ויהי אחרי הכישלון:

אביגדור ליברמן: ניר ברקת מכר את ירושלים לחרדים

ח"כ אביגדור ליברמן התייחס לפרסום לפיו ניר ברקת רקם הסכם עם חיים אפשטיין בכדי לזכות בראשות עיריית ירושלים, ועקץ: "עכשיו מגלים מי באמת מכר את ירושלים לחרדים". משה ליאון התייחס להפסד במערכה ואמר כי בעתיד הקרוב יתפרסמו "דילים וקומבינות בין ראש העיר והחרדים" (חדשות, כיכר העיר)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן לאחר הכישלון (צילום: פלאש 90)

לאחר שנכשל בהרצתו של משה ליאון לתפקיד ראש עיריית ירושלים, התייחס הערב (רביעי) ח"כ אביגדור ליברמן לדיווח לפיו ברקת רקם טרם הבחירות ברית עם פלגים במגזר החרדי, ואמר כי "עכשיו מגלים מי באמת מכר את ירושלים לחרדים".

על פי הדיווח אליו התייחס ליברמן, ואותו הביא העיתונאי רביב דרוקר בערוץ 10, סיכמו אנשיו של ראש העיר הנבחר על דיל עם חיים אפשטיין, מועמדו של הגאון רבי שמואל אוירבך לראשות העיר, לפיו הוא לא יסיר את מועמדותו ובכך יחזק את כוחו של ברקת מול ליאון שהיה אמור לזכות לתמיכה חרדית רחבה.

בתמורה, כך על פי הדיווח בערוץ 10, הובטח לאפשטיין תפקיד סגן ראש העיר בשכר, כאשר בנוסף התחייבו אנשיו של ברקת כי הוא יהיה הראשון שייצורף לקואליציה שתוקם.

אפשטיין, סגר דיל עם ברקת (צילום: שלומי כהן)

ליברמן כאמור, התייחס לדיווח וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הדבר שעליו אני באמת מצטער הוא על כל הירושלמים הטובים, שהלכו שולל אחרי הקמפיין השקרי של ברקת ועכשיו מגלים מי באמת עשה דילים ומכר את ירושלים לחרדים".

ליאון לאחר התבוסה, נשאר בירושלים בינתיים (צילום: שלומי כהן)

בתוך כך, בראיון שהעניק לערוץ 2, התייחס משה ליאון להפסד במערכה מול ברקת ואמר: "הייתה פה מערכת שיקרית ונבזית כלפיי וכלפי בני משפחתי. מלחמות פנימיות גרמו לקרע בתוך הציבור החרדי ובעתיד הקרוב יתפרסמו דילים וקומבינות בין ראש העיר לחרדים".

"אני בינתיים נשאר בעיר. עקרתי מקום מגורי לירושלים ואני ממשיך לגור בירושלים" אמר ליאון במענה לשאלה האם יחזור לביתו בגבעתיים.

יצויין, כי יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, רמז במהלך ראיון ל'קול ברמה' כי הליכוד ביתנו גרמה לכישלונו של ליאון בירושלים: "ש"ס הביאה את כל מה שהיא יכולה - 35 אלף קולות, וכולם למשה ליאון. הליכוד ביתנו בירושלים כשל באופן מוחלט" אמר דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר