זהבה גלאון: אין לאלי ישי מקום בפוליטיקה הישראלית

יו"ר ש"ס אריה דרעי מקבל גיבוי מיו"ר מר"צ זהבה גלאון "יש לנו עוד משימה בבחירות האלה - לדאוג שהמפלגה החדשה שאלי ישי מקים לא תעבור את אחוז החסימה"כתבה גלאון.

ישי כהן | כיכר השבת |
מחזקת את דרעי. יו"ר מר"צ זהבה גלאון (צילום: Amit Zinman - ynet)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי מקבל הערב (ראשון) גיבוי מיו"ר מר"צ זהבה גלאון שטוענת כי אין בפוליטיקה הישראלית מקום לח"כ אלי ישי. "יש לנו עוד משימה בבחירות האלה - לדאוג שהמפלגה החדשה שאלי ישי מתכנן להקים לא תעבור את אחוז החסימה" כתבה גלאון בעמוד הפייסבוק שלה.

"עזבו את זה שבשנתיים האחרונות, כחבר אופוזיציה, ישי זכה פעם אחר פעם בתואר הח"כ העצלן ביותר שהכי פחות מגיע לוועדות ולמליאה. עזבו את זה שאם הוא לא שר בממשלה, לא לרמה שלו לבוא לעבוד בבוקר. אני מעדיפה את אלי ישי לא-עושה-כלום-וסתם-מקבל-כספי-ציבור, מאת אלי ישי שעושה".

גלאן הוסיפה כי: "בשנותיו במשרד הפנים אלי ישי הצליח לזרוע הרס לא רק במשרד הפנים עצמו, שתחת חסותו פרחו בו תופעות של שחיתות והעדפת מקורבים, אלא במדינה כולה. הוא היה שר פנים חשוך וגזען, שלא פספס הזדמנות לשסות זו בזו את האוכלוסיות הכי מוחלשות ועניות בישראל ולגרוף על חשבונן הון פוליטי".

"בחסות משרדו, נבנה במדינה שלנו מתקן לכליאת אנשים שלא הורשעו, וילדים שנולדו כאן נשלחו בכוח למדינות רחוקות ולעיתים מסוכנות. הוא לא היסס להתנער מהאחריות הישירה שלו לאסון הנוראי בכרמל, עתר לבג"צ נגד מצעד הגאווה בירושלים, התגאה באמירות כגון "הומואים ולסביות הם אנשים חולים" ו"צריך להחריב את עזה" וכל מה שעשה עשה אך ורק למען עצמו או למען קבוצה קטנה וסקטוריאלית".

"לפי הפרסומים" סיימה גלאון את דבריה: "אם רשם המפלגות יאפשר לו, אלי ישי יכריז בימים הקרובים הקמת מפלגה חדשה. אני לא מאחלת לו בהצלחה. כשהיה בממשלה נאבקנו במדיניות הרעה שהוביל, ואם יהיה צריך נעשה את זה שוב. אבל אני מקווה ומאמינה שהציבור לא יבחר בו. אין לאדם כזה מקום בפוליטיקה הישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר