הוא זכאי: הרשת מגיבה לזיכוי אביגדור ליברמן

ח"כ אביגדור ליברמן זוכה, וברשת חגיגה: איזו תפילה קרא ליברמן בכותל, מה התובנה שלו בעקבות הזיכוי ו"נשמת כל חי", ומדוע זמר הבית של ש"ס בני אלבז כל כך מאושר? מקבץ תגובות מהרשת (מעניין)

ליברמן, היום (צילום: פלאש 90)

הבשורה על זיכויו של אביגדור ליברמן כבשה את כותרות אתרי האינטרנט וחדרה עמוק גם לרשתות החברתיות. היו שפרצו בצהלות וקריאות אושר, והיו אף שהביעו צער וטענו כי "אין שופטים בירושלים".

מדור 'ברשת' אסף מקבץ התייחסויות מעניינות, ממים וסטטוסים שפורסמו ברשתות החברתיות.

בני אלבז, זמר הבית של ש"ס וחברו של היו"ר החדש-ישן אריה דרעי, חש הבוקר בפרץ של נוסטלגיה, הוא נזכר בימים בהם שאג "הוא זכאי" מול כלא מעשיהו, אולם מלבד עדת ש"סניקים, אף אחד לא האמין לו.

היום, הוא הרגיש שלציוץ "ליברמן זכאי! הוא זכאי!! ברכות לחברנו ליברמן. פה אחד הוא זכאי!" אותו פרסם ברשת הפייסבוק, הצטרפו גם השופטים בירושלים.

חברנו ליברמן זכאי!! (צילום מסך)

כמו אלבז, גם בארץ נהדרת (קשת) התרגשו מהחלטת השופטים, ונזכרו במספר תכניות ששודרו בעבר בהן כיכבה דמותו של ליברמן

מלבד ממים משעשעים שהועלו לעמוד, עלה גם הקליפ לשיר "תחזור תחזור", בביצועו של ליברמן (לא האמיתי) ששודר בעבר בתכנית, וסחף אחריו מעל 1000 ליקיים.

דבריהם של המתמודדים לכס הנהגת מפלגת העבודה - שלי יחימוביץ ובוז'י הרצוג שקראו להגיש ערעור על ההחלטה לזכות את ליברמן, עוררו גם כן סערה ברשת, כשהיה גולשים שאף רמזו כי ליברמן נרדף בשל עמדותיו.

(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של 'ארץ נהדרת')

"אי אפשר להשתחרר מהתחושה שליברמן הצליח להונות את מערכת המשפט בישראל ולתמרן אותה. קריסת התיק בבית המשפט והפער הגדול בין הראיות שבידי המשטרה והפרקליטות, והעדויות שנשמעו בבית המשפט לבין הכרעת הדין, הוא בלתי נתפס. אלה מחייבים את הפרקליטות, כמו במקרה קצב, לשקול מחדש את אסטרטגיית התביעה ולהגיש ערעור" אמרו ב'העבודה'.

בעמוד הפייסבוק של 'ערוץ 7' המזוהה עם הימין, פורסמה הקריקטורה הבאה, הלועגת לזעקותיה של שלי יחימוביץ בגין אי הרשעת ליברמן, אל מול שחרורם של אסירים פלסטיניים

(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של ערוץ 7)

עוד קצרצרים:

דניאל M אוחיון בודק איזו תפילה התפלל ליברמן בכותל (צילום מסך)

המשגיח: "בסוף הוחלט לא להעיף את איווט"

אברהם גרינצייג: "ליברמן הבוקר: מתברר שאפשר להגיד 'נשמת כל חי' ולצאת זכאי, או לקחת 'נשמת כל חי' ולצאת זכאי..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר