פיצול נוסף בימין: מפלגת "עוצמה יהודית" תתמודד

מפלגת "עוצמה יהודית" החליטה כי תתמודד בבחירות. "בקדנציה האחרונה הייתה תחושה שאין נציגות אמיתית לימין בכנסת", טוענים שם ומבהירים כי יתמודדו "בכל מצב" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מתוך דף הפייסבוק של איתמר בן גביר)

גוש הימין הדתי ממשיך להתפצל: מלבד המגעים בין מפלגת 'הבית היהודי' למפלגת 'תקומה' על אפשרות ריצה משותפת בדומה לבחירות האחרונות, מתקבלת בשורות הימין החלטה נוספת והיא מפלגה ימנית קיצונית שתנסה להיכנס לכנסת.

מדובר במפלגת "עוצמה יהודית" שתתמודד בבחירות הקרובות באופן עצמאי או באמצעות מפלגה נוספת בדומה לריצה המשותפת בבית היהודי בבחירות האחרונות שאז מפלגת "תקומה" התמודדה בבית היהודי.

"בימים של אובדן דרך קולנו חייב להישמע בכל מצב ובכל מקרה", נמסר מהמפלגה. עוד נמסר כי "בקדנציה האחרונה הייתה תחושה שאין נציגות אמיתית לימין בכנסת, פעילי המפלגה טוענים שאמירותיו של בנט כי תשעים ותשעה אחוזים מערביי ישראל הם נאמנים או ישיבה בממשלת ההקפאה של נתניהו גרמו לכך שעשרות אלפי קולות לא יצביעו בבחירות הקרובות ורק ריצה של עוצמה יהודית תגרום לכך שהקולות לא ייזרקו לפח".

עוד נמסר מהמפלגה כי "לאור החשיבות באחדות, והאתגרים העומדים בפני עם ישראל בשנים הקרובות, אנשי המזכירות הסמיכו את ד"ר מיכאל בן ארי ברוך מרזל ועו"ד איתמר בן גביר, לנהל משא ומתן על כניסת המפלגה כבלוק טכני - מושג עליו עמד הרבי מליובביץ' - כקבוצה של מפלגות שרצות יחד לבחירות".

בקרוב תתקיים מסיבת עיתונאים, יושק קמפיין של התנועה ותיחשף הסיסמא בבחירות הקרובות לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר