החלוץ הבריטי יאניק סאגבו נקנס בגלל תמיכתו בקנל

חלוץ מועדון הכדורגל אל סיטי יאניק סאגבו נקנס ב-15 אלף פאונד בעקבות תמיכתו בתנועת "מועל יד הפוך". בנוסף לקנס, חלוץ מועדון הכדורגל ייאלץ להשלים קורס חינוכי מיוחד (ספורט, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Yannick Bouvard, Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0)

יאניק סאגבו, חלוץ מועדון הכדורגל אל סיטי נקנס ב-15 אלף פאונד לאחר שהביע תמיכה בתנועת ה"קנל", נגדה עלו טענות כי היא אנטישמית. בנוסף, סאגבו ייאלץ לעבור קורס חינוכי. לפי הדיווח בגרדיאן, הוא הודה בהפרה חמורה של תקנות אגודת הכדורגל בכך שביצע מחווה לשחקן אחר שביצע ראשון את התנועה בעלת הקונטציות האנטישמיות.

אגודת הכדורגל הבריטית אמרה כי "בעקבות שימוע שהתקיים בפני ועדה רגולטורית עצמאית, יאניק סאגבו נקנס ב-15 אלף פאונד, בכפוף לערעור כלשהו, לאחר שהודה בהפרה חמורה של תקנה E3 של אגודת הכדורגל".

"ההאשמה הייתה, שההערה הייתה פוגענית, מגונה, מעליבה או בלתי ראויה ובניגוד לתקנות. בנוסף לכך, אגודת הכדורגל ראתה בהערה הפרה חמורה, כפי שמוגדר בתקנות של אגודת הכדורגל, בכך שהיא כללה התייחסות למוצא אתני או לגזע או לדת או אמונה".

כזכור, ההתאחדות האנגלית בכדורגל הרשיעה לפני מספר שבועות שחקנים מהליגה האנגלית, לאחר שהביעו תמיכה פומבית ב"קנל" - מועל יד הפוך, שביצע השחקן ניקולה אנלקה. אנלקה כזכור, הושעה מחמישה משחקים על ידי ההתאחדות האנגלית, זאת לאחר שהצדיע ב"מועל יד הפוך" - תנועה אנטישמית, באמצע משחק כדורגל.

אחד השחקנים שהורשעו הוא יאניק סאגבו, והשני הוא בנואה אסו אקוטו, שחקן קבוצת "קווניס פארק ריינג'רס", שפירסם בחשבון הטוויטר שלו הודעת תמיכה באנלקה לאחר שביצע את ההצדעה האנטישמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר