כיכר השבת

בהצהרה המשותפת | צפו

בנט: "לא משנה מה גפני יגיד, אנחנו נדאג לציבור החרדי"

לאחר העברת התקציב, ראש הממשלה בנט, ראש הממשלה החליפי לפיד ושר האוצר ליברמן, כינסו מסיבת עיתונאים • במענה לשאלת 'כיכר' על דברי ליברמן, ענה בנט: "נדאג לציבור החרדי" (בארץ)

125
ישי כהן ורפאל כהן | כיכר השבת | ב' בכסלו | 06.11.21
נאום של בנט, ליברמן ולפיד (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, ושר האוצר, אביגדור ליברמן, ערכו הערב (מוצ"ש) מסיבת עיתונאים, בלשכת העיתונות הממשלתית, בגן הטכנולוגי מלחה בירושלים. "כיכר השבת" העביר את ההצהרות בשידור חי.

ראש הממשלה נפתלי בנט, אמר: "אזרחי ישראל, בשעה טובה, התקציב לשנים 2021 ו-2022 עבר. בכך השלמנו את המהלך המורכב של הוצאת ישראל משלוש שנים של אי-יציבות. בפחות מחמישה חודשים, הקמנו ממשלה, עברנו למדיניות של ניהול המדינה לצד הקורונה, בלי סגרים, ושברנו, בנחישות ותוך עמידה בלחצים, את גל הדלתא. קיבלנו החלטה להיות הראשונים בעולם עם הבוסטרים, ניהלנו ואנחנו עדיין מנהלים את כל האירוע הזה מקרוב, כדי להגן על בריאות האזרחים בלי למוטט את הכלכלה, לשמור על החיים בכל המובנים. מספיק להסתכל על זינוק התחלואה באירופה כדי להבין איפה אנחנו ואיפה העולם".

עוד אמר בנט: "עברנו מאבטלה לתעסוקה, מצמיחה שלילית אחרי שנה כלכלית קשה מאוד בגלל המגפה והסגרים, לצמיחה מרשימה של יותר מ-7%. ועכשיו - העברנו את התקציב, שמבטיח יציבות כלכלית ופוליטית. בשקט, בעקביות, בעבודה משותפת, הבאנו את הספינה לחוף מבטחים. אני רוצה להודות פה לכל השותפים, ליאיר - שותף וחבר, ולשר האוצר ליברמן, שעשה עבודה מעולה. הממשלה יציבה, היא תמלא את ימיה. כעת עלינו להסתכל על שורת המשימות הארוכה שעומדת לפנינו, כל אחד בתחומו, ולהתחיל לעבוד".

"היציבות שהבאנו עם הקמת הממשלה והעברת התקציב, העובדה שאנחנו לא במערכת הבחירות החמישית עכשיו - היא ברכה ומתנה גדולה למדינת ישראל. המשימה הבאה שלנו היא לנצל את היציבות הזאת כדי להתמודד עם האתגרים והבעיות שהוזנחו במשך שנים: מחירי הדיור, הפקקים שיצאו משליטה, יוקר המחיה הישראלי הידוע לשמצה, חוסר האונים של האזרח מול הפשיעה המשתוללת, אובדן המשילות בנגב. לא לדחות, לא להתייאש מראש - גם אם המשימות גדולות, גם אם הן יקחו זמן, להתחיל. חברים, מחר בבוקר, עם ממשלה יציבה ותקציב מדינה מאושר, אנחנו מתחילים".

"אזרחי ישראל", הוסיף בנט, "נכנסנו לחודש כסלו, חודש של אור, דווקא בימים החשוכים ביותר בשנה, אנחנו מדליקים נר ועוד נר - ביחד. אף אחד לא עומד בצד, אף אחד לא נשאר מאחור. כולם רצויים, כולם, כל אזרחי ישראל, חשובים, אנחנו נדאג לכולם. המבחן הגדול של הממשלה הזאת, של כולנו, הוא באיפוק. אם נצליח להתרומם מול הפיתוי לריב ולהתקוטט, אם נצליח להתמקד במאחד ולא במפריד, אם נניח לרגע לתחרות בינינו - הרי סוף סוף אין בחירות באופק. נשלב ידיים, נתמקד בעם ישראל, באתגרים הגדולים: הביטחוניים, החברתיים, הכלכליים, ובלקחת את מדינת ישראל, מדינה שאין ולא תהיה כמותה בעולם - לקחת אותה עשרה צעדים קדימה. תודה רבה".

שר האוצר ליברמן, אמר לאחר בנט: "עברתי הרבה ממשלות, ואני לא זוכר ממשלה כזו עם רמת שיתוף פעולה בין השרים כמו הממשלה הזו".

"נכון", הוסיף ליברמן, "יש מדי פעם חיכוכים ועימותים, ואחד אומר והשני עונה, אבל זה לא משנה. ראיתי בתקציב את רמת שיתוף הפעולה והערבות ההדדית בין השרים וראשי המפלגות כפי שלא ראיתי אף פעם. היה תענוג לעבוד. ממחר - ראבוטה, עבודה".

שר החוץ יאיר לפיד אמר: "מילת המפתח של הרגע הזה היא אחריות. לקחנו אחריות. מה שהביא אותנו לרגע הזה היא היכולת לגשר על פערים, לנהל משברים, לא לראות בעיניים - העיקר להגיע למטרה. לקחנו אחריות. עמדנו בהתחייבות. החזרנו את השפיות למדינת ישראל. אנחנו אנשים אחראים. אין לנו זמן לירידות בטוויטר, יש לנו מדינה לנהל. התחייבנו שנחזיר את השפיות, התחייבנו שנקים ממשלה, התחייבנו שנעביר תקציב. אנחנו עומדים בהתחייבות".

"לא הכל אפשר לתקן בלילה אחד, אבל שמנו פה גם את היסודות לכל מה שנטפל בו בעתיד הקרוב. הממשלה הזו תטפל ותשים כסף גם בגמלאים, בחיילים הסדירים, בדמי אבטלה לעצמאים. זה יום שמח, ואני לא מתכוון לריב ביום שמח. אך היה גם יום עצוב, מה שעשו ליו"ר הכנסת מיקי לוי, ואנשים צרחו עליו קללות איומות, אני לא צריך לשלוח לו חיזוק - כי הוא אדם חזק. ומי שישב בצד ולא הגיב - שותף לפשע".

"אביגדור ליברמן באמת עשה עבודה טובה, ואני רוצה להודות לו, וכן לכל ראשי המפלגות, כולל מנסור עבאס, שעמד בגבורה בכל הנאצות וכן ליו"ר הקואליציה סילמן ולטופרובסקי וזאב אלקין".

מהליכוד נמסר בתגובה למסע"ת: "אחרי העברת התקציב הרע של בנט ולפיד - שמעלה מחירים, מטיל מיסים ומעביר עשרות מיליארדי שקלים מאזרחי ישראל לתנועה האיסלמית - גדלים הסיכויים להפלת הממשלה. האופוזיציה המאוחדת של הימין תפיל את הממשלה המסוכנת של בנט, לפיד ורע"מ הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים."

עוד נמסר מהליכוד: "נתניהו העביר יותר תקציבי מדינה מכל מנהיג אחר בעולם המערבי. הממשלה בהנהגתו הובילה מדיניות כלכלית מוצלחת, תוך מתן מענקים לבעלי עסקים ומובטלים, ובזכותה ישראל דורגה באחד המקומות הראשונים בעולם ביציאה מהקורונה. בנט ולפיד קיבלו מהליכוד כלכלה חזקה עם צמיחה של 7% ובחרו להשקיע את הכסף בבזבוזים על ח״כים נורווגים ובקניית קולות מרע"מ".

בנט נשאל לגבי הפרות ההבטחות שלו הבלתי פוסקות, והשיב: "עמדתי בהתחייבות שלי שלא נלך לעוד בחירות. אמרנו שננהל את הקורונה בלי סגרים, ובלי לסגור לימודים - וקיימתי, עשינו מה שטוב לישראל ועמדנו בהבטחת שלנו".

בשאלות העיתונאים, נשאל בנט על ידי פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, "בחודשים האחרונים חזרתם שוב ושוב על ההצהרה: החרדים מוזמנים לממשלה, הם אלו שבחרו להחרים אותנו. פניתם ישירות לציבור החרדי ואמרתם: למרות שהנציגים שלכם בחרו שלא להצטרף לממשלה, אנחנו מייצגים אתכם".

שאלת פרשן 'כיכר', ישי כהן

"השאלה הראשונה", שאל כתב 'כיכר', "האם לא הגיע הזמן להסתכל לציבור החרדי בעיניים ולומר לו את האמת: אנחנו לא יכולים לצרף את הסיעות החרדיות לממשלה, גם אם נרצה, שר האוצר הטיל וטו על כך. רק בסוף השבוע הוא אמר בשלושת הערוצים שהוא לא יפר את הבטחת הבחירות שלו: ממשלה ללא החרדים. וכפי קשר בחוץ דאג לומר בשלט שהכין הוא הבוס".

"שאלה שניה; ראש הממשלה, וראש הממשלה החלופי הבטחתם שלא יהיו גזירות על הציבור החרדי. אמרתם שליברמן מודע לכך. והנה, בתקציב החדש - קיצוץ רוחבי בתקציבי הישיבות, מוסדות החינוך, הסמינרים, מחקתם לגמרי את כל נושא התרבות החרדית ועוד לא דיברנו על גזירת המעונות והחד פעמי. והמס על השתיה איפה בדיוק דאגתם לנו, הבטחתם שלא תהיה פגיעה נקודתית בחרדים, והנה החרדים נפגעו יותר מכולם".

ראש הממשלה בנט ענה לשאלה: "הציבור החרדי יקר וחשוב לי ואני אדאג לו. מי שלא דואג לו זה נציגי הציבור שלו שבוחרים לתקוף אותנו".

שר האוצר ליברמן, תקף את גפני על האמירה שנאמרה ב'כיכר השבת', על כך שבנט בוגד ואמר כי אין לו דבר עם הציבור החרדי, אלא רק עם הנציגים שלו.

תוכן שאסור לפספס
125 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
105
על בנט נאמר: הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, עליהם הכתוב אומר: ואוהביו כצאת השמש בגבורתו"
עקיבא06.11.21
עקיבא רפואה שלימה
I706.11.21
מצטרפת לאיחול
המלכה07.11.21
104
נוכל וטיפש
תתבייש06.11.21
103
מעניין למה הוא מתכוון חוץ מהגזרות על החד פעמי וקיצוץ בתקציבים דריסת רגל בכותל לרפורמים הריסת הכשרות ושליטה של רפורמים פגיעה במוסד הגיור והנישואין מינוי רבניות באילו דרכים נוספות הוא מתכוון לדאוג כנראה מתכוון למיסיונרים
יהודה06.11.21

הצגת כל התגובות

102
מתחילים לשלם מס עבאס. יצאתם לעבודה? שלמו לעבאס. יצאתם מהעבודה? שלמו לעבאס
שמעון06.11.21
101
בושה ממשלת עבאס צוחקת כל הדרך לאבדון -האחים המוסלמים צוחקים כל הדרך לבנק-סילמן העכברה יודעת שאת הכיסא צריך להחזיק חזק אין הזדמנות שניה חברה ליהיר שזה הצאנס שלו היחיד לשבת בממשלה הזיה
שרון06.11.21
100
מחורבנט וחבורת הזבל
עידן06.11.21
99
אין מילה אחת אמת שהם אומרים. בנט מכר את כל העקרונות שלו שיקר ורימה את בוחריו. ליברמן הוא הבנאדם הכי מושחת שקיים שמכל ההבטחות שלו לא עשה כלום. ולפיד כל מילה מיותרת על האיש הזה. אם אלה האנשים שעומדים בראש המדינה אפשר לסגור את העסק. והתקשורת מלטפת ומפרגנת בושה וחרפה
כליל06.11.21
98
כלבים מסוממים משינאת חרדים שיהיה לכם ולמישפחות שלכם מזה שבוע מלא רוע ומחלות..שיתנקשו בכם הערבים שתמכתם בהם...מיץ זבל של אוושויץ
ללא שם06.11.21
97
רשעים שהשעה משחקת להם. "הממשלה תסייע לחרדים"- ציטוט. באמת???? האין גבול לציניות ולרשעות????????????? לפח תעמדו מאחורי המעשים שלכם, אין בכם טיפת בושה לבוא ולהצדיק את עצמכם בארשת צדקנית??????
ריאלי06.11.21
96
ליצנים אין מילה אחרת !!! פשוט גועל נפש נוכלים שלא עוברים את אחוז החסימה מנהלים את המדינה הכל בשם הדמוקרטיה ותמיכת התקשורת פשוט להקיא עליהם אבל הגלגל תתמיד מסתובב וכמו שבנט הנוכל החזיר את השמאל לשלטון אחרי 20 שנה ככה זה ייתהפך לעוד 40 שנה שהם לא יהיו נפתלי בנט אתה הכתם הכי שחור שנוצר פה ב50 שנה האחרו
אסף06.11.21
95
ראש ממשלה שלפי הסקר האחרון מתחת לאחוז החסימה. להאמין לו זה כמו להאמין לקיר. רמת האמינות שלו זה כמו הספר שהוא רשם למיגור המגפה של הקורונה. מדבר לעצמו ואף אחד לא מקשיב. הוא מספר לעצמו אשליה שהוא הציל את המדינה, מעניין אם הוא מאמין לעצמו. הוא גרם למדינה ללכת לאיבדון. נתראה בבחירות הבאות בנט כאשר יהיו.
מתן06.11.21
94
שלושת הנוכלים המנוולים ובראשם הנוכל שלא יכול להיישיר מבט ולענות בכנות כיאה לראש ממשלה ולא לגמגם הוא לא יודע השקרן הראשי .פח אשפה
ללא שם06.11.21
93
אכן כל מי ששמע את השידור רואה כמה הממשלה מנותקת.... השאלות בחלל החדר נותרו ללא מענה.....
אלי 06.11.21
92
למה להאמין למילה אחת שיוצאת מהפה של ראש ממשלה שקרן ורמאי??????????
אפרת06.11.21
91
פוגעים בחרדים יום יום שעה שעה ובנט בשיא החוצפה אומר שהוא דואג לחרדים כל יום ורק נציגי הציבור החרדים הם אלו שפוגעים בציבור שלהם, כמה אפשר לשקר ולרמוס ושוב לשקר? נוסף על כך נציגי הציבור החרדי מייצגים את ציבור בוחריהם על אפם וחמתם של בנט וחבריו המושחתים.
אבי06.11.21
90
צריך ללמד את החרדים לקח שנאמר כי לקח טוב נתתי לכם ואין טוב אלה תורה
אנטיוכוס הרשע07.11.21
89
שמישהו יסים סוף לזה כבר דיקטטווווווווווווווו עשו לנו פה יאללללללללללללללללללל עופווווווווו לעזה שלושתכם ביחד עם החברים הכופרים שלכם
טומי לפיד07.11.21
88
בנט הוא שקרן ונוכל שיפסיק לעבוד עלינו בעינים
איציק06.11.21
87
לא מאמינים למילה שלו ושל המושחתים שלצידו! מפגן יהירות שנועד לשדר שהכל בסדר הם יודעים שסוף הממשלה הזו קרוב .
משה06.11.21
86
בנט ידאג לחרדים רק אם ליברמן לו יגיד לו.... אין לאפס שום מאווים מלבד כסא..
ללא שם06.11.21
85
העובדה שבנט הותיר את התמיכה בישיבות בסכום של למעלה ממיליארד ש״ח זה אות מבשר טובות. יש לקוות שהממשלה אכן תיתן לציבור החרדי את מה שמגיע לו.
אליהו06.11.21
מגיע לו לסבול מ: מס גבוה על חד פעמי?! מס על רחישת מוצרים מחו"ל?! מס נטפליקס?! מס על ביקור רופאים מקצועיים?! העלאת מחירי המשקאות הקלים?! (חוץ מהוודקה של איוות) העלאת מחירי החשמל?! העלאת מחירי תח"צ?! העלאת תשלומי ארנונה?! העלאת מחירי הלחם?! ועוד מיסים ובמקום שהכסף יעבור לאזרחים עובר לאויבים הערבים ל
אברומלה06.11.21
תמשיך לחיות בסרט...עד שתתנפץ לך הבועה ותבוא להגיד לי שצדקתי
המלכה07.11.21
84
אף אחד לא מאמין לנוכל בנט
משה אריאל06.11.21
83
כל נבל יכול להעביר כזה תקציב רע שפוגע בכל אוכלוסיית ארץ ישראל הם אנשים נבלים שלא יודעים את מה הם מנהלים הם חושבים שהם מנהלים קבוצה ברשת חברתית פשוט אנשים בורים ומטורפים שלוקחים את מדינת ישראל לאבדון ולוקחים מהפת לחם של האזרחים כדי לגדל את החית טרף שרוצה להשמיד אותנו פשוט הזוי הזוי הזוי ממש עוכרי ישר
אריק06.11.21
82
לבנט מי שפרע מדור המבול ומדור ההפלגה הוא יפרע ממי שאינו עומד בדיבורו
אנטיוכוס הרשע07.11.21
81
רפול רבין שרון יוסי שריד... עשו צרות לציבור וסופם ידוע. יש דין ויש דיין. אוטוטו בנט לפיד ליברמן כולכם תתפגרו לתפארת עם ישראל חי וקיים טוב מאוד בלעדיכם. חלאות...
ללא שם07.11.21
80
שלושה מפלצות ״שדואגים״ לחרדים במה שאתם רוצים בואו נראה אותכם מעלים את משרד הדתות או נותנים מענקי לידה גדולים יותר או מעלים את התקציב בישיבות ותלמודי תורה אתם אנשים נוכלים שדואגים רק לעצמכם ומשאירים אותנו מובטלים בגלל שאין לנו כסף למעון לילדים תדביישו לכם לא נשכח ולא נסלח
לא משנה06.11.21
79
שכר. מינימום. עולה. מאפה. עולה. אדון. ליברמן מעסיקים. ישלמו. לא. אתה. אתה. משלם. רק. לחברים. שלך. בתנועה. האיסלמית. שכול. הכסף. ילך. לצורכי. ציבור. בחמס
אבי06.11.21
78
די בנט דיי.
ללא שם07.11.21
77
בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז כאן מפרגן לבנט גועל נפש
מיכל06.11.21
76
רק החכים הערבים נציגים טובים
ליברמן06.11.21
75
אויייייי
יהודי06.11.21
74
😅😅😆😆😆😆😆😆😆😆😆😅 מי אתה מסטלבט?...
r06.11.21
73
בדיוק כמו שאובמה דאג לישראל
תודה06.11.21
72
אתה ממשיך לשקר כבר בלי להתבייש יותר
ללא שם06.11.21
71
וואלה כמו שהוא שיקר את הבוחרים שלו הוא ישקר גם את יאיר לפיד, מי מאמין לו, היתה לו מטרה להיות ראש ממשלה
טל06.11.21
70
רוטציה תעשו בכלא בקרוב מאוד !
ישראל06.11.21
69
בנתיים מי שלא משנה מה יגיד זה בנט, הרי מילה שלו אינה שווה אפי' כקליפת השום.
מישהי ריאלית07.11.21
68
שכל התקציב ילך להם לתרופות לכל שונאי ומחריבי ישראלללללל והגם התרופות לא יעזרו אמן
טומי לפיד07.11.21
67
כל הכבוד לך ישי כהן שייצגת את הציבור החרדי בגאווה תודה.
ללא שם06.11.21
66
אצל ה0מאל המטונף והנבזה הכל כשיר בממשלת השטן הזוועתית הזו.. העיקר רק לא ביבי... נוכל מגלומן ונבזה ללא תמיכה ציבורית שמשקר את בוחריו וגונב את השלטון עם אפס תמיכה ציבורית- עובר בקלות אצלם. שר אוצר פושע וסוכן ק.ג.ב שמזכירתו הולכת לשבת 10 שנים בכלא על שחיתות ושוחד, כאשר מרבית קרוביו נעלמו בצןרה מסתורית,
בארי06.11.21
65
בנט-אכפת לו מהחרדים בדרך שלו. איך שהוא רואה את זה ואיך שאנחנו רוצים את זה זה שני דברים הפוכים לגמרי!
ז.א.06.11.21
64
בנט חבל שלא ציינת את הכספים שעברו לעבאס את העלאות שהעליתם אנחנו האזרחים אכלנו אותה!!!!
נדב06.11.21
63
שלושה ליצנים שקרנים גנבים שודדים רמאים פשוט מאפיה החדשה של כנסת ישראל
ללא שם07.11.21
62
עוד מעט ליברמן יעשה מס לטיולים ויגיד שזה לאיכות הסביבה שישתמשו בטיפולים רב פעמיים וכמובן שזה בעיקר על החרידים
ירושלמי בנשמה06.11.21
טיולים או טיפולים? נראה לי טיטולים הכי מתאים... עוד מעט יהיה עליהם מס...
הד''ר אבשלום07.11.21
61
לכו לעזאזל גרמנים! רשעים ארורים
יהודה החסיד 06.11.21
לא יודע מה יותר גרוע.גרמנים או פרנקים כמוך
חיפה07.11.21
60
משמאל לימין - טיפש, נוכל, מאפיונר.
יעקב06.11.21
59
חחחחחחח, אתה תמיד יורד לעוד מקום יותר נמוך.
יעקב06.11.21
58
בתור אחד שיש לו ביקורת על החכים החרדים, למשל על תמיכתם במס הפיקדון על השתיה ועוד, אני אומר כמה שקרים יש בחבורה הזו-בנט-ליברמן-לפיד, בזבוז זמן להתייחס. הכי טוב להתעלם.
יוסף 06.11.21
57
עם כל התקציבים שלכם אנשים עוד ימותו מרעב עם כל המחירים שאתם מעלים. תתביישו לכם!!!
חן06.11.21
56
חבורה של שקרנים רמאים וגנבים ,הקדוש ברוך הוא יסלק אותם ומהר...ויבא לנו משיח צדקנו
עופר06.11.21
55
גל ענק התייקריות במשק!! אינפלציה עולה ובנט משקר!!! כהרגלו. שכר המינימום יורד בגלל העלאת מיסים ואניפלציה, חייב להעיף את הלייצנים האלו.
ליאור06.11.21
54
לא רוצים לא אותך ולא את כספך. לנו יש אלהים שדואג ישיר ולא דרכך. מצפצפים עליך ומצפים למפלתך כמו כל אלו שקמו עלינו באלפיים שנות גלות
אבנר07.11.21
53
הספינה בראשות עבאס טובעת. מכרתם המדינה. לא נסלח לכם. נדליק נר שתתאדו מהר. גיהינם וכף קלע מחכה לכם הבוגדים בנט לפיד וכו' שם רשעים ירקב אמן
ברור מאוד07.11.21
52
במה אתה דואג לחרדים ? והתשובה הקיצוצים בסגירת מעונות יום בעליה דרסתית במחירים בפגיע בקידוד של שבת העלית מחירים של הפלאפונים בפגיע לעומק של העוני החרדי כך שגם מי שעובד ידרדר לעוני העמוק רק שיש משהו דומה מעבר שפים עשו את זה ליהודים ,היום עושים היהודים לחרדים, מכך לדוגמא את היד פעמי שחסך במים של שטיפת
ללא שם07.11.21
51
תם עידן נתניהו לעולמי עד לנצח נצחים הרס את עולם החרדי ושאר אזרחיה ע"י קיצוץ בקצבאות הילדים ועוד גזירות קשות ורעות שעשה בעבר וכמובן יזכר שמו הטוב שהוכ היה ראש ממשלה נהדר ועשה המון למען כלל הציבור ואזרחיה וכן ביטחון כלכלה ועוד...
לפי הנראה הממשלה הנוכחית תדאג הרבה יותר 06.11.21
בצער רב ויגון הממשלה הנוכחית הורסת את כל מה שנבנה במשך השנים בכשרויות.בדת.במחיי יקרה. במוצרי חד פעמי. במשקאות. בדלק. ועוד... אנו מאחלים ומצפים במהרה שהקב"ה יפיל את ממשלת הזדון כמה שמהר ונזכה לישועת עולמים בקרוב אמן
חוזר בי מדברי במילים אלו שכתבתי07.11.21
50
לפיד - לא כדאי לך להאמין לבנט. כל ההבטחות שלו כתובות על הקרח
אמיר06.11.21
49
ביבי והחרדים גם רצו את מנסור עבאס וגם הבטיחו לו 53 מיליארד...שכחתם??? רק בן גביר וסמוטריץ מנעו זאת.....גם מבחינת גזירה כלכלית קשה אז ביבי מוביל בראש כשקיצץ 80% בקצבאות הילדים בשנת 2003 שכחתם??? אז לכאורה המגיבים פה צריכים לקלל את ביבי ראשון לפני ליברמן....גם אל תשכחו שביבי הוא נתן הכשר ולגיטימציה לצ
שמעון07.11.21
שמעון אהרון עקיבא די הבננו לך לחמאס שישחטו אותך אמן ביבי הציע לעבאס גרושים בתמיכה מבחוץ ולא על חשבון הציבור בטוח אתם פושעים וכל עם ישראל לא ישכח לכם זאת . מסכנים שכמותכם תסבלו בלי הפסקה
הא? האמת כואבת07.11.21
48
ביבי והחרדים גם רצו את מנסור עבאס וגם הבטיחו לו 53 מיליארד...שכחתם??? רק בן גביר וסמוטריץ מנעו זאת.....גם מבחינת גזירה כלכלית קשה אז ביבי מוביל בראש כשקיצץ 80% בקצבאות הילדים בשנת 2003 שכחתם??? אז לכאורה המגיבים פה צריכים לקלל את ביבי ראשון לפני ליברמן....גם אל תשכחו שביבי הוא נתן הכשר ולגיטימציה לצ
שמעון07.11.21
כי לא היה לו בררה לחצו עליו אבל עזוב את זה עדיף לך ממשלה אם קצת ערבים? או ממשלה שחלק ממנה זה ערבים? טוב לך עכשיו? שמנסור עבעס הוא המלך פה בפועל? תחשוב ערבי שולט עלייך!!
המלכה07.11.21
47
עוד אחד מהשקרים הגסים שלו! מי מאמין לו בכלל???
.06.11.21
46
רק הערבים נציגים טובים
ליברמן06.11.21
45
אוייייייי
יהודי06.11.21
44
זה לא ייאמן!! או שבנט הוא חולה סכיזופרניה, שמנותק לגמרי מהמציאות, או שהוא שקרן ונוכל ברמות שעוד לא היו מבריאת העולם, כי תסבירו לי מה הקשר בין כל מה שהוא אמר לבין מה שקורה במציאות????????????????? מבינתי.
מישהי06.11.21
43
באם בנט דואג לנו צריך להתאבד
אלעזר06.11.21
42
בנט היה ונשאר שקרו ונוכל אף אחד לא מאמין לו
אפשטיין חרדק06.11.21
41
בנט מפגר
מפגר בנט06.11.21
40
ממשלה של שקרנים ונוכלים! רימיתם ציבור שלם בשקרים וסיסמאות! גנבתם את קולותיהם של בוחרים שהיו בטוחים בעמדותיכם! חילקתם את כספי הציבור כאילו היה כספכם הפרטי! ועכשיו השקרן לפיד מדבר על שיח לא ראוי ובוטה כלפי יו״ר הכנסת. לפיד המסית, השקרן ורמאי שכח מה עשה במשך שנתיים
לביא06.11.21
39
רוטציה תעשו בכלא בקרוב מאוד !
אדיר06.11.21
38
חצופיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם הציבור החרדי מחזיק את העולם
ציצי07.11.21
37
נכון צודק שצריך לדאוג לציבור הירדי ולהוציא אותו מהמסכנות והעוני והטמטום והפרימיטיביות שהוא נימצא בו כרגע
ללא שם07.11.21
זה סימן שאתה לא מכיר את הציבור החרדי נכון שיש חרדים עניים אבל יש גם חרדים עשירים יותר ממך ובנוגע לפרמטיביות,ללבוש כל מגזר והלבוש שלו והלבוש של החרדים מכובד שחור לבן תראה את לפיד לובש שחור לבן הוא חרדי? לא הוא מכבד את עצמו הסטייל שלנו זה שחור והסטייל שלכם זה מכנס גינס קרוע נו באמת מה יותר מכובד? תחשו
המלכה07.11.21
36
נכד שר התורה הכניס את ליברמן לבית
סר התורא06.11.21
באמת לא מובן
לא ברור07.11.21
35
המולדובי חושב שאם הוא ידבר בקול רגוע אז יאמינו לו. טעות גדולה של ישי לחשוב שיש שם משא ומתן עם הכתבים ולצפות לתשובה כנה. כדאי או לא להגיע כי ברור מה יקרה שם, או פשוט להטיח מכל הכיוונים כך שהתשובה לא תהיה מעניינת בכלל
משה06.11.21
34
דיייייייייייייייייייי דייייייייייי אתה לא מפחד מהעולם למעלה כמה אפשר לשקר? כמה? מכיר את הסיפור זאב זאב? דייייי חפרת!!!!!!!!!! בלה בלה בלה איככככ אי אפשר לשמוע אותך!!!
מזעזע06.11.21
33
נוכל. מכר את נשמתו ואותנו .שקרן
ניצן06.11.21
32
הגזירות הכלכליות של הממשלה הזאת הן כלום לעומת הגזירה הכי קשה של נתניהו בשנת 2003 שחתך את קצבאות הילדים ב 80%.....זו הייתה הגזירה הכלכלית הקשה ביותר על החרדים מקום המדינה ועד היום.....כלומר נתניהו הוא מוביל הוא מקום ראשון לרעה כמובן במכות כלכליות על החרדים.....זאת עובדה....ולכן כשמתלוננים על ליברמן ו
אהרן06.11.21
לא ראוי להתייחסות...
המלכה07.11.21
31
נפתלי נפתול כמה אתה לא ראוי לכלום הביתה
ברק06.11.21
30
איך בנט מסוגל להיישיר מבט ולומר שהוא דואג לחרדים, בשעה שהוא פוגע בנו שוב ושוב בכיס, פוגע בכשרות, ותומך ברפורמים? אבל האמת שהאיש שקרן ורמאי מגועל
יהודי שפוי06.11.21
29
עצרתי את הוידאו באמצע. לא מסוגל להקשיב לזה. איכס נגעלתי.
יעקב 07.11.21
28
לעשות מהיהודים כמו גויים כמו חלומם של ראשי הציונות ( כלומר לעזור לחרדים להיות ככל הגויים)- רח"ל
ממשלה ציונית אמיתית06.11.21
27
לך נוכל..לך ויפה שעה אחת קודם
אלקנה06.11.21
26
האם הם דיברו על החומרים שהם לוקחים?
עילאי06.11.21
25
בנט נבל ברשות הרבים
רשע מרושע 06.11.21
24
מי הציע לזרוק אותם לזבל במריצה? המאפיונר הרוסי וכן בנט בוגד
ללא שם06.11.21
23
כשהליצן נהיה למלך והחרדים נהיו הערבים החדשים שנציגהם בכנסת מואשמים בכל המכות שמנחיתים עליהם-ככה נשמעת האמת החדשה בהאי עלמא דשיקרה
בועז06.11.21
22
הפודלים של עבאס
ליאל06.11.21
21
עם שלושת המוסקטרים ב.ל.ל. אנחנו נוכל הרבה מרור עם שיפנו את הכסאות מספסלי הממשלה המושחתת והבזויה הזו. בושה שאנשים שכמותם מנהיגים את העם הזה. במה גאוותם באישור תקציב ... חשבתי שבנו איזה חללית שתגיע לאחד מהכוכבים ברקיע. כולה אישור תקציב עלק. אנחנו נשלם ביוקר בהמשך הדרך.
דביר06.11.21
20
ממשלה שקמה בחטא, תיפול בחטא. הם לא צריכים את האופוזיציה, הם יפילו אחד את השני בעצמם!!!
ישראל06.11.21
19
כל אחד בסוף יומו מגיע ופה נראה מקסימום שלושה חודשים והממשלה הזאת תיפול עם אותם רוסים שבחרו בחיברמן
רון סטון06.11.21
18
לא משנה מה גפני יגיד אני אני אני אדאג לחרדים צריך לקחת מריצה ולזרוק את החרדים לפח מה אין להם מדיחי כלים אני רוחץ כלים צריך להגביל את הכח של החרדים אני לא נגד החרדים רק נגד הנציגים שלהם למה מועצת גדולי התורה לא אומרת להצביע ליש עתיד או לישראל ביתנו יאאלה לכו מאיתנו שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותי
אנטיוכוס הרשע07.11.21
17
בנט הנוכל הארור יודע שאין לו מה לעשות בימין. ולכן מה שנשאר לו זה רק לנסות לעקוץ וללעוג לימין. גם אם זה נעשה בצורה מאולצת.
דורון06.11.21
16
אני מאמין לקדחת שלו
ללא שם06.11.21
15
הממשלה קיבלה שלוש החלטות נכונות לבטל את החלת כדי שאנשים יעבדו לא לעשות סגר ולחסן עם הבוסטר כדי להשאיר מדינה פתוחה בלי סגרים לעומת נתניהו שהביא ארבעה בחירות שלושה סגרים שני ראשי ממשלה שר לענייני מים וחוק נורבגי
ניצחון06.11.21
14
אחנו הציבור החרדי הולכים רק לאורם של נכדים. ולכן לא מעוניינים לשמוע מרפורמי כמוך. אנחנונ נקבל עזרה רק ממי שגדולי הנכדים יורו לנו לקבל.
ליטאי06.11.21
אתה צודק
אבי06.11.21
13
שלישיית השקרנים, הנוכלים והמושחתים רוכבים על גלי ההצלחה של קודמיהם. מה יש להם לעשות יותר מכך הרי הם פייק אחד גדול.
שלום06.11.21
12
חבורת הזבל ה' ישמור אותנו מהם
זאב06.11.21
11
ממשלת נוכלות. מעדיף שמפניה על גונב דעת עלוב.
גיא06.11.21
10
רוסי שקרן רק כסף מעניין אותך ימרגל רוצה להפיל את המדינה
יניב06.11.21
9
כל הכבוד לבנט, חזק, עמד במתקפות מרושעות שקריות ולחצים מטורפים. ביבי לא היה מחזיק מעמד. היה מזיע ומתקפל.
ירושלמי06.11.21
כל הכבוד כשאין שכל הכל טוב
חיים06.11.21
חזק? אתה נורמאלי? הוא מנסה להתחמק מכל שאלה וחוזר על משפט אחד כל הזמן אנחנו נדאג למדינת ישראל וששואלים אותו שאלה ישירה שהוא לא יכול להתחמק אז הוא עונה אנחנו נדון על זה, מה הקשר? דנתם על זה כבר טפשים! וביבי,אתה יודע על מי אתה מדבר פה ירושלמי חביב הוא אחד מעשרת האנשים החכמים ביותר בעולם והוא חזק ואם עש
המלכה07.11.21
🤣🤣😂😅😅😂🤣
אין צורך06.11.21
יש אנשים שלא מסוגלים להעמיד פנים....
.06.11.21
8
חרדים - אתם מאוד רצויים, פשוט תפסיקו להיום חרדים. שלשיית רשעי הארץ "בפרוח רשעים כמו עשב יציצו כל פועלי און להישמדם עדי עד"
אריה06.11.21
סליחה?? מי אתה שתגיד לנו איך לחיות? ועם אנחנו כל כך מציקים לך, לך לחול שם אין הרבה חרדים אם לא יהיו חרדים העולם יחרב טיפש! תגיד תודה שאנחנו מקריבים ועובדים על עצמנו כל כך הרבה,דחיית סיפוקים וכו בזכותנו אתה חי!
המלכה07.11.21
7
ימח שמם
ללא שם06.11.21
6
בלה בלה בלה בנט תמשיך!!! תמשיך לשקר את העם!!!
gzy06.11.21
5
בנט זה כומר נוצרי בתחפושת של יהודי
שילה06.11.21
צודק
המלכה07.11.21
4
הממשלה לא תמלא את ימיה נקודה. הם יודעים אנחנו יודעים והעולם כולו יודע. להצהרה אין משמעות כמו שלהצהרה לא אשב עם תומכי טרור מרעם.
לידור06.11.21
3
אפס נשאר אפס שיפול במהרה אמן , הוא וכל הממשלה העכורה הזאת
עומרי06.11.21
2
אין לו לאן לחזור, נטש מחנה שלם של אנשים שבחרו והאמינו בו. נפתלי הוא אפיזודה חולפת בתולדות עם ישראל
דוד06.11.21
1
מלוכלכים , להקיא אותם🤮
למה לראות את הרשעים בשידור ישיר???06.11.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

המו"מ לעסקה: חמאס הציב תנאי נגד שליטה ישראלית ברפיח

ישראל גראדווהל | 08.05.24

שלטון ה'דיפ-סטייט'

יו"ר ההסתדרות: יעשו תרגיל בחוק הגיוס? נפיל את הממשלה

איצלה כץ | 08.05.24

3 מיליארד שקל

סמוטריץ' נגד נתניהו: "מעכב מהלך להקלה על יוקר המחיה"

יוני גבאי | 08.05.24

המתיחות עם ארה"ב

בכיר בבית הלבן מאשר: "עיכבנו משלוח נשק לישראל"

יוני גבאי | 08.05.24

עוקץ את ראש הממשלה

גנץ: "חזרת תושבי הצפון לפני פתיחת שנה"ל - על השולחן"

יוני גבאי | 07.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

"צעד חשוב במלחמה"

נתניהו: "חמאס ניסה לטרפד את הכניסה לרפיח. זה לא קרה"

יוני גבאי | 07.05.24

בצל מבצע רפיח

סמוטריץ' במתקפה: "לדבר רק באש, המשלחת לקהיר טעות"

דוד הכהן | 07.05.24

לא הסכים לפגישה

סמוטריץ' באולטימטום: טיפול ביוקר המחיה? רק אחרי רפיח

יוני גבאי | 07.05.24

דיווח בארה"ב

גורמים בממשל האמריקני דחו את ה"הסכמה" של חמאס 

יוני גבאי | 07.05.24
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

"לעולם לא נרפה"

גנץ מגיב לסירוב בישראל: דואגים לחטופים. אין שיקול פוליטי

דודי בן חמו | 06.05.24

באופוזיציה תוקפים

אחרי הודעת חמאס | בישראל הבהירו: ההצעה לא מקובלת 

דודי בן חמו | 06.05.24

"אחראי על המינויים"

רה"מ נתניהו מנסה למנוע מינויי קבע של ראשי אגפים בשב"כ

יוני גבאי | 06.05.24

לקראת כניסת צה"ל

גלנט: סירוב חמאס לכל מתווה, מחייב להתחיל פעולה ברפיח

ישי כהן | 06.05.24
ש

ללא הלוואות או גמ"חים!

האפליקציה שתשאיר אתכם בסוף כל חודש עם יתרה בעו"ש

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

"הטרפוד של נתניהו"

משפחות חטופים לגנץ ואיזנקוט: תגידו את האמת על המו"מ

ישי כהן | 06.05.24

"המרצחים לא הבדילו בינינו"

ראש השב"כ: "החוסן שלנו נפגע - מקדשי המוות ימצאו מוות"

יוני גבאי | 06.05.24