צפו: מבט מבפנים על הארנה החדשה בירושלים

אחרי שנים בהן לא הייתה בירושלים ארנה מכובדת וגדולה, בעוד שבוע יקיימו בארנה החדשה שהוקמה במלחה את משחק הספורט הראשון. בעתיד צפויים להיערך במקום גם כנסים חרדיים. תמונות (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
הארנה החדשה בירושלים (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

אחרי שנים בהן לא הייתה בירושלים ארנה מכובדת וגדולה, בעוד שבוע בדיוק צפוי להתקיים משחק הספורט הראשון בארנה החדשה שהוקמה במלחה, כאשר קבוצת הכדורסל "הפועל ירושלים" תערוך בארנה את משחקה במסגרת "גביע ווינר" כנגד "הפועל חולון".

תכנון בניית הארנה נמשכה כ-20 שנה(!), עוד בתקופת כהונתו של אהוד אולמרט כראש עיר. בתחילה תוכנן כי הארנה תוקם בסמוך לבנייני האומה בכניסה לבירה, אך בעקבות התנגדות החרדים מחשש לחילולי שבת במקום, ובעקבות החשש משיבוש קשה של התנועה באזור, הוחלט על העתקת המתחם לשכונת מלחה, בסמוך לאיצטדיון "טדי".

בשנת 2009 התחילה בניית הארנה, כאשר על פי לוחות הזמנים, סיום הבניה היה אמור להיות כבר בשנת 2013, אך בשל עיכובים שונים רק בשבוע הבא הארנה תפתח.

הארנה מכילה כ-11 אלף מקומות ישיבה, כאשר במקום ישנם גם תאי צפייה פרטיים (VIP), מזנונים, חדרי כושר, חדרי הלבשה וחנות מזכרות. היום (שני) נערכה במקום הרמת כוסית לכבוד פתיחת הארנה, בהשתתפות ראש העיר ירושלים ניר ברקת.

כידוע, הארנה צפויה לארח גם כנסים חרדיים רבים, כאשר הכנס החרדי הראשון שייערך במקום הוא כנס לציון יום השנה לפטירתו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצוק"ל.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת",בימים האחרונים חתמו בש"ס על השכרת האצטדיון לאירוע השנה לפטירת הגר"ע יוסף. האירוע המרכזי יתקיים ביום ראשון שלאחר ראש השנה, במוצאי צום גדליה, ויחל בשעה 21:00.

הארנה החדשה בירושלים (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר