מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד פורש. יצטרף למשה כחלון?

מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד הודיע על התפטרותו מתפקידו.אחת האפשרויות שעל הפרק היא שבאב"ד יעבור לפוליטיקה וישמש כמועמד במפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כחלון, באב"ד יחבור אליו? (צילום: ירון ברנר - ynet)

מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד הודיע היום (ראשון) על התפטרותו מתפקידו, כשנתיים בלבד לאחר שמונה לתפקיד. אחת האפשרויות העומדות על הפרק היא כי באב"ד יצטרף לפוליטיקה וישמש כמועמד במפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון.

גורמים בשוק התקשורת העריכו בחודשים האחרונים כי באב"ד יעזוב את הרשות השנייה וישוב לעבודתו הקודמת בחברת "צים". אותם גורמים מתחו לא אחת ביקורת נגד התנהלותו ברשות השנייה שכללה יד קשה נגד גופי התקשורת.

"אני מסכם תקופה מרתקת ומשמעותית ברשות השנייה", כתב באב"ד בהודעת פרישתו והוסיף, "אני שמח שהייתה לי הזכות להותיר חותם ולהוביל שורה של שינויים משמעותיים ברגולציה ובשוק הטלוויזיה המסחרית".

"מהלכים נוספים שקידמתי ולא יצאו לפועל כתוצאה מהשינויים הפוליטיים, יהוו את המתווה עם משרתי ציבור מקצועיים הפועלים בחרדת קודש בשל חשיבות הענף. אני בטוח שהצוות המקצועי של הרשות, יחד עם המועצה החדשה ברשות מדז'יבוז יובילו את הענף הן לוודאות ויציבות והן לצמיחה'". הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר