האמנים החרדים מחו וקמפיין פוגעני הוסר מיוטיוב

אמנים חרדים דוגמת יעקב שוואקי וישי לפידות מחו כנגד קמפיין פוגעני של משרד הבריאות ביוטיוב, והביאו להסרתו. במשרד נטען: "לא פגענו באף אדם אלא אולי ברגשות" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: דוד לף - יח"צ)

אמנים חרדים דוגמת גד אלבז, ישי לפידות ויעקב שוואקי, הצליחו לגרום לענקית שיתוף הסרטונים "יוטיוב" להסיר תשדיר פרסומי של משרד הבריאות שנחשב לפוגעני כלפי הציבור שומר התורה והמצוות. עם זאת, התשדיר ממשיך להתפרסם באמצעי מדיה אחרים ברשת, כשנשקלת האפשרות לשנות אותו ולפרסמו מחדש ב"יוטיוב".

"יש לנו מאות-אלפי צופים בכל הגילאים מכל העולם, חלק ניכר כמובן מישראל. מיד כשעלה הקמפיין פנינו ליוטיוב בישראל, וביקשנו להסיר את הקמפיין מכל הסרטונים שלנו. ביוטיוב נעתרו מיד לבקשה והסירו את הסרטון". אמרו בחברת ההפקה "מדיה פרו" המייצגת כמה מהאמנים החרדים שלקחו חלק במחאה על התשדיר.

מאוחר יותר, גילו הזמרים החרדים כי הקמפיין הפוגעני נמחק מערוץ היוטיוב הרשמי של משרד הבריאות, ככל הנראה בשל הדיווחים הרבים נגדו מקרב גולשים ברשת. גד אלבז אמר ל-ynet כי "עצוב שאין מי שמפקח על התכנים שמשרד הבריאות מעלה לרשת. אני שמח שגוגל השכילו להבין את הבעיה, ומיד הסירו את הפרסומת".

יאיר עמיקם, סמנכ"ל ההסברה במשרד הבריאות, אמר כי הוא מקבל את הסרת הסרטון מרשת פייסבוק בהבנה, והוסיף כי ההחלטה להקפיא את הקמפיין ביוטיוב הייתה של המשרד עצמו.

"אין קמפיין שלא פוגע בקבוצה כזו או אחרת, והיינו מודעים לזה. אבל לא פגענו באף אדם אלא רק אולי ברגשות כאלה ואחרים" אמר עמיקם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר