השיטות הטבעיות לשמור על השיניים

בכדי לשמור על השיניים אנו משתמשים בעיקר במשחות, אך יש אפשרות לשמור על שיניים בריאות גם עם 'טריקים' טבעיים לחלוטין. אז איך עושים זאת? קבלו את כל הטיפים (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בכדי לשמור על השיניים שלנו אנו משתמשים לרוב במשחות שיניים שונות, אך ישנה גם אפשרות לשמור על שיניים בריאות בצורה טבעית. מצב השיניים נובע משילוב של גנטיקה, תזונה ומצב בריאותי כללי. אך כאמור, ניתן לשמור עליהן גם באופן טבעי בעזרת כמה 'טריקים'.

אחת הדרכים לשמור על צבע השיניים, חוץ כמובן ממשחות השיניים המלבינות, היא לדאוג לפני שאתם מצחצחים לטבול את המברשת בחומץ תפוחים ואז לצחצח את השיניים כרגיל. ניתן להשתמש גם בסודה לאפייה, אך יש להיזהר ולא להגזים במינון החומרים. כדאי להשתמש בשיטות אלו לא יותר מפעם בשבוע.

בנוסף, שתו קפה, מיצים וכל דבר שמכיל צבעי מאכל, על ידי קש, זאת כדי לא לפגוע בצבע השיניים.

דרכים נוספות: שתו כוס חלב פעם ביום, שטפו את הפה במשך כרבע שעה לאחר כל ארוחה, איכלו גזר וסלרי כנשנושים ואל תשכחו תפוח ביום. עם זאת, התפוח מלא סוכר כך שכדי להמשיך לשמור על צבע השיניים שטפו את הפה כדי להסיר את שאריות הסוכר.

אכלו גזר כנשנושים (צילום: שאטרסטוק)

אם כבר הזכרנו חומץ תפוחים, במידה ויש לכם כאב בגרון, גרגרו את חומץ התפוחים בפה, זאת מאחר והוא בעל פעולה אנטי בקטריאלית ואנטי פטרייתית. גם מים עם מלח יעזרו לגרון כואב ובנוסף לא יזיקו לשיניים.

בין הדברים שגורמים להרס השיניים נמצאת הלשון, שהיא בית גידול טבעי לחיידקים שהורסים את ציפוי השיניים. לכן, ניקוי הלשון על בסיס יומי הוא מהותי. הדרך הטובה ביותר לנקות את הלשון היא באמצעות מברשת השיניים, אך יש לזכור כי שפשוף חזק מדי עלול לפגוע בלשון ובקולטי הטעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר