כיכר השבת

ימי התשובה

השחקנית שריגשה אלפים: "ה' הושיע אותי. קבלו על עצמכם מצוות"

השחקנית מורן אייזנשטיין פרסמה פוסט נרגש ברשת בו סיפרה על הקשיים שעברה בחיים, וכיצד נושעה בזכות התפילות: "אין דבר שביקשתי בחיי ולא קיבלתי רק בתפילה". ביקשה מאלפי עוקביה: "שכל אחד ייקח משהו קטן על עצמו, להתקרב לבורא" (ברנז'ה, אנשים)

22
כיכר השבת | ו' בתשרי | 26.09.17
השחקנית בכותל לצד אחת מתגובותיה
השחקנית בכותל לצד אחת מתגובותיה (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מורן אייזנשטיין)

השחקנית והזמרת מורן אייזנשטיין, סיפרה היום (שני) בפוסט מרגש בפייסבוק כי היא מתקרבת לבורא עולם, על הדרך שעברה עליה עד שהתחזקה אצלה האמונה בבורא והקשר לרבי נחמן מברסלב. הפוסט החושפני זכה לאלפי לייקים ותגובות נרגשות של גולשים.

בפוסט כתבה אייזנשטיין "גיליתי את בורא עולם בגיל 14. כשאבא שלי טבע בים, הבית שלי התפרק, אמא שלי הייתה צריכה לגדל 4 ילדים ואני מצאתי נחמה בגג של הבית שלי. הייתי יושבת שעות ומזמנת לי את מה שאני רוצה בחיים, בעיקר הייתי מבקשת שייתן לי כוחות לעבור את מסע החיים האלו, עכשיו כשאני ללא אבא ללא דמות אמיתית שתאהב אותי, ילדה בת 14 לא יכולה לחשוב איך זה אפשרי...."

"לאט לאט גדלתי וכל מה שביקשתי על גג ביתי, התחיל להתגשם. התחלתי להאמין. האמונה שלי התחזקה, ידיד הביא לי סידור והתחלתי להתפלל. ככל שעברו השנים, מצאתי את עצמי בכל כך הרבה קושי ולא האמנתי שאלו הם חיי, כמה שהם היו מדהימים והשגתי כל כך הרבה, עברתי ייסורים שרק אלוקים רואה וכליות ולב יכול לדעת עד כמה".

"אבל אף פעם הוא לא עזב אותי , גם כשהרגשתי שהאדמה נשמטת לי ואני חסרת אוויר, תמיד הרגשתי יד אלוהים ששלפה אותי ולחשה לי שיבואו ימים טובים. היום אני כבר גדולה ואני רוצה להגיד לכם שמיום ליום אני לוקחת על עצמי עוד דברים מבחינת דת, תפילות ומעשים ביני לבינו חלק, אבל אני רוצה להגיד לכם, יש אלוקים".

"אמונה זה דבר לא פשוט, כי אין לך בעצם חיבוק מוחשי אבל החיבוק הוא בזה שאתה מבקש משהו ואז השם שולח וואחד חיבוק שאתה אומר לעצמך "אף פעם לא חיבקו אותי ככה".

אייזנשטיין חושפת את הקשיים שעברה בחיים: "אין לכם מושג כמה פעמים הייתי במצב בחיי שלא היה לי כסף לסופר, מינוסים, דיכאונות, לא מתביישת להגיד לפעמים הייתי אוספת שקלים מהתיק לקנות סיגריות, ותמיד שהייתי על הקצה נשלחה לי ישועה, עבודות, ניסים גלויים, אין מילה אחרת".

"אלוקים היה שולף אותי ממצבים שזה רק הוא. לוקחת על עצמי רק קרדיט אחד, שתמיד לא משנה מה עברתי תמיד הייתי אופטימית, תמיד קמתי על הרגליים ותמיד תמיד האמנתי שהטוב תמיד מנצח. וזה לא קל כשאתה טוב ואוכל כל כך הרבה רע ועדיין מאמין בטוב".

"אין דבר שביקשתי בחיי ולא קיבלתי אותו רק בתפילה, אז עכשיו אנחנו בעשרת ימי תשובה, גם אני לוקחת על עצמי עוד משהו גדול בשביל להודות לשם על חסדיו, להוקיר תודה על מה שנותן לי יום יום, על כל הנפילות, על כל הימים שהייתי בתחתית של התחתית והוא הרים אותי, על זה שהיום אני אדון לעצמי. על זה שאני מצליחה בכוחות עצמי לתחזק בית עם 3 ילדים ללא גב כלכלי, כי כשיש לך את בורא עולם ואמונה יש גב כלכלי יותר עצום מזה?! הכל קורה".

"כשיש לך את בורא עולם ותאמין באמונה שלמה שהוא ישלח לך את אהבת חייך גם ברגעים שאתה הכי בודד אתה מאמין שזה יקרה, הוא לא יכול לשלוח אהבה? והצלחה? ושפע? ובריאות ומה לא? אני באמונה שלי, לוקחת על עצמי מה שאני יודעת שאני מסוגלת לעמוד בו, ושזה לא יגרום לי כפייה דתית ואנטי... אני מתקרבת בדרך שלי, בקצב שלי, לא הבגדים שלי מגדירים את האמונה שלי ולא כיפה של אף גבר על הראש עושה אדם יותר מאמין".

את הפוסט סיימה הכוכבת בתודה לבורא עולם "תמים תהיה עם השם אלוהיך", וואלה הכי תמימה וטהורה אהבתי אליך טאטא. בהזדמנות זאת אודה לך שוב. אבקש ממך לשמור לי על מה שיש לי, על משפחתי, ילדיי אימי האהובה, על מושי שלי, על חבריי הקרובים וגם אלו שלא, שלח להם כמו לי שיראו כמוני כמה אתה עצום ואין אחר מלבדך".

"חיכיתי כל חיי להגיע לנקודת זמן הזאת בחיי, עשירה בחלקי, מודה על מה שיש ומה שאין?! נשיג, כי אתה איתי וחלק אלוקי ממך קיים בי אז תמיד הכל אפשרי".

"אז עכשיו בעשרת ימי תשובה כל אדם צריך לקחת משהו ולו קטן תפילת בוקר, נטילת ידיים, תיקון כללי, קריאת שמע. לא משנה. "פתח לי פתח כחודו של מחט אפתח לך עולם ומלואו". תנסו לא תתאכזבו, מבטיחה לכם שזה שווה יותר מהכל אין מה להיות עצובים כי תפילה משנה את הכל".

הפוסט זכה לוויראליות רבה ברשת וקיבל עשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות אוהדות ומחזקות. אייזנשטיין הגיבה להם וכתבה: "קוראת את התגובות, כל תגובה יורדת דמעה ועוד דמעה והנשמה מתמלאת באור. כל כך מתרגשת בכל גופי, לא בגללי. בשביל בורא עולם, זה נכתב עבורו מעמקי נשמתי... מה שכתבתי זה על קצה המזלג".

"הוא ורק הוא שם אותי בתחתית ושלף אותי משם לאט לאט. אני מודה מודה לו על השליחות שהוא נתן לי, לחזק אחרים, לרומם את נפשם כשהם למטה כמו שאני הייתי, אין לי מילים להודות לכם על התגובות, צמרמורות בגוף עשיתם לי".

היא הוסיפה וביקשה: "שכל אחד ייקח משהו קטן על עצמו, להתקרב לבורא ויראה ששערי שמיים נפתחים לו. טאטא שלי, מקווה שאתה רואה וגאה. כל זה עבורך בורא עולם. שמור על אבא שלי בשמיים קרוב אליך, ועל אהוביי על האדמה בריאים ושלמים, אני מרוצה מכל מה שיש לי".

תוכן שאסור לפספס
22 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
13
בס"ד פשוט ריגשת אותי אני אלך לתפילת יום הכיפורים עם העצות שלך את מקסימה והלואי שכולם באמת יקחו על עצמם רק דבר אחד ולאט לאט הם יגיעו לעוד הרבה ישר כוח
דינה מלול28.09.17
12
זכית בגדול מאוד אשרייך יש ספר שיכול לעזור לך עוד בגן האמונה וחכמת נשים חזק ביותר מומלץ של הרב שלום ארוש שליטא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זכריה27.09.17
11
הנשמה זועקת להתקרב לבורא עולם לפעמים זה נראה שזה בלתי אפשרי אבל צעד קטן קצת לנסות ולהתגבר והשם עוזר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אוהב אותך אבא27.09.17

הצגת כל התגובות

10
תודה רבה מאוד מחזק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מירי27.09.17
9
מחממם את הלב כשרואים ושומעים כאלה דברים
פלונית26.09.17
8
כל הכבוד אלאור ..אוהבים אותך ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ס.ש27.09.17
7
ברוך ה' אני בעלת תשובה כמעט 30 שנה וריגשת אותי עד דמעות יישר כוח אשרייך עושה נחת רוח לבורא העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודיה27.09.17
6
וואווווו מורן את מחזקת ממש!!!! אשרייך!!! את אשה חזקה ומדהימה!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ.ש27.09.17
5
יישר כוחך, אומנם אפשר ,וחובה לחזור בתשובה בדרך הנכונה עם הדרכה ישרה ואמיתית ללא הדרך של ברסלב שמסלפת את הדרך הישרה.
חרדיה27.09.17
קודם תלמדי מה היא הדרך של ברסלב, ואח"כ תחליטי אם היא ישרה... משום מה הדרך שלך נראית לי עקומה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מורן27.09.17
4
וואוו המכתב הזה כל כך ריגש אותי כל הכבוד! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה27.09.17
3
או רק לקבל??
פלוני27.09.17
כשאני רואה את התנהגות החרדונים בזמנם הפנוי (באוטובוס,בדרכים ועוד),חילול ה׳ שהם עושים לעני כל,זועק לשמיים!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון27.09.17
אני לא מצליחה להבין את הקיצוניים שהפכו והופכים את החברה הדתית- חרדית בעיני אחרים למגעילה ומנדה. איפה אהבת החינם שאנחנו מחנכים את ילדינו??? תפסיקו תמיד לחפש את הרע באחר, אם בנאדם מתחזק בקצב שלו ובדרך שלו צריך לשבח אותו ולא לרדת עליו. מגיב יקר, אתה מושלם?? ממש לא וכרגע רק הוכחת זאת ע"י תגובה כ&q
בת מלך27.09.17
או רק בלימוד כף חובה לכל דורש? מספיק לחפש את הצדדים הלא טובים אצל האחר תתחיל להסתכל על עצמך קודם
אלמוני28.09.17
2
אמיצה וחזקה!
דינה27.09.17
1
לא באת לעולם אלא כדי להראות תשובה לרבים יישר כוח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבריאל 27.09.17
אולי גם יעניין אותך
ציצית

הזמר השראלי חשף איך התחיל לשמור שבת: "המלחמה קירבה אותי יותר"

איציק אוחנה | 19.02.24

שכח מחסנית במזוודה | צפו

"עברתי סופ"ש מהגיהנום" | כוכב הרשת שיתף בחוויה בסופיה

איציק אוחנה | 17.02.24

התרגשות ולחץ

דרמה באמצע התחרות בשידור חי: המתמודד נלחץ והתמוטט

איציק אוחנה | 13.02.24

אחרי שנפצע קשה • מרגש

עידן עמדי השתחרר; 'עומד כאן בנס, אשוב לשיר ולשחק' | צפו

יאיר טוקר | 25.01.24

ההתבטאות והתגובות

"רוב העזתים מעורבים"; התגובה של טיבי לזמר הישראלי

יאיר טוקר | 21.01.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

"הם לא מתקוממים" | צפו

הזמר האהוב על הישראלים: "רוב העזתים כן מעורבים בטרור"

יאיר טוקר | 20.01.24

קָבְעוּ שִׁיר וּרְנָנִים

שמוליק כץ חגג בהדלקת נרות עם מקורביו ואוהביו | תיעוד

יאיר טוקר | 14.12.23

יממה לפני המופע

הפרו פלסטינים משתוללים: פתחו בקמפיין רשת נגד גד אלבז

איציק אוחנה | 12.12.23

"תרימו את הראש"

אביב גפן במונולוג אחדות מפתיע; "תהיו גאים ביהדות" | צפו

איציק אוחנה | 12.12.23
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

מעשי הזוועה - יתועדו

הבמאי המוערך מהוליווד התחייב: סרט חדש על זוועות חמאס

בני סולומון | 10.12.23

נרצח במסיבה ברעים

נתניהו כתב אות בספר תורה על שם הנרצח שקרוי על שם אחיו

איציק אוחנה | 12.11.23

כזה עוד לא ראיתם!

כשמני הולנדר גילה בבסיס את שמו של החייל שנרצח | צפו

איציק אוחנה | 11.10.23

עוצמה של קדושה

"שבחי ירושלים" מול 30 אלף אוהדים באצטדיון טדי • צפו

איציק אוחנה | 05.10.23
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

"שאלתי, למה זה מגיע לי?"

הזמר חשף: "למרות המאסר והעונש, אני מתקרב עוד למסורת"

איציק אוחנה | 01.10.23

"רפי קוברה"

המאמן הדתי ויתר על התחרות הבינלאומית; "אני שומר שבת"

איציק אוחנה | 01.10.23

פוסט מרגש

השרה: השנה לא רכשתי ספר חדש כדי שהצום יעבור מהר

גלית דיסטל-אטבריאן | 24.09.23

קידוש השם

הזמר וכוכב הילדים מספר: מדוע החל לשמור שבת?

איציק אוחנה | 22.09.23
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם