התחזה לאיש שב"כ וחדר לאיצטדיון סמי עופר בחיפה

אדם חמוש באקדח שהתחזה לאיש שב"כ חדר לאצטדיון סמי עופר בחיפה לפני משחק גדול והצליח להגיע עד אזור האח"מים. אלא שהוא עשה טעות אחת גדולה שחשפה אותו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מספר שעות לפני משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים שנערך ביום שני האחרון באיצטדיון "סמי עופר" בחיפה, הצליח אדם חמוש באקדח לחדור אל תחומי האיצטדיון והגיע עד לאזור האח"מים.

האיש התחזה לחבר ביחידה לאבטחת אישים של השב"כ וביקש להגיע כאמור למתחם האח"מים שבקומה השישית. לפי החשד, הוא הציג תעודה מזויפת של השב"כ. האיש נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה במשטרת ירושלים. במהלך החקירה התברר כי הוא שוטר לשעבר ועל פי החשד התחזה כמה פעמים בעבר לאיש ביטחון. כך חשף "רדיו חיפה".

על פי הדיווח, עובד באצטדיון נתקל באיש, בן 39, שביקש להגיע לקומה השישית של המתקן, מתחם האח"מים של האצטדיון, משם גם צפה ראש הממשלה בנימין נתניהו במשחק הנבחרת נגד בוסניה לפני מספר שבועות.

העובד שאל את האיש מה הוא עושה במקום וזה השיב כי הוא הגיע לסיור מקדים מטעם היחידה לאבטחת אישים של השב"כ לקראת המשחק.

אלא שכאשר הוא נשאל מיהי האישיות שאמורה להגיע למשחק הוא ענה "ליברמן". מנהל האיצטדיון, אילן פוקסי, ידע כי אמו של השר אביגדור ליברמן נפטרה כמה ימים לפני כן, והבין שאין סיכוי שהשר יגיע למגרש וחשד כי מדובר במתחזה. הוא הורה לחשוד להכנס לאחד החדרים והזעיק את המשטרה.

ממשטרת חיפה נמסר כי האיש נעצר בחשד להתחזות ובהמשך התברר כי זה אינו מעצרו הראשון. מסמכים ואמצעים שסייעו לו בהתחזות נמצאו ברכבו. בהמשך, הועברה החקירה למשטרת ירושלים והתברר כי האיש שירת בעבר במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר