צפו: הטניסאי הישראלי הפסיד והפך לסנסציה

הטניסאי הישראלי דודי סלע הודח מטורניר בקולומביה, אך למרות זאת הפך לסנסציית רשת. בסיום המשחק הוא ניגש ללחוץ את ידו של יריבו ואז הפתיע את כולם. צפו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
הטניסאי דודי סלע (צילום: shutterstock)

הטניסאי הישראלי דודי סלע הודח מטורניר ה-ATP בבוגטה שבקולומביה כבר בשלב שמינית הגמר, לאחר שהפסיד לאיבו קרלוביץ' בתוצאה (8)7:6, (5)7:6. אלא שהדבר לא מנע ממנו להפוך לסנסציית רשת עולמית.

בסיום המשחק, ניגש סלע, כמקובל, ללחוץ את ידו של השחקן היריב, אלא שאז הוא הפתיע את כולם עם מהלך משעשע. סלע רץ להביא כיסא של אחד משופטי הקו, בעוד יריבו ממתין ליד הרשת כדי ללחוץ את היד לשחקן הכי גבוה בסבב - 2.11 מ'.

הקרואטי המתין לחזרתו של סלע, כאשר במקום לחיצת היד המסורתית, החליט להעניק לו חיבוק חם בעודו עומד על הכסא - זאת מאחר וגובהו של סלע הוא 1.75 מ' בלבד - להפתעתו של קרלוביץ' ושל כולם. המהלך זכה לתשואות ומחיאות כפים רבות מהקהל.

המהלך של סלע הפך לכותרת הראשית באתר איגוד הטניס העולמי. היריב הקרואטי אמר לאחר המשחק: "אחרי שניצחתי, הלכתי לרשת כדי לקבל לחיצת יד, ואז הסתכלתי עליו והוא הלך אחורה כדי לקחת כיסא. לא ידעתי מה הוא הולך לעשות, ואז נתן לי חיבוק, אז חיבקתי אותו בחזרה. סלע בחור ממש נחמד, זה היה מצחיק".

סלע מצידו סיפר על המקרה: "אנחנו חברים טובים ואני באמת אוהב אותו, הוא בחור נחמד מאוד. ראיתי את הכיסא וחשבתי שזה יהיה נחמד לסיים משחק כזה עם חיבוק".

בסרטון המתעד את הרגע המצחיק צפו כבר למעלה מ-600 אלף איש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר