כיכר השבת

"משקר במצח נחושה"

הרשת סוערת אחרי נאום בנט, לפיד וליברמן

הליכוד תקפה בסדרת ציוצים, עיתונאים תהו על הכספים הקואליציוניים של יש עתיד, והחרדים תהו: באיזו זכות בנט מזלזל בהצבעתם • סיכום התגובות נגד בנט ולפיד (חדשות)

56
יוני גבאי | כיכר השבת | ב' בכסלו | 06.11.21
ליברמן ולפיד
ליברמן ולפיד (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד ושר האוצר אביגדור ליברמן נאמו הערב (מוצ"ש), יומיים לאחר אישור תקציב המדינה ל-14 החודשים הקרובים, שמאפשר יציבות יחסית לממשלה. 'כיכר השבת' אסף עבורכם את מיטב תגובות הפוליטיקאים והעיתונאים לדברים:

מפלגת הליכוד תקפה את השלושה ומסרה - נפילתה קרובה מן המצופה: "אחרי העברת התקציב הרע של בנט ולפיד - שמעלה מחירים, מטיל מיסים ומעביר עשרות מיליארדי שקלים מאזרחי ישראל לתנועה האיסלמית - גדלים הסיכויים להפלת הממשלה. האופוזיציה המאוחדת של הימין תפיל את הממשלה המסוכנת של בנט, לפיד ורע"מ הרבה יותר מהר ממה שהם חושבים. נתניהו העביר יותר תקציבי מדינה מכל מנהיג אחר בעולם המערבי. הממשלה בהנהגתו הובילה מדיניות כלכלית מוצלחת, תוך מתן מענקים לבעלי עסקים ומובטלים, ובזכותה ישראל דורגה באחד המקומות הראשונים בעולם ביציאה מהקורונה. בנט ולפיד קיבלו מהליכוד כלכלה חזקה עם צמיחה של 7% ובחרו להשקיע את הכסף בבזבוזים על ח"כים נורווגים ובקניית קולות מרע"מ".

ח''כ יצחק פינדרוס הגיב: "בנט שוב משקר. ''שלוש שנים ללא תקציב'', רק ב2019 היה תקציב מאושר. ''אף אחד לא נשאר מאחור'', חוץ מתושבי הפריפרייה שישלמו על כניסה לגוש דן והעלאת גיל הפרישה שתגרום לנשים מבוגרות בעבודות שוחקות לאבד את מקור פרנסתן. ''לא אפגע בחרדים", חוץ מהעלאת מחיר המעונות, מס על חד פעמי, וקיצוץ של כ-300 מיליון ש''ח מתקציב החינוך, הרווחה והתרבות. אבדה הבושה לשקר במצח נחושה".

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, ששאלתו לראש הממשלה נגמרה בהתחמקות, כתב: "לפיד, איווט ובנט: הניסיון שלכם להפריד בין הציבור החרדי לסיעות החרדיות הוא הזוי ומכוער. מה זו הטענה 'הם לא מייצגים את החרדים, הם מחזיקים אותם כבני ערובה'? בדמוקרטיה הציבור בוחר את נציגיו. 16 מנדטים חרדים בחרו בסיעות החרדיות. כשאתם מחרימים את דרעי וגפני - אתם מחרימים אותנו, הציבור".

סגן עורך עיתון 'משפחה', אריה ארליך, כתב בסגנון זהה: ‏"הניסיון להפריד בין הציבור החרדי לנבחריו, הוא לא רק ציניות מכוערת - זה גם רעיון אנטי דמוקרטי. אפשר לאהוב את דרעי וגפני ואפשר לבקר אותם, אבל המגזר החרדי בחר בהם לייצג אותו בשלטון. 16 מנדטים עומדים מאחוריהם. ניסיון פתטי לכסות על ערוות הממשלה. ואגב, אמירות כאלה רק מחזקות אותם בציבור".

הכתב הפוליטי של 'גלי צה"ל', יובל שגב, צייץ: "משעשע שראש הממשלה אומר ש"אף אחד לא עומד בצד וכולם רצויים", כשלידו אביגדור 'לא יהיו חרדים בממשלה' ליברמן".

הנאומים הערב של בנט, ליברמן ולפיד (לע"מ)

הכתב הפוליטי של 'וואלה', יקי אדמקר, תהה: "בנט אמר הערב 'עומד מאחורי כל ההסכמים שחתמנו'. חבר שואל: האם זה גם כולל ההסכם נגד ישיבה עם מנסור עבאס או בממשלה שבה לפיד הוא ראש ממשלה?".

שר החוץ לפיד אמר, באשר לכספים הקואליציוניים, כי "זה לא תלוי רק בו" - וזכה למטר תגובות. הכתב הפוליטי של 'כאן', מיכאל שמש, צייץ: "הדברים קצת מקוממים. מילא יש עתיד לא הייתה לוקחת כספים, אבל יש עתיד לקחה הכי הרבה כספים קואליציוניים! ומאז עסוקים בלהסביר שעשו דבר טוב ונכון". הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12', עמית סגל, כתב בציניות: "מזעזע. מי הרשע שאילץ את לפיד, ליברמן ובנט - בניגוד לרצונם - להעביר למעלה ממיליארד שקל לחברי הכנסת שלהם?".

ח"כ עמיחי שיקלי, היחיד מימינה שהתנגד לממשלה, כתב: "שבוע טוב לשלושת המוסקטרים 'שהצילו' את מדינת ישראל מכאוס וחוגגים את העברת התקציב כאילו היה מדובר בפלישה לנורמנדי. אין ספק, האומה 'עוצרת את נשימתה', אבל איפה מנסור?".

שר האוצר לשעבר, ישראל כ"ץ, מסר: "ניסיון בנט, לפיד וליברמן לנכס לממשלתם את הישגי הממשלה היוצאת: 7.1% צמיחה, 5.5% גרעון, דירוג אשראי גבוה ואבטלה צונחת - הוא מגוחך כלכלית ושקרי ציבורית. רשת הביטחון שפרשתי לעצמאים ולמובטלים אפשרה למשק הישראלי לזנק מיד עם פתיחתו".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, תקף: "בנט ממשיך לבנטט אותנו מול כל האומה ומשקר במצח נחושה כשאומר 'אף אחד לא נשאר מאחור' - אבל הוא כנראה מתכוון למדינת תל אביב ולחבריו מהשמאל. השכבות החלשות והפריפריה נפגעו אנושות לצד הפגיעה האכזרית במגזר החרדי והדתי בכל הגזירות שעשה במעונות, חד פעמי, קיצוץ לסמינרים וישיבות וכוללים".

תוכן שאסור לפספס
56 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
47
שלושת הרשעים !!! שקרנים!!! גאוותנים!!! שונאי השם יתברך.
ללא שם08.11.21
46
לפיד על הכספים הקואלציונים "לא אוהב אבל זה לא תלוי בי" (אז למה יש עתיד לקחה גם היא כספים קואליציונים) לפיד על החוק הנורבגי "לא אוהב אבל זה אילוצים קואלציונים" (אז למה יש עתיד מינתה גם היא "נורבגים"???) לפיד על ראש הממשלה החליפי "אתם קוראים לי כך לא אני" (חח ומי נהנה מ5 מיליון השקלים עלות המשרד לשנה
ללא שם07.11.21
45
שלישית הזויים ואינם אמינים בעיני,בדקו את שפת הגוף שלהם, אינם מאמינים לעצמם
ללא שם07.11.21

הצגת כל התגובות

44
רשעים פלגמטים!!!!!1 אוטוטו מפלה בקרוב תתכוננו... ליברמן המושחת רק תבלע את הלשון שלך ותצא מכל הסיפור הזה רודן, דיקטטור סטאלין נבוכנדצר!!! צורר העם היהודי... תחזור מאיפה שבאת אתה גם ככה לא רצוי פה והרוסים כבר מזמן לא סובלים אותך... לפידוס ובנטיטוס 2 מתיוונים גאים, אתם עוד תראו מה זה ביד חזקה ובזרוע נט
בזעת07.11.21
43
ליברמן בנט ולפיד שאלוקים יח אותכם כמה שיותר מהממשלה הזו ומהעולם הזה....... תחזור לרוסיה מי צריך אותך פה... תלך לעזאזל
בעילום שם07.11.21
42
שהנציגים שלנו ילמדו ממנסור איך להשיג תקציבים עבור המגזר שלנו.
שלמה06.11.21
ודאי הרי תמיד ידברו עלינו לפחות שיצא משהו
מנסור07.11.21
41
השם ישמור איך נותנים לבנאדם כזה במה
נתי06.11.21
שלושה אנשים מסוכנים למדינה בנט לפיד ליברמן סכנההליהודים נקודה .
אביב07.11.21
40
בנט הוא רשע מרושע, אסור היה לכם להשתתף במסיבת עיתונאים של ציר הרשע
שמש06.11.21
39
ליצני הדור
כת שקרנים חנפנים ליצנים לא מקבלים פני שכ06.11.21
38
פשוט..... לא יאומן כמה מבנטטים אותנו
יאיר06.11.21
37
בנט. אני חייב לומר לך שהרבה מאוד שנים לא פגשתי בן אדם עם שכל דפוק כמו שלך. אתה צריך שיקום דחוףףףף באברבנאל
מנחם06.11.21
גם שיקום באברבנאל לא יעזור. הבנאדם מחוק טוטאלית.
מישהי07.11.21
36
ליברמן מושחת נוכל ורמאי למיזבלה חיריה
שגיא06.11.21
35
ממשלת הרס מדינת ישראל ואזרחיה מדינת ישראל בסכנה אזרחי ישראל תתעוררו לפני שהייה מאוחר ,
אלון06.11.21
34
נוכל מחריב ישראל , שקרן פתלוגי עם 6 מנדטים שכופה את עצמו על העם
דגן06.11.21
33
תחלואה בעליה ובנט חוגג הוא יכול להגיד מה בא לו מציאות מדברת אחרת
יאיר06.11.21
32
באמת נכון שלושתם פרצופי פוקר.רשעים יבואו על עונשם.
ללא שם08.11.21
31
הנוכל מדבר על נציגים שלא מייצגים את הציבור שלהם??? בבחירות הבאות נראה אם החרדים יקבלו קול אחד פחות... הוא גם עם יעבור את החסימה זה לא יהיה עם אותם מצביעים. אז אם מישהוא לא מייצג את בוחריו, זה הנוכל מרעננה שרימה אותם!!!
מישהי ריאלית07.11.21
30
הכי קל לתקוף. וכי עדיף המשך ממשלת מעבר משותקת ובחירות בלי סוף?!
אבי07.11.21
אבי-שריר
חיים08.11.21
29
ביבי והחרדים גם רצו את מנסור עבאס וגם הבטיחו לו 53 מיליארד...שכחתם??? רק בן גביר וסמוטריץ מנעו זאת.....גם מבחינת גזירה כלכלית קשה אז ביבי מוביל בראש כשקיצץ 80% בקצבאות הילדים בשנת 2003 שכחתם??? אז לכאורה המגיבים פה צריכים לקלל את ביבי ראשון לפני ליברמן....גם אל תשכחו שביבי הוא נתן הכשר ולגיטימציה לצ
שמעון07.11.21
שמעון-שריר
חיים08.11.21
28
עוד נצא לרחובות בקרוב אדון בנט, כמו שהשמאלנים שלכם יצאו להפגנות נגד ביבי, הפעם זאת תהיה הפגנה של 5 מליון אזרחים, זה הסוף של המדינה בראשות בנט. הולך להיות כאן פיצוץ. תהיה פה מלחמת חורמה נגד השמאל וממשלת הרשע של בנט. זה לא יגמר בטוב. חילונים, דתיים , חרדים ואפילו ערבים יצאו להפגנות 24 שעות ביממה. יזרק
הפיצוץ מגיע07.11.21
27
מה לעשות הם צודקים בזה שהחרדים הלכו שולל אחרי נתניהו
נתי07.11.21
וכל מי שהצביע ימינה לא הלך שולל??!!
!07.11.21
26
נפתןלי הנכלולי ואיילת המייללת לא יצליחו לשקר אותנו.הם ורק הם אחראים לגזנירות על החרדים ואגב למי שלא שם לב יאיר היהיר נתן לליברמן נתנה של טס עם כיתוב "הבוס" בעצם זה מה שרק יהרוס לו בעתיד כי אם יבואו ללפיד בטענות על הגזירות הוא יטען ש הבוס היה ליברמן .מתנה של שונאים
כנסו 06.11.21
25
השר ליברמן מוזמן להמליץ לחילונים לנסוע באוטובוס במקום שני רכבים להשתמש במאוורר במקום 6 מזגנים לכבס ביד ולתלות על חבל במקום מכונת כביסה ומייבש לא להזמין שטיות באמזון לא להזמין אוכל ממסעדות לא להשתמש בטיטולים ומגבונים לא לנוסע בשבת בכלל כדור הארץ חשוב. לא?
מאיר06.11.21
24
סליחה. בדיוק זה מה שבנט עשה הפריד את נבחרי ימינה מציבור המצביעם של ימינה. קל בעיניו.
אני06.11.21
23
וגם ערב רב עלה איתם.אשכנזיים שמאלניים שקרנים ללא ספק משורש עמלק והערב רב
ללא שם06.11.21
22
יושב בשמים ישחק ה' ילעג למו.. וכידוע שלפני שבר גאון... כך לימדונו. אז אין מה לדאוג וממי לדאוג ובפרט שזה כל כך ברור ובולט הבינטוט שלהם.
יהודי פשוט06.11.21
21
שקרן , אפס , לך לעזאזל אתה הממשלה שלך והתומכים שלכם הפכתה 75% מאזרחי המדינה לאזרחים סוג ד פילגתה את עם ישראל ל 2 עמים אוייבים זה לזה !!!! אתה הביזיון הכי גדול שקם בעם ישראל מאז ומעולם
איילה06.11.21
20
איילה חסון: מנסור עבאס הציע לעו''ד ישראלי לייצג את רוצחי משפחת פוגל
ידידה06.11.21
19
אינשאללה
רן06.11.21
18
מה יעזור לנו שיפל? המדינה העוינת כבר גמרה את האזרחים שלה! שיקום לא שייך. שיפלו! שיישרפו!! שימותו!! שמשיח יבוא ויגאל אותנו!! אין לנו על מי להישען כי אם על אבינו שבשמים!! תכניסו את זה לראש ותתחילו להתפלל כמו שצריך על הגאולה
ללא שם06.11.21
17
לשלושתם פרצוץ של קוף והתנהגות של תינוקים
סאדיגורה07.11.21
16
אינשאללה מהדורה מיוחדת בנט נדבק בקורנה חזקה חייבים להתפלל למענו
צבי06.11.21
15
הגזירות הכלכליות של הממשלה הזאת הן כלום לעומת הגזירה הכי קשה של נתניהו בשנת 2003 שחתך את קצבאות הילדים ב 80%.....זו הייתה הגזירה הכלכלית הקשה ביותר על החרדים מקום המדינה ועד היום.....כלומר נתניהו הוא מוביל הוא מקום ראשון לרעה כמובן במכות כלכליות על החרדים.....זאת עובדה....ולכן כשמתלוננים על ליברמן ו
אהרן06.11.21
שינוי מפד"ל (ברית האחים - הזכורה לרע) וישראל ביתנו קידמו והובילו את הגזירות בקציבאות ומוסדות הדת מפד"ל, הבית היהודי, ימינה - אותה גברת בשינוי אדרת!
שמעון07.11.21
שריר הטפשות והרשעות שלך מבצבצת מכל מלה, די נמאסת
חיים08.11.21
בנאדם? למי אתם קוראים בנאדם לאיוון השיכור הזה איזה פרצוף מגעיל יש לו האם לא מזכיר את פרצופו של בשר לבן שאוכל בנט ולפיד הנישואין שלכם פסולה כי נעשתה ע'י הרבנות שפסלתם אותה לכו לכומר שיעיד שאכן נשואים בכשרות רפורמת כהנא וקופת השרצים [בנט לפיד כהנא] עוד מעט יקבלו הכשר ברפורמת כהנא עם חתימת בנט ובאי
מסר חזק07.11.21
14
לך מפה!!! שקרן,נוכל באמצע הוא אומר אין מדינה כזאת בעולם! מעניין למה!? ביבי הביא לך אותה מסודרת ושקטה ואתה בא וקוטף את הפרחים אחרי העבודה הקשה של ביבי? חצוף!!! איכס החיוך המרושע של בנט עושה לי בחילה אמאלה זה הזוי פעם ראשונה שאני רואה בעיניים איך בנט בובה כל שאלה ששואלים אותו הוא מתיעץ עם לפיד בשקט י
המלכה07.11.21
13
לך תתן עוד כסף לעבאס לך יא טינופת
ברק06.11.21
12
נוכל מנותק מהמציאות גונבים שלטון בגנבה העם לא סובל אותך נוכל
גל06.11.21
11
חבורת שקרנים
ללא שם06.11.21
10
חבל שהשתתפתם...
אליהו07.11.21
9
לא נשאר הרבה זמן לנוכל מרעננה ששיקר את בוחריו ובגד במדינת ישראל בכך שחבר למחבק הטרוריסטים יד ורגל ועם תקציב של מליארדים להעברת כספים לעמותת 48 ששולחת כספים לרוצחים בחמאס!לא נסלח ולא נשכח לך בנט הנוכל ולקאודליו יהיר לפיד שגורם נזק בלתי הפיך למדינתינו הקטנה ,הממשלה הבזוייה הזו צריכה ליפול עוד היום כי
תומר06.11.21
8
פח אשפה שמנסה להאכיל אותנו בזבל שהוא מכיל. מחורבנט לך ואל תחזור.
אופיר06.11.21
7
לתגובה של ישי חשוב מאד להוסיף- אולי המשקרים את הבוחרים הם אלה שמשתמשים בבוחרים כבני ערובה. מאשר אותם המאמינים בדרכם ועושים כרבותיהם ואלו הם נציגיהם.....
אלי06.11.21
6
ממשלה מעצבנט
סתיו06.11.21
5
אבל אם נאמר את האמת בלי לפיד לא היתה להם ממשלה והוא היחידי שנורמלי שם
!!07.11.21
4
חבורת מושחתים נוכלים שפלים
חיים08.11.21
3
כזו טיפשות נראה שלא נשמעה כזו אמירה בכל העולם , נציגי החרדים הם לא הציבור החרדי. נו כך גם בנט מצבו הוא לא נציג של הימין שבחר בו הוא נציג של שאיפותיו ושל עצמו. ילג מגודל וחבר מרעיו , הרמה הכי ירודה שהיתה אי פעם בפולטיקה.
ישראל.07.11.21
2
ואלה נראים כמו הגשש החיוור ולפיד הכי ליצן ( פולי)
שייקה07.11.21
1
שני הרמאים הגדולים לפיד וליברמן +הנוכל הגדול והשקרן בנט+שקד +סילמן במריצות למיזבלה של החיזבלה
יאיר07.11.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 10:23

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 08:14

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24