. (מי שלא מעוניין יכול לצאת מהאלם לגאולה פרטית ואמתית לנצח,תזהרו מספר מקומות מוגבל,לכן המחיר כבד שווה את כל הגלות) Nb רק נשמות טהורות יזכו.
הודעה בוואטסאף שלא נשלחה,אבל בע"ה נקראה.04.10.21
איזה מפחיד אתה....🙄
אני05.10.21
46
יאללה בנט המלך
44404.10.21
אין על בנט אין על ביבי
משהי בזה 04.10.21
45
התחילו בעוצמות יאלה בנט הגנב הביתה היידה ביבי
ט04.10.21
44
את הישיבה הבאה צריך לפתוח מעון ממשלת ישראל בוקר/צהרים/ערב טוב!
.04.10.21
תכל'ס
צבי04.10.21
43
תומך הטרור מנסור עבאס !!
זאב04.10.21
42
113 ימים שהפכת לסטנדאפיסט הכי גדול בישראל בכל הזמנים .
רוני04.10.21
41
אין על גלית ואמסלם!!!!!!!!! תמיד מגיבים לעניין ובזמן הנכון. ומיקי לוי לא יפה איך שאתה מתנהג זה ככ שקוף איך אתה מעיף אותם מהר ואת החברה הזבלים מהצד של הזבל הגדול בנט אתה משאיר ומידי פעם מעיר להם תתבייש לך זה מידי שקוף
מוטי05.10.21
40
בעל שש מנדטים מטונפים שולט על כל המדינה? ממש דיקטאטורה חילונית
ללא שם04.10.21
39
אין על אמסלםםםםםם, שרופים עליו
.04.10.21
38
מספיק לראות כאן את תגובות הרעל והרדידות בשביל להבין איזה נס שקמה פה ממשלה חדשה אחלה בנט על אף שיש לי גם מעט ביקורת עליו בקוסטנלציה הנוכחית הוא פשוט מציל את מדינת ישראל חזק ואמץ
שמוליק04.10.21
חי בהכחשה .. עוד מוסת עדר טיפוסי
חחח04.10.21
תמיד לא הבנתי מי החולי נפש שבחרו אותו עכשיו ראיתי מישו שמתאים להגדרה הזאת סליחה על הבוטות
אפרתוש04.10.21
37
אין על בנט ענק חכם אוהב ישראל אוהב התורה ולומדיה ראש ממשלה מוצלח שעושה ימים כלילות עבורנו
ללא שם04.10.21
אתה רציני במה שכתבת???
.04.10.21
אתה יודע מה אומר ימים כלילות?
BBGF04.10.21
36
נאום כושל של בנט לעומת הנאום המוצלח מאוד, מתובל ורטוריקני של נתניהו !
אוהב ישראל04.10.21
35
הממשלה הכי דפוקה שקמה ברמאות ובהתחברות למרצחים ומחבלים ...שתלכו כפרות על העם היהודי
עובד04.10.21
34
אינעל אבוק ישקרן רמאי גנב שרלטן מגלומן , אתה לא ראש הממשלה שלי אתה סמרטוט רצפה שלי בנט מחורבנט !!!!!!
בארי04.10.21
33
בבקשה, התמונה של האיש מעלה בחילה אולי בתמונת אילוסטרציה אפשר פשוט תמונה של משרד רה"מ בלי אותו איש?
ריבלין05.10.21
32
בנט מגיע לך בקבוק קולה מזכוכית על הפרצוף. חבל שלא עדו זאת
ללא שם04.10.21
31
מיקי לוי היה שוטר נשאר ברמה של שוטר זורק את האופזציה החוצה ומשאיר את הקואלציה יו"ר הכנסת הכי לא מאוזן מקום המדינה
שפיאצקי04.10.21
30
חולה נפש
בנט הדפוק04.10.21
29
אחרי עשור בו אפילו בעולם הערבי הפסיקו להתייחס לעניין הפלסטיני, נציגי ממשלת בנט נפגשו אתמול עם מממן רוצחים ולאט לאט מחזירים את הסוגיה המדממת לראש סדר היום, מה שמוכיח כי מדובר בממשלת שמאל על מלא ובנט משמש רק כעלה תאנה. אחרי מחדל מתי הקורונה מעז שר הבריאות הורביץ לעזוב את דיון הקבינט לטובת מפגש עם רו
אלירז04.10.21
28
כמה שקרים....לא יכולתי להכיל...יצאתי לטייל....
שמעון04.10.21
27
נוכל מרעננה
יאיר04.10.21
26
בנט אתה מאמין לעצמך במה שאתה מדבר שקרן
גדעון04.10.21
25
מה יהיה?!?!
אייבי05.10.21
24
למגיב שמואל בנט אין לו כבוד הוא ממזר חולה נפש. סובל מפגם בנפש
ללא שם04.10.21
23
לא יכול לראות את הצרחות המתורללות של חברי הכנסת ! חייבים להפסיק להם את האופציה של קריאות ביניים !!זה מבזה אותם ומשפיל את כולנו!!!
די כבר נמאסתם04.10.21
22
אין עליך בעולם אמסלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איתי05.10.21
21
אמסלם אין עליך בעולם חזק ואמץ
מוטי חרדי - ימני קיצוני ששם אצבע בעינים 04.10.21
20
איזה אפס הבנט הזה.
איזה אפס04.10.21
19
חחח ממש בלי סגר אבל עם 1000 מתים פחות ממחודשיים
ממש04.10.21
18
מעניין שמתוך 30 חכי"ם של הליכוד, רק אותם 5-6 אנשים צורחים ומבזים את עצמם. למה? איפה כל האחרים? תת רמה
ירושלמי04.10.21
17
יאללללה לך כבר הביתה, שחרר אותנו נמאסת!
Y04.10.21
16
מה לא ברור לעם ישראל. ראש ממשלה חולה נפש ושקרן שר ביטחון עם אויזימר שר החוץ מסומם שר האוצר גנב שר המשפטים אנס עם תיקים פלילים פתוחים שרת הפנים תופרת תיקים ארץ נהדרת. מנהלים ממשלת כלום ושום דבר.אין מה לצפות מהם. ראש הממשלה בפועל השופט ברק ושני הכלבלבים שי ניצן ומנדלבוף שומרי הסחבק הורסים את המדינה.וכ
גל04.10.21
15
מחכים ליום שתיפול הממשלה ...כי תעביר ממשלת זדון מהארץ בקרוב בעז"ה..הכי מהר שיש בוז לבנט מי בחר בו?....
מיטל05.10.21
14
בנט , אם אתה קורא את כל התגובות אתה חייב להתפטר למען כבודך שהולך ונרמס.
שמואל 04.10.21
13
קוצר ההצלחות של אחרים .איך אמר היתוש על הגב של השור....חרשנו את השדה
ללא שם04.10.21
12
בדיחה של ממשלה חושבים הם הליצנים של בית ספר ולא מצחיקים במיוחד
זוהר04.10.21
11
רשע מרושע נבל מנוול טריפה.
ללא שם04.10.21
10
עבאס קשור חזק לבנט וליברמן
שלום04.10.21
9
מלכות הרשעהההה מהרה תעקר ותשבר
ראש הממשלה הכי שקרן בהסטוריה04.10.21
8
לך הביתה כבר נמאסתה
נווה04.10.21
7
בנט סובל מסכיזופרניה קשה. חושב שהוא המשיח והמושיע של מדינת ישראל בו בעוד שבמציאות עוד לא קם פה ראש ממשלה שהחריב בזמן כל כך קצר את מה שהוא הספיק להחריב. ועל אלף ומשהו מתים מיותרים מקורונה הוא קורא "הצלחה בבלימת הנגיף" הבנאדם צריך כדורים פסיכיאטריים דחוף!!!!
מישהו04.10.21
לדעתי הוא כבר על כדורים לא סתם הוא נפוח כולו נראה על סטרואידים
אהרון05.10.21
6
נפתלי בנט משקר. התקציב של ליברמן לא ״יוריד את סעיף ההוצאות של כל משפחה״, אלא רק יעלה. תקציב שכולו השתת מיסים שערורייתית על האזרחים בתקופה הכלכלית הכי קשה שלהם
אריה04.10.21
5
נוכל....אין הגדרה אחרת
יהודי04.10.21
4
מנובל קיבלת מדינה לתפארת ואתה הורס כל חלקה טובה
יצחק04.10.21
3
מספר החולים קשה יורד. חה חה חה כולם מתים
אחד שיודע חשבון05.10.21
2
בנט
גלגול של ירבעם בן נבט05.10.21
1
מעולם עוד לא היתה לישראל ממשלה וראש ממשלה כל כך לא לגיטימיים, הם תפסו את השלטון במרמה ועל תככים, בושה
יואל04.10.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

"מי זה יכול להיות"

נתניהו לגלנט: ״בכל פעם שאני יושב לפגישות - הכל מודלף"

יוני גבאי | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24

גיבוי ללוחמים?

מיכאלי על הגדוד שצפוי לסנקציות: "היה צריך לפרק מזמן"

יוני גבאי | 21.04.24

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

לוקח אחריות

מקורבו של נתניהו מסביר: "מסרים יותר חשובים מהתלהמות"

יוני גבאי | 19.04.24

סערה ברשת

'דרדל'ה': ציוץ של בן גביר קומם שרים בממשלה - ובאיראן

יוני גבאי | 19.04.24

התקיפה באיראן

ישראל שותקת? חברת וועדת החוץ והביטחון מפזרת רמזים

יוני גבאי | 19.04.24

"אנו לא כמו הנאצים"

השיחה הקולנית והקשה בין נתניהו ושרת החוץ של גרמניה

דוד הכהן | 18.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

בצל המלחמה

"שלבים אחרונים"; מתקדמת נורמליזציה בין ישראל לסעודיה

יוסי נכטיגל | 18.04.24