כיכר השבת

חילול השם במא"ש

מגישת הטלוויזיה הגיעה למאה שערים והותקפה באלימות

מגישת הטלוויזיה הילה קורח הותקפה במאה שערים במהלך צילומים לסדרה חינוכית בה היא משתתפת. קורח, שהגיעה בליווי מאבטחים והתלבשה בצניעות: "ממש פחדתי" (אנשים)

71
יאיר טוקר | כיכר השבת | י"ח באלול | 21.09.16
קורח בצילומים במאה שערים
קורח בצילומים במאה שערים (מתוך ynet)

חילול השם: מגישת הטלוויזיה הילה קורח הותקפה הבוקר (רביעי) בשכונת מאה שערים בירושלים בעת שעסקה בצילומים עבור פרויקט חינוכי כך לטענת קורח. היא שיחזרה בראיון לאתר ynet את רגעי התקיפה ואמרה: "זרקו עלינו ביצים, שקיות מים וקראו לנו למות, חשתי בסכנה".

מגישת הטלוויזיה סיפרה כי היא הגיעה בלבוש צנוע לשכונה, יחד עם צוות צילום ומאבטחים. אולם לאחר שעה ארוכה, בעת שעמדו לסיים את הצילומים באזור, הגיעו קיצונים למקום והחלו לתקוף את צוות הצילום.

לדבריה, קיצוני ששהה במקום עם עגלת תינוק חסם להם את המעבר בדרך לאוטו. "זה התחיל בטפטופים עד שגורשנו על ידי המון", אמרה.

אחד מאנשי הצוות שנכחו במקום סיפר לאתר ynet כי במהלך הצילומים נשמעו קריאות לעברו ולעבר אנשיו - "פושעים". "ירקו עלינו וזרקו עלינו ביצים, הצעירים התגודדו סביבנו ולא נתנו לעבור. כשצילמנו בסמוך לישיבה בירושלים, התחילו לקלל אותנו, אבל החלטנו שלא ניכנע - בשלב מסוים הבנו שאי אפשר להמשיך לצלם ורק רצינו לצאת משם".

עובד נוסף תיאר את התקרית ברשת, וסיפר שלא הייתה כוונה לפגוע בתושבי המקום. "ראיתם מנחה שהייתה לבושה יותר מאחלה דוסית ממאה שערים כי רצינו לכבד את המקום ואתכם, אתם החלטתם להפריע לנו", כתב. "זה התחיל בזריקת שקיות מים עם סבון מהחלונות, אחרי זה הרגשנו שעוד שנייה עושים עלינו לינץ'", הוסיף.

תוכן שאסור לפספס
71 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
37
אבל מי נתן לכם רשות לצלם שם או בכל מקום אחר? אסור לצלם בלי רשות מהתושבים!!! למה אח"כ אני צריך לככב בטלויזיה ובאינטרנט בלי ידיעתי??? זה חוצפה. אפשר להבין אותם למרות שאני לא מסכים עם הדרך שבה הם מגיבים.כל אחד בא לשכונה שלהם והופך אותה לאולפן צילום. זה לא נעים!
משה22.09.16
36
הפכה למוקד תיירות ועליה לרגל של צוותי צילום. מנגד ברור שאין מקום לאלימות צריך להסדיר את כל העניין הזה של צילומים ברחוב כל מי שרוצה צריך לקבל אישור מועד השכונה.
..22.09.16
35
ככה זה שם כל זר מסולק! ועוד עם מאבטחים וצלמים. כאילו אתמול קמה המדינה, כבר 60 שנה התקשורת יודעת שככה זה שם אז למה כל פעם מחדש הם מגרים אותם ואח"כ ממש בזעזוע אומרים שחשו סכנה... תתחשבו ברגשות השני גם אם הוא שונה מימך. הרי אם הייתם מצלמים ברמאללה לא היו זורקים עליכם ביצים אלא עושים מימכם ביצים טרופים
ירושלמי22.09.16
שחוזרים שוב ושוב על ההתנהגות המגעילה הזו כלפי יהודים אחרים שרואים בהם אויבים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרי23.09.16

הצגת כל התגובות

34
הרי ברור שזה יהיה התגובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי גאה22.09.16
33
חבל רק שהם לא יודעים גם ליישם את הפסוקים האלה לא חכמה רק ללמוד כל היום אלא גם לדעת הלכה למעשה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.נ22.09.16
אז ככה זה. לאחר שניתנה תורה, דרך ארץ הפך לישן. אז החרדים זרקו אותו. כי ישן מפני חדש תוציאו. נא לתת קרדית על הוורט (:
ב.ניצן25.09.16
דרך ארץ קודמת לדרך תורה נלמד במדרש רבה, משמע שזה לאחר קבלת התורה. וקיצוניים יש בכל מקום, זה לא אומר שהם משקפים את החברה... על שנאת חינם שמעת? כי אומנם דרך ארץ קדמה לתורה זה גם לא מצווה מפורשת, אבל ואהבת לרעך כמוך זה כן...
לניצן27.09.16
32
בשביל הרייטינג, כזה תרגיל תינוקי ומסריח.. זה בדיוק מה שהיא רצתה ולכך כוונה לתסריט הנחמד של חרדים פראיים שזורקים ביצים... ואנשי מאה שערים טפשים שהגישו לה את מבוקשה על מגש של זהב, אם היה להם קצת שכל הם היו פשוט מתעלמים ואז ממילא אין הצגה ואין תוכנית.....
חרדי22.09.16
גם בלי הסיפור הזה ברברים מטורפים תאבי דם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי22.09.16
ממש נכון אך עדיין לא צריך להגיב ככה זה חילול השם ממש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ח06.10.16
31
להצית את החרדים, מדליקים אותם ואח"כ יש להם מה לספר על החרדים. אל תבואו למקום שאתם יודעים שיש לכך התנגדות משועממים אין להם משהו מועיל לעשות בחיים
רחל22.09.16
שילמדו סופסוף לכבד גם את מי ששונה ואחר. ההתנהגות הברברית הזו כבר עברה את כל הגבולות. תתביישו את ודומייך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
...22.09.16
30
מה מצפה מגישה שמאלנית שונאת חרדים?? שיחלקו סוכריות?
אליהו22.09.16
תקריות כאלה רק מראות איזו בהמיות וחוסר סובלנות יש אצל החרדים. זה חילול השם גדול
.26.09.16
29
במאה שערים לא חסר משוגעים.. אבל גם לא חסר ולא רק שלא חסר. ישנם אלפי תיירים שמגיעים לשם כל יום ומצטלים ללא שומרי ראש וחוזרים בריאים ושלמים... כנראה שלכן היא הביאה מאבטחים. בכדי שהיא תצליח להתגרות איתם ויהיה לה "אקשן" בהסרטה שלה.. תודה שהתלבשה בצניעות
ירושלמית28.09.16
28
אלו חיות אדם בשם התורה זה הזוי צריך להוקיע אותם מהחברה שלנו זה לא יאומן כמה שהם הורסים את השם של הציבור החרדי כל פעם מחדש הם עושים שטויות ואז מכלילים את כולם לדעתי הגיע הזמן שיגידו למטורפים הללו די (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק22.09.16
27
נא לא להכנס לכאן נשים שמצטלמות ולא להכניס לכאן נשים שמתנהגות באופן לא צנוע (במקום לבוש לא צנוע לשנות ל"התנהגות") כי את זה החילונים עדיין לא הבינו הם חושבים שזה רק הלבוש
שלמה22.09.16
26
מאה שערים מנייקים
ל02.10.16
25
ולכתוב תגובות נגד גדולי ישראל אצלכם באתר זה לא חילול השם וביזיון ת"ח. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שריאל22.09.16
24
לא הבנתי הכותרת חילול ד' האם אתם באמת כל כך לא מציאותים ולא יודעים שבמאה שערים מתנגדים לכל צילומי סרטי יהי' מה שיהי' כולם וגם המנחה והמגשי הטלוויזיה יודעים ויודעים
לא הבנתי22.09.16
23
לא פלא שהחיים שלהם ככה.... חשבון נפש לא יזיק במיוחד עכשיו...
יעל26.09.16
22
שאלתי את הצלם איזה ערוץ הם? הוא ענה עם שנאה בעיניים-אל ג'זירה. אז ככה, כשהם באיזורים שלהם, הם לא מתים עליך. אז למה צריך לקבל אותם בסבר פנים יפות באיזורים שלך??? ולא , זה לא כולם. כמו שאצלינו זה לא כולם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פעם אחת22.09.16
21
להפסיק עם הקטנות הזאת...
בבושקה22.09.16
20
מה קשור בת ישראל לטלויזיה?
משה22.09.16
19
מהמנובלים האלה לא יצא מעולם שום דבר טוב. רק יציגו את הכביסה שלנו בצורה הכי מכוערת בכל הארץ. כל תלמידי יאיר לפיד למינהם. שילכו למקום אחר, אין להם מה לחפש פה ! זוכרים מה הם עשו שנה שעברה בכפרות לחסידי גור .... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בעל דבר22.09.16
18
ממש חילול השם ,וממש עזה . ואני לא חושב שזה קשור דווקא לצילומים , הם יכולים לתקוף כל אדם שלא בהשקפה שלהם ,למשל אישתי נסעה עם רכב חדש במאה שערים התקרב איזה קיצוני והתחיל לפגוע בה מילולית ושבר לה את המראה . הם ייצורים מסוכנים וחולניים בעומק נשמתם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה22.09.16
17
אתם לא מבינים שאתם לא רצויים במאה שערים? גם לא בלבוש צנוע.
יהושע22.09.16
16
אחר כך לא צבינו למה שונאין אותכם.. בגלל זה. אנחנו מכבדים ואתם עוד צועקים.... שונאת תחרדים האלה..... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מכירה תאופי של ערסין25.09.16
15
מה ? כבר אין יותר מקומות בארץ כדי לקחת תמונות? למה לא נכנסה לכפר ערבי? מה היא לא יודעת שהם נגד כל זה? בבקשה עברה את הגבול בדבקה הלכה לחפס את הלינץ כדי שיהיה לה סיבה למסיבה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סופי22.09.16
14
הם נכנסו לשם דווקא כדי לעצבן??., הרי הם ידעו שבמאה שערים מתנגדים לזה...
דן סגל22.09.16
אתה אומר זאת בלי לגמגם מה יקרה אם חרדים יתחילו לחטוף ביצים בכל שכונה חילונית מה נגיד להם אל תעברו ב60%מהארץ זה לא פתרון זה לברוח מהמציאות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים22.09.16
היא לבושה מאוד בצניעות, לא יכולה להיות להם אף טענה. יש חופש תנועה בארץ, תאר לך שהיו מגרשים כל חרדי מחיפה או ת"א. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף22.09.16
וכאן ידוע שזה פוגע באנשי מאה שערים -הצילומים אז זה סותר ב 100% את חופש התנועה
אזרחות22.09.16
למה זה נחשב להתגרות היא הגיע בצניעות מה הצניות הזו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי22.09.16
עוד בעיקר החילוניים
חחח22.09.16
דווקא מאה שערים ודווקא צילומי טלוויזיה. שיצלמו בתל אביב
חני22.09.16
היא הייתה לבושה בצניעות לא שונה מתושבי השכונה.ואין שום בעייה לצלם במאה שערים כל עוד לבושים בצניעות.זה לא רמאללה.ומה שהם עושים זה בושה וחרפה וחילול השם.מזעזע לאיפה הם היתדרדרו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל22.09.16
13
ההתנהגות הזו מעידה כי אינם זרע ישראל לא יעזור לכם הם לובשים שטריימל ומתפללים אבל אינם יהודים. זו התנהגות ברברית והכל יתגלה עם ביאת המשיח כל מי שלומד סוד יודע איזה נשמות מחופשות יש בדור הזה. הבחורה אינה אלא תינוקת שנשבתה. מה ביקשה? סקרנות שלה להכיר את השונה מדוע זרקו עליה ביצים?
מאה שערים26.09.16
12
(כתובות נ"ט, ע"ב) - טאמער האבן זיי אזוי פיל צייט און כח זאלן זיי גיין אין ארמיי אדער ארבעטן. נאר איבער זיי האבן אלע פיינט די פרומע.
א ייד 22.09.16
11
יש לזה סיבה אחת כי אין מקום נוסף שיפה לצילום סרט כמו מאה שערים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאה שערים22.09.16
שיצלמו שם זה מתאים לטלויזיה לא מאה שערים! הם סתם מחפשים סיבה להשמיץ כמו שהם עושים 60 שנה. בואו לצלם בהרנוף ברמות בבית וגן סנהדריה זה שכונות חרדיות עם חרדים שבאמת מייצגים את התורה ולא יזרקו שום ביצה או שקית מים. אבל מה פתאום שחלילה הציבור החילוני יראה מה זה חרדי אמיתי, אחרת כולם יבואו להציץ ויחזרו בת
נחלאות22.09.16
10
ולכן כל החיים שלהם שנוררים וצריכים לאחרים
RAFI25.09.16
9
נטורי קרתא יבואו לצפון תל אביב לצלם. יחסלו גם אותם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה22.09.16
8
הקיצונים המטורפים האלה מבאישים את ריחינו צריך לגרש אותם מהארץ חולי נפש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישי22.09.16
7
אין לה מה לעשות בחיים אלא ללכת למאה שערים מה היא לא ידעה שיוכלו אותה שם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד כהן22.09.16
6
ערוץ 2 וערוץ 10 לא מפסיקים מידי חודש בחודשו, מידי יום ביומו להסית בתוכניות שלהם נגד הדת היהודית, נגד החרדים, נגד הרבנים, נגד החוזרים בתשובה וכל מה שמזכיר יהדות. חבל שלא שברו להם את העצמות ! שיישארו בחילוניות הריקנית והנבובה שלהם ושלא ידחפו את אפם לעולם החרדי !
שונטאל22.09.16
5
אני יכול להבין את תושבי השכונה
משה22.09.16
4
דווקא התארחתי שם אצל אנשים מקסימים, ובאותו זמן יצא לי לפגוש (במסגרת עבודתי)כמה מהתושבים שקיבלו אותי מאד יפה וממש הופתעתי והם הסבירו לי שכל התדמית שיש על מאה שערים זה בגלל קומץ קטן מאד של אנשים(לא יודעת אם הם ראויים לתואר הזה)מובטלים שמצליחים להפוך כל תייר למופע טלוויזיוני,חבל מאד ומצער מאד
שושי22.09.16
3
כל החרדים זה אותו דבר, שיש הנהגה חרדית (?) שיודעת לעשות חרם על פושעים. תסבירו לחילונים שיש לחרדים תורה עם דרך ארץ . ותורה עם קיום מצוות בפועל ולא רק לימוד תאורטי. תסבירו לחילונים שחרדים יודעים מה זה הכנסת אורחים של אוהל אבותינו ואמותינו........ ובאשר למגישה היפיפיה והצנועה מה נאמר?
בת ישראל 22.09.16
2
אם היא באה צנועה אז מה הבעיה?הם הקימו לעצמם מדינה נוספת ב100 שערים. אם הם יבואו לתלאביב אף אחד לא יזרוק עליהם כלום. בושהאיזו גלות. מה מחנכים את הילדים מתעטפים בבגדי עשיו החמודות. הרי ראינו מה יוצא מהם הרפש הכי גדול. לא יעזור להם כלום הכל יחשף.
גילי22.09.16
1
לא תונו איש את עמיתו אצל רשעי התקשורת זה חלק מהמשחק שלהם הם עושים גם לעצמם ראה סולם גידי אושר הרשע מנסה אחר כך כאילו להתנצל כדי שיחזירו לו את הגוב רשע מרושע משמיץ את כלל ישראל חוץ מצפון תל אביב שגם ככה חיים בברלין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבא רייטינג22.09.16
אולי גם יעניין אותך
ציצית

הזמר הישראלי איתי לוי חושף: "אני לומד המון תורה"

איציק אוחנה | 24.04.24

תיעוד מפארק הירקון

במהלך המופע: עומר אדם שר 'שיר למעלות' לשחרור החטופים

איציק אוחנה | 17.04.24

"4,000 איש צרחו אמן"

הזמר הפופולרי המתחזק חשף את ההחלטה המרגשת שקיבל

איציק אוחנה | 07.04.24

הזמר השראלי חשף איך התחיל לשמור שבת: "המלחמה קירבה אותי יותר"

איציק אוחנה | 19.02.24

שכח מחסנית במזוודה | צפו

"עברתי סופ"ש מהגיהנום" | כוכב הרשת שיתף בחוויה בסופיה

איציק אוחנה | 17.02.24
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

התרגשות ולחץ

דרמה באמצע התחרות בשידור חי: המתמודד נלחץ והתמוטט

איציק אוחנה | 13.02.24

אחרי שנפצע קשה • מרגש

עידן עמדי השתחרר; 'עומד כאן בנס, אשוב לשיר ולשחק' | צפו

יאיר טוקר | 25.01.24

ההתבטאות והתגובות

"רוב העזתים מעורבים"; התגובה של טיבי לזמר הישראלי

יאיר טוקר | 21.01.24

"הם לא מתקוממים" | צפו

הזמר האהוב על הישראלים: "רוב העזתים כן מעורבים בטרור"

יאיר טוקר | 20.01.24
ש

הכשרה וניסיון במינימום זמן

בוער בך לתרום? זה המסלול היוקרתי של השירות אזרחי

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

קָבְעוּ שִׁיר וּרְנָנִים

שמוליק כץ חגג בהדלקת נרות עם מקורביו ואוהביו | תיעוד

יאיר טוקר | 14.12.23

יממה לפני המופע

הפרו פלסטינים משתוללים: פתחו בקמפיין רשת נגד גד אלבז

איציק אוחנה | 12.12.23

"תרימו את הראש"

אביב גפן במונולוג אחדות מפתיע; "תהיו גאים ביהדות" | צפו

איציק אוחנה | 12.12.23

מעשי הזוועה - יתועדו

הבמאי המוערך מהוליווד התחייב: סרט חדש על זוועות חמאס

בני סולומון | 10.12.23
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

נרצח במסיבה ברעים

נתניהו כתב אות בספר תורה על שם הנרצח שקרוי על שם אחיו

איציק אוחנה | 12.11.23

כזה עוד לא ראיתם!

כשמני הולנדר גילה בבסיס את שמו של החייל שנרצח | צפו

איציק אוחנה | 11.10.23

עוצמה של קדושה

"שבחי ירושלים" מול 30 אלף אוהדים באצטדיון טדי • צפו

איציק אוחנה | 05.10.23

"שאלתי, למה זה מגיע לי?"

הזמר חשף: "למרות המאסר והעונש, אני מתקרב עוד למסורת"

איציק אוחנה | 01.10.23
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

"רפי קוברה"

המאמן הדתי ויתר על התחרות הבינלאומית; "אני שומר שבת"

איציק אוחנה | 01.10.23

פוסט מרגש

השרה: השנה לא רכשתי ספר חדש כדי שהצום יעבור מהר

גלית דיסטל-אטבריאן | 24.09.23