"להותיר רושם טוב"

אחרי הפרישה: בנט מבזבז סכומי עתק על מודעות ברשתות

חברת מטא, הבעלים של פייסבוק ואינסטגרם וודאי מרוצה מהלקוח נפתלי בנט, המפרסם בסכומים גבוהים מודעות ברשתות החברתיות, "בניסיון להותיר רושם טוב לאחר הפרישה" (דיגיטל)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה החלופי נפתלי בנט, משקיע סכומי כסף גבוהים לפרסום ברשתות החברתיות, אחרי הפרישה שלו מהחיים הפוליטיים - כך מפרסם היום (שני) שחר גליק מגל"צ.

על פי הנתונים, יאיר באמצעות מפלגת יש עתיד פרסמה בחודשים האחרונים בסכום של 428,692 ש"ח - אך עבור 504 מודעות.

במקום השני מפלגת מרצ שהוציאה 222,983 תמורת 196 מודעות. במקום השלישי, ההסתדרות החדשה עם 203,245 ש"ח עבור 243 מודעות.

במקום הרביעי מבחינת סכום ההוצאה, אך במקום הראשון עם ההוצאה הכספית ביחס למספר המודעות, נפתלי בנט עם הוצאה של 189,123 ש"ח תמורת 40 מודעות בלבד.

רק אחרי בנט, מפלגת הליכוד עם הוצאה של 184,010 ש"ח עבור 472 מודעות ומפלגת הבית היהודי עם הוצאה של 153,828 ש"ח עבור 87 מודעות.

שחר גליק כתב, כי זה "לא פחות ממדהים: רה"מ החליפי הוא הפוליטיקאי שהגיע למקום הרביעי בכמות הכסף ששפך על פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בשלושת החודשים האחרונים, יותר מנתניהו והליכוד. הכל בניסיון להותיר רושם טוב לאחר הפרישה".

אפרים מורנו, מי שניהל את הרשתות החברתיות של מרים פרץ במירוץ לנשיאות, טען כי "בנט הוציא את הסכום ההזוי הזה בחודש האחרון לתפקידו ולא בשלושת החודשים האחרונים", והפנה לציוץ שלו מתחילת חודש יולי, אז כתב: "בעשרת הימים האחרונים (22.6 -2.7) בנט הוציא כ-220,000 ש”ח על קידום פוסטים ברשת פייסבוק. סכום הזוי".

בתוך כך, היום חשפה פייסבוק כמה השקיעו ראשי המפלגות בקידום הדף שלהם בחודש האחרון:

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד – 320,900 ש"ח
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו – 153,700 ש"ח
יו"ר העבודה מרב מיכאלי – 46,100 ש"ח
יו"ר מרצ זהבה גלאון – 33,300 ש"ח
יו"ר הרוח הציונית איילת שקד – 24,200 ש"ח
יו"ר ש"ס אריה דרעי – 24,200 ש"ח
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ – 19,300 ש"ח
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ – 11,000 ש"ח
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן – 10,500 ש"ח
יו"ר רע"מ מנסור עבאס – 9,900 ש"ח
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר – 8,200 ש"ח
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה – 496 ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר