כיכר השבת

אחרי התקרית בחברון

הרמטכ"ל כוכבי: "הפעלת כוח פסולה; החיילים יוקעו וייענשו"

ביום שישי האחרון, פעילי שמאל התעמתו עם חיילים בחברון והכו אותם באגרופים ואמרו: "אני לא אוהב שמאלנים, אני אשבור לכם את הצורה", הרמטכ"ל כוכבי הוציא מכתב בעקבות הסערה (צבא)

83
חיים גולדברג | כיכר השבת | ב' בכסלו | 26.11.22

ביום שישי התרחשה תקרית אלימה בחברון - בין חיילים לפעילי שמאל. בעקבות התקרית, חמישה לוחמי גבעתי הושעו מתפקידם, והרמטכ"ל כוכבי, כתב מכתב חריף ללוחמים.

בתקרית ביום שישי, נקטו חיילים בחברון באלימות כלפי קבוצת אנשי שמאל שהגיעה למקום. החיילים אף אמרו לפעילים, כי בן גביר יעשה סדר במקום הזה, ותועדו מכים באגרופים את הפעילים.

מדובר צה"ל נמסר: "אנחנו מקווים שמה שקרה זה היוצא מהכלל שאינו מעיד על הכלל, חמישה מהלוחמים שהיו במקום - יושעו".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התייחס הערב לאירוע: "אני מכיר היטב את אנשי השמאל הקיצוני שמגיעים לחברון: הם מתעללים בחיילים, מבזים אותם, מקללים אותם, והרבה מאוד פעמים גם תוקפים אותם. אני קורא למשטרה לבדוק האם במקרה הזה אנשי השמאל הקיצוני לא התגרו בחיילים ופגעו בהם ראשונים כך שהתמונות שהוצגו מהאירוע היו מסולפות ולא בכדי שירתו צד אחד בלבד".

יחד עם זאת, אומר ח"כ בן גביר: "אין מקום לפגיעה באנשי שמאל קיצוני על רקע דעותיהם - זה ברור, אך מאידך גיסא אנו עדים לכך שיותר מידי פעמים אותם אנשי שמאל קיצוני מצלמים רק חלק אחד של העימות. כאמור, אני קורא למשטרה לבדוק את המקרה היטב, וככל שיסתבר שאותם אנשי שמאל קיצוני פגעו בחיילים ותקפו אותם - יש לעצור אותם מיד ולהעמידם לדין".

הרמטכ"ל כאמור כתב איגרת ללוחמים: "מפקדים וחיילים, צה״ל מממש יום יום את ייעודו כצבא ההגנה לישראל ומונע פיגועים רבים באמצעות הפעלת כוח צבאי באופן מקצועי וערכי גם יחד. יחידות צה״ל הפועלות במבצע ׳שובר גלים׳ ראויות לכל הערכה, בייחוד בשל האתגרים המורכבים הניצבים בפניהן, ובראשם הפעילות המבצעית במרחב מאוכלס. למרבה הצער, בשונה מהפעלת הכוח הנהוגה בצה״ל אשר מתבצעת באופן מקצועי, חוקי וערכי, אירעו לאחרונה, וגם בסוף השבוע האחרון, מקרים אחדים של הפעלת כוח אלימה ולא מוצדקת, הן כלפי ישראלים והן כלפי פלסטינים, והם כללו אלימות מילולית ואלימות פיזית קשה".

"צה״ל", הוסיף כוכבי: "אינו פועל באלימות. חיילי צה״ל רשאים להפעיל כוח על פי עקרונות וחוקים מוגדרים, ויש להם הסמכויות והכלים הנדרשים לכך. עם זאת, חל עליהם איסור מוחלט להשתמש בכוח שלא לצורך: שלא לצורך ביצוע המשימה, שלא לצורך הגנה עצמית, וּודאי שלא בשל איבוד עשתונות או לשם נקמה. כל אירוע מסוג זה הוא חמור, פסול, לא ערכי ולא חוקי".

"אירועים שכאלה מכתימים את שמה של היחידה שבה החייל משרת, את צה״ל ואת מדינת ישראל. אני ער למציאות המורכבת שאתם פועלים בה ומבין את האתגר שאיתו עליכם להתמודד. זה אכן מורכב, אך האיזון הראוי בין הפעלת הכוח לריסון הכוח הוא חלק מהמקצועיות ומהערכים של לוחם ומפקד. הרוב המכריע של חיילי צה״ל לא נוהג כך, נהפוך הוא, והתנהגות חריגה מסוג זה מחייבת הוקעה וענישה חמורה".

עוד הסביר כוכבי במכתבו: "בסוף השבוע האחרון היינו גם עדים לחייל צה״ל שלא רק שלא נהג על פי ערכי צה״ל וניבל את פיו כלפי אזרחים, אלא גם התבטא באופן פוליטי ופגע בערך הממלכתיות. צה״ל הוא צבא ממלכתי שאין בו מקום להבעת עמדה פוליטית או למעשים הנובעים משיקולים פוליטיים. עקרון הממלכתיות, שהוגדר ונקבע לאחרונה כחלק מרוח צה״ל, קובע: ״צה״ל הוא צבא העם, צבא ממלכתי, הנתון למרות החוק והממשלה. חיילי צה״ל יפעלו כשרק המשימה, ערכי צה״ל וביטחון המדינה ראשונים לנגד עיניהם, ויעשו זאת ביושרה, בענייניות ובייצוגיות״. לחייל בצה״ל אסור להביע עמדה פוליטית באופן ישיר או מרומז, וּודאי שאסור לו לנהוג ולפעול מתוך נטייתו הפוליטית (ראו גם 'מצפן בכף היד' 23׳ ו־47׳)".

לדברי כוכבי: "ערכי צה״ל ופקודות המפקדים הם שמכתיבים את משימות היחידה, את דרכי פעולתה, את התנהגות החיילים ואת אופייה. האחריות לרמה המקצועית והערכית של היחידה מוטלת על מפקדי צה״ל. פני היחידה כפני מפקדיה, ועליהם להימצא במקומות המורכבים והמשפיעים. צה״ל שואב את עוצמתו מהיותו צבא מקצועי ומשימתי, ערכי וממלכתי. המשימות שלפנינו רבות. יחידות צה״ל פועלות באופן מקצועי וערכי כאחד, וחובתנו לעקור כל ביטוי של התנהגות לא ערכית או לא־ממלכתית. יש לנו משימות רבות ועלינו להמשיך להילחם: להילחם באויב ולהילחם על דמותנו – להילחם ולהישאר בני אדם, לנצח ולהישאר בני אדם".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.
תוכן שאסור לפספס
83 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
כוכבי מוג לב תתפטר
דודו27.11.22
74
כל הכבוד לחיילים יישר כח תמשיכו כך
ישראל27.11.22
73
מה לשמאלנים האלה בחברון? באים להציק לחיילים הפרעה במילוי תפקיד היא עבירה כשלעצמה,אבל מה לעשות להם יש פרבילגיה,''יפי נפש''לדעתי אחרי מכתב כזה של הרמטכ''ל כל החיילים צריכים להוריד מדים ולירוק לצבא בפרצוף שילכו לחפש מי שישרת....
צבא זבל26.11.22

הצגת כל התגובות

72
חייל גבר אמן שכל החילים יתנה מכות כך לשמלנים ולערבים
אהרן26.11.22
71
שמואלנים הם לפעמים יותר גרועים מערבים רק שלא כל אחד יודע את זה....
ח.ח26.11.22
70
מדינה שמאלנית אם זה היה מתנחלים לא היה מעניין את אף אחד כלבים בני כלבים ואגב במכתב היה ממש מילים של חכמי חלם "מונעים פיגועים גדולים כל יום" חתיכת טיפש אם היה כח הרתעה לא היה להם אומץ לחשוב לעשות פיגועים חתיכת חמור!!!!
ברוך גולדשטיין צדק26.11.22
69
איפה הבטחה של לפיד אנחנו נתפוס את המחבלים שעשו את הפיגוע הכל התרברבות ללא כיסוי נכשלתם עם ההתרברבויות שלכם אתם אפס אחד גדול ורק חבל על הקורבנות שנופליפ פה כמעט כל יום ללא בטחון וללא הגנה רק הבטחות סרק
אבי26.11.22
68
למה יענשו לפני חקירה מה עשו אנשי השמאל
מ"פ מיל26.11.22
67
יפה, עוד מטורלל (הרמטכ"ל כוכבי) בדרך להימחק פוליטית עוד לפני שנכנס לשם, כמו בוגי העגלון במקרה של אלאור אזריה. הרי אם לפני שכוכבי בדק לעומק הוא חורץ דין וזו תגובתו, הרי שהיא פוליטית, מה גם שלצבא אסור להבטא פוליטית.
רו27.11.22
66
כל הכבוד לחיילים. פעילי השמאל הללו מעודדים טרור. צריך לנקוט כנגדם בעוצמה יהודית
ויקטור 27.11.22
65
כל הכבוד לחיילים תמשיכו כך
אלי26.11.22
64
בכל מקום אחר בעולם השמאלנים הארורים האלה היו מקבלים לפחות מאסר עולם
nh26.11.22
63
שמאלנים ברברים רשעים צריך לאסור להם להגיע לחברון וכל מקום לעשות בעיות ללוחמי צהל
יהודי26.11.22
62
להעיף את ביתאן מתאגיד השידור מיידי! לא יתכן שעיתונאי ישתתף בהפגנות נגד חיילי צה"ל! שמאלני דוחה!!
חיים26.11.22
61
נו תקימו כבר ממשלת ימין השמאל חוגג נתנו לכם מנדט יאללה תקימו ממשלה
אסא כשר26.11.22
60
בושה שמשעים חיילים לפני שמבצעים בדיקת חקר מעמיקה מה היה... חברון גם ככה גזרה קשה ורגישה לחיילים האהובים שלנו שמוסרים את נפשם.
עוד רמטכל כזה ואבדנו...26.11.22
59
נראה שהרמטכל מכין את חייו הפוליטיים עם השמאל לאחר שיחרורו בעוד חודש. עשה משפט שדה ואפילו גרוע מזה לחיילים שסובלים משמאלנים ארורים.
חיים27.11.22
58
א. לפני הכל , חלק מהתגובות כלפי הרמטכ"ל ממש מקוממות , כל מיני מילים מזלזלות וכדומה. מי שרוצה להגיב , אך בשפה רדודה ובקללות אסור להעלות את התגובה. ב.חיילי צה"ל אינם חיילי בית המלוכה באנגליה שם מבזים אותם ,וגם זה עד גבול מסויים וכשעוברים את אותו הגבול אפילו הם מגיבים. לא ייתכן שיתייחסו לחיילים בזלזול
יוסף27.11.22
57
לא הבנתי מול מתנחלים מרחמים על החיילים המסכנים אבל כשזה מול פעילי שמאל אז החיילים אלימים???
רועי26.11.22
56
לחיילים שלום להפיל עליכם את האחריות לאירוע זה מעשה לא הוגן. מדוע? 1. הפרובוקטורים הנ"ל עושים עבודתם במלוא המקצועיות והנבזות. 2.מציאותם בשטח מוסיפה נפגעים לשני הצדדים. 3.במקום משילות יש הפקרות {גנץ ושות}. לסיכום הכי קל להאשים את הש.ג.
נתניה26.11.22
55
כוכבי אל תנסה להתחנחן לשמאל הבולשביקי והרדיקאלי... פעילי השמאל המסיתים והסהרוריים מפריעים לחיילים שלנו לעשות את העבודה
כוכבי הכוכב...26.11.22
54
הגיע הזמן לפטר את כל בוגרי קרן וסנר מהצבא
ככה זה שהרמטכלים בוגרי קרן וסנר ופועלים 26.11.22
53
הם מחרפנים את החיילים צריכים לחטוף הרבה יותר מזה ולא צריך להתייפייפות של השמאל הבכייני כאילו לא די לחיילים עם הפלסטינים צריכים להתמודד עם המשתפים פעולה מהשמאל הנאור
אסא כשר26.11.22
52
שכולם השמאלנים האלה יכלו לעזעזל כל הכבוד לחיילים מי שתומך במחבלים זה מה שמגיע לו
כל הכבוד לחיילים26.11.22
51
למה לא אוסרים על פעילי השמאל להתגרות בחיילי צה״ל,הפגנות אפשר לערוך ע״י ביתו של שר הבטחון.כמו שהפגינו בבלפור.
ד.פ27.11.22
50
מה זה לא מגבים את החיילים? מי שבא מול חייל ומתקיף אותו,דמו בראשו אין משחקים. חיל יהודי נהיה הפקר? לא של ערבים מחבלים,לא של הימין הקיצוני ובטח ובטח לא של השמאל המטורלל. מספיק לסרס אתם! מדיניות של פחדנים!
Mexicano27.11.22
49
מגיע להם, שיעברו לירדן שם מקומם
נאור26.11.22
48
חיילים גיבורים ולא צריכים להענש.ורק האנרכיבטים חייבים להיות מורחקים
ברכה26.11.22
47
נמאסו כבר השמאלנים האלה . שיצאו לנו כבר מהחיים .
שלמה26.11.22
46
אנחנו צריכים לחזק את המורל של החיילים שמוסרים נפשם ולא להחלישם אי אפשר לדרוש מאדם שנמצא בזירת קרב 100% צדק , עצם העובדה שיש יהודים שנמצאים במקום שאירע בעבר תקיפות נגד יהודים וחיילים ובזה שהם שם נלחמים נגד עמם ראויים הם להוקעה ולא חיילנו שמוסרים נפשים יום יום , ראוי לרמטכ"ל להיות ממלכתי , וזה הגנה על
יהודי26.11.22
45
החיילים מדיי עדינים!
המחנה הלאומי27.11.22
44
בושה וחרפה למדינת ישראל בושה בושה שלא מגנים על החיילים .
שלומציון27.11.22
43
הם מציקים להם שם ובסוף מצלמים רק את ההפעלת כוח הזו. למה החיילים לשנו צריכים להיות כמו אפסים שותקים מול התנהגות מגעילה ודורסנית כזו
בושה לרמטכל26.11.22
42
כן בואווו נראה את השמאלנים נכנסים לשכם או ג'נין המחבלים כבר יתלו אותם ואז הם יראו מאיפה מש.....זה רק עניין של זמן
כהנא26.11.22
41
הבעיה זה לא אגרוף כזה או אחר לשמאלן. הרמטכל ובנגביר יכולים לנוח. צריך להחזיר הרתעה לחיילי צהל. אסור שיהיה אפשר להתקרב ולהתעמת ולהתווכח איתם. אדם רואה חייל צריך להקשיב לו ולמלא אחר הוראות. וכן , צריך שיהיה מותר להשתמש בכוח סביר
בנ גביר אני מצפה ממך ליותר26.11.22
40
יש לתת גיבוי לחיילים ואחר כך לעשות בירור,יש כאלה שמתגרים בחיילים וברור שעליהם להגיב.השם ישמור על חיילי ישראל
חיילי צהל26.11.22
39
לפטר את כוכבי.
אא26.11.22
38
עצוב איך רמתכ"ל יורד ככה נמוך ומאבד את הממלכתיות רק בשביל לצאת נקי ויפה נפש מול התקשורת והשמאל, איך במצב זה מתנהג בחוסר מקצועיות ומגיב לפני בדיקה וחקירה ואחרי שהוא יודע את מעשיהם וההתעללות של אנשי השמאל בזירה במהלך השנים. הכל רק בשביל כבוד רק בשביל חיבוק תקשורתי רק בשביל להכין את הדרך לפוליטיקה האיש
כוכבי אכזבת 27.11.22
37
החיילים היו צריכים לפרק אותם וזהו, שלא יפריעו, שיחפשו מקום אחר... הכל בשביל התמונות האלו,,, כמה בושה לרמטכל הנמושה הזה
הרמטכל צריך לקחת את מכתב היתיפיפות שלו ו26.11.22
36
מעניין לא שמעתי שהרמטכ"ל או קצין משטרה הוציא מכתב על מכות רצח שנתנו לחרדים ולפי ההסרטה הוא לא ממש היכה בו רק השכיב על הרצפה , נקודה למחשבה!!!
חיים26.11.22
אין מה לחשוב פה, אנחנו לא מענינים אף אחד בעולם, השמאלנים מומחים בלהוציא דיבתנו רעה, הם מסוגלים להזיק, אנחנו לא...
פשוט26.11.22
לא משנה מי נמצא מול החיילים ומסכן חיים. ימין ,חרדי,מתנחל, שמאלנים מטורללים, מי שנוגע בחייל אחד דינו, דמו בראשו. אין משחקים. חייל זה כוח לטלי נועד להתריע ואם עדיין לא מבינים אז החייל צריך להגיב.
Mexicano27.11.22
35
למנות את החייל לרמטכל במקום כוכבי האפס
נפתלי26.11.22
34
רמטכל אהבל!!!
חי26.11.22
33
אסור לרחם על שמאלני אכזר, טוב מאוד עשו החיילים וההיפך עשה הרמטכ"ל.
דוד26.11.22
32
כוכבי הביתה במקום לגבות החיילים מגבה שמלאנים שמתגרים ומתישים את החיילים
ניסים אופיר27.11.22
31
מה הבעיה,לא מובן. אצל שוטרים יש הפרעה למילוי תפקיד,או העלבת עובד ציבור וישר יקחו אותך לתח נה גם אצל חיילים צריך להיות . רמטכל עלוב
שם27.11.22
30
זה רמטכ"ל בושה! תגבה ת'חיילים! אני מקווה ששאר החיילים יותר אלימים מהם!
בני ברק26.11.22
29
הכי מצחיק שכול המשתמטים כאן דורשים להשתמש בכוח ועוד כוח.....שלא לדבר על שפת הנבעים והקללות כאן,בני תורה אתם לא.
דרעי הזכאי26.11.22
העצבנים ומנבלי הפה למיניהם הם בני תורא, לא בני תורה....
בני תורא26.11.22
שיהיה העיקר לא להיות בכיין ילד כאפות פחדן עלוב, המתיימר להיות גיבור. חח הצחקתם אותי העם עם החיילים!
אירוניה27.11.22
28
פירסם בשבת קודש בניגוד לנוהל.....כוכבי תתבייש לך.....
פירסם בשבת קודש בניגוד לנוהל.....כוכבי ת26.11.22
27
ששוטרים פיצצו דוסים מפגינים לא ראינו את המפכל כותב מכתב אבל כשזה שמאלנים קיצונים וצבא אז כל העולם רועש.
...26.11.22
26
קטע אחד שאני חושב שהתפספס פה בכל התגובות. למי שזוכר לפני כמעט 4 שנים הרביצו שוטרים לבחור מיוחד בשם יענקי רוזנברג שבועיים אחר כך נצפו אותם שוטרים כשהם זורקים רגל תותבת של מפגין (שבפירוש כן הפגין) בשם יואב שוורץ, אף אחד לא השעה אותם, והדיבורים היו בדיוק על כך שלא יודעים מה היה שם לפני שהרביצו ליענקי ר
שלמה27.11.22
25
כל הכבוד לחיילים. השמאלנים האלה תוקפים את החיילים מקללים אותם מגיע להם
.....27.11.22
24
ביזיון מה שהמדינה מאפשרת לשמאלנים האלו להפריע לחיילים שלנו באמצע מילוי תפקידם. צריך לעשות סדר במדינה
לוחם לשעבר27.11.22
23
הטעות הראשונה של החיילים התחילה בזה שצריך להשמע לגדולי הדור ולא להתגייס לצבא (במצב החילוני שלו כרגע). ברגע שאתה לא הולך עם השם אתה כבר "בידיים של המזל" ובמדינת ערב רב השמאלנית הזאת לא כדאי כי יתקעו לך סכין בגב
אדיר26.11.22
22
רק ככה מבינים הבוגדים המנובלים האלה כל הכבוד לחיילים לדעתי התנהגו אליהם בכפפות של משי
לוי26.11.22
21
כל הכבוד להם
אריאל26.11.22
20
זה השפה שהערבים, וחבריהם השמאלנים, מבינים.
יוסי26.11.22
19
חיילים צריכים כח וצריך לגבות אותם ולא לצאת נגדם בשום אופן
אילה26.11.22
צודקת
Mexicano27.11.22
18
בושה וחרפה לצהל
אאא26.11.22
כלב.
בשט26.11.22
17
צריך לפטר את כל צמרת צה"ל!!! מדרגת תת אלוף ומעלה כולם שמאלנים שמחדירים פחד בחיילים ומפקירים אותם בזמן אמת! אין ולא תמצאו שם אפילו אוהב ארץ ישראל אחד! אני לא אומר חס ושלום שהם בוגדים, אבל הערכים והאידאולוגיה שלהם לא מתאימים ללוחמים!
יניב27.11.22
16
בכל מקום בעולם מי שמתקרב לשוטר או חייל וצעוק לו או מתגרה בו מוצא תצמו על הרצפה במקרה הטוב שוטרים וחיילים זה התפקיד שלהם להיות אלימים כי אם הם לא היו אלימים אז לא היה פה סדר כמובן שלא בכל מצב צריך להיות אלים אבל לא על כל שטות פותחים בחקירה וכל השטויות של המדינה הזו.
פינחס27.11.22
15
אין על החיילים שלנו!!! אתם אלופיםםםם תעשו ככה גם לערבים והכל יסתדר.....
החיילת❤❤26.11.22
14
תלמדו מהמשטרה בניו יורק, מי שמתקרב אליהם יורים בו עם גיבוי. רמטכל פח אשפה
לא להתגייס26.11.22
נכון. עובדה שאף אחד לא מעיז לשרוף שם חנויות פלאפונים....
tbh27.11.22
13
איזה חיילים תותחים. סוף סוף קצת מפרקים את ה0מאלנים הארורים והמטונפים האלה. אבל זה לא מספיק צריך לכסח להם את הצורה
מנחם26.11.22
12
איזה התנהגות פסולה????? הפריעו להם במילוי תפקיד. מייד מכות
דוד26.11.22
11
לא לפחד מהשמאל המסכן רק לדאוג לחינוך היקרים
נועם חדד26.11.22
10
מסכנים החיילים, המעצבנים האילו מתעללים בהם, מתגרים בהם, ולחייל אסור להפעיל כוח נגדם. אבסורדי! לאן הגענו. שה' ישמור על החיילים שלנו!!
בטי26.11.22
ככה זה כשהשמאלנים הארורים שולטים !
שלמה27.11.22
9
אני מייעץ לך כרמטכל להתפטר לאלתר אתה בובה של ממשלה ברשות לפיד והשותפים הערבים והשמאלנים הבהמות שאתה וכל הצבא חוששים להכנס בהם ולשבור להם עצמות ואת הגוף כולו.תתבייש כרמטכל הערכתי אותך אהבתי אותך אך הכנסת לי סכין בגב על דבריך להעמיד לדין חיילים שגם כיסוי תחת ממך כרמטכל אין להם בעיני הפכת את עורך ואת ד
דון27.11.22
8
צריך להשעות את הרמטכל
אחמד 27.11.22
7
הרמטכל אביב כוכבי שילמד מרפול הרמטכל לשעבר איך היה מגבה לי צהל
יהודה27.11.22
6
בזמן הקורונה שהרביצו ככה לחרדים הרמטכל לא כתב מכתב או הגיב תגובה בושה וחרפה! צריך לקום ולצעוק
.....27.11.22
5
שמאלנים מסריחים
אדי מרפי26.11.22
4
צריך לתת לו צלש ולא השעייה ,מי שבצד הפלישתי ולא בצד היהודי ועוד מתגרה בחיילי צהל שמוסרים את נפשם כפשוטו צריך להוקיע.
בשט26.11.22
3
באירוע שכזה אין חד צדדי! כך לשני הצדדים יש אחריות. יש התגרות תמידית,אינטנסיבית..ויש תוצאה ותופעות לוואי.. וחובה לטפל גם בזה
נצח ישראל 26.11.22
2
אם זה היה על אנשי ימין כוכבי לא היה מוציא כזה מכתב
משה26.11.22
1
ידעך כוכבך כוכבי. אין לך מושג מה לוחמים עוברים בשטח.
לוחם בגדוד שמשון26.11.22
אולי גם יעניין אותך
צבא וביטחון

חיסול 90 מחבלים ו-300 תשתיות: הושלם המבצע ב'זייתון'

ב. ניסני | 17.05.24

צפו בתיעוד

התקיפה בלבנון: נגד מערך ההגנה האווירית של חיזבאללה

ב. ניסני | 17.05.24

חרבות ברזל

בפחות משבוע לחימה: צק"ח 7 חיסל כ-60 מחבלים בג׳באליא

ב. ניסני | 17.05.24

הלחימה נמשכת

מחבלים ירו פצמ"רים - וחוסלו; צה"ל מעמיק שליטה בג'באליא

ב. ניסני | 17.05.24

מחיר המלחמה

ממשל צבאי בעזה? "20 מיליארד בשנה; יתפוס 5 אוגדות"

כיכר השבת | 17.05.24
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד מפעילות הלוחמים 

מלחמה בעזה - בכל הגזרות | הפעילות של צה"ל בצפון ובדרום 

יוני גבאי | 16.05.24

במעלות קדושים וטהורים 

רה"י סופד לתלמידו שנפל בעזה: "אי אפשר שלא לזכור אותו"

דוד הכהן | 16.05.24

"לחמאס אין עתודות"

בתוך מרחב רפיח | גלנט: "הפעולה תימשך עם כוחות נוספים"

ב. ניסני | 16.05.24

"כלכלת חימושים"

מקורות ההתחמשות של מדינת ישראל והתעשייה הביטחונית | מסע מרתק

יהודה גל | 16.05.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

"בזכותם אנחנו ננצח"

הותר לפרסום: רועי בית יעקב הי"ד נפל בקרבות ברצועת עזה 

ב. ניסני | 16.05.24

יורט על ידי 'פטריוט'

"המטרה הושמדה" | תיעוד מהפלת המל"טים ששוגרו מעיראק

ב. ניסני | 15.05.24

"נפילות קרוב לבתים"

חיזבאללה קובר את ההילולה - כך נראתה ההתקפה על מירון

איצלה כץ | 15.05.24

חוסלה החוליה שירתה לשדרות

לוחמי צה"ל בקרבות עזים מול עשרות חוליות בג'באליא | צפו

ב. ניסני | 15.05.24
ש

פשוט, דיגיטלי, חכם ויעיל 

גלה איך לחסוך מאות שקלים בחודש עם כלי ניהול חכם!

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

מלחמה ממזרח

מטוסי קרב ירטו כטב"מים ששוגרו מעיראק | צפו ברגע השיגור

ב. ניסני | 15.05.24