הרשת סוערת: בפתח מסעדה בת"א נכתב: "סגורים, כי אנשים מתו בשביל תפוח אדמה"

מסעדה מוכרת בעיר תל אביב, הצליחה לגרור נגדה תגובות רבות ברשת הפייסבוק. הסיבה: שלט שהוצב ובו נכתב: "אנו סגורים היום, כי אנשים מתו בשביל תפוח אדמה אחד" (ברשת)

יוסף פאר | כיכר השבת |
השלט שחולל סערה (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)

"אנחנו סגורים היום" נכתב בכניסה למסעדת ג'רמיה בתל אביב, אולם הסיבות שפורטו והביאו לסגירת הסעדה בשל יום השואה, גרמו לכל אדם שחל באיזור המסעדה שלא להישאר אדיש, כאשר חלקם אף הביע זעזוע והדיע כי לא יבקר יותר במסעדה.

בשלט, שתמונתו אף שותפה בעמוד הרשמי של מסעדת 'ג'רמייה' בפייסבוק, נכתב: "לקוחות יקרים, אנחחנו סגורים היום, הסיבות: כי אנשים מתו בשביל תפוח אדמה אחד, כי אנשים הסגירו את ההורים שלהם בשביל קצת כרוב, כי אנשים גנבו מרק"

בהמשך, פורטו סיבות נוספות לסגירה: "כי הצליפו להם בראש והם המשיכו לאכול, כי הגוף כבר מת מהמכות, והם המשיכו לאכול".

יאמר לזכותם של בעלי המסעדה, שיתכן והם בסה"כ ביקשו להעביר מסר לפיו המסעדה תהיה סגורה בעקבות יום השואה, אולם ברשת הופיעו תגובות רבות נגד השלט השנוי במחלוקת, "המסר שרציתם להעביר הועבר בצורה ילדותית ואינה מכבדת אפילו את עצמכם. תתעסקו בלהכין קפה ולא בכתובות ושלטים. שכל אחד יעשה את מה שהוא הכי יודע לעשות. להתבטה זה לא התחום החזק שלכם" נכתב באחת התגובות בעמוד הפייסבוק של המסעדה.

מאידך, גולשים אחרים דווקא טענו כי המסר של המסעדה נועד לזעזע את הציבור, בכדי לעורר אותו מהאדישות ביום השואה, "כל הכבוד לג׳רמייה, לפעמים זה באמת נראה כאילו ימי זיכרון אלו ימים של חופש ומסעדות! והשלט ששמו- יפה מאוד! זו עוד דרך להזכיר לנו מה באמת עברו היהודים בשואה, יישר כוח" נכתב בתגובה נוספת שפורסמה בעמוד הפייסבוק של המסעדה.

(מתוך עמוד הפייסבוק של המסעדה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר