ש"ס לקראת פילוג

הרב אליהו עמאר: היועצים אשמים

הרב אליהו עמאר, בנו של רבה של ירושלים הגאון הרב שלמה עמאר התייחס לקרע בש"ס ואמר: "אבי ביקש מח"כ מרגי לגשר בין הצדדים והוא התאמץ למנוע הפילוג". האזינו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי, הגר"ש בעדני והגר"ש עמאר (צילום: שלום לביא)

ש"ס לקראת פילוג: הרב אליהו עמאר, בנו של הרשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר התייחס הבוקר (ראשון) לקרע בש"ס בין אריה דרעי לאלי ישי ואומר כי אביו ביקר מח"כ יעקב מרגי לגשר בין הצדדים.

בראיון למרדכי לביא ב'קול ברמה' אמר הרב עמאר: "הדיבורים של פרישה והתרסקות הם שונים הפעם כי מרן זצ"ל לא איתנו, הפחד שיזרקו קולות לפח מדאיג לכל הציבור החרדי, כל הססמאות של היועצים משני הצדדים לא תורמים לשלום וצריך רק לקרוא לשלום בלבד, כל הקריאות לשלום היו לא מספיקות בשביל למנוע פילוג".

לדבריו: "לאלי ישי מגיע שיכבדו אותו לא מן השפה ולחוץ יש לו הרבה זכויות בש"ס, מרן זצ"ל הכתיר בסוף ימיו את אריה להיות יו"ר זה לא רק כבוד וכוח אלה הרבה אחריות לשלום אמיתי ולא להתחמק במשחקי מילים ולשמוע ליועצים שלא אכפת להם מהציבור החרדי".

"אם אריה ייקח את אלי כשותף לא בתור מי שעושה לאלי טובה אין ספק שנראה את ש"ס חזקה", הוסיף הרב אליהו עמאר: "הסיכון כל כך גדול שאסור לצאת להרפתקאות, אריה שהוא אדם חכם שם את המפתחות אצל יועצים צעירים מלאי מוטיבציה חסרי אחריות ולא מסתכלים על האחריות והדאגה לציבור החרדי".

באשר למאמצים של אביו הגר"ש עמאר אמר: "מו"ר אבי קרא וביקש מח"כ מרגי לגשר בין הצדדים ומרגי התאמץ לעשות זאת בכדי למנוע הפילוג".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו "קול ברמה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר