כיכר השבת

מתקפה מבית

עידן: "אנשי דרעי אינם בעלי רמה, זו הסיבה לכישלונות"

ראש עיריית אלעד הנוכחי מטעם ש"ס יצחק עידן, שובר שתיקה בראיון ל'פילפוליטיקה'. על אנשי דרעי: "הם לא אנשים אובייקטיבים, הם לא אומרים את כל האמת" • על ישראל פרוש: "הוא איש ראוי, אבל עדיין לא בשל" • ומשיב: מדוע בש"ס לא מעמידים אותו לקדנציה שניה בתפקיד ראש העיר? • האזינו לראיון (מקומי)

26
ישי כהן | כיכר השבת | ט"ז באלול | 22.08.13
עידן: "אנשי דרעי אינם בעלי רמה, זו הסיבה לכישלונות"
(צילום: פלאש 90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

ראש עיריית אלעד היוצא יצחק עידן (ש"ס) שובר הערב (חמישי) שתיקה בראיון לתוכנית 'פילפוליטיקה' בהגשת הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום ברדיו קול ברמה.

עידן פותח חזית נגד עוזריו הבכירים של יו"ר ש"ס אריה דרעי ומכנה אותם 'אנשים ללא רמה'. לדבריו, הם מעבירים מידע שאינו מדוייק ליו"ר התנועה.

בפתח הראיון מספר עידן על אי ההתמודדות לקדנציה שנייה ואומר: "דיברו איתי שבמידה מסוימת אני כן אוכל להמשיך, אבל רצו תנאים ש"כמעט על מנת שתעשה לרקיע", והדברים האלה לא קיימים ומאז לא דברו איתי".

במענה לשאלה מדוע בש"ס לא רוצים את המשך הקדנציה שלו, ענה עידן: "למען האמת אני באמת לא יודע בבירור, אחד הטענות שטענו 'אם אתה תמשיך ולא תתחבר לפלוני ואלמוני אז לא תוכל לקחת את העיר, ואנחנו רוצים שהעיר תמשיך להיות בידי ש"ס'".

" קצת הזוי", ניסים דהן (צילום: פלאש 90)

בהתייחסו לעוזריו של דרעי אמר עידן: "אלה שנותנים את העצות הם לא אנשים אובייקטיבים, הם אנשים שיש להם אינטרסים, אנשים שלא אומרים את כל האמת, אנשים שאולי לא מכירים את המציאות בשטח. אריה דרעי מקבל החלטות בהתאם למידעים שהוא מקבל, ולדעתי המידעים שהוא מקבל הם מידעים חסרים ולפעמים נוגעים באינטרסים".

ריבלין העיר ליצחק עידן כי הוא מדבר בקודים ושאל מי הם האנשים שמייעצים לדרעי, ועידן השיב: "אני לא רוצה לרדת לשמות. אני יכול להגיד דבר אחד, אני מכיר את אריה 30 שנה, האנשים שהיו אתו בזמן שהכרתי אותו לפני שנים - היו אנשים בעלי רמה, אנשים שרצו את טובתו של הבוס ונתנו לו את המידעים הנכונים, ובאמת הייתה לו הצלחה וזה בגלל שהוא קיבל מידעים נכונים".

עידן הוסיף: "אני מלמד עליו זכות שזה אולי בגלל שהוא קיבל את ההנהגה בפרק זמן קצר והוא נכנס לבחירות של הרבנות וכו', הוא היה צריך לקחת את האנשים שיש לו באותו רגע, והם לא אנשים בעלי רמה כמו פעם ולכן יש כשלים רבים".

"ישראל פרוש עדיין לא בשל"

עידן התייחס למועמדותו של ישראל פרוש, בנו של ח"כ מאיר פרוש: "אני להבדיל מראשי ערים אחרים, השתדלתי שכל מי שאני חושב שהוא ראוי לתת לו סמכויות ולתת לו לעשות ככל שהוא יעשה יותר, למעשה זה לטובת העיר. שרוליק פרוש הוא איש ראוי, אבל עדיין לא בשל".

"עדיין לא בשל" , ישראל פרוש (צילום: ברלה שיינר)

עידן יצא נגד הניסיון להריץ את ניסים דהן (חריש לשעבר) למועצת העיר, לא לפני שאמר כי הרצתו של איציק כהן הינה גימיק: "לגבי ניסים דהן אני חושב שזה קצת הזוי, בגלל שניסים דהן היה בחריש והיה לו את הכל כדי לעשות עיר מצליחה מאוד ולא ראיתי שזה זז, ובמקום שאין אנשים הוא לא הצליח, אז במקום שיש כל כך הרבה אנשים וכל כך הרבה פעילים כאן שהוא יצליח? נראה לי שזה קצת הזוי, אבל אולי הקב"ה ייתן לו הסיעתא דשמייא להצליח".

על צביקה כהן אמר עידן: "אני יכול להגיד בפה מלא שבזמנו אני השתדלתי שהוא יישאר, אבל לאחר שהחליטו שהוא לא נשאר, ולאחר שראיתי את כל ההתנהלות אז אני היום לא יודע להגיד בוודאות את כל הדברים האלה".

תוכן שאסור לפספס
26 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו, אם תימצא תקינה תפורסם באתר.
23
איש טוב וצדיק ירא שמים כנראה שזה לא מתאים עם השחיתות של ש"ס.אנו תושבי אלעד קצנו בש"ס שדרעי יחפש אותנו בבחירות כנראה שהרב אמנון יצחק והרב עמר ואמסלם צדקו.אריה דרעי משקר את מרן בושה.עלק דעת תורה
תושבי אלעד 25.08.13
22
הרב יצחק עידן, הזן היפה שנותר מתנועה מתפוררת הנשלטת ע"י שבבניקים שכל מטרתם היא לנגח ולהרוס כל מה שנותר ממנו צורה של בן תורה. אני תושב העיר, הרב עידן, אני קורא לך לא להישבר, להמשיך. אתה היחיד שהבאת שלום לעיר. אנחנו זוכרים את התקופה שכל יום סבלנו מפשקווילים ומשנאה. אני נהנה משירותי העיריה הרבים, גם א
בני22.08.13
21
מי מש״ס מתאים יותר מצביקה. נותן הראיון יכול בכלל להעביר ביקורת על משהו.
אלעדי22.08.13

הצגת כל התגובות

20
מש"ס
ארנון23.08.13
19
איש שהביא ליהדות החרדית רק ריב ומדון
שאול22.08.13
18
אני תושב אלעד חדש בסה"כ 5 שנים. אני לא משתייך לשום מפלגה ובבחירות הקרובות אין לי מושג למי להצביע. דבר אחד ברור אני יכול להגיד לך, הגענו אני ואשתי לפני 5 שנים לעיר והיא הייתה מיני שוויץ של אזור המרכז. הכל היה פורח ומתוחזק אבל כיום אתה הרסת את העיר. הכל הרוס מוזנח ועלוב. תתבייש לך. עידן אתה כישלון מהד
יונתן22.08.13
17
חזק ואמץ העם יודע את האמת הפגנת מנהיגות ואצילות אתה היחיד בפוליטקה שמקיים "ככל אשר יורך" אריה דרעי יודע שמרן אוהב אותך אהבת נפש.דרעי מפחד שתיכנס למרן ותספר לו את האמת אז סוגר לפניך את הכניסה למרן.אל תחת ואל תפחד העם איתך דרעי לכלא בחזרה
חבר מועצה23.08.13
16
תמיד הערכתי את האצילות שיש לו, היא נכרת בכל מילה שיצאה מפיו, המראיינים אפילו לא יכלו שלא להתייחס אליה. הבעיה שהנציגים קשרו לו את הידיים ועשו לו טרור. לכן העיר נבוכה. הלוואי וימשיך עוד חמש שנים!!
הילה22.08.13
15
עידן ניקה את מאורת הנחשים רק שלא סיים תנו לסיים ותראו עיר משגשגת ופורחת חבל לפספס הזדמנות כזאת
יוסי25.08.13
14
והיום הם קוצרים את הפירות ביניהם נמצאים אורלנסקי (שברח), סוויסה (שמקשקש) ועוד ועוד, הבעיה שכעת מסתכלים על מבחן התוצאה ובו הוא נכשל, לכן לדעתי יהיה קשה מאוד להשאיר אותו, הציבור שטוף מהתקשורת נגדו... בכל מצב לא חסרים מועמדים תושבי העיר ראויים, צביקה כהן יקח בגדול וגם אם יהיה ראש בראש מול שרוליק פרוש
אלי23.08.13
לא את עידן שונאים התושבים אלא את אריה דרעי הנוכל...
אברך23.08.13
13
כדאי שיעשו בדיקה אולי מה הוא עשה בחשמונאים
שימי22.08.13
ביזיון שאלו המועמדים של שס
חגי22.08.13
12
הרב עידן צדיק. שחברי העיריה הכשילו אותו בכל נושא. ויותר מזה חברי ש"ס בעיריה דאגו להכשילו. צביקה כהן הוא מלך אשף אם לא ישימו אותו אדאג שחברי וככל הקרבוצה שאני מיצג תבחר בפורוש.
יוסי כהן23.08.13
11
מי שיודע מבין איזה כשלים היה בבחירות עצמם !!ואיזה כשלים עוד בבחירות לרשיות המקומיות!
דן22.08.13
10
חבל התליה של דרעי
דואג23.08.13
9
כל הגיחזים סביב מרן יתנו את הדין בפגיעה ברה"ג יצחק עידן בת"ח אמיתי ירא שמים משכים ומעריב בבתי כנסיות יעידו התושבים כל מי שפגע ברב יצחק עידן קרה לו אסון טרגדיה משמים הרשימה ארוכה ...
הפקיד העירקי23.08.13
8
מי שלא יודע לרקוד אומר הרצפה עקומה. אם הוא היה טוב ועושה למען הציבור הוא היה נשאר לדעתי עד עכשיו הוא לא מכיר את המוסדות בעיר. האיש לא יודע כלום סליחה שאני תוקף אבל אני תושב העיר מאוכזב מהכלללללל!!!
תושב אלעד מאוכז22.08.13
7
אריה תתעורר אלה האנשים שבאמת יכפת להם מימך ומשס
יונתן23.08.13
6
מרן הבטיח ובירך את עידן שימשיך לקנדנציה הבאה ע"פ עדויות היו שם כמה עשרות איש ששמעו זאת לפני שלש שבועות בניהם אלי ישי .הרב משה יוסף. הרב ביטון מחדרה .הרשל"צ הרב יצחק יוסף .משה עידן מב"ב .הרב ביטון מחדרה . בקיצור אריה דרעי לא סופר את מרן והתוצאה שאין דעת תורה אמיתית בושה אריה תתפטר!!!
דעת תורה23.08.13
5
מה שעידן עשה משך קדנציה אחת לא עשו כל ראשי העיר מאז היוסדה זה לא חכמה להתקיף סתם עם עצירות במח ושילשול בפה ולא לדבר עובדות בשטח...ואני יודע על מה אני מדבר פשוט לא יודעים את העובדות אבל תאמינו לי אנחנו עוד נצטער שאישיות כזאת איננה בעשייה הפוליטית וחבל לנו ונדע להעריכו רק אחר שהבא אחריו יהיה יותר גרוע
סוויסהֲ&זעליג22.08.13
4
בגלל שעידן חיפף את גואטה מקורבו מתפקיד המנכ"ל העיריה.נקמות אישיות במקום דעת תורה כידוע לכל שמרן רוצה את עידן כר"ע חבל שכך נראת ש"ס בסופו של דבר מתברר הקשר בין גואטה לדרעי לגואטה יש חברת עוגיות שתורמת ליהודה יעלה עמותה של יפה דרעי ומלבינה כספים השחיתות במיטבה פרטים יבואו בהמשך
חושף שחיתות25.08.13
3
הגר"ע יוסף שליט"א הבטיח ליצחק עידן שימשיך קדנציה נוספת, למה ראשי ש"ס מתעלמים מההבטחה? פתאום הגר"ע לא קובע???
דוד22.08.13
2
מה לעשות????‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי22.08.13
1
רק למי שקשור למשפחות דרעי אטיאס ויוסף או אנשים שמתחנפים לו מקבלים תפקידים שיילך הביתה דרעי אסון לחרדים (כמו בפרשת הרב ברהום באור יהודה)
נחום גרוס 23.08.13
אולי גם יעניין אותך
כיכר העיר

חוטובלי: לקיים בחירות חוזרות בב"ש

יוני גבאי | 28.10.13

למה הערבים החרימו את הבחירות?

קובי רוזן | 26.10.13

לאחר הכישלון

חילונים בבית שמש: הבחירות זוייפו

ניסים פרץ | 24.10.13

ויהי אחרי הכישלון:

ליברמן: "ברקת מכר את י-ם לחרדים"

יוני גבאי | 23.10.13

פפנהיים מאוכזב: עוזב את בית שמש

יוסי נכטיגל | 23.10.13
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

תושבי ביתר הביעו אמון בראש העיר

כיכר השבת | 23.10.13

אבוטבול: תודה לגדולי ישראל שתמכו

קובי רוזן | 23.10.13

תל אביב: בגוש החרדי-דתי מרוצים

כיכר השבת | 23.10.13

לאחר ניצחונו: ברקת התפלל בכותל

צילום: פלאש 90 | 23.10.13
ש

לא בא כבושם הזה

הכי מקיף ובהיר שיצא עד היום: 'עוז והדר' בלימוד חדש

כיכר בשיתוף הזוהר היומי | מקודם

נאום הניצחון של שרוליק פרוש • צפו

שאול כהנא | 23.10.13

הרשות ניתנה: התוצאות ברחבי הארץ

ישי כהן | 23.10.13

נאום ההפסד של קריספל • צפו

ישי כהן | 23.10.13

בית שמש: משה אבוטבול ניצח

יוסי נכטיגל | 23.10.13
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

ליאון הפסיד ואיחל: "בהצלחה לי-ם"

צילום: שלומי כהן | 23.10.13

השניות שאחרי: פרוש זוכה לחיבוקים

ישראל כהן | 23.10.13

תבוסה קשה לש"ס

ניצחון לישראל פרוש באלעד

ישי כהן | 23.10.13

אלעד: כל נתוני האמת מהקלפיות

ישי כהן | 22.10.13
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

כיכר העיר • עדכונים שוטפים

ליל ספירת הקולות: שלב אחר שלב

כיכר השבת | 22.10.13

אחוז הצבעה נמוך: 42.63% בלבד

ישי כהן | 22.10.13

כיכר העיר

י-ם: אחוז הצבעה נמוך אצל החילונים

יוני גבאי | 22.10.13