כיכר השבת

משיב אש

ישראל: אני מחזיר בתשובה לא פחות מהרב אמנון יצחק

כוכב הזמר שעומד תחת מתקפה חסרת תקדים מצידו של הרב אמנון יצחק, מדבר לראשונה: "יש לי רבנים משלי. כל עוד הם מתירים לי להמשיך להופיע - אמשיך לשמח את עם ישראל". על הרב יצחק: "זורע הרס וחורבן, שנאת ישראל". והקהל, הוא מספר, מקיף אותו תמיכה למרות הכל. ראיון בלעדי (ניגונים)

221
מנחם שוורץ | כיכר השבת | ז' באלול | 17.08.10
חיים ישראל
חיים ישראל (יוסי פרסיה)

דווקא בשיא תהילתו, סופג הזמר חיים ישראל מתקפה חזיתית שמכוונת אישית נגדו. ישראל, שנהנה מפופולאריות גואה ומגלי הערצה, מתמודד בימים אלה עם מלחמת חורמה מצידו של הרב אמנון יצחק ואנשיו.

השיא היה בסוף-השבוע שעבר, במהלך הרצאה של הרב יצחק בבית-שאן. הרב תקף, כדרכו בחודשים האחרונים, את הזמרים החסידיים שמופיעים בפני קהל מעורב ועד מהרה החל לנקוב בשמות.

על הכוונת היו שני כוכבי זמר בקנה מידה עולמי: יעקב שוואקי וחיים ישראל. השניים הופיעו יחדיו בקיסריה רק לפני שבועות אחדים.

בחוץ, בזמן שהקהל נהנה מהופעה מושקעת, הפגינו אנשיו של הרב אמנון יצחק נגד הפריצות שמתחוללת בתוככי האצטדיון, לטענתם.

בבית-שאן, ביקשה אחת הצעירות לדבר. המיקרופון ורשות הדיבור ניתנו לה. היא סיפרה שרכשה את האלבום החדש של חיים ישראל, "דרך חדשה".

"אני רוצה שתבטיחי לי שתשברי מהר את האלבום", הפציר בה הרב אמנון יצחק. כשסרבה, הוא הבטיח לה 100 שקלים - סכום כפול מעלות האלבום, ובלבד שתשבור.

בסופו-של-דבר מסע השכנוע של הרב אמנון יצחק עשה את שלו. הצעירה נעתרה, וטקס מהיר של שבירת דיסקים נערך במקום לקול תשואות הקהל.

בסביבתו של הזמר חיים ישראל סרבו בתחילה להגיב על "תקרית הדיסקים" שנערכה בשידור חי ולעיניי מאות משתתפים. רק כעבור מסע שכנועים דומה לזה שעברה הצעירה הבית-שאנית, הוא ניאות להתראיין.

"יש לי רבנים משלי", מבקש ישראל להבהיר בראשית השיחה הבלעדית עם "כיכר השבת". "אני מתייעץ עם רבנים בכירים, וכל עוד הם לא הורו לי אחרת - אני ממשיך להופיע וממשיך לשמח את עם ישראל".

למשל?

"הרב המובהק שלי הוא הרב עובדיה יוסף, גדול הדור. בנוסף, אני מקבל את ברכותיו של רבי דוד אבוחצירה. אם רבותיי יורו לי, אני אפסיק לשיר לנצח. מה שהם יאמרו - זה מה שאעשה".

יש לך הכרות עם הרב אמנון יצחק?

"לא מהיום. הוזמנתי להופיע בחתונה של הבן שלו לפני כמה שנים. הוא היה גם בברית של הבן שלי וזכה לכבוד גדול".

מה השתנה?

"הרבה. הוא טוען שההופעות הללו הן לא לרוח התורה, לשיטתו. המצב בשטח שונה לחלוטין: אני מקדש שם שמים ברבים. אני מקרב את עם ישראל אחד לשני. האם הוא לא מודע ל"ואהבת לרעך כמוך? זה פשוט לזרוע הרס וחורבן, למוטט את היריעות שמקיפות את עם ישראל".

מה אתה חושב על המלחמה של הרב יצחק נגד ציון גולן?

"אני מכיר את ציון גולן. הוא זמר גדול ואני אוהב אותו ומכבד מאוד. אם הוא הצהיר שהוא מפסיק להרקיד מעורב - אני מאמין לו".

אז למה זה קורה?

"זו שנאת חינם. השירים שלי מקרבים את עם ישראל לאביהם שבשמים. אני מחזיר בתשובה באמצעות השירים שלי, לא פחות ממנו".

מן הסתם, קיבלת לא מעט תגובות מאז ההרצאה בבית-שאן.

"אני מוקף תמיכה. מתקשרים אליי מכל הארץ, שולחים מכתבים. אנחנו מקדשים שם שמים ואיש לא יפריע לנו. אני מאמין בצדקת הדרך שלי".

תוכן שאסור לפספס
221 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
112
אני חזרתי בתשובה בזכות הרב אמנון יצחק ומה שאף רב לא מעז לעשות הוא מעז ומי ששומע לרב שהוא שליחו של ה" יצליח אנחנו בחודש אלול תיגש לרב תתנצל ותבין את דבריו והוא יסייע לך בהכול .אין על הרב .
רחלה 18.08.10
111
אין לזה סוף תיתייעצו עים הרב יצחק יוסף יד ימינו של מרן שליטא יש הלכה ויש חומרה.............
דודו18.08.10
110
אמע"כ הגאון הגדול, חוב"ט, מורה הוראה בישראל, רשכבה"ג, פאר הדור והדרו, מנורה הטהורה ,גדול המחזירים בתשובה מאז ומעולם, חבר בד"ץ לענייני מלקות, כמעט כולם מקשיבים לו, ומוביל מהלכים עד הסוף ה"ה רב אמנון יצחק, שלום רב, אחדשה"ט כראוי וכיאה, הנני פונה אליכם בדבר אשר התפרסם בחלק מהתחנות (כולל הלא ח
בניהו30.08.10
תכתוב עם פחות ראשי תיבות
מיטל נ19.07.11

הצגת כל התגובות

109
כתלמיד של מרן הראשון לציון חסיגא קדישא ופרישא עמוד הימני פטיש החזק אביהם של ישראל כקש"ת רבינו מרדכי אליהו זיע"א . למדתי שגם אם איני יודע מהי האמת כמו בנידון דידן עלי למחות על זלזול בתלמידי חכמים "שלא יגידו שלא מחינו"
תלמיד למרן זי"ע27.08.10
108
ושל כל הזמרים מחטאיי הרבים השם ירחם עליכם
דני24.08.10
107
אני לא מכיר את הרב אז תסלחו לי על השאלה
שלומי20.08.10
106
בס"ד אחד הדברים שעושה עידן המחשב הינו שינם הרבה מגיבים שלא מזדהים בשמם,לא מפאת צינעת הפרט אלא מפאת מוגות לב ואי חשיפה מחשש לומר את דברם על שער בת רבים,מעניין לדעת כמה מתוך אלה שכתבו נשלחו על ידי בעלי עיניין "ושתולים" בעיקר בפאן השלילי וכמה באמת משלמים דמי רצינות,גם מעניין כמה שמעו ועדיין שומעים את ה
אייל בן-צור19.08.10
מילים כדורבנות! כל הכבוד
אסי 28.08.10
105
אתה לא מצטרף למניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חזור בך19.08.10
104
כל הכבוד לחיים ישראל ששומע בכל הרב עובדיה ממש ישר כח!!!!! שימשיך לשמח את עמ"י ושיצליח בכל מעשה ידיו!!!!! אוהבים אותךךךך!!!!
משוווו04.04.13
103
בזמן האחרון רק מלחמות חרדים. הגאווה עלתה לראש. תמו כל הבעיות.
בנימין29.08.10
102
בס"ד מכובדי היקרים,שמתם לב מי מצוי "ברשימה השחורה"? כבוד ועד הרבנים ומשלחיהם מכירים גם את פרשת עמנואל ואת הפרעות נגד המשטרה והחוק, שימו לב גם מי הלהקות והזמרים שאושרו,מי הם? מי שמע והיכן הם מופיעים? לא שמעתי לכן לא מעביר ביקורת מוסיקלית, מכובדי עשה לך רב וקנה לך חבר,כל אחד ממה נפשך,פתאום כל הטוקבקים
אייל בן-צור19.08.10
101
הוא מקרב בשירים שלו באמת לבורא עולם , המילים באות לו כ"כ מהלב, וזה לי נותן כוחות! חיים תמשיך לשמח ולשמוח, אנחנו איתך, כמובן בלי שום זלזול ברב אמנון יצחק, אבל לחיים ישראל יש את הרבנים שלו שהם מורים לו את הדרך.
דיי לשנאה!18.08.10
בלי ספק
נועל'ה19.08.10
מי הרבנים שלו?
פלוני19.08.10
אין שום רב שהתיר לשיר מעורב. יש הלכה וההלכה זה השולחן ערוך מלפני כ 500 שנה וכל היהודים קיבלו את פסיקותיו עד עצם היום הזה! מה גם שלא מצאתי בשום מקום בתורה שמותר להרקיד גברים ונשים בו זמנית גם עם מחיצה מלאה. שלא במקום מצווה כגון חתונה.
כנס דחוף19.08.10
100
חזקה על ארגון "ערכים" שלא יעסיק זמר שלא ברוח התורה חיים ישראל הוא משלנו וכולם יודעים את זה בסופו של דבר. לגבי הרב אמנון יצחק אני אומר שכוונתו טובה , אבל חיים ישראל רק יצא מחוזק ממה שהיה הכול לטובה
מישהו שהיה08.11.11
99
אינטרנט חמור פי כמה וכמה על הופעה מעורבת בישיבה ועוד שרבניכם אסרו בהדיא להשתמש במכשיר הזה. צביעות כזו לא ראיתי בעשור האחרון וכמובן שזה חילול ה' בעצם ימי הסליחות
התמה20.08.10
98
חיים כולנו איתך ואין עליך!!!
יקיר כהן19.08.10
97
חיים,בורא עולם נתן לך קול לשיר -עשה רצונו כרצונו,עשה חשבון נפש עם עצמך ותחשוב טוב מהפמלי'ה של מעלה ובורא עולם חושבים ואומרים עליך כשאתה מופיע בקהל מעורב ובפריצות שכזו!!! אני פשוט מרחמת עליך למרות שאני רק ילדה בת 12!!! יש דין ויש די'ין (אני אישית אשבור את הדיסקים שלך בשידור חי לקידוש שם שמי'ים .)
בת ישראל19.08.10
איאיאי את רואה לאן מובילים אותך השטויות גם לשקר וגם לדבר לשון הרע... איך ילדה בת 12 יש לה אנטרנט ולא משנה אם זה רימון תתחילי ללמוד קצת מה תעשי שתהיי גדולה אה תגלשי כל היום באנטרנט... אי הציבור החרדי היום כזה וחסר השכלה... בת 12 עלאק...
פמליה של מעלה19.08.10
בת 12 על אינטערנט? ודיסקים אסור?
שלמה20.08.10
96
מיזה חיים ישראל? שחכנו את האמונה שלנו ברבנים? הרב אמר הרב יודע,ואנחנו הולכים לפי הרב ולא לפי חיים ישראל שמציג את עצמו תמים שיזהר מי שמדבר סרה על הרב
ירון18.08.10
95
אל תרא ואל תחת משום אדם קיצוני.
רפאל ...18.08.10
העם עם הקב"ה וגדולי הדור הרב עובדיה יוסף הרב אמנון יצחק הרב מוצפי וכ"ו וחיים ישראל רק מאיך שדיברת על רב גדול רואים שאין לך יראת שמים..!!
טליה19.08.10
94
הם מקדשי שם שמיים ברבים, מחזירים בתשובה, מעוררים לאהבת ה' לא פחות ואפילו יותר מהרבנים. גם אם הם עצמם לא צדיקים גדולים יש להם זכויות רבות של זיכוי הרבים.
נועל'ה18.08.10
93
ה' ירחם אנשים אסור לזלזל בתלמידי חכמים, אין לכם טיפת יראת שמיים?? כול המזלזל בתלמידי חכמים כאילו כפר בתורה כולה!! והרעה לר תצא מביתו!!! ואין על הרב אמנון יצחק צדיק גדול!!!
טלי13.09.11
צודקת !!!! תבורכי מן השמיים!!!
.05.10.11
92
אני לא מחסידיו של הרב אמנון יצחק.אבל מי אתה שתדבר עליו ככה????
ישראלניו19.08.10
91
כל אלה שמטיפים כאן נגד הרב בכזו מצח נחושה....תגידו לי!!! האם גם כש...חיים ישראל...יבקש סליחה מהרב על כל מה שאמר(וזה יגיע...בקרוב מאוד)גם אז תהיו לצידו ותבקשו סליחה???כן, גם אתם תצטרכו לבקש את הסליחה...תראו איך מדברים פה. אני כולי מזועזעת!!!איך,איך ?איזו ירידת הדורות1!!!!!!!! אז כדאי שתחשבו פעמיים
כי לי אכפת!18.08.10
גם אם לא מסכימים עם הדרך שלו, אני עדיין ימישך לשמוע חיים ישראל כי גם הרבנים שלי מותרים לכך. אבל כמובן שזה מזעזע התגובות שהולכות פה על הרב. מזעזע.
י18.08.10
90
ובות
בוב הבנאי18.08.10
89
בס"ד חיים,פריד,שוואקי,מרדכי בן-דוד,עדיף שישעו אותכם מאשר שירי עגבים,אתם מייצגים לא רק את עצמכם אלא ציבור שלם שהתנהלותכם לא זרה לו,ולמרות זאת בוחר בכם כי אפשר לקחת הכל מהאדם אך לא את כיסופי נשמתו ואת אותם המילים והלחניםבביצוע ענק,ואגב חיים-אף אדם בעולם שלא יעביר עליך ביקורת כי אל תדון אדם עד שתגיע למ
אייל בן-צור18.08.10
88
מקדש שם שמים עם שיריו . והרב אמנון יצחק כמובן צדיק וחיים לא אמר כלום כנגד כבודו אמר רק שיש לו את הרבנים שלו שעך פיהם או הולך וצודק , שחיים ימשיך לשמוח לשמח ולקדש את שם ה'.
אני18.08.10
87
בס"ד לכבוד הרה"ג אמנון יצחק שליט"א,מדוע לא תצא כנגד אותם רבנים שעורכים סדרי חופה וקידושין,כאשר יש רב מזמר ורב סטנדאפיסט והאורחים על הבמה כולל הכלה נראים השם ישמור בגידרות צניעות,אולם להם זה לא מפריע אלא סופרים הכסף במדרגות,וכן הלבוש במגזר החרדי עם פאות נוכריות יפות יותר משערן,איפור כבד,בישום וחצאיות
אייל בן-צור18.08.10
יש כל כך הרבה דברים בציבור החרדי שהם חורגים מההלכה לגמרי-ממש פריצות אמיתית מהדברים שהזכרת, ובהם צריך להלחם בכל הכוח ולא לשבור דיסקים עם שירי קודש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שזה כל כך מגוחך...................
נועל'ה18.08.10
צריך להתחיל מאיפה שהו לא?! הגיע הזמן!!! יישר כוח לרב אמנון יצחק מזכה הרבים!!!
התומכת19.08.10
האמיתיים ולא בשטויות.
נועל'ה19.08.10
86
חיים זמר 1 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם25.01.16
85
התגובות הרגילות (שחור) בעד ההלכה והרב אמנון יצחק... התגובות המודגשות (ירוק) נגד ההלכה ודברי כפירה לרוב... אז מי אמר שהאתר הוא אובייקטיבי...
אהרן19.08.10
84
מי יכול להתיר לך להופיע במעורב נגד התורה ישבבניק ומה אתה בכלל פוצה פה על גדולי ישראל ומשתמש בשמות של גדולי הדור לרצונות שלך תתביש לך וכמו שעלית ככה אתה יכול לנחות תבקש מהר סליחה בתקשורת ותעשה תשובה ותעבור לפחות 5 פעמים על כל הילכות לשון הרע יאפס ככה זה שלא לומדים תורה ממש עם הארץ גמור
בן של מלך19.08.10
83
רמב"ם הלכות דעות פרק ו הרואה חבירו שחטא או שהלך בדרך לא טובה * מצוה להחזירו למוטב ג ולהודיעו שהוא חוטא על עצמו במעשיו הרעים שנאמר הוכח תוכיח את עמיתך, המוכיח את חבירו בין בדברים שבינו לבינו, בין בדברים שבינו לבין המקום, צריך להוכיחו בינו לבין עצמו, וידבר לו בנחת ובלשון רכה ויודיעו שאינו אומר לו
אמת לאמיתה19.08.10
82
אוקייי!!! מה זה כל החרטא הזאתת?!!! למה שה-רב עובדיה יוסף יסכים שירה במעורב?! יותר מזה אין לי דיעה אבל היה לי חשוב לומר את זה.. קיצר המרן עובדיה יוסף יסכים שירה במעורב?- תתכופפו-חרטא עפפהה!!!
אחת שאיכפת לה..18.08.10
81
הם עושים מלאכת קודש גם הם מקרבים את עם ישראל לתורה ולבורא יתברך ותעלה בזכותם אלפי זוגות חילוניים מסורתיים ומזרחיסטים מתחרדים ועושים חתונות נפרדות על טהרת קודש אמת או לא? גם הם קיבלו היתר מרבם להמשיך להופיע ולשיר כדי זכות את הרבים ולקרבם לתורה ויר´´ש אם בזכותם אלפי אנשים שומעים שירי קודש במקום כ
רבי לוי יצחק18.08.10
80
הרבה פעמים זוגות חרדיים רוצים ללכת להופעה ביחד-בצדק!! אבל אם אני אלך עם בעלי להופעה זה בחיים לא יהיה הופעה חרדית מעורבת כי זה פשוט זוועה מה שהולך שם עם כל הפרחים והפרחות למינהם! עדיף ללכת להופעה עדינה של פוליקר ולא ללכת לגועל נפש הזה!! יותר חמור להיות בהופעה חרדית מעורבת!!(ואני ח"ו לא מדברת על הופעו
אחת חרדית18.08.10
79
בעבור חופן דולרים ועכשיו הוא מנסה לשכנע את עצמו שהו צודק...יש כאן זרם חדש של כאילו חרדים סוג של רפורמים. תתבייש לך
יהודי אמיתי18.08.10
78
זמר ענק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים ישראל25.01.16
77
לא הצלחת להחזיר את כבודך האבוד ע"י התשובה הזאת לרב אמנון יצחק. היית צריך לנקוט בצעדים אחרים.(לשתוק או לחזור בתשובה) תחזור בך!!
מישהי19.08.10
76
אם אתה מחזיר תוך כדי שימוש בכלים אסורים הלכתיים, הרי שאתה פושע ישראל. יתירה מכך, אם תצהיר שהופעותיך מיועדות רק לחילוניים דיינו, אך מי התיר לך להפיל חללים מקרב בני הישיבות ובנות הסמינר. ואתה יודע על מה אני מתכוון..
מויישי18.08.10
75
מצחיק לקרא שהוא אומר שהרבנים שלו זה הרב עובדיה יוסף שליט"א הי"ו ורבי דוד אבוחצירא שליט"א, במילים אחרות כביכול (חס ושלום) נתנו לו את האישור לשיר במעורב !!!!! עצוב איך הוא הכניס את הרבנים הנ"ל, כביכול כנתינת כשרות על מעשיו. למען הסדר הטוב, אומנם לפני שנים בתחילת דרכו וקצת הלאה, הוא שר לפני קהל ל
ישראלי18.08.10
74
ב"סד בפריצות אין קידוש שם שמיים
יוסי18.08.10
73
מי שהולך להופעה ובוחר לשבת מעורב זה בעיה שלו והחשבון שלו בשמיים בהופעות של כל הזמרים הגדולים (פריד, שוואקי, ישראל וכו') תמיד יש אזור נפרד לגברים ואזור נפרד לנשים אז תפסיקו להאשים את הזמרים שהם גורמים לקהל לשבת מעורב חוץ מזה שמי שבאמת קורא לעצמו חרדי יושב לשמוע אותם בבית ולא הולך להופעות.
צפונית18.08.10
72
אל תתייחס לאנשים שרוצים לעשות שנאת חינם בציבור החרדי.. אל תדאג כל אחד יבוא על עונשו... ורק שתדע להיות מהנעלבים ואינם עולבים כל הזכויות של אמנון יצחק (אם יש לו בכלל) יעברו אליך אל תדאג.. המשך בדרך קודש זו לשמח אנשים... תהיה בריא
חיים העם איתך18.08.10
רשע מרושע עוכר ישראל מחניף לרשעים אוי ואבוי מה מחכה לך ולדומיך..
אין בן דוד בא..19.08.10
71
הזמרים האלו "חורבן הדור " לשונו של האדמו"ר הקדוש מטאש קנדה [עבודת עבודה ] כמו"כ הצדיק רבי סנדר ארלנגר שליט"א אומר שמוזיקה לא טהורה משחיתה את הנפש יותר "ממאכלות אסורות ".... ניתן לראות בחוש לאיזה שאול הם הגיעו . ממש חוטאים ומחטיאים את הרבים ר"ל כבר צוין שכל הסגנון והצורה של המו
יוסי18.08.10
70
כל אחד ממכם אם המחשבות שלו אבל אתם לא מבינים לחיים יש את הרבנים שלו והוא הולך לפי מה שהם אומרים!!!
שירה31.07.11
69
זה לא שיטה שלו זה תורתינו הקדושה, ואתה רוץ עתה להרב עובדי' וספר לו הכככככל ובא נשמע מה הרב "שלך" יגיד????????????????????
CHAIM19.08.10
68
עז פנים לגהנם.
סופו לכף הכלע18.08.10
67
כל אחד ממכם אם המחשבות שלו אבל אתם לא מבינים לחיים יש את הרבנים שלו והוא הולך לפי מה שהם אומרים!!!
שירה31.07.11
66
בדרכו "איש איש באמונתו יחיה" מה הולך כאן אסור לזלזל ברבנים זה יבוא לכם הפוך על הפוך בסוף. ולגבי חיים שירים מדהימים, כל אחד נוהג לפי הרבנים שלו והדרך חיים שלו.
עמ"י18.08.10
65
אולי זה חטא הגאווה, אולי זה סתם אחד שלא מכיר את מקומו, מכל מקום ניכר עליו שהוא השתנה באופן קיצוני, הוא כבר לא אותו מרצה חביב שופע בדיחות שבאמת מחזיר בתשובה ולא מחפש סאנציות.
אהוד18.08.10
נכון! כשמדובר בחילול ה' ובפרצות,הרב כבר לא חביב. הרב קנאי לה' כמו פנחס!!! כשהו רואה כזה חילול ה' ועבירות חמורות אז הוא יוצא מגידרו ונילחם מלחמת חורמה! אשריך הרב אמנון יצחק!!! אנחנו איתך!!! וכמו שאמר הרב שטיינמן "גברא דמריה סייעה" יישר כחך!!!
****20.02.11
חזור בך מייד פן יהיה מאוחר.
סכנה לנפשך19.08.10
64
נפלת לך בקש סליחה מהרב אמנון ותעמוד בכללים מחמירים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי18.08.10
כשיהיו לו זכויות אני יבקש סליחה עכשיו אין לי על מה.... כי כל הזכויות שלו הלכו לאנשים שהוא דיבר עליהם לשון הרע ובייש אותם ברבים.... חומר למחשבה.......... ואת זה לא אני אמרתי זה מרן החפץ חיים.... מי האיש החפץ חיים ... נצור לשונך מרע... ולא משנה מי אתה ומה התפקיד שלך....ואז אוהב ימים לראות טוב... ט
חיים העם איתך18.08.10
רמב"ם הלכות דעות פרק ו הרואה חבירו שחטא או שהלך בדרך לא טובה * מצוה להחזירו למוטב ג ולהודיעו שהוא חוטא על עצמו במעשיו הרעים שנאמר הוכח תוכיח את עמיתך, המוכיח את חבירו בין בדברים שבינו לבינו, בין בדברים שבינו לבין המקום, צריך להוכיחו בינו לבין עצמו, וידבר לו בנחת ובלשון רכה ויודיעו שאינו אומר לו אל
אין בן דוד בא..19.08.10
עם אוהבים כאלו מי צריך שונאים!!!
אוהבים19.08.10
63
אומנם ארוך אבל כדי לקרוא הכל: הרב אמנון יצחק רב גדול בתורה ועל זה אין ויכוח הזמר חיים ישראל זמר מוצלח ועל טעם וריח אין ויכוח הרב אמנון יצחק תוקף את חיים ישראל מהצד שלו שאסור להופיע במעורב ויש הרבה רבנים שאומרים גם כך .והזמר חיים ישראל הולך לפי הרבנים שלו (אני לא מצפה שילך לא לפי הרבנים שלו)שהם מסכ
מסתכל מהצד18.08.10
שחיים ישראל ציין את שמם: הרב עובדיה ורבי דוד אבוחצירה לא יודעים את האמת. אם חיים ישראל היה אומר להם שהוא מופיע במעורב הם היו אוסרים את זה עליו!! כי הוא מחטיא את הרבים וזה עוון חמור מאוד!!
ירושלמי18.08.10
62
אני יכולך להעיד שהתופעה הזאת שזמרים רדודוים מקבלים הערצה אצל ההמון והבעיה היאשגם אצלינו החרדים זה נכנס . הוא ארס וחורבן לכל הדבר הקדוש ומה גם שהוא מופיע בהופעה מעורבת הרי זה חורבן וארס חינוכי כעת יצא המרצעה מן השק האיש חושב שהוא מקרב רחוקים. אבל לא חושב על ריחוק הקרובים
יוסי18.08.10
מסכימה , אמת ויציב!!!!
מסכימה!!!!!!19.08.10
61
בס"ד מכובדי היקרים הי"ו,בספר רפאל המלאך פרק מחלוקת מובא בשם הבעש"ט תהיינה כיתות של חסידים וכל אחת תבזה את מנהיג הכת השנייה ויחשבו כי מקדשים שם שמים אולם זו המחלוקת שהשטן גורם לעקב הגאולה,חיים הינו אדם פשוט ואוהב אדם שלא משייך עצמו לזרם כזה או אחר אלא לכולם,אנא רדו ממנוולפני שאתם נותנים מוסר בידקו עצ
אייל בן-צור18.08.10
60
חחח כיצד הוא מעז לדבר כך?? הרב יצחק בדה את האיסור מליבו?? זו ההלכה חבל שהיא לא תואמת את הרווח הכספי שלך אהה??? בוש והכלם לדבר על תלמיד חכם והרב עובדיה מתיר לך להרקיד במעורב???
דוד18.08.10
59
לך לכלא בחזרה ותישאר שם
ישראל18.08.10
58
יש דברים שעל פי התורה אתה לא בדיוק מדקדק כמו שאתה אומר ואפילו גורע גדולי הדור הוציאו ספרים על הענין הזה של המוזיקה והם בעיקר כותבים שמוזיקה יכולה לרומם את רוח האדם ואף להשפילו אפילו החכם היווני אפלטון כתב שיש במוזיקה השפעות חיוביות ושליליות ויש לה כוח להשחית את הנפש עוד כותב שמקצבים מחקים את הטוב או
אלון יוסף קרואנ18.08.10
57
לי באמת לא אכפת מהשטויות האלה בשביל מה צריך את כל הריבים האלה מי שרוצה שישמע מי שלא רוצה שלא ישמע בשביל מה כל הלשון הרע הזה אוהב אתכם עם ישראל
פלוני28.02.11
56
תחזיר בתשובה ועל תתערב במה שגדולים צריכים להחליט נראה לך שהחזרת כמה בתשובה קיבלתה כתפיים רחבות אתה עושה חילול השם גדול
רפי18.08.10
מאיפה העזות שלך לדבר כה חצוף! שב בלול! יתינוק!!!!!!!!
אור18.08.10
55
כתוב שנשיכתן נשיכת נחש ועקיצתן עקיצת עקרב ואים חיים לא מפחד לדבר נגד הרב סימן שהוא כופר במשנה באבות וכל הכופר בדבר אחד בתורה ככופר בכל התורה כולה
מיכאל 18.08.10
אז שאלו ממנו תורה.. לא מכל רב.
ארז זהר18.08.10
ושימותו הקנאים
מושון27.08.10
54
עלק מחזיר בתשובה! תעשה לי טובה - אל תעשה טובה לאפחד!!! אני זוכרת אותך ממש מהתקופה שהתחלת אז היית באמת מלך! היום אני כבר לא יודעת כמה להעריך אותך.... למה נראה לך שבנות ישראל מתחזקות מהפוזות שלך??? ולמה נדמה לך שאנשים מתחזקים מהשירים שלך בכל??? אתה שר מדהים שר מהלב! אבל מכאן ועד להגיד שאתה מחזיר בתשוב
הילה17.11.10
נכון! ויותר מכך! הוא מחטיא רבים !!!
.05.10.11
53
חחח....אהבתי!!!!
מישהו14.09.10
52
יש כאן מישהו כזה????? אני לא מבינה מה הרב אמנון יצחק חושב לעצמו-- הוא יודע איזה מחלוקות הוא יצר בעמי"ש???????? זה-שזמרים ישירו בדיוק איך שהוא רוצה יותר חשוב מהסיבה שהמשיח מתעכב???? אם זה לא לרוחושלאישמע, אבל אם יש יהודים שמתקרבים ליהדות ומתחזקים בדרך כזאת למה להרוס ולהשחית?????? ל-מ-ה?????? ואח"
יהודייה כואבת14.09.10
51
שיש לי את כ-ל השירים של חיים ישראל בפי-אס-פי
יאיר א.29.08.10
50
אל תקשקש חיים אתה זמר לא רב!!
נאור24.08.10
נאור צודק!!! תבורך מן השמיים ! צריך ללכת לאחר האמת ולא לאחר השקר המעוות ,הנוח והמושך!!
,05.10.11
49
תתבייש לך , איך יש לך אומץ להזכיר רת שמו של גדוח הדור הרב עובדיה יוסף??? הוא אוסר לגמרי את ההופעות במעורב!! אתה שקרן , אתה אומר שלרב אמנון יצחר אין אהבת ישראל?? תתבייש לך!!!!
אלונה24.08.10
כל הכבוד אלונה!!! צודקת ב 100% ויותר!!!
,05.10.11
48
אתה צריך דחוף לעשות וידוי על העזות מצח שלך שזה אחד מן הוידויים ביום כיפור הרב יצחק הוא מגדולי המחזירים בתבובה בדורינו ויש לו הרבה זכויות בשמים כך שלסתור דבריו זה מסוכן
avraham 20.08.10
חזק ואמץ אברהם!!! כל הכבוד!!!
,05.10.11
אחר כך תדבר על מי גדול ומי קטן, אהבל
שלומי20.08.10
47
לא כמו השפוטים של האשכנזים פשוט בושה וחרפה!
ארז זהר18.08.10
46
למה היו צריכים להגיע לשבירת דיסקים וגם על חיים ועל כל שאר הזמרים, יש כ"כ הרבה מה לתקן בעולם ,כ"כ הרבה מה לדבר. ובמיוחד בחודש אלול. ונתפסים על רבנים ששרים שירי קודש?!
אויש .18.08.10
45
אני כבר לא יודעת למי להאמין ??????????...... יללה בואו נתאחד לראות כבר את ביהמ"ק השלישי יורד כולו מוקף באש מן השמים!!!!!!!!!!!!!! נמא כבר נווווווווווווווווווווווו תתעוררו אתם לא חושבים??????????????????
עידית18.08.10
44
חיים המלך
בת ישראל18.08.10
43
נמחקת אצלי.
הילה18.08.10
42
מה אתם רוצים ממנו? אין על השירים שלו ואין על הקול שלו...
מישהי18.08.10
יש רק חבדניקים וכיפות סרוגות אז מה זה משנה
שירה18.08.10
41
הכותרת של 53 היא לשוה"ר גמור.אז כדאי לך מרדוד הרכלןלעשות תשובה ןלנסות איכשהו למחוק את תגובתך המזעזעת...
משהי תמימה18.08.10
הכתבה עצמה היא לשון הרע!
לא כל כך תמימה18.08.10
40
בשביל מה יצאת , היה עדיף לך ולעולם שהיית נשאר שם , לפחות לא היית מחטיא את הרבים
רוני 17.08.10
לא תתפלא כשתשב בכלא על הפשעים שלך!! אח"כ תדבר על אנשים שיחזרו לכלא. טיפש לך לרופא דחוף שירגיע אותך.............
קרוב משפחתך18.08.10
39
ציטוט מחיים ישראל: "הרב המובהק שלי הוא הרב עובדיה יוסף, גדול הדור. בנוסף, אני מקבל את ברכותיו של רבי דוד אבוחצירה. אם רבותיי יורו לי, אני אפסיק לשיר לנצח. מה שהם יאמרו - זה מה שאעשה". הרב עובדיה הוא גדול הדור, נכון. ו...? מה זה אומר??? רבי דוד נותן לך ברכות, נכון. ו...? מה זה אומר??? לא הבנתי מה
ספרא18.08.10
38
זה עוד אחד מסימני עיקבתא דמשיחה שיבוא נער פוחח ויעיז פניו נגד אדם גדול , גם אם הוא חושב שהוא צודק , מי שלא מוחה על בזיון ת"ח נתפס באותו עון , אוי לדור שכך עלתה בימיו
אורי17.08.10
37
"הלילה הלב יעוף גבוה כולם רוצים לשמוח כולם רוצים לרקוד הלילה הלב שלי יודע צריך להשתגע לשמוח ולחיות" נו אל תצחיקו אותי - זה דתי או ליצן?
מסבירות הכל17.08.10
בושה , לאיזה רמה הוא מדרדר את הנוער
אורי 17.08.10
השרים האלו נשמעים בדיוק כמו השירים שמושמעים ברדיו חילוני רגיל, נונו, ציון גולן, הוא אמר שהוא מעריץ אותו, עכשיו מבינים מאיפה בא לו כל השרים האלו. ולא רק הוא, כל הזמרים המזרחיים היום מנסים להדמות לכל מה ש"הולך" היום ברחוב, איכס, איפה שירים עם נשמה? לאן הם נעלמו?
טלי18.08.10
36
ואין לו חלק לעלום הבא אל תתנו לדברים כאלה לקרות,זה מסוכן מאוד, סנהדרין צט:
אילן אלקריף17.08.10
ופשט פשוט בחומש לא למדת? מה עם הוכח תוכיח.. "ולא תישא עליו חטא"???? אז גם אם לדבריך חיים ישראל עשה טעות יש מי שגרם לזה... והוא המוכיח שנשא עליו חטא. תאמין לי שבדרכי נועם הכל היה בסדר. אני מכיר את חיים ישראל בחור צדיק. בחור שעמד בנסיונות מה שאף זמר חרדי לא יכול לעמוד בהם. אז... לפני שאתה מגלה בקיא
נחמני17.08.10
והכח תוכיח את עמיתך ,הרמב"ם כותב,שאם בן אדם מותרה פעמיים בפעם השלישי ת מותר לבזות אותו ברבים!, וחוץ מזה תעזבו את הרב אמנון לכו לרב בן ציון מוצפי לכו לרב רצאבי,לכו לגדלוי הדור,מה זה ערבי שירה זה המצאה של הרב אמנון יצחק,זה כל גדוליע הדור שלמדו את כל התורה . אז קצת קשה בלי מוסיקה אבל זה האמת מה נעשה
אילן אלקריף18.08.10
המשפט הנכון הוא: "הוכח תוכיח את 'עמיתך' ולא תשא עליו חטא" - עמיתך דייקא. כפי הידוע לי חיים ישראל לא בדיוק באותה דרגה של ר' אמנון יצחק. בכדי שיקרא ליד ר' אמנון יצחק עמיתך. הוא לא עמית - חבר ליד ר' אמנון מה שכן הוא אולי תלמיד. פעם הבא דייק!!
חיליק18.08.10
35
חיים ישראל וציון גולן אשריכם שאתם עומדים בפרץ ולא נכנעים ללחצים של אמנון יצחק שרודף אותכם
נחמן17.08.10
צדיק ? בדיחה. חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחח17.08.10
34
יש לו שירים מרגשים ובזכותו בן הדוד שלי חזר בתשובה
עופר17.08.10
או שהוא שלח את התגובה הזו חחחחחחחח
גולן17.08.10
33
חיים ישראל היקר אם אשתך תרצה לחבוש פאה האם גם תאמר לה שהרב עובדיה אוסר ?איך יש לך זמן אם בכלל לשאול את הרב עובדיה תספר לו שאתה מופיע מעורב ונראה אם יתן לך ברכה ? אוי לך מיום הדין אל תבלבל את המח שיש לך את הרבנים שלך זה הפך למודה כל זמר והרב שלו
אבי 18.08.10
יש עוד פוסקים, הגרב"צ אבא שאול, הגר"ש משאש, שמתירים פאה, והוא יכול ללכת לפי הפסק שלהם בהלכה זו.
יעקב ישראל18.08.10
רש"י במפורש כותב שאסור ללכת לפי הקולות של כל רב בפני עצמו אלא רב אחד להכל!!! על מי אתה עובד שקרן ורמאי!!!!!!!!!!!!! על הקב"ה אף אחד לא יכול לעבוד כולל את חיים ישראל.
חלאת אדם19.08.10
מתי פתחת ספר כלשהו בזמן האחרון? על איזה רש"י אתה מדבר? אני מכיר רש"י אחר, במסכת ראש השנה דף י"ד: "לעולם הלכה כדברי בית הלל. והרוצה לעשות כדברי בית שמאי - עושה, כדברי בית הלל - עושה. מקולי בית שמאי ומקולי בית הלל - רשע, מחומרי בית שמאי ומחומרי בית הלל - עליו הכתוב אומר והכסיל בחשך הולך. אלא,
יעקב ישראל19.08.10
שהם היו נשואים היא באמת חבשה פיאה
צפונית18.08.10
שששששששששששששששששששטויות
מני18.08.10
32
רשע מרושע לך תישתוף את הפה.איך אתה מעיז לדבר על גדול מחזיר הרבים בתשובה בכל הזמנים מאדם הראשון ועד היום.תתבייש לך
גולן17.08.10
31
כתוב שנשיכתן נשיכת נחש ועקיצתן עקיצת עקרב ואים חיים ישראל מדבר נגד הרב הוא כופר במישנה בפרקי אבות
מיכאל17.08.10
30
חיים ישראל על כל שיריו גדול ואין ספק שהשם יתברך אוהב אותך ואת השירים שלך
אורי17.08.10
29
מחזיר בתשובה יותר מהרב אמנון יצחק שליט"א כבר מהמשפט הטיפשי הזה מבינים מי הב"א
דדיה17.08.10
28
עם כל הכבוד חיים ישראל אבל די למה שקורה תפסיקו להתפאר ותהיו צנועים מה פתאום כולם מגיעים לאולפן השקוף ה" ירחם ומה עם המעורב מה קשה להגיד לקהל שיפריד אתם הזמרים מתירים לקהל לשבת מעורב וזה מה שקורה והרב עובדיה לא יודע כלום ממה שהולך בחוץ מן הסתם הוא יתן לך את ברכתו .
רחלה 18.08.10
27
ושכולם יסתכלו עליה?? ומה עם הצניעות??
בוס17.08.10
אם אתה רוצה היתר מיוחד, תפנה לעו"ד שלו
טומי19.08.10
26
חיי קרירה על חיי משפחה לא יכול להחזיר בתשובה, ועבירות שאדם עושה בסתר בסופו של דבר נפרעים מימנו בגלויי, וחיים יודע על מה אני מדבר
בר כוכבא17.08.10
25
אם כל הכבוד לרב אמנון יצחק ואני לא מזלזלת בו.. אבל אם לא נישמע את הזמרים הדתיים אז מה כן נשמע????????? אני חושבת שזה שטות מצדו של הרב לדבר ככה......
מעיינוש17.08.10
שהוא יפרסם בקרוב רשימת זמרים כשרים וגם אמר שכל זמר חוטא שיחזור בתשובה הוא מבטיח לו לקדם אותו בציבור החרדי
י.17.08.10
24
תמשיך להרקיד ולשמח את עם ישראל. אל תתייחס לכל המלעיגים למינהם. הכלבים נובחים והשיירה עוברת
אבישי17.08.10
כיאם הקב''ה נותן לזמר קול ויש לחיים קול אז הזמר לא צריך להיות כפוי טובה עבור מי שנתן לא ת'קול
רון17.08.10
23
מה אתה מקשקש הרי הרב עובדיה או ר' דוד אבוחצירה לא הורו לך לטמא את עם ישראל. אתה עושה למען כסף כבוד ותהילה. אמנון יצחק עושה לשם שמים זה כל ההבדל התהומי ביניכם. הוא אומר מה שהתורה רוצה ואתה אומר מה שהאינטרסים שלך המנוגדים לתורה אומרים. יחי ההבדל הקטן.
ישראל היום18.08.10
22
מה אתה מבלבל תמוח לך לך לרבי מילובביטש
רון17.08.10
21
לדבר נגד רב צדיק כמו הרב אמנון יצחק אתה צריך להתבייש חוצפן. הרב עובדיה גם לא מסכים למעורב.
מיכאל17.08.10
שמקרב רחוקים עבור מזומנים ומרחיק את הקרובים.. נקודה למחשבה!
נחמני17.08.10
20
אם הרב עובדיה היה יודע מה בדיוק הולך בהופעות בפני קהל מעורב, היה אוסר שירה בציבור לעולם! אם בפני קהל חילוני, או לאומי שרוצים להתקרב ליהדות אז זאת שאלה אחרת ויתכן שהרב עובדיה על כך בסלחנות. אבל בפני קהל חרדי ובמעורב וע"י זמר חרדי כמו שוואקי או חיים ישראל (שמכנה עצמו "חרדי") ועוד היד נטויה שמכשיר עצ
יוסי18.08.10
הרב אמנון בעצמו נותן הרצאות "מעורבות", גברים ונשים יושבים יחד, הוא מנהל דו שיח עם נשים וקורא להם בשמות כמו "מאמי", כל כך צביעות מצידו לדבר על זה
מונה18.08.10
19
הוא בסך הכל על תקן מרצה לחילונים ולסאטמרים במונרו שמהם מגיעים הכספים. עדיף לסנגר על עם ישראל מאשר לקטרג!!
מנחם מנדל17.08.10
תלמד קודם כל מה מזה לסנגר ולקטרג ואז תעשה שקולים נכונים בלי שופ פזיזות
אלון יוסף קרואנ18.08.10
אם חילוני יאמר שאסור להדליק אש בשבת זה אומר שהוא פוסק מה הקשר לפסק? אמנון יצחק אומר מה שהתורה אומרת שאסור לעשות קהל מעורב מה הקשר לפסיקה?
פוסק הדור18.08.10
18
חיים אתה לא מבין עד כמה השירים המרגשים שלך חיזקו אותי ביראת שמיים!
מוטי17.08.10
17
אבל לומר שהוא מחזיר תשובה יותר---על זה אני חולק וזה שקר גס!!
אלוף17.08.10
איפוא המליון הבעלי תשובה שהוא אמר לפני שנים שיחזיר, בינתיים הוא הרחיק מליון חילוניים מלחזור בתשובה, ותקזז תראה שסך הכל הזמר דייק בדברו
בעל תשובה17.08.10
אתה אפילו לא יודע אם אתה חילוני או חוזר בתשובה
אלון יוסף18.08.10
מטומטם ראש בקיר!!! סיקריק זבל שכמוך.
נועל'ה19.08.10
נותן לי חשק חבל על הזמן כל השטויות האלה. אוףףףףףףףף
נועל'ה19.08.10
אחי היקר קלעת בול!!!
נחמני17.08.10
16
נראה כאילו כל המשרד של שופר התגייס לטובת טיקבוק לר' אמנון. חחח זה דיי שקוף וגם אותו סגנון כתיבה לכל הטוקבקים וגם בכתבות הקודמות .... משרדי שופר על מפת הטוקבקים לר' אמנון ולעורך דינו (אגב הרב היחיד שיש לו עורך דין - הוא הרב אמנון -- חשבתם פעם למה רב צריך עורך דין ??? ) וכל הכבוד על כל חזרות בתשוב
לא מיחצן 17.08.10
ברחבי הארץ. לא רק במשרד של שופר. מאות אנשים (לפחות) מעריכים את הרב ויודעים שהוא איש של אמת ודבקות בתורה. וחוץ מזה עושה רושם שחיים ישראל הוא היחידי שישב ורשם תגובות מפרגנות לעצמו כמו "חיים ישראל תודה לך שהחזרת אותי בתשובה" כאילו מישהו באמת קונה את זה שזמר ששר במעורב ונגד התורה ומשקר שהרב עובדיה כביכו
אריה18.08.10
האתר היה קורס.ואתה יודע למה הוא צריך עורך דין?זה ביגלל אנשים ערב רב כמוך שכל היום מחפשים איך להפיל אותו מרוב פחד שהוא זורה עליכם.
גולן17.08.10
כל מילה זהב.
כל הכבוד19.08.10
15
תמימים וחשבנו שאתה אחלה זמר אבל עכשיו אנחנו יודעים שאתה זבל של זמר! ככה מדברים על הרב??? למה מי אתה??? במקום שתתחיל לחשוב מה הרב רוצה אתה יוצא נגדו??? לך לעזה....
שרוש17.08.10
אני בע"ה מוחק את כל השירים שלו מהמחשב שלי, רשע מרושע טמא מטונף, אתה רוצה שנמשיך לשמוע אותך? תחזור בתשובה מהר.
יאיר18.08.10
אם אתה מוחק אני סוליה!
נועם18.08.10
14
יי'שר כח לחיי'ם ישראל! השירים שלו מחממים את הלב ומקרבים עעעעעם אהבת ישראל ואם תסתכלו על אמנון יצחק תראו שבכל ההופעות שלו נשים מדברות ברמקול וזה צנוע???
חני17.08.10
תסמכי על הרב אמנון יצחק שהוא נמנע מכל מכשלה שהיא. חוץ מזה מה את משווה בכלל? פה זה שיעורי תורה ושם זה "ערבי שירה" שגדולי הדור שליט"א אסרו .
יעל17.08.10
מהרב שלו שפירא זצ"ל לצלם גם נשים בוידאו בגלל המצווה החשובה של זיכוי הרבים וקירוב רחוקים כולל נשים. אם את רוצה תשובה על זה בהרחבה זה נמצא באתר שופר באחת ההרצאות האחרונות
י.17.08.10
13
שההלכה פוסקת הפוך,אתה יכול להאמין בצידקת דרכך אבל למעלה רוצים שתעשה לפי ההלכה ןלא לפי רוחך. אגב הרב עובדיה יוסף נגד בישיבה במעורב אז אל תערבב.
לון17.08.10
בזכות הזמר הזה חזרתי בתשובה מהשיר יתגדל אני בפוקוס על הדת,מה הרב הזה רוצה ממנו?שימשיך להחזיר את בניו ואת בנותיו בתשובה לפני שהם יחזרו בשאלה על זה נאמר קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים ודיי לחכימא
מעריץ של הזמר17.08.10
וואוו, עוד ארוכה הדרך שלך לחזרה בתשובה.... בניברקי קטןןןןן. שב עם עצמך,או שתשאל מזה לחזור בתשובה ו...איך לדבר על רבנים!....חוצפן.
דן18.08.10
12
"בחוץ, בזמן שהקהל נהנה מהופעה מושקעת, הפגינו אנשיו של הרב אמנון יצחק נגד הפריצות שמתחוללת בתוככי האצטדיון, לטענתם." כלומר, "לטענתם" ולא בגלל שזאת ההלכה וזה דבר התורה הקדושה וזה רצון השם וזה מה שפסקו כל גדולי הדור. רק "לטענתם"...
י.17.08.10
11
אני יותר בכיוון שאמנון יצחק פשוט שם לב שכבר מזמן אף אחד לא דבר עליו, אין תקריות עם שטראוס או חברות אחרות שהוא נלחם בהם, אז יאאלה בוא נפתח חזית חדשה, חיפש ומצא!
אריק17.08.10
10
שכחנו את הרב ראובן אלבז אביר מחזירי התשובה בארצנו מרוב פרסומות קידום על הרב אמנון יצחק
מושון17.08.10
9
אין ספק שהרב אמנון יצחק הוא גדול בתורה,אבל לכל אחד יש את הרב שמקובל עליו ואין זכות לאף אחד להתערב בשיקולים של רבנים אחרים
א17.08.10
8
מי שמבזה תלמידי חכמים אין לו חלק לעולם הבא! זמרים, למה אתם נותנים לתאוות הממון לסנוור אתכם? שכחתם שמזונותיו של כל אדם קצובים לו מראש השנה עד יום כיפור? במקום לקחת את המוסר באהבה ולעשות תשובה ולזכות בתמיכתו של הרב הצדיק אמנון יצחק שיפרסם אתכם ברבים כזמרים כשרים אתם מוסיפים חטא על פשע ומוסיף עוז לט
יעל17.08.10
כל עם ישראל שם לב ורואה את שעות תגובתכן ,חיסכו מעצמכם את הבושה והחילול ה' מה שחיים ישראל עשה מהפכה רוחנית בתחום המוזיקה בשנים האחרונות אתם רוצים את הקהל שלו אליכם?למה? הרייטינג של הרב אמנון ירד?העיתון נסגר ,הדיסקים שהוא מחלק בחינם כבר לא רוצים לשמוע את השיטנה הפסיכולוגית הזו,הניחו לנפשינו ותנו לנו
מעניין19.08.10
7
אשריך שזכית לגלות את האמת...
נחמני17.08.10
6
????
טומי17.08.10
די נו, באמת? שמרן הרב עובדיה יתיר מעורב???? בולשיט! הכל שקר וכזב!
דן18.08.10
לא נראה לי
לפיד17.08.10
5
ומבקש שכר כפנחס
מירוני17.08.10
4
הוועדות דוחקות את האמנים החרדים להופעות מעורבות. נקודה. הן מונעות מוסיקה מציבור שלם בטענות שונות ומשונות. כנ"ל בעניין סרטים של נצוצות של קדושה האחים כהן וגרובייס במקום לתאם ולעזור לייצר סרטים כשרים הן דוחקות את האמנים לשת"פ עם גורמים פחות יר"ש. אין מה לעשות בסופו של דבר צריך להתפרנס. מי שמתנהג בניגו
יוצר חרדי17.08.10
3
חיים ישראל ב3 בבוקר:אני מחזיר בתשובה לא פחות מהרב אמנון יצחק.. ואז הוא קם מהחלום...
אריאל17.08.10
2
עושה מעשה זימרי ודורש שכר פינחס !!
יוסי17.08.10
רק שתדעו מי שמדבר נגד רבנים יתן את דינו עוד היום בשביל מה להכנס למחלוקות שהרבנים יסדרו את העיניינים מי אנחנו....... להזכירכם חודש א.ל.ו.ל............
מלי18.08.10
1
הרב אמנון יצחק מרבה להצחיק ולבדר, כדי להגדיל את מספר מעריציו. זו מטרת הזמרים בשיריהם.בעוד שמספר המעריצים של הזמרים עולה, מספר המעריצים של הרב יורד.הפתרון. לצאת נגד הזמרים, דבר שיקטין את מספר המעריצים שלהם, ויגדיל את מספר המעריצים של הרב. אלה שההתבטאויות של הרב כנגד הזמרים, פוגעים בעיקר בו ובשמו הטוב
ינון17.08.10
אך לצערי , הדיבורים שלך כמו של ילד קטן!!! והמסקנה שלך כ"כ מסכנה!==ויכולה לגרם לך לדברים לא נעימים בחיים! תשמור על הפה שלך חזק חזק!!! (חשוב יותר מ ה-כ-ל שתהיה מעריץ ג-ד-ו-ל לבורא העולם!....וכדאי שתלמד טוב טוב את תורתו בלי להתבלבל!)
דן18.08.10
הרב אמנון יצחק לא זמר ולא מחפש קהל מעריצים ולא תאוות ממון ותהילה שמניעה את הזמרים. הרב אמנון יצחק, להבדיל מהזמרים מקרב יהודים לאביהם שבשמיים ומקרב את הגאולה. המבזה תלמידי חכמים הוי אפיקורוס ואין לו חלק בעולם הבא. תזהר!
י.17.08.10
אולי גם יעניין אותך
סינגלים וקליפים

חיים בלומנפלד וחיים מאיר פליגמן ומקהלת "שיר ושבח" באלבום ווקאלי: "מיתרי הלב"

יאיר טוקר | 09:38

אלי קליין הפתיע את קובי ברומר עם ביצוע ווקאלי ל"השם ישמור"

יאיר טוקר | 01.05.24

אלאור ולנר והילדים מבצעים "הפרק של הרבי" בגרסה ווקאלית

יאיר טוקר | 01.05.24

גדי פיינגולד וסיני תור בגרסה הווקאלית: "אשוב אליך"

יאיר טוקר | 01.05.24

קובי ברומר וארי גולדוואג בגרסה הווקאלית: "הושענא"

יאיר טוקר | 30.04.24
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

ווקאלי

ישי שין בביצוע ווקאלי לשירו: "פרספקטיבה"

יאיר טוקר | 30.04.24

כוכב הגיטרה הצעיר מפתיע בביצוע לשירו החדש של ישי ריבו

יאיר טוקר | 25.04.24

שלומי ברנשטיין בסינגל חדש: "מה טובו"

יאיר טוקר | 24.04.24

להקת 'נחלא' בסינגל קליפ חדש: "הדרך הביתה"

יאיר טוקר | 23.04.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

אלישיב כהן בסינגל חדש: "מכל האנשים שבעולם"

יאיר טוקר | 23.04.24

היום יום אחד

כשהחזן סופר: לייזר ברוק בספירת העומר מוזיקלית

לייזר ברוק | 23.04.24

מוטי איידנסון ביצירת ביכורים: "שובה אלינו"

יאיר טוקר | 23.04.24

משה סטורך בשיר "עשר המכות"

יאיר טוקר | 22.04.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

אהרן רזאל מחדש את קרליבך: "וגאלנו גאולה"

יאיר טוקר | 22.04.24

אליאב ופינחס בסינגל חדש: "קום תדע"

יאיר טוקר | 22.04.24

בן יעקב בסינגל קליפ חדש: "הלילה הזה"

יאיר טוקר | 21.04.24