הקרע הספרדי

ישי מבקש לקרוא למפלגתו בשם "מרן"; בש"ס יתנגדו

הפילוג בש"ס הופך למוחשי מרגע לרגע: יו"ר ש"ס לשעבר חבר הכנסת אלי ישי דורש לקרוא למפלגתו החדשה בשם "מרן", לו צפויים אנשי ש"ס להתנגד. אופציה שנייה של ישי היא לקרוא למפלגתו החדשה בשם "יחד". ישי ואנשיו החלו לפעול לארגון רשימתו החדשה. ככל הנראה כבר מחר יפרוש ישי רשמית מש"ס (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: מאיר אלפסי)

פילוג היסטורי בש"ס: יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי שצפוי לפרוש מחר (שני) בצורה רשמית מהמפלגה ולהקים תנועה חדשה, יבקש לקרוא לה בשם "מרן", כך דווח בחדשות ערוץ 2.

אנשיו של ישי פועלים בשעות האחרונות בכדי לסדר ולבנות את המפלגה החדשה בראשה יעמוד, ובינתיים כאמור פנה ישי לוועדת הבחירות בכדי לבדוק האם השם "מרן" למפלגה הינו בסדר.

בש"ס צפויים להתנגד לבקשת ישי, שנערך גם לאפשרות שהשם ייפסל ואז יבקש את השם "יחד" כשם מפלגתו. האופציה השנייה עשויה להיות שימושית יותר במידה וישי ירוץ יחד עם השר אורי אריאל.

לפי הנראה הערב, המלחמה בין ישי לדרעי תהיה על הקול הספרדי, כאשר כל צד יכריז כי הוא זה ש"ממשיך את דרכו האמיתית" של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

העדכונים האחרונים ב"כיכר TV"

מוקדם יותר נחשף בכיכר TV כי ישי אמר בשיחות סגורות שבמידה ובכירי ש"ס והעומד בראשה דרעי ינסו להפוך אותו לחיים אמסלם או הרב אמנון יצחק, הרי שהוא יפתח את 'הקופסה השחורה', שלדבריו תסעיר את הציבור החרדי והספרדי כולו.

מקורביו ובני משפחתו של ישי אומרים כי הוא צפוי "להציג את האמת" מזמן הכתרת דרעי ליו"ר ש"ס. בני משפחתו רומזים, וחלקם אף אומרים במפורש, כי דרעי ואנשיו רימו לכאורה את מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בזמן שהיה במיטת חוליו והביאו למינוי דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר