כיכר השבת

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

אל תאמינו לאף אחד בעולם! המצב בעולם לא היה אף פעם כמו היום! עם ישראל צריכים להיות ערניים ולא לשכוח לעולמי עולמים את מה שעשו לנו בשואה! יש לנו מדינת ישראל ואנחנו צריכים לשמור עליה - בגופנו! היהודים שנמצאים בחו"ל אל תתעתעו בקדוש-ברוך-הוא! ארץ ישראל הקדושה, תפרח, תשגשג ותצליח בכל

19
כיכר השבת | י"ב באייר | 04.05.12
הרב ניר בן ארצי
הרב ניר בן ארצי (צילום: מתוך אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מגביר ומעלה כל שבוע - במימדים גדולים, את רמת גילויי האנטישמיות, פעילות איתני הטבע ומשפיל ומוריד את הכלכלה בעולם, כדי להביא לתיקון השלם של העולם כולו!

מבקש הקדוש-ברוך-הוא מכל גדולי ישראל, המנהיגים של עם ישראל, לא לריב ביניהם - זה מעשי הגויים! יש דרך ליישב כל מחלוקת בשקט, בינם לבין עצמם, בלי לשתף את כלי התקשורת. בכלי התקשורת לא הכל אמת, הרוב שמועות! עוד פעם אומרים: כל גדולי ישראל, אם יש טענות או תלונות, ליישב אותן בלי לפגוע באף יהודי ולא בחיילי צה"ל! אסור לגדולי ישראל לפגוע זה בזה! זה מבייש, העם לועג, העולם צוחק והגויים - שמחים, מוחאים כפיים ו'רוקדים'! זה מצער וכואב לקדוש-ברוך-הוא מאוד, שגדולי ישראל לומדים מהגויים ופוגעים זה בזה! זה לא עושה טוב ומשפיל את הכבוד של יהודים בארץ ישראל ובעולם. כל מי שיש לו בעיה או תלונה, יפתור אותה בחדרי חדרים - פנים מול פנים! העולם הזה נוהג מידה כנגד מידה, מה שיעשה אדם - יקבל בחזרה.

האנטישמיות גוברת מיום ליום וכל מדינות עָרַב מתכננות לעשות טבעת סביב מדינת ישראל, כדי לחנוק אותה מכל הכיוונים! מחכים רק להוראות מאיראן! ממשלת ישראל וצה"ל צריכים לפעול כיד אחת, דעה אחת, ראש אחד ולב אחד, כדי שהמדינה שלנו - שהיא מקור הברכה בעולם - תתעצם ואף אחד לא יוכל לפגוע בה! רק אנחנו, בני ישראל היהודים, יכולים לשמור על ארץ ישראל הקדושה! אִם גדולי ישראל לא ישמרו על ארץ ישראל הקדושה ולא ידאגו לה, לא יהיה מי שישמור עליה!

כל בתי הכנסת ובתי המדרש - ממטולה ועד אילת, מירושלים ועד הים-התיכון וכל חכמי ורבני ישראל, יארגנו תפילות המוניות, לכל הפחות בבתי הכנסת של כל קהילה וקהילה, כדי שלא יהיו סכסוכים בעם ישראל, סכסוכים בין יהודים בעם ישראל! התפילות שייערכו, יַגֵנו ויגרשו את הסטרא אחרא מעַם ישראל! כוחן של התפילות לְאַחֵד וללכד את עם ישראל! הקדוש-ברוך-הוא מצווה עליכם, כל גדולי ישראל, ללא יוצא מן הכלל וללא אינטרס, לארגן תפילות המוניות על מנת לבטל גזירות! גם מכיוון מדינות עָרַב וגם בתוך עם ישראל, שלא יהיו, חס וחלילה, סכסוכים בין יהודים בארץ! בורא עולם מתחנן לארגן תפילות אלה! בורא עולם רוצה שעם ישראל יהיו מאוחדים, מלוכדים ובלב אחד כולם! אוי ואבוי לנו, אם יגיע יום שבו יחליט בורא עולם לפרוע ממי שצריך לפרוע! לא יוכל אף אדם לעזור ביום הפירעון!

הקדוש-ברוך-הוא אומר לבניו היהודים: תשמרו את עשרת הדיברות ואת כל מצוותי וחוקותיי שנתתי לכם! אני אגן עליכם מלמעלה ואתם תפעלו מלמטה!

אל תאמינו לאף אחד בעולם! המצב בעולם לא היה אף פעם כמו היום! עם ישראל צריכים להיות ערניים ולא לשכוח לעולמי עולמים את מה שעשו לנו בשואה! יש לנו מדינת ישראל ואנחנו צריכים לשמור עליה - בגופנו!

היהודים שנמצאים בחו"ל אל תתעתעו בקדוש-ברוך-הוא! בורא עולם יגיע לכל אחד ואחד למקומו! יעבור מיהודי ליהודי על מנת לְנַעֵר אותו, כדי שיעזוב את חו"ל ויבוא לארץ ישראל!

הכלכלה בארצות הברית תלך ותרד, תלך ותיפול עוד ועוד. ליהודים שם, כולם ללא יוצא מן הכלל, לא תהיה עבודה ופרנסה. תברחו עכשיו, עם קצת כסף - מאשר שיגרשו אתכם בלי כסף, בלי חיים ומושפלים! אתם מתעסקים עם אבא שבשמיים שמתרה בכם יום יום באמצעות איתני הטבע! כולם מבינים את דיבורו של בורא עולם! אל תגידו שלא הותְרתם, אל תגידו שלא הוזהרתם!

אף יהודי לא יתפתה, חס וחלילה, לקנות בתים באירופה וארצות הברית כדי לגור שם! כל העשירים היהודים בעולם כולו, כדאי לכם מאוד, זה ציווי של בורא עולם, לא מִשְחָק, להשקיע את כספכם בארץ הקודש, באדמה קדושה, בבניית מפעלים ובתים בארץ ישראל! הכל יתאכלס ויתמלא יהודים! זו בקשתו של בורא עולם! כדאי לכם לשמוע לו - תצא מזה רק ברכה! הכלכלה בארץ ישראל הקדושה תמיד פורחת ומשגשגת ותמשיך לפרוח ולגדול, זה פלא גדול! לא קם אף מדען או כלכלן שיבין את הפלא הגדול הזה! לכל יהודי יש עבודה בארץ ישראל הקדושה, אם רק ירצה לעבוד. צריך קצת השתדלות, לא חייב לעבוד במקצוע אותו למד, יש הרבה מקצועות שמתאימים לאדם. ארץ ישראל יש בה כסף! יש ברכה בכלכלה בארץ - שלא תגמר לעולם! זה הנס הגדול! אף חכם לא יוכל להבין מאיפה הכסף ואיך הכלכלה מסתדרת! יהודים, להשקיע רק בארץ ישראל, בנדל"ן, במגרשים, בעסקים ובמפעלים ותבורכו מפי עליון!

פעילות איתני הטבע תימשך. יימשכו רעידות האדמה, התפרצויות הרי הגעש, האש והחום. הכלכלה בעולם תמשיך ליפול, אירופה תפשוט את הרגל, כדי שהיהודים יברחו ויבואו לארץ ישראל הקדושה!

נהגים, להיות ותרנים על הכביש כי ההרג מיותר! אין לאף נהג לאן למהר, הפזיזות והגאווה הן עצת היצר הרע. בגלל שטות קטנה - האדם מאבד את חייו - חֲבָל. כל עכבה יש בה הרבה טוב בכל המובנים!

מצרים תסתבך הרבה יותר חזק מאשר היה לאחרונה, יהיו בה סיבוכים עד אין סוף שלא תצליח לצאת מהם לעולם! גם בסוריה אותו הדבר. איראן תסתבך בתוך עצמה וגם תורכיה תסתבך. החמאס, שרוצה לקחת את השליטה בירדן על מנת לפגוע בירושלים - גם שם יסתבכו. בעזה יסתבכו ביניהם וגם בלבנון יסתבכו ויסתכסכו. בכל המקומות בעולם, יהיו סיבוכים וסכסוכים מכל הכיוונים!

ארץ ישראל הקדושה, תפרח, תשגשג ותצליח בכל. היא מקור הברכה. היא מקור החיים! כל העולם חי בזכות ארץ ישראל והיהודים שבתוכה!

יהודים יקרים המפוזרים בכל העולם, תעזבו את החומר, תעזבו את הכסף - את עבודת האלילים הזאת. תבחרו בקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את אדמת הקודש. תבחרו בקדוש-ברוך-הוא יהיה הכל טוב! אורו של משיח מגרש את החושך ומאיר את העולם! הכנה לעולם חדש, הכנה להתגלות מלך המשיח!

באדיבות תאיר נרי.

תוכן שאסור לפספס
19 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
7
"ממשלת ישראל וצה"ל צריכים לפעול כיד אחת, דעה אחת, ראש אחד ולב אחד". ובדיוק השבוע התגבשה "ממשלת אחדות"
י09.05.12
6
אוהב את הרב!
מאיר04.05.12
5
לא צריך להיות "הרב" ניר בן ארצי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגבר הגדול04.05.12
הנני מוחה בכל תוקף על כבודו של הרב ניר בן ארצי שליט"א, אשר הג"ר מרדכי אליהו זצוק"ל אמר עליו שכל כוחותיו מצד הקדושה, כמו שהעיד הרב יוסף ישר שליט"א רבה של עכו.
א04.05.12
שהגר"ש עמאר אמר אחרת, וחוץ מזה תסביר לי מאיפה יש לו כוחות הקדושה אם הוא אפילו לא חרדי???????????????????? אחד לא יבלבל את המוח, תודה.
הגבר הגדול09.05.12
א. הגאון הקדוש רבי מרדכי אליהו נפגש עם הרב ניר בן ארצי שליט"א, ומתוך זה הוא העיד שכל כוחותיו מצד הקדושה. ב. בראיון שנערך עם הרב ניר בן ארצי, הוא העיד על עצמו שהוא עצמו חרדי, וחרדי זה נקרא שהוא ירא שמים ומדקדק בהלכה מאה אחוז, ומה שהוא לובש כיפה סרוגה - זה בשביל שגם הרחוקים ירצו לבא אליו. וכן העיד על
א09.05.12
היזהרו בתלמידי חכמים... גם אם אתה פוחד מהדברים או מסתייג מהם. האמת חייבת להיאמר! והיא לא נאמרה מפיך... מה לעשות!????
טל07.05.12

הצגת כל התגובות

4
מאז נבואתו של יחזקאל הנביא לא היתה כזאת נבואה מדויקת מכוונת ובעלת משמעות ממש משבעת פלאי תבל הרב הזה אשרינושיש לנו רב כזה ענק בכל חבל שלא הצליח לראות בנבואתו כיצד נאמניו הולכים לחטוף אותו חבל שלא הצליח לחזות שביבי יעשה אחדות עם מופז או לפחות שמה שאמר שיתגשם הבטיח אסונות ורעידות אדמה ושום דבר לא קרה כ
ארצי בן נירית08.05.12
למה אתה לא מקשה איך יש לו כל כך הרבה הצלחות, האם בעלי 'אושר עד' היו יכולים להעיד גם עליך שיש לך כח ראיה עד שהם מתיעצים אתך על כל צעד ושעל, וכן עוד המון בעלי עסקים שמצליחים על ידו. והג"ר מרדכי אליהו אמר עליו שכל כוחותיו הם מכח הקדושה, והוא בעל ראיה אמיתית. ומה שאתה "מקשה" כמה זמן אפשר לחכות להתגשמות
י08.05.12
3
יְהוָה עז לְעַמּוֹ יִתֵּן
ישראל06.05.12
2
הכל נכוןמשיח בדרך לתקן את העולם רחמים נדרשים לבטל את הגזירה
יצחקי ניסן04.05.12
1
בבלגיה סערה חדשה וחמורה מאוד. על פי חדשות ערוץ 7 : במהלך נסיעה ברכבת הדובר במיקרופון אמר שהרכבת נוסעת לאוושויץ וכל היהודים מתבקשים לרדת בבוכנבלד. משהו כזה. כרגע התקשורת והרכבת הארצית סוערת שבת שלום לכבוד הרב ובמיוחד לכל מי שפועל לאחדות ישראל שיהא לו הרבה כוחות . כי אנו רוצים אחדות ולא עוד מפלגות.
שרה04.05.12
אולי גם יעניין אותך
הרב ניר בן ארצי

הרב בן ארצי: הסודנים רוצים להרוס אותנו

הרב ניר בן ארצי | 24.11.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 11.11.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 03.11.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 27.10.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 20.10.17
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

המסר השבועי

יש ערבים עם ת.ז. כחולות - ומסוכנים ביותר

כיכר השבת | 06.10.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 20.09.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 15.09.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 08.09.17
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 02.09.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 25.08.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 18.08.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 11.08.17
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 04.08.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 28.07.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 21.07.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 14.07.17
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 07.07.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 30.06.17

המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

תאיר נרי | 23.06.17