כיכר השבת

הקרב על הגבעה

גרסת פלג 'המחבלים' בפוניבז': "מדובר באלימות מתוכננת"

האלימות בישיבת פוניבז' - גרסת 'המחבלים': לאחר יומיים רצופים של אירועים בגבעת הישיבה, הפלג של 'המחבלים' מציג את גרסתו: "הכל מתוזמן מראש, האלימות מכוונת" - וחושף תיעוד חדש (חרדים)

219
חנני ברייטקופף | כיכר השבת | ח' באייר | 20.04.21
המהומת בישיבת פוניבז' (צילום: ללא קרדיט)

כשוך המהומה היום (שלישי) בישיבת פוניבז', פלג 'המחבלים' מציגים את גרסתם לאירועים האחרונים ומאשימים בשיחה עם 'כיכר השבת' את הפלג השני, פלג 'השונאים', ומציגים סרטונים שצילמו המוכיחים לטענתם כי מדובר באלימות מתוכננת ומכוונת.

כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', הרוחות בישיבת פוניבז' סוערות מזה יומיים בתפילת מנחה, בשל אירועי אלימות בין תלמידי הישיבה, משני הפלגים.

"צריך לזכור", מסביר בחור בפלג 'המחבלים', בשיחה עם 'כיכר השבת', "בכל שעות היממה גבעת הישיבה, היכל הישיבה, הפנימיות, חדר האוכל, שקטים לחלוטין, אין פרץ ואין צווחה והכל על מקומו בשלום. 'זמן קיץ' התחיל במרץ גדול ובשטייגען טוב, כשהיכלי התורה ובתי המדרש בכל גבעת הישיבה הומים באלפי לומדים - בחורים ואברכים, ששוקדים על התורה ועל העבודה.

"אתמול, בתחילת תפילת מנחה, כאשר בהיכל הישיבה פתחו המוני הבחורים משני הפלגים בתפילה, לפני התיבה ניגש הגר"א כהנמן כמידי יום ביומו, אך כאשר נכנס הגאון רבי אשר דויטש מראשי הישיבה למקומו הקבוע, התפרץ לעברו אחד מהר"מים בפלג 'השונאים', והחל לתקוף אותו.

"הבחורים שנכחו במקום ניגשו להגן על מורם ורבם הגר"א דויטש, ובמקום התלהטו הרוחות, כשכמובן התוקף היה נראה די מרוצה מהמהומה שהתחוללה בעטיו".

לטענת בחור אחר מ'המחבלים', "הכל היה מאורגן ומתוזמן עד הפרט האחרון, מ'יבוא' בחורים גברתנים מישיבות אחרות, בכדי לבצע - בשכר - את העבודה השחורה והאלימה, ועד לחלוקת תרסיסי גז למחוללי האלימות. ראינו כיצד ל'מישהו מסוים' ישנו אינטרס עליון בהבערת השטח, והוא פעל לשם כך במודע ובכוונה תחילה, בהתארגנות ותכנון. למותר לציין כי תמונות הגברתנים שהובאו מבחוץ הופצו ברבים וגם אנשי הצוות בישיבה ממנה הם הגיעו לא האמינו למראה עיניהם.

"אך אותו גורם לא אמר די, ולאחר שבכל שעות הערב הופצו הודעות לתקשורת, על הפגנה מתוכננת הערב מול תחנת המשטרה, אותם גורמים המעוניינים בהבערת הישיבה המשיכו גם היום לחולל אלימות מופרזת".

לגבי האירועים שהתרחשו היום בהיכל הישיבה, בהם נראה ר' לייבל כהנמן מותקף באכזריות, אומר הבחור: "כפי שנראה בסרטונים המתפרסמים כאן לראשונה, תפילת מנחה מתחילה כסדרה בלי שום הפרעות, לפני התיבה ניגש הרב אריה ליב כהנמן ('לייבל') לרגל היארצייט של אמו מרת אלישבע ע"ה, והכל התנהל על מי מנוחות.

"ולפתע יש מאין הגיחו כעשרה בחורים מפלג השונאים, והחלו לצלוף מטחים של גביעי לבן על כל המתפללים בהיכל הישיבה, בזה אחר זה. אף אחד לא מנע ולא מונע מהרב כהנמן להיות חזן, מי שגרם לכל המהומה האדירה, אלו תלמידיו שבמכוון ובזדון הרסו את התפילה בישיבה ולא אפשרו להתפלל".

לסיום, אומרים שני הבחורים, "למול הסרטונים שמתפרסמים כאן, כל הסיפורים המצוצים, על מה שהתרחש או לא התרחש היום בתפילת מנחה בישיבה, יראה הציבור וישפוט. ואם תמונה אחת שווה אלף מילים, הרי שסרטון אחד שווה אלף תמונות".

כזכור, מוקדם יותר היום דווח ב'כיכר השבת, כי מנהל הישיבה הרב לייבל כהנמן הוכה, נפצע קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, לאחר שנפצע ממכות שספג מיריביו.

"דבר שלא היה כמותו", אומרים בחורי ישיבת פוניבז' ל'כיכר השבת', על מה שאירע בשעה האחרונה (שלישי) בגבעה, עת שהאימות בין הצדדים שברה שיא חדש.

"ההתפוצצות נרשמה, כאשר מנהל הישיבה, לייבל כהנמן, ניסה להתערב לטובת אביו, נשיא הישיבה הרב אליעזר, ולהגישו כחזן בתפילת המנחה, ל'עמוד'. "בעקבות כך הוא חטף מכות מבחורים מה'מחבלים'", מתארים עדי ראייה. "היה קרב רציני, ממש מכות רצח, שעדיין לא זכור שהיו ככה בישיבה".

מטעם ישיבת ה'שונאים'נמסר בתגובה: "אחרי יומיים שכל הציבור מזדעזע לראות בחורים מתנהגים כמו חיות אדם וכמעט רוצחים את הרב אריה כהנמן בידיהם, וזורקים ספסלים וסטנדרים לעבר נשיא הישיבה, מצאו המחבלים תיעוד של כמה בחורים זורקים לעברם מעדנים וממחזרים סרטון אחד מכמה כיווני צילום".

התיעוד של הסטנדר

"כל זאת היה בלי לציין את הדבר הנוסף שנראה בסרטון - בחורי המחבלים משתלטים על כל ההיכל ומונעים מתלמידי הישיבה להיכנס למקום כלל. נשמח אם בתוך הכתבה יביאו כמה סרטונים של מחבלים משליכים סטנדרים לעבר תלמידי הישיבה בשביל להשוות קצת פרופורציות".

תוכן שאסור לפספס
219 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
163
בישיבות של סמוטריץ לא רואים כזה להט קדוש לפגוע אחד בשני... אחרי אנחנו עוד באים בטענות עליהם שיש להם תורה שלא מחוברת לחיים.
משה. בני ברק22.04.21
162
ממש מטומטמים
יניב21.04.21
161
...
לא משלנו21.04.21

הצגת כל התגובות

160
כנראה שעל עשרת הדברות הם רק אם כן להצביע בבחירות או לא ועוד אחר כך עוד יש טענות על אלו שהצביעו לסמוטריץ'
ספירת העומר ? כל המרים יד..21.04.21
בוא נשמע מה סמוטריץ עשה?
?21.04.21
159
זה התוצאה של השנאה הגדולה שהיה להרב ש"ך על החסידות.
צארו21.04.21
158
סגרו את הישיבה בקורונה וכך הבחורים מצד השונאים מתנהגים כיי הם הפסידו הכל
צפת21.04.21
157
ממש ביזיון של בית השם
אני עצוב21.04.21
156
אין שונאים ואין מחבלים יש רק פושעים מטומטמים [עילויים ...] צריך לסגור את הישיבה אם זה הפירות שיוצאים ממנה איזה חילול ה' הם גורמים במיוחד אחרי שנת קורונה במקום לעשות חשבון נפש למה ה' שלח לנו את המגפה הזאת ואת הריחוק הזה אחד מהשני וכמובן לא מתגלחים זכר לתלמידי רבי עקיבא ממש מטומטמים !!!!!!!!!!!!
תתביישו לכם21.04.21
155
על זה ודומיו אבא שלי לימד אותי להוסיף עוד ברכה בברכות השחר: "ברוך שלא עשני אשכנזיה..." 😂🤣🤣🤣🤣
שירי21.04.21
תראי בסרטונים את אחוזי הספרדי ותשווי ביחס לאחוזיהם בישיבות....
משתכנז21.04.21
אין לך גבולות, כמה נחיתות אידיוטית של משתכנז, להאשים את הספרדים בכל מה שקורה להם, וגם בחסרונות של האשכנזים, חמוד תכיר בכך: אתה חולה, וכל מי משתכנז שכמותך חולה. התרופה: תתאבד.. אחרי ההתאבדות לא תהיה ספרדי.
גם זה הם אשמים?21.04.21
חחחחח אשכרה חולה משתכנז הוא בן אדם שלא סגור על עצמו ונחיתי שישמח במה שה' ברא אותו
שירן21.04.21
154
רחמים על הבחורים הללו כשיגיע יום דינם. יצטרכו לתת הסבר טוב בשמים למה לא השתתפו במאמץ המלחמתי-צבאי יחד עם אחיהם בעם ישראל...האחים שלכם מסרו את נפשם בצבא ואתם מסרתם את נפשכם על כבוד, אלימות וחילול ה'.
יוסי20.04.21
153
זה בדיוק מה שהותיר אחריו האיש ההוא
ללא שם20.04.21
152
אני קורא את התגובות ולא מאמין!!! השונאים, המחבלים, הם הרעים, הם הטובים.. אתם שומעים את עצמכם?? תגידו אתם נפלתם על הראש?? אתם חרדיים? לסגור את המקום הזה לאלתר. לזרוק את כולם לבקום. לכל הפחות לפזר אותם בישיבות אחרות. לפתוח ישיבת פונביז א. בצד אחד של בני ברק, ופונוביז ב בצד השני, למכור את השטח לבנות מל
יוסף20.04.21
151
למה אתם נותנים לחיות אדם ש/ל הפלג להטעות את הציבור הם משתוללים מול כל גורם סמכותי אין להם שום הדרת פנים למבוגרים מהם מבחינתם לחבוט באדם מבוגר זה מותר ואף מצוה אם הוא מפריע לך להתנהל כשהם צועקים נאצים על המשטרה אני נזכר בחזיר שמרים טלפיו ואומר טהור אני
יוסי אורבך05.05.21
150
ישר לצבא
אלה לא תלמידי ישיבה21.04.21
149
רק המחבלים זורקים ומתפערים. ר' גרשון תמיד אומר לא לריב איתם.
פ21.04.21
148
אחר כך יגידו שגור אלימה................
משה21.04.21
147
איפה הגינוי של גדולי ישראל על החרפה הזו ? אם אין גינוי , אני צריך להבין שזו הדרך הנכונה? מי נותן להם את העצות מה כן ומה לא לגנות? איך אפשר לשתוק על חרפה שכזו? אצל החרדים הכל מותר. עיין ערך משי זהב !!!!!!!
דני 21.04.21
146
שלא שם חלקינו עמהם
נמר21.04.21
145
אם יהודים מכים יהודים מה הטענות על ערבים וכל השאר
יוסף21.04.21
144
נו, הגמרא כבר אומרת, לא זכה נעשית לו סם המוות...
ללא שם21.04.21
143
חוץ מלריב התינוקות האלה עושים עוד משהו חשבתי שהגעתי לישיבה אני רואה שהגעתי לתנוקיה ויותר גרוע מכך
שמוליק21.04.21
142
איפה רחמים ? באמצע ישיבה מול הארון קודש לזרוק ביצים? לזרוק סטנדר והעיקר הם "בני תירה" בושה חילול ה' גמור
מה זה?20.04.21
"בני תורא" אולי
אני21.04.21
141
איפה הרבנים? המנהיגים? למה הם שותקים???? הלסדום ועמורה דמינו????
איש יהודי20.04.21
140
איזה גסות. זה החינוך של ללמוד להיות "גדול" . ודירה גדולה על חשבון דום לב של השווער. פרי ביעושים. חשבון נפש? חחחחח הכי חשוב זה תקציבים .
ללא שם20.04.21
139
הזויייי עדיין לא הבנתי על מה הפילוג והמריבה? לא מספיק שהערבים מכים בנו ומראים שנאה עיוורת ?!?! עכשיו זה נמצא ביננו שאנחנו רבים אחד עם השני לאן הגענו?!?! על מה נחרב הבית אם לא על שנאת אחים? על מה אנחנו מתאבלים בימים אלו ? על תלמידי ר עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה, לא שהרביצו או קיללו אחד את השני אלא סה"
שיראל20.04.21
שמערבבים שם כבר כמה שנים טובות את כל הבחורים שלומדים שם. במקום ללכת לבוררות ולגמור את הסיפור מערבבים את כל העולם, על החילול ד' אין מה לדבר בכלל. גועל נפש!
מריבה על ירושה,21.04.21
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
138
חילול ה גמור !!
ללא שם20.04.21
137
חיות אדם
איציק20.04.21
136
בפונבי'ז יודעים להילחם... אולי שיתגייסו למשמר הגבול...?
שואל21.04.21
!!
בדיוקק22.04.21
135
אייתולות הלטאיות צפון הלטאי
חכם עיניו בראשו21.04.21
134
תלמדו מר' שאול אלתר איך מתנהגים בשעת מחלוקת, איך משיבים עדינות מול אגרסיביות, שתיקה מול אלימות, תאזינו לדרשות שלו כשהוא מפציר בבני קהילתו "להשיב אהבה לתוקפים", אני יהודי, ואינני מכה. והרודפים? בשביל זה יש אלוקים בשמים. אני ליטאי, והוא הראשון שהצליח לגרום לי להשתתף מידי שבוע בטיש חסידי בסעודה שלישית
בוגר חברון21.04.21
133
על זה נא' רק ישיבת רשי'!!!!!!
בחורה בשידוכים21.04.21
132
לא העיקר שם של הישיבה או סמינר.ראו גדולים שגדלתם. בושה וחרפה .מי ישדך איתכם חוץ ממפגרות כמוכם .לסגור את הישבות ולבנות מחדש
קובי21.04.21
131
ריקבון ליטאי. גועל נפש. ישיבה .?? פח זבל לא ישיבה ואפי' לא ראוי להיקרא שירותים
אריה21.04.21
130
ואם באבן יד אשר ימות בה הכהו וימת, רוצח הוא. אפשר להתפלפל אם סטנדר בכלל אשר ימות בה, האם עיקרו ברזל ואשר ימות בה בכלשהו, או האם עיקרו עץ ואז מהו שיעור אם ימות בה. ועוד ידונו בדין התראה אם היו המתרים שונאים האם התראתם התראה משום שמוחזקים כרשעים, ועוד ידונו בלא תעמוד על דם רעיך, האם שייך בהאי גוונא ד
בערל21.04.21
129
הנה לכם תשובה !!!! בגלל זה !!!! די כבר רק בגלל שינאה המשיח לא מגיע חייבים להתחזק כמה שיותר לאהוב ולכבד אחד את השיני ״ואהבת לרעך כמוך ״- לאהוב את החבר גם שהוא לא כמוך תאהב אותו כמוך
אחכ שואלים : למה המשיח לא בא ?!?21.04.21
128
אאאך..... איזה יופי אני צופה בהנאה צרופה ומביט בגביע הלבן של תנובה שמשנה סדרי עולם אותו גביע לבן שפירסם את קיומו של מנהיג פלג השוינאים שלימים הפך לנשיא המועצת אותו הגביע עכשיו יאפשר לפלג המחבלים לשלוט באופן סופי על היכל הישיבה. בבקשה תמשיכו לריב בכל הכוח כשאתם הורגים אחד את השני כלל הציבור יוצא נשכ
לעמל21.04.21
127
איכסססססס זה מחמאה. רבי נחמן אמר תורה יש אמונה אין עיקר הגלות אינו אלא מחסרון אמונה
יניב22.04.21
126
אני בחור לא חרדי. לומד בישיבה אחרת. ופשוט מזועזע. אני מאחל לראשי ותלמידי הישיבה הזאת שיחזרו בתשובה שלמה. ואם לא אני מאחל להם שהקדוש ברוך ילמד אותם לקח. לקח חמור מאוד. אם ראשי הישיבה שהצילו את הישיבה מהשואה היו יודעים שזה מה שיצא משם הם לא היו מצילים אותם. הם היו מוותרים. בטוח. הגמרא אומרת שהעבירה ה
חילול ה'. 21.04.21
אתה צודק בכל מילה!! וכל הכבוד שאתה בחור לא חרדי ולומד בישיבה!!!
שירן22.04.21
125
אחי הספרדים תצאו מהמקום הטמא הזה. הולך להיות שם אסון. ימי ספירת העומר אני מתבייש להראות כמוכם . מדהים איך שאתם מנותקים מגדולי הדור שלכם. איפה הצניעות שלכם אתם מחללי ה'.
ירושלים21.04.21
124
לסגור או לפצל את הישיבה!
אודי21.04.21
123
תסירו את הדגל הציונו מעל הישיבה ויהיה להם סייעתא דשמיע
נטע צווייג21.04.21
122
כל השינאה והבלגן עושים הציונים וחבריהם. החרדים הם הטובים מכולם.והשאר הכל הסטה
יח21.04.21
121
זה ישן נושן מה חדש???????
ואו משעמם21.04.21
120
מתפרעים אילו הם לא חרדים, הם שמאלנים שהתחנכו בבתי ספר חילונים.
גיא21.04.21
119
מזעזע מה שהולך שם בלאגן אחד גדול זה שנאת חינם ועל זה נחרב בית מקדש שני!!
יוסף כהן04.05.21
118
מעניין כמה הישיבה מונה בחורי ישיבה? אולי 24 אלף תלמידים (שלא נהגו כבוד זה בזה..)
בזעת21.04.21
117
איכססססססססססססס!!!!!!
י21.04.21
116
"מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו"
ישראל21.04.21
115
מאמר חז"ל
מבני בניו של המן הרשע למדו תורה בבני ברק21.04.21
ככר השבת מחללי ה' בשביל מה להפיץ כאלה הסרטות?????????
אלי 21.04.21
114
אל תתרגשו כל רמדאן הם משתוללים בהמשך יחזור השקט......
אא21.04.21
113
פונביץ'. פעם זו היתה מילה מעוררת כבוד.
בני ברקי עצוב21.04.21
ממש לא. לא בדור האחרון, וודאי לא מתקופת תשמ"ט והקמת ה'דגל' וה'יתד'. כבר ארבע עשורים ברציפות, שבפונוביץ' יש מכות ואלימות. בתקופה הזוהרת של הרב כהנמן, פונוביץ היית לשם ולתהילה. משנות הממים, פונוביץ זו מדגירה לשנאה, חיכוך, אלימות מילולית ואלימות פיזית. עושים 'שטייגען' ברשעות ורוע. הם מכירים את
עזרא21.04.21
112
אם אתם מתנהגים כך, לא יפלא למה הערבים סוטרים ליהודים, מי שעושה את הדברים הללו צריך לעשות תשובה גדולה ולכפר על חילולהשם שעשה, איי איי איי על חילול ה' קשה מאוד לשוב, והחמור ביותא מד' חילוקי כפרה, איי איי איי,נא ונא תפסקו לחלל שם שמים, מה שוה התורה עם מדות גרועות כאלו תתחילו ללמוד הספר הקדוש "נועם אלימ
ערבי סטר לחרדי21.04.21
111
פרפורי הגסיסה האחרונים של ""עולם התורה"" הלטאי
עזרא סופר21.04.21
110
לאן הגענו... בחורי ישיבות הרמים והמנהלים רבים🤦🤦 רק ה יכול להושיע אותנו מזה... חבל על הציבור הליטאי שהולך וגורע מיום ליום..
רבקי20.04.21
109
בושה!!
חרדי גאה 20.04.21
108
כהנמן נגד פסק בית דין ?????
השפוי 20.04.21
בית דין???? לא צדק!!!!!
הגר"נ קרליץ21.04.21
107
עדיף שהיו מתים מהקורנה על קידוש ה ולא מחילול ה .
חילול ה 20.04.21
106
נו נו זו תורה וזו שכרה?
בושה וחרפה20.04.21
105
חיות פרא לא שווה כל התורה שלהם אם ככה מתנהגים ועוד בימים שכאלו במקום אהבת חינם שינאת חינם והחיה הזאת שזרק את הסטנדר מסקנה מי שתיקח אותו הם רק מרחיקים משיח
מישהו21.04.21
104
כמות הערב-רב שיש בציבור החרדי זועק לשמים. אבל הגיוני ערב-רב נמשך לזיוף של התורה.
רם21.04.21
103
איפה כתוב בתורה שמותר להרביץ לא הבנתי?
ללא שם21.04.21
102
בושה!!!!!! איזה חילול ה אין עבירה גדולה מזאת העיקר בחורי ישיבה תראו איך אתם מכים איש מבוגר ומוחאים על זה כפיים זרע עמלאק אתם מוסד פח זבל אתם בושה לזרם החרדי !!! כתם שחור תתביישו לכם
ללא שם21.04.21
101
וכל נתיבותיה שלום.זאת תורה ????
אבאתו21.04.21
100
בס"'ד ריבונו של עולם הרי לימוד לא יכול להיות שם איפה הפנאי של התלמידים שכל רגע יכולה להתלקח מחלוקת וסכנת חיים! ההורים לא פוחדים על הילדים ??
איפה ההורים?!!?21.04.21
99
בושה וחרפה, חילול ה', מה רוצים מערבים כשבחורים חרדים מתנהגים כך אחד לשני?
אחד העם21.04.21
98
לצערי אח"כ מסתכלים על הערבים שמרביצים לחרדים אם אנחנו בתור חרדים לא מכבדים אחד את השני במיוחד בבית מדרש שזה בית השם וזלזול בכבוד התורה אהבת חינם אין פה לצערנו אז אין לנו מה להתלונן על חיות הטרף שתוקפים חרדים אם זה קורה בתוך הבית
ללא שם21.04.21
97
מאד היה קשה לי לרדת אליכם תלמידיי היקרים להגיד לכם כי נהניתי מאד מעבודתכם ועליכם אמרתי אין כמו מ מח מחל מחלו מחלוק מחלויקעס!!😂 אקקששן!
לייזר מנחם21.04.21
96
מישהו לומד שם בכלל (גם מלו שלא הולכים מכות, אם יש מישהו כזה)?
מגיב29.04.21
תדע ששמונים אחוז מהישיבה לא קשור לזה בכלל משני הצדדים
איתמר26.12.21
95
חחחחחחחחח... ההוא שזרק סטנדר פסיכופט...
צחוקים21.04.21
94
מכות בבית מדרש באמצע תפילה חילול ה' לעיני כל העולם.. בספירת העומר והתירוצים משני הצדדים "הם התחילו" ממש עבירה גוררת עבירה
ממש מתאים21.04.21
93
לא הבנתי,מי הם השונאים ומיהם המחבלים??? בכל אופן-המילה שלי זה :לא להאמין שככה יהודים "חרדי ה'' ככה מתנהגים.
ח.ל21.04.21
92
עם יכולות כאלו, הייתי מגייס את כולם לצבא הציוני, שם לפחות הם לא יקלקלו את נפשם הטהורה כמו בתוך כותלי בית המדרש.
א21.04.21
91
נראה לי שהרב יוסף שלמה כהנמן ז"ל מייסד ומקים הישיבה מתחרט שהקים אותה שרואה את זה בשמיים. אלה בני תורה?????????????
יוסי21.04.21
90
איפה גפני ? למה הוא לא מגיב? מסכים עם ההתנהגות הזו? שתיקה כהודאה????
מירב21.04.21
89
צריכים-כולם-לפשפש...כל מי שלומד בישיבה הזאת...
אוי לנו מעלבונה21.04.21
88
שום מילה שהמחבלים חסמו דלתות הישיבה, שפכו שמן על הספלים ולא נותנים לבחורי הישיבה של ר' גרשון ללמוד והם צריכים להתפזר בבתי כנסיות מסביב על מנת ללמוד. אל תתנו למילים היפות של המחבלים להטעות אף אחד, מחבלים היו ומחבלים נשארו.
שונא 21.04.21
87
מההיכל הזה יצאה אש ההסתה והמחלוקת (והתבערה) ההכי גדולה בעם היהודי ב200 שנים האחרונות. שנאת חסידים/ספרדים/חילונים, וגם לרבנים ליטאים.
מנחם21.04.21
86
הפלג אימץ את הדרך של על חרבך תחיה
חיים21.04.21
85
אוי לעיניים שכך רואות! ספירת העומר...
יאיר21.04.21
84
חילול השם האם בקירבם יש תורה? או לומעדס למטרות רדיפת כבוד? תיקון המידות דחוף!!!
צפוני20.04.21
83
איך בחור שלומד תורה אומר התמונות מוכיחות ולא הזויות?
נך נך20.04.21
82
פוניבז' איחוד ופוניבז' מאוחד
פוניבז'22.04.21
81
זה ניקרא בני תורה?????????. איפה המידות שלכם?????? איפה היראת שמיים שלכם?? מה זה שווה ללמוד תורה ולהתנהג כמו חיה??? צריך לשדך אותכם עם בחורות גם מפגרות כי אחרת בחורה טובה תיהיה מסכנה ממכם כי כשיום אחד האישה שלכם תעצבן אותכם אז תתחילו לשפוך עליה לבן ולהעיף עליה שולחנות כי אין לכםםם מידות!!!!!!! חבל
שירן21.04.21
זה מה שיוצא מבני ברקים צולי''ם בחברון זה לא קורה למה כי הם לא בני ברקים צולי''ם
בושה 21.04.21
סתום ימטומטם
ש21.04.21
80
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
79
להכניס קצת פעילות גופנית לסדר היום של הבחורים. יעזור לפרוק אנרגיה בדרך בטוחה ולשמור על הבריאות
אהרן21.04.21
78
לסגור את הישיבה לאלתר.מי צריך את התורה שלהם עם כזה חילול השם.
מני26.04.21
77
אני פשוט המומה!!!!!!!!!!!! כל אלו שרושמים: "ככה נראים בני תורה"?!?! אז כלל וכלל לא ניראים ככה בני תורה!!! מי שמתנהג ככה רחוק מלהקרא בן אדם, אז בן תורה????............!... שלא גדלו ממש ככה זה נראה בסירטון. מחפשים אטרקציות ביזוי המקום!!!!!
אילה כהן21.04.21
76
רבותי! אתם חושבים שזה כולם? זה מיעוט מכל הישיבה הענקית הזאת, ישיבה של שטייגען ולימוד רציני וגם בעלי מידות. שנזכה כולנו להתחזק בבין אדם לחבירו ובפרט בימים אלו.
דוד21.04.21
75
מעניין למה אצל ספרדים ועדות המזרח זה לא קורה? נקודה למחשבה.
מירי21.04.21
אין להם שכל אפילו להגיע לרמה הזאת
תימני21.04.21
חשבתי גם על זה... הגעתי למסקנה אחת... המבין יבין.
מכיר21.04.21
74
מה עם בל תשחית על הלבן? לא שמעו בישיבה פח הזו על האיסור הזה? אח"כ מתפלאים למה אין כסף לישיבות. בגלל ביזוי אוכלין באה עניות. כל התורה כולה הותרה להם בגלל שנאה ואגו. בחורים שאפילו לא נולדו כשהתחיל הסכסוך מרגישים בכל ישותם שזה "אנחנו" מול "הם". מה שאצל החילונים זה אוהדי כדורגל, כאן זה בתוך בית המדרש. ב
יעקב21.04.21
73
העיקר פונביץ' ישיבה טובה ברגע אחד הכל נהרס
יודע הכל21.04.21
72
אל מה מתו 24 אלף תלמידי ר' עקיבא???
ללא שם21.04.21
71
את הבן שלו למקום כזה. אני לא מביןצריך לסגור את הישבה הזאת או לפחות לייבש אותה שבחורים לא יבאו ללמוד שם.
איזה הורה שולח 21.04.21
70
ובאיזו ישיבה דורשים דירה? יפה .
חני21.04.21
69
אם הגר"א דויטש אישר את גניבת יחל ישראל למה לא יאשר את גניבת ההיכל?
יוסף20.04.21
הוא אישר מזמן וממשיך לעודד את זה....
היסטוריון21.04.21
68
גועל נפש שילכו לצבא התורה שלהם לא שווה כלום
יעקב20.04.21
67
ספירת העומר ? שינאת חינם כנראה שאם מטפחים את ה"מודה" ואיך לדרוש כמה שיותר מה"שווער" מה פלא שאין טיפת "מידות" האם זו ספינת הדגל של עולם הישיבות ?
שטייגען ?? ראו גידולים...20.04.21
66
עכשיו אנו מבינים מה הרבי מליובאויטש אמר בחלוקת הדולרים לר' דוד רסקין "מי שמרים יד שילך לבני ברק שם מרימים ידיים"
ללא שם20.04.21
65
מושחתים. באיצטלה של צדיקים!
מלוכלכים20.04.21
64
חבר'ה לריב צריך שניים , אני כחרדי מצפה שזה ייפסק ולא משנה מי התחיל. מאבק משפטי ממוני בתוך המשפחה , לא אמורה לעניין את הבחורים. נפסק הלכה כבית הלל כי הם לא נלחמו נגד בית שמאי. נא להפסיק
גוחא20.04.21
יפה, שיפלשו לדירה ולביה"כ שלך, ומשום שלריב צריך שניים תחפש דירה אחרת.....
נו באמת...21.04.21
הסיפור הזה צריך להיגמר בדין תורה או בבית משפט, ובינתיים שיסגרו את המקום על מנעול ובריח ימכרו אותו , ואחרי דין ודברים יתחלקו בירושה. המצב הנוכחי פסיכי לגמרי. הבחורים לא צריכים להיות צד בעניין בשום צורה.
אני21.04.21
63
בושה לאתר כיכר השבת שמפרסמים את זה בכלל הם לא מדגישים שהמחבלים ישבו קודם מינחה במקומות לא להם בושה!
פרשן בכיר23.04.21
62
בהצלחה מרובה לשני הצדדים יש לי קערה גדולה של פופקורן...
חחחח21.04.21
61
בושה וחרפה..אסור לשלוח ילדים לשם..אם זה ממשיך לדעתי צריכים לסגור מיד את הישיבה הזו..זה לא דרכם של בני תורה..על דברים כאלו נחרב בית המקדש ויצאנו לגלות..מזעזע ..לבכות..
עדו21.04.21
60
ימים שמתו 240000 תלמידי ר' עקיבא על מה ????? על זה שלא נהגו כבוד זה בזה!! אתם שומעים? על זה שלא נהגו כבוד לא שזרקו סטנדרים,לא שעשו ביזוי אוכלים, לא שפצעו אחד את השני, לא שביזו ופצעו רבנים. לא שעשו חילול ה' שלא היה כמותו מעולם אלא על זה שלא כיבדו אחד את השני!!!! הקב"ה לא רוצה כזה לימוד תורה!! זה לא
בני ברקי21.04.21
צודק!!
אני21.04.21
אין להשוות בין בני בניו שלומדים תורה בבני ברק לתלמידי רבי עקיבא
שמעון21.04.21
59
איזה סבלנות יש למחבלים אני במקומם ממזמן היתי מפסיק את ההפגזה של הלבנים אגב מה עם בל תשחית
משה21.04.21
58
חחח חברה שלי רוצה בן תורה
נועה21.04.21
57
קודשא בריך הוא אומר לפלמיא דיליה .. חזו בני חביבי דמשתכחין מצרה דלהון ועסקין ב? 😳😳😳
אייבשטער21.04.21
56
איך אתם מסבירים את זה שישיבה בעומדת במרכזה של היהדות החרדית. הצדדים במחלוקת לא מצליחים להשיג הכרעה באמצעות דין תורה?????????? האם הכל זה רק על מנת קרדום לחפור
איציק21.04.21
55
עם בחורים שייש להם ניסיון בעבודה (זריקת סטנדרטים ולבנים ) שיילכו אחרי החתונה לשוק העבודה ? אבל סליחה צריך לשלם כי הוא "ישיבישר" מאה אלף דולר ובכלל שהוא "חשוב"עוד מאתיים אלף דולר.
השווער צריך להיכנס לחובות?21.04.21
54
רבם דקרו
מזרוחניק20.04.21
53
גועל נפש. שיסגרו מייד את הישיבה. וימנעו עוד בזיונות כלפי הגדולים שהיו שם שכבר אינם שם
יהודי20.04.21
52
טירוריסטים ריקים ופוחזים במלוא מובן המילה, כמו בקרקע צנומה יבשה ורקובה צומחות קוץ ודרדר ומתפשטת בפראיות להרוס צמחי נוי וכל פרי אשר פוגשת פוגעת ומזיקה ונובלות עד שהיא נופלת, כך בדיוק צומחת כת פלג מפולג ומפלג שחצנית ומאוסה
הפלס.טין20.04.21
51
השואה באה רק בגלל האשכנזים ההשכלה באה מהם ההפגנות באים מהם מחלוקות בישיבות ומה עוד לא בישיבת פוניבז' למי שלא יודע לפני כמה שנים שרפו את ספריו של מרן בעל היביע אומר אז אני לא מבין למה ספרדים כל כך רוצים להדבק באשכנזים וללמוד מהם צריכים לדעת הספרדים הרבה יותר נורמאלים וטובים מאשכנזים.
חרדי.21.04.21
50
מידה כנגד מידה למה ערבים מכים חרדים . כי יהודים מכים יהודים . להפסיק את הטירוף המרים יד על חברו נקרא רשע
משה 21.04.21
49
בושה וחרפה חילול השם גדול. אם זאת ישיבה? איבדנו את המשמעות והמטרה של הלימוד.
אורן 21.04.21
48
וכי מה אתם מצפים מבעלי הבלוריות ?
מוטקה21.04.21
47
א.ב
אין מילים להגדיר את זה .. מעבר לחיתוך ה'21.04.21
46
זה תקדים לרצח, תזכרו מה שאמרתי לכם.. יש פה סימנים ברורים להכשרה וללגיטמציה לרצח, שאף אחד לא יתפלא אח''כ, הכתובת על הקיר
פרופסור רן סגל20.04.21
מקווה שאתה לא מאמין למה שאתה כותב. שני קבוצות של ילדים מתקוטטים מי יעלה חזן, אחד זרק לבן והשני צעק עליו זה מריבת ילדים פשוטה.
יוסי21.04.21
חופשי.... זה עניין של זמן
צודק לגמרי21.04.21
45
כמו שכולם כתבו ספירת העומר!!! שלא תפרוץ עוד מגיפה ר"ל.... אם יש לכם אנרגיות מיותרות תעלו לירושלים ליל שישי הפגנה המונית בשער שכם!!!!!!
יוסי20.04.21
44
ואתם תבואו אחר כך לציבור הציוני דתי ותספרו לו על חילוך השם... על חוסר הקפדה... על שמיעה לרבנים... בושה וחרפה! ואל תספרו לי שהם שוליים... הם נחשבים לאליטה... ובנוסף... אף "גדול דור" לא יוצא חוצץ! ולא מוציא אותם מחוץ לגדר! זו תורה??? זו תפילה??? יש לה טיפה של ערך??? טובלים ושרץ עמק בידם. מי ביקש זאת
בושה וחרפה20.04.21
אמת ............
*21.04.21
43
תפרסמו את השמות של כל המצולמים הברברים ותוך יממה הכל ירגע שם בדוק!!!!!!!!!!!!!
חיים20.04.21
42
😂😂😂😂😂🤔
בן20.04.21
41
של 2 קבוצות שרבות ככה באלימות ? איך לא סוגרים את הישיבה הזאת? מה שווה כל הלימוד שלהם אם רבים אחד עם השני שם? איך הציבור החרדי לא מוקיע את מה שהולך שם ומחרים את הישיבה למרות השם שלה
אזרח20.04.21
40
משום מה לעצניקים אני לא מאמין? אנשים עם חינוך אפס, נהנים מכל מריבה והופכים כל דבר למלחמה, כסף אצלם זה הדבר הכי קדוש, והם לוקחים כסף מכולם כולל המדינה ומתנגדים לכל דבר, איכס
פרי העצניקים20.04.21
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
39
וכל זה בימי העומר שה יעזור לנו
ה יצילנו20.04.21
38
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
37
בושה וחרפה מה שווה התורה שלכם הכל מלא גאווה אתם לא מיצגים את התורה למרות שכך אתם חושבים.
ללא שם21.04.21
36
בית משוגעים!! חולי נפש!! חילול ה'!!!
א21.04.21
35
הפלג מתנהג כבר שנים באלימות, ורוצים לכבוש הכל בכח הזרוע. הישיבה לא שייכת לאף אחד, הרבנים אדלשטיין ופוברסקי היו רמים עוד בתקופת הרב כהנמאן, ולכן הם צריכים להיות הקובעים, הר"ש מרקוביץ ור' אשר דויטש הם תלמידים של הנ"ל, והם צריכים להיות כפופים להם,
יואל20.04.21
שטחי.
יוסי21.04.21
למה שטחי? על תלמיד חולק על רבו שמעת? אגב מעניין איך שמוליק מסביר את זה.... שיתייעץ עם גלעד קריב... יש לו ניסיון בפרשנות אלטרנטיבית. והוא גם יכול לפתוח "ישיבה" ו"מועצת"....
מחויב לתורה21.04.21
כי יש דין תורה שקובע ולא כל אחד עושה מה שהוא רוצה גם משה רבינו מחויב לדין תורה
מעוז21.04.21
34
פשוט וברור שעדיף שהחברה שם ילמדו בבני עקיבא ולא במקום הזה שבשנים האחרונות נהיה בית חרושת לחילול ה' רחמנא ליצלן
מנחם20.04.21
33
נגמר פונוביץ' היתה ישיבה פעם
בושה וחרפה20.04.21
32
חחחחחחחחחחחחהההההההההה הסמרטוטי רחוב האלה חושבים שהם יכולים אח"כ לפתוח גמרא או כל ספר אחר ... בושה וחרפהההההה "מי ביקש זאת מיידכם רמוס חצרי " את כולם שם יש להשליך לרחובה של עיר ולפזרם לארבע קצוות תבל .. שנה אחרי שנה המקום הארור הזה מייצר עוד ועוד בטלנים ומחללי ש"ש .
אורי20.04.21
31
התלמידים אינם אשמים כלל וכלל, אם בארזים נפלה שלהבת מה יענו אזובי הקיר, עיין בהקדמת הספר הקדוש עץ חיים ותבין הכל
ינקי21.04.21
30
השונאים זורקים לבן והמחבלים זורקים סטנדרים על בחורים יחי ההבדל הקטנטן.... איך אמר שר התורה? "הם לא אנשים. הם בהמות".
הגרח"ק: בהמות21.04.21
29
אני במבט אובייקטיבי לגמרי אבל כל אחד עם קצת שכל רואה שהתמונות שה'שונאים' הביאו- והם טוענים ששם רואים את האלימות של המחבלים ושהם התחילו וכו רואים שתמונות אלה צולמו אחרי ההסרטה שבה התפילה התחילה במצב רגוע לחלוטין ואז זרקו עליהם את הלבנים וכ' - בדיוק כמו דברי המחבלים וחוצ"מ ששומעים וראים איך המחבלים לא
ש.21.04.21
אויך מיר אן אוביקטיבי, רואים איך שאתה אוביקטיבי, מרקוביץ עם הבריונים שלו הם פולשים, הישיבה נבתנה על ידי הרב כהנמן ורבי אליעזר הוא היורש, והרב עדלשטיין והרב פוברסקי הם ראשי ישיבות מאותה תקופה, מרקוביץ הוא סתם ריש בריוני
צבי21.04.21
ישיבתו של לייזר היא נגד דין תורה כפי שפסק מרן הרב אלישיב זיע"א ישיבה גזולה וגנובה. נ.ב יש מספיק מקום לבחורי השונאים על הגבעה אלא שלייזר שכואב לו אובדן ההיכל שנגרם באשמת הגריג"א כאשר שנה לא דרכו שם השונאים סגר את ההיכל שמתחת לאהל קדושים והחזיר את הכולל לקומה העליונה כך שהוא בעצם רוצה לאלץ את בחוריו ל
שקרן כרוני21.04.21
לא דין תורה ולא נעליים
סליחה טעות21.04.21
אתה מאד אובייקטיבי.... סטנדרים על הראש תמורת גביעי לבן....
שרי21.04.21
מי אמר שהגורים אלימים, הגורים קטנים על הליטאים.
גבי21.04.21
חחחחחחחחחחחחחחחח אובייקטיבי ............
איש פשוט21.04.21
28
צריך לפרסם את השמות והתמונות של כל הבחורים שלוקחים חלק במחלוקת, שהשווער שלהם לעתיד ידע עם איזה פרא אדם הבת שלו תחיה את כל החיים, ולמי הוא יכנס לחובות 20 שנה לשלם דירה עבור איזה עבריין בתחפושת של "ישיב'ה בוחר" שזורק לבנים ויוגורטים על אנשים באמצע בית המדרש...
אני20.04.21
את האמת, עם כל העצב זה הצחיק אותי
שירי21.04.21
אתה גאון
התגובה הכי טובה21.04.21
27
איזה גיהנום מחכה לבחור עם הלבנים וגם לבחור שזרק סטנדרט אווה בוא נראה כמה שנים יחפשו זיווג ואחרי כל חייהםזה ישר ללמעלה לדפוק חשבון
בני20.04.21
26
גועל נפש איך אפשר כך לגדול בתורה
דוד איש שלום20.04.21
25
אינתיפדה תורנית עם שטייגען עושים שטייגען (מילה חדשה ומושג חדש לבטלנות) בסוגית האלימות וביזוי ת"ח ועולם הישיבות ועל כולם במסכת חילול השם ר"ל הבחורים עם מצלמות באמצע תפילת מנחה בושה וחרפה את התמונות האלו יראו לכם למעלה לאחר מאה ועשרים ומה תענו ליום הדין
מנחם 20.04.21
24
אשמח שמשהו יסביר לי מה זה בדיוק "שונאים" ו" מחבלים" תודה
אני20.04.21
אני גם לא הבנתי חחחחחחחח ניראלי שהמחבלים זה אלו שהתנהגו יפה ושזרקו עליהם את הלבן
אפרת20.04.21
אני גם לא מדי מבינה בזה אבל נראה שהמחבלים התאמנו הרבה זמן להשיג הסרטה אחת שהם כה מתנהגים יפה הם יודעים שם שזה מוסרט נראה שתכננו מראש לשבת כמו טאטלה
עעע21.04.21
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח חח חחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחהההה
גבי21.04.21
23
פרחחים חולי נפש
חילול ה' ענקקקק20.04.21
22
מול הארון קודש.... איך איך אפשר. ה' ישמור ויציל. איזו עזות וחוצפה
מ20.04.21
21
יש מקומות שהשתיקה יפה
ינקי20.04.21
20
חחחחחחחחחחחההההה ואתם קוראים לעצמכם פך שמן טהור ????????טטטפו עליכם פחי אשפה שכמוכם .. נותנים מוסר לכול העולם ,, צוחקים בבוז על כולם כאילו אתם מלאכי עליון ,, אוי אויי מה שעשיתם לחבד בשנות ה 80 וה 90 ... אתם נייר טואלט משומש בייחס לזבוב מת ..
טוביה20.04.21
19
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו... ולא דנים אתכם רק המלצה חמה לכל עם ישראל בואו נרבה אהבת חינם ונקרב את משיח,כל אחד בתחומים שהוא יכול ואתם תראו כמה שמעשה קטן שאנחנו עושים, מחמאה קטנה מכל הלב יכולה לעשות למישהו אחר את כל היום
ללא שם20.04.21
18
לא מצאו זמן יותר טוב מימי העומר בו אנחנו מתאבלים על תלמידי רבי עקיבא
ללא שם20.04.21
17
אולי גם את זה סמוטריץ יוכל לתקן...
יעקב20.04.21
16
ושום מילה שהמחבלים חסמו דלתות הישיבה, שפכו שמן על הספלים ולא נותנים לבחורי הישיבה של ר' גרשון ללמוד והם צריכים להתפזר בבתי כנסיות מסביב על מנת ללמוד. אל תתנו למילים היפות של המחבלים להטעות אף אחד, מחבלים היו ומחבלים נשארו.
SJ20.04.21
ולכן הם באו לתת מכות? כי הם היו צרכים להמשיך ללמוד בבית מדרש הסמוך?
יוסי21.04.21
15
איך משיגים לבת שלי חתן מהישיבה הזו??? אני חייב למצוא. זה כל כך מדהים. איכותיים אחד אחד. פשוט חומר ממש משובח. בחיים אני לא יסכים לבת שלי או לאף אחד מהמשפחה להתקרב למישהו מהישיבה הארורה הזו. לא אכפת לי מי התחיל. זו נבלה וזו טריפה. פשוט לסגור את המקום ליישר, ולבנות מגרש כדורסל. מושקע. עדיף על תורה בלי
יוסף20.04.21
14
כבר אמר הגרי"ש אלישיב זצל על פלג השונאים ומנהיגם, מרימים יד בתורת משה ורומסים פסק הלכה.
איציק20.04.21
רבנים אחרים אמרו אחרת, הישיבה לא שייכת לרב אלישיב
יואל20.04.21
אתה שמעת את זה מפיו?
חיים21.04.21
מעניין והרב מבריסק השתדך עם הרב פוברסקי, והוא מרצה ומגיד שיעור מבוקש בכל העולם
חיים21.04.21
והגר"נ קרליץ אמר שזה לא פסק ולא הלכה...
היסטוריון21.04.21
13
ממתי נוער שוליים לובש כובע וחליפה?????????
פלוני20.04.21
12
ממש חילול שם שמים אנחנו בימי ספירת העומר! תאמת כאב לי לראות זאת
ספירת העומר עכשיו20.04.21
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
ה' ישמור איך אתה מדבר איך אתה מעז להגיד על התורה שנתנתה בידי הקב''ה בהר סיני ''רקובה ומגעילה'' נראה לי שתה פה זה שצריך תיקון
nuah21.04.21
היא לא ישיבה קדושה. כי אם היתה קדושה אף אחד לא יכל היה להרים אצבע!
רם21.04.21
11
השונאים מפיצים מחלוקת ושנאת חינם בעם ישראל
חיים ושלום20.04.21
עור מטומטם
משפחת קלוט20.04.21
10
וכולם יודעים מה קרה לתלמידי רבי עקיבא בדיוק בזמן הזה וכולם יודעים גם בגלל מה
יובל20.04.21
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
9
אהבת ישראל מה זה פשוט עצוב ממש עצוב מה זה אמור להביע ההתנהגות הזו תכבדו את התורה ותפסיקו עם שטויות ספירת העוממממממר אז בבקשה לקחת לתשומת לב
ח20.04.21
8
בזיון שומר נפשו ירחק
חיים20.04.21
7
העצניקים הםנבלות סרוחות מדאוריתא ומדרבנן
ללא שם20.04.21
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
6
לזרוק את כולם מהישיבה ולסוגרה על מנעול ובריח. אין מקום לשום בחור במסגרת זו.
מנדי20.04.21
5
לפחות אז ילחמו במחבלים אמיתיים... לפי המרץ והכח בזריקת סטנדרים הם יכולים להתקבל ליחידות מובחרות
שילכו לצבא 20.04.21
4
איכסה עליהם
אשכנזים מגעלים20.04.21
3
האלימות של השונאים חײַבת להיפסק.
ללא שם20.04.21
2
חשבתי להגיב כמובן בגינוי ולומר שהם לא יראי שמיים ולמה הם בישיבה וכו וכו.אבל חשבתי שצריך לחשוב גם טוב ואני חושב שעדיף שיהיה מכות ולא יצאו לעבוד משהו כי בחוץ יש גהינום וטומאה בישיבה הם יתחתנו ויתישרו
יוחאי20.04.21
גם מי שמתנהג ככה מול ארון קודש ובבית כנסת.. יש גיהנום.. בן אדם לחברו וכבוד המקום .. בשמים יותר מקפידים על בן אדם לחברו ועל חילול מקום קדוש..
ח20.04.21
נתיבות שלום זצ"ל כותב פירוש עמוק ועצום - מדוע על מחלוקת האדמה בלעה את עדת קורח ולא על גילוי עריות,שפיכות דמים,עבודה זרה? מכאן אתה לומד שמחלוקת יותר חמורה מ- ג' עבירות שהתורה אומרת יהרג ובל יעבור! חברים חלאס למלחמות בישיבה הקדושה!!!!! זה מתפרסם בציבור ונוצר מזה חילול ה' ! יגידו הזאת תורה שלמד בישיבה
צ21.04.21
אתה בסדר?????.
א20.04.21
1
כמו תמיד הגנבים עם צוארון הלבן אלו השונאים ששולחים סרטונים ומידע שיקרי כרגיל צריך לשמוע לפסק בי"ד ולדעתם של הרב שטיינמן והרב אלישיב השונאים עושים ככל העולה על רוחם והתורה היא המלצה אצלהם
חיים20.04.21
איך יכול להיות שהאישה יורשת הכל? בדין תורה רק בנים יורשים. לא מכיר את הסיפור, שואל ברצינות.
אני21.04.21
אשה יכולה לרשת הכל במדה ואו שהבנים מוותרים על הירושה או שהם יוצאים מקהל ה' ולא ראויים לירש.
רם21.04.21
אולי גם יעניין אותך
עולם הישיבות

כמסורת השנים האחרונות | ברכת כהנים המונית בהיכל הישיבה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

חינם להורדה

הבטאון הפופולארי 'ממלכת התורה מישקולץ' – פסח תשפ"ד

כיכר בשיתוף מוסדות מישקולץ | מקודם

ימות המשיח

מה הסגולה להינצל מחבלי משיח? האזינו להתבטאות רה"י

חיים רוזנבוים | 18.04.24

כיצד מברכין על הפירות 

תיעוד מהנגב: כך בירך ראש הישיבה את ברכת האילנות 

חיים רוזנבוים | 17.04.24

תורה מגנא ומצלא

תהדפו את הטילים; השיחה של המקובל בזמן המתקפה • צפו

איצלה כץ ויהודה גל | 16.04.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

אמרי יושר

הגאון הישיש מסר שיחת הכנה לבחורי 'קרית מלך' | תיעוד

חיים רוזנבוים | 15.04.24

בני עליה 

בסיום הזמן: בחורי הקיבוץ שימשו כבוחנים | צפו בתיעוד 

חיים רוזנבוים | 15.04.24
ש

זו השנה השניה

הכינוס השנתי של "איגוד הישיבות התיכוניות החרדיות"

אסף מגידו | מקודם

"בלי קניות וסידורים"

הגר"י זיבלרשטיין הורה: "בני ישיבות ילמדו מחר ללא הפסקה"

חנני ברייטקופף | 14.04.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

צפו בגלריה

תיעוד מיוחד מכינוס החירום של גדולי הדור במעונו של הגר"מ שטרנבוך 

אסף מגידו | מקודם

ישיבע'בוחר - זה בשבילך

רגע לפני האסון הבא: אלו כללי הבטיחות לטיולים בבין הזמנים

אביעד מוזס | 11.04.24

בניסן נגאלו, בניסן עתידין להיגאל

גאב"ד דרכי הוראה: מוכח שרק מכוח ההלכה ננצח במלחמה 

חיים רוזנבוים | 11.04.24

עץ פרי עושה פרי

ראש הישיבה בירך את האילנות, ואת ילדי בני ברק | תיעוד 

חיים רוזנבוים | 10.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

סערת הגיוס | דבריו נחשפים לראשונה

הגרמ"ד סולוביצ'ייק: "השיסוי החילוני, מזכירים לי את העבר האפל; בגרמניה גם עשו כך"

חנני ברייטקופף | 10.04.24