כיכר השבת

בכיר במשרד המשפטים התפטר

טענות טראמפ לזיופים: התובע הכללי בארה"ב הורה לחקור

התובע הכללי של ארצות הברית, וויליאם בר, אישר הלילה לפתוח בחקירת הטענות של הנשיא היוצא, דונלד טראמפ, על זיופים בבחירות וזה בשל: "טענות משמעותיות" • בכיר במשרדו התפטר (חדשות)

37
יוסי נכטיגל | כיכר השבת | כ"ג בחשוון | 10.11.20
הנשיא טראמפ
הנשיא טראמפ (צילום: shutterstock)

התובע הכללי של ארצות הברית, וויליאם בר, אישר הלילה (שלישי) לפתוח בחקירת הטענות של הנשיא היוצא, דונלד טראמפ, על זיופים בבחירות. בר נימק את החלטתו בשל: "טענות משמעותיות".

בשל החלטת התובע הכללי, הנחשב למקורב לטראמפ, המפקח על חקירות טוהר הבחירות במשרד המשפטים, ריצ'רד פילגר, הודיע על התפטרותו. במכתב לבכירי המשרד כתב: "לאחר שהבנתי את המדיניות החדשה ואת השלכותיה – עליי להתפטר בצער מתפקידי".

התובע הכללי נימק את החלטתו: "החקירות עשויות להתנהל אם יהיו טענות ברורות ואמינות לאי סדרים שיכלו, אם הם אמיתיים, להשפיע על תוצאות הבחירות".

לדבריו: "חובה לטפל בטענות אמינות ביעילות, אך חובה גם לנהוג בזהירות נאותה ולשמור על המחויבות המוחלטת של משרד המשפטים להוגנות, ניטרליות וא-מפלגתיות". בר הדגיש לתובעים כי אין להתייחס "לטענות דמיוניות או מופרכות".

יצוין כי מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט בארה"ב, מיץ' מקונל, אמר אמש (שני), כי עדיין אף מדינה לא אישרה את תוצאות הבחירות, ולכן זכותו של הנשיא טראמפ לערער על התוצאות.

מקונל הסביר כי הוא לא מקבל את תוצאות הבחירות לפיהן ביידן הוא הנשיא הנבחר וסגניתו היא קמלה האריס.

לדבריו, מכיוון שרוב המדינות עדיין לא הכריזו רשמית על תוצאות הבחירות במדינות, זכותו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ, לבדוק את הטענות לזיופים בבחירות.

"יש ההאשמות רציניות על זיופים, ולכן לנשיא טראמפ יש 100% זכות לבדוק את הטענות ובמקביל לבדוק גם את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו", הוסיף.

הנשיא היוצא טראמפ צייץ הלילה כי: "נבאדה מתגלה כמכלול של הצבעות מזויפות, מוצאים דברים שכאשר ישוחררו הם יהיו מזעזעים לחלוטין!".

טראמפ הוסיף: "ויסקונסין נראית טוב מאוד. צריך קצת זמן סטטוטורי, יקרה בקרוב! פנסילבניה מנעה מאיתנו לצפות בחלק ניכר מספירת ההצבעה. לא יעלה על הדעת ולא חוקי במדינה הזו. ג'ורג'יה תהיה זכייה גדולה בנשיאות, כפי שהיה בליל הבחירות".

תוכן שאסור לפספס
37 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
20
ביידן הולך לכלא...
ע"פ המצב11.11.20
19
בארה"ב כמו בכל מדינה אחרת יש מקרים של זיופים בבחירות, אך לכל הדיעות לא מדובר בזיופים בהיקף עצום אלא במקרים בודדים (וזיופים יש גם מצד הרפובליקנים). טראמפ לא רוצה להפסיד בכבוד ולכן הוא מנסה לעשות שמיניות באוויר. אבל ההפסד שלו ברור כשמש וכלום כבר לא יכול לשנות את התוצאות. טראמפ הפסיד וזהו.
פרפורי הגסיסה של טראמפ10.11.20
גם אם תכתוב את זה מאה פעמים זה לא יעזור, עדיין אין הכרזה רשמית על נשיא לצערך הרב, סבלנות,
אני11.11.20
18
רק שכחתם לציין שהמשפטן האמריקאי המופרסם אלן דרשוביץ, שהוא דמוקרט מושבע, טוען שיש לטראמפ סיכוי מאוד גדול לזכות בערעור על תוצאות הבחירות. לטענת דרשוביץ יש סימנים לזיוף בחירות בכמה מדינות וזה מספיק בשביל לבטל לפחות חלק מהתוצאות
אלי10.11.20
דרשוביץ קשקשן לא קטן. תמיד הוא בצד המענין... מוזר.
עופר10.11.20

הצגת כל התגובות

17
אוסף הלקקנים של טארמפ חוזר כמו תוכים מסוממים אחרי כל טקסט אידיוטי שהבכיין הזה מוציא מהפה. גם אם טראמפ יצליח להתבצר בבית הלבן בסיוע המטורפים שלו זה לא יעזור לו. בסוף המדינות הדמוקרטיות העשירות - ניו יורק, קליפורניה ואחרות יעצרו העברת מיסים פדרליים ויקימו איחוד חדש בלי המדינות הרפבוליקניות הנחשלות (אל
תינוק בכיין שלא מסוגל להפסיד בכבוד10.11.20
כמה יומרני... קצת צניעות אדוני אולי אתה מעוניין לנהל את העולם במקום הקב"ה חלילה?? סייג לחכמה...
מגיב בזהירות10.11.20
מה אתה מבין מחייך חרדון מאיצקוביץ לך תוכל כריך אצל שלוימלה ושתוק.של נעליך.טרמפ חסיד אומות העולם לא אוהב את אירן כמוך!!!דואג לעם ישראל.
שמואל10.11.20
מי אתה שתקבע שהוא אמור להפסיד בכבוד כאשר התובע הכללי אישר שהיו אי סדרים משמעותיים? לא יעלה על הדעת שזיופי הצבעות יתקבלו על הצד המפסיד בשתיקה - כעובדה מוגמרת.
בני10.11.20
קראת בויקפדיה קצת על ארה''ב אז אתה רוצה שיתיחסו אלייך..מנסה להיות גם מדינאי גם פוליטיקאי מקומי גם יועץ אוכלוסין גם פקיד הגירה גם עיתונאי באגורה. מי אתה יא אפס לך תאכל פיצה בכאיצקוביץ' מה אתה מבין מהחיים שלך באמריקה. אתה מביך
מישו10.11.20
איש אנטיפה מפיץ שטויות ופייק ניוז שמדבר עברית וואו!
משה 10.11.20
16
לכל המגיבים בעלי רוח הקודש שיודעים שטראמפ הפסיד. שתבינו - התובע הכללי הורה על פתיחת חקירה , בהשוואה לישראל זה כמו ששי ניצן ומנדלבליט יורו שעקב בעיות בטוהר הבחירות הם ממנים צוות לבדוק את הטענות כיוון והוא מדגיש שמדובר בטענות שנראות ככאלה שיכולים לשנות את תוצאת הבחירות. זאת אומרת שהפרקליטות בדרגים הגב
רוני10.11.20
15
למה החלטתם שהוא יוצא. טראמפ לא עוזב את הבית הלבן עד 2024 אלא אם משיח מגיע לפני כן.
משה מאיר ישראל 10.11.20
14
306 אלקטורים לביידן. העתירות של טראמפ נדחו בפנסילווניה ובמישיגן. רק 200 קולות מזויפים היו באריזונה. בספירה חוזרת בגורג'יה התוצאות נשארו לטובת ביידן. איפה אתם עם כל הפייק ניוז שלכם משבוע שעבר?? אפילו טראמפ כבר מתחיל לרמז על כך שהפסיד. תתביישו לכם שקרנים .
איפה כל הטראמפיסטים? 14.11.20
13
אחלה טרמפ תן בראש
אח10.11.20
12
למה אתמול ארדואן צלצל לברך את ביידן על הניצחון? ארדואן שונא את ביידן וייחל להפסדו. אבל גם הוא הבין שטראמפ הפסיד ולכן נכנע והתקשר לביידן.
ארדואן חכם יותר מכם11.11.20
11
למעשה, גם אם יגלו זיופים פה ושם (ובכל מערכת בחירות יש זיופים של שני הצדדים) לא מדובר בשינויים משמעותיים כי הזיופים אינם בהיקף גדול ולכן זה לא ישפיע על התוצאות הסופיות. לטראמפ חשוב להראות לבוחריו המאוכזבים שהוא לא מפסיד בביזיון. אבל הוא בכל מקרה הפסיד והולך הביתה לפלורידה בינואר.
אין מה להתלהב10.11.20
זה מערכת זיופים ענק שפעלה בגדול מדוע פנסילבניה היתה חסומה למשקיפי טרמפ.האמת תתגלה ובגדול .והמזיפים יועמדו לדין הבושה סנסציונית זו תהיה הפתעת השנה.תרשמו לפניכם את המאמר.שלא יאמרו זה לא נאמר קודם.
שמואל10.11.20
10
כנראה שאתה מבלה כל היום באכילת סנדביצ'ים בבני ברק וניזון מאתרי הקונספירציות. תאכל עוד שווארמה ותשתה הרבה אמה וסבון כי ביידן הוא הנשיא.
לשמואל הטרול המאוכזב10.11.20
כמה תגובות בן אדם אחד מסוגל לכתוב???? כמה משלמים לך?? מי משלם גו ביידן או הסמול הישראלי שרוצה לשחזר את ה"הצלחה" כאן בארץ??
שמעון10.11.20
9
איך הבנאדם הזה לא מתייאש, איך??????. יש הרבה מה ללמוד ממנו.......
מרים10.11.20
ברסלעבער לכל דבר .גם הגבאים מסאטמאר ב'ב אותו דבר לוקחים את הנגיד בראך וממן את המשפט לטראמפ חזק איזה מזל לטרמפ שיש לו כזה בראך
אברהמי10.11.20
8
לטראמפ חשוב להראות לבוחרים שלו ניצחון, אם לא במציאות, לפחות בתודעה. למרות שהזיופים הם תמיד בהיקף קטן והם יכולים להיות גם מצד הרפובליקנים, הוא מעוניין להחדיר לתודעה שאכלו לו ושתו לו. הקוזק הנגזל טראמפ דווקא לא התכחש למציאות בפעם הקודמת כשסי.אן.אן הודיעה על נצחונו. שימשיך להתבכיין.
הקוזק הנגזל טראמפ10.11.20
הדמוקרטים עבדו קשה מאד לזייף את הבחירות , ואם זה מתגלה קבל עם ועולם עם אנשים שמעידים בשבועה בבית משפט הרבה ראשים הולכים להערף, הם בחרו את האדם הלא נכון בשבילם כדי להלחם, הוא לא אחד שיוותר בקלות כשיש הוכחות חותכות. תכינו פופקורן והרבה כי הולך להיות מעניין, ובמידה והתוצאה מתהפכת, הארבע שנים הראשונות ש
אני11.11.20
7
הדמיון שלך עובד שעות נוספות. מה לעשות, טראמפ הפסיד. זו המציאות. לשתות אקונומיקה.
למשה מאיר ישראל, תקוותיך תקוות שווא10.11.20
אתה אדם מסכן שמנסה להכניס לתודעת המגיבים שטראמפ הפסיד ואתה עוד מדבר על טראמפ? ממורמר!
ינון10.11.20
טרמפ לא פרייר יא סתום
שמואל10.11.20
6
מה עם כדורי ההרגעה ששכחת לקחת הבוקר, בבון? ממתי נהיית ימני פתאום? אתה הצבעת פעם למרזל? לבן גביר? אתה חרדי שמצביע לג'. אתה פשוט הולך עם הרוח ונסחף עם מי שנראה לך מוצלח. אז זהו. שהפעם הימרת על לוזר. טראמפ הפסיד. קח את הכדור עם אקונומיקה לזכות דונלד בן חמור ופרד.
לשמואל השחצן (9) 10.11.20
עדין לא קפצת מהגג?
המסביר לצרחן11.11.20
5
טראמפ לא מסוגל להפסיד בכבוד, ורוצה לפחות ניצחון בתודעה של בוחריו. התמונה הכללית לא תשתנה בכל מקרה, והוא ייאלץ לעזוב את הבית הלבן בינואר ולסיים את תפקידו. הוא עצמו מבין שהפסיד, אבל חשוב לו שהבוחרים המאוכזבים שלו יאמינו שלא הפסיד וכך גם אולי יצביעו לו בעוד 4 שנים אם ירוץ אז. הקנאה והגאווה מוציאה את ה
תקוות שווא10.11.20
שדואג כל הזמן למגר את כמות הרשע טל מולך הסנילי ומנוון מרוב פיצות שזללת בבב להבין זאת.אתה מבין אול י בשורמה שאתה בולס בבני ברק לא המנהיגים חסידי אומות העולם שמאלן חרדון.
שמואל10.11.20
כבר עכשיו ביידן ירד לפחות מ-270 אלקטורים, סבלנות,,,,
אני11.11.20
4
אתה חי בסרט הוליוודי וממשיך להאמין שטראמפ ניצח. כל העולם אומר שהוא הפסיד. אתה חי משקרים וקונספירציות. אתה אומלל מאד. אתה ממורמר מנצחונו של ביידן ואוכל את הכובע אם יש לך בכלל כובע של טראמפ הלוזר..
לינון הטרול המשתולל10.11.20
למטומטם הראשי שמגיב לכולם, אם תציף בתגובות זה לא יגרום לאנשים להאמין לך, יש חשש כבד לטוהר הבחירות, וכל מי שעקב בזמן אמת ראה את זה קורה. אם זה היה שיגעון של טראמפ בלבד לא היו מגבים אותו כל בכירי המפלגה הרפובליקנית שחלקם התנערו ממנו, סבלנות..... צוחק מי שצוחק אחרון.
אני11.11.20
3
טראמפ, אני מתפלל וקורא תהילים להצלחתך! אנו עם ישראל אוהבים אותך מכל הלב!
דניאל10.11.20
2
זה כמו שאמיר אוחנה או מיקי זהר יורו לחקור טענות של ביבי
לרוני - התובע הכללי הוא מינוי אישי של טר10.11.20
1
עטון שמאלני למה הנשיא המבחר זה עוד לא רשמית
חרדי10.11.20
אולי גם יעניין אותך
בעולם

כך התקבלו ילדים פצועים מעזה ב-JFK שבניו יורק 

ישראל גראדווהל | 09:29

השיחות במשבר 

וכמובן, הכל בגלל ביבי | דיווח: הצהרת רה"מ הסיגה את חמאס

ישראל גראדווהל | 07:57

אחרי הדברים החריפים של רה"מ

ביידן עונה לנתניהו ומתייחס ליום השואה: "לעולם לא עוד"

ישראל גראדווהל | 06:58

לראשונה מאז ה-7 באוקטובר

דיווח: דאגה בירושלים - הבית הלבן עיכב משלוח נשק לישראל

ישראל גראדווהל | 05.05.24

נאם בפורום מנהיגים בבאקו

המנכ"ל: "א"א כבר להסתובב היום בבירות אירופה עם כיפה"

חנני ברייטקופף | 05.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

בעקבות החשש מהסלמה

שריפת הקוראן בשוודיה | הגר"פ והשייח בקריאה משותפת

חנני ברייטקופף | 05.05.24

 השירות החשאי חוקר 

אירוע חריג: רכב התנגש בגדר של הבית הלבן - הנהג נהרג 

ישראל גראדווהל | 05.05.24

הפרעות במוסדות האקדמיים  

נשיא צרפת: מגנה את ההפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים 

ישראל גראדווהל | 05.05.24

המבנים פונו בהוראת NYPD

חריג: איומי פצצות על שלושה מרכזי קהילה יהודיים בניו יורק 

ישראל גראדווהל | 05.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

מתדרכים ומכחישים 

ארה"ב: לא נחתום על הסכם עם סעודיה ללא ישראל 

ישראל גראדווהל | 05.05.24

צפו בשיגורים

תיעוד: כך שיגרו המיליציות בעיראק 'טילי שיוט' לתל אביב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

סוער בקמפוסים

התגובה של הנשיא ביידן להפגנות הפרועות הפרו-פלסטיניות

יוסי נכטיגל | 02.05.24

מנמל אשדוד 

בלינקן בהצהרה חריגה על נתניהו: "אנשים אומרים דברים"

ישראל גראדווהל | 02.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

הנשיא המתמרן 

אחרי שנכשל באירופה - עמנואל מקרון מנסה את מזלו במזרח התיכון 

ישראל גראדווהל | 02.05.24

כיסא מתנדנד

בגלל אישור הסנאט - המחוקקת: "אפעל להדחתו של ג'ונסון"

ישראל גראדווהל | 02.05.24