למה החרדים מסריחים בגוגל?

בחיפוש למונח 'למה חרדים' במנוע החיפוש של גוגל תקבלו הצעות ל"למה חרדים מסריחים" או "למה חרדים לובשים שחור". לעומת זאת, מונח "למה חילונים" יקבל הצעות עדינות יותר (רשת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום מסך)

בשנים האחרונות המתח בין האוכלוסיה החילונית והחרדית לא רק שאינו נמוג, אלא הולך ומתעצם. סוגיות רבות עמדו בקו המתח בין שתי האוכלוסיות, רבות מהן לא נפתרו. לאור הוויכוחים הללו בעיקר ביחסי דת ומדינה, ישנם גולשים רבים בקרב חובשי הכיפות וגלויי הראש, הצמאים למידע כלפי האחר.

כאשר תכתבו את צמד המילים "למה חרדים" בגוגל, תקבלו הצעות חיפוש לא מחמיאות במיוחד למגזר. ההצעה הראשונה מתייחסת לוויכוח עתיק החוזר על עצמו מידי שנה ביום השואה ויום העצמאות. "למה חרדים לא עומדים בצפירה".

ההצעה השנייה מתייחסת לסוגיית גיוס חרדים לשירות כוחות הביטחון "למה חרדים לא מתגייסים". הצעות נוספות אותן יקבלו הגולשים סביב הנושא החרדי הם: "למה חרדים לובשים שחור" או "למה חרדים לא עובדים", "למה החרדים מגדלים זקן" ו"למה חרדים נגד יום השואה".

ההצעה האחרונה היא הגרועה מבין שאר ההצעות. מתברר, כי לא מעט גולשים חיפשו את השאלה "למה החרדים מסריחים" וגרמו ל"גוגל" להציע אותה לגולשים.

לעומת זאת, למונח "למה חילונים" תקבלו כמות נמוכה יותר של הצעות, כמו "למה חילונים צוחקים על הדתיים" או "למה חילונים צמים ביום כיפור" ו"למה חילונים עושים ברית מילה". ככל הנראה, ההצעות מוצעות לגולשים לפי מונחי החיפוש שהזינו גולשים אחרים.

כך זה נראה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר