חבר פרלמנט בריטי הואשם ב"אהבת יהודים"

חבר פרלמנט בריטי טוען כי הואשם לאחרונה ב"אהבת יהודים". חבר פרלמנט אחר טען כי קיבל שיחות מאיימות בהן נאמר: "יהודי מלוכלך, אתה צריך להיסקל למוות" (חדשות, מהעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יהודים החברים בפרלמנט בבריטניה טוענים בזמן האחרון כי הם מקבלים שיחות אנטישמיות בהן איומים, נאצות וקללות. חבר פרלמנט השמרני גוטו באב (Guto Bebb) סיפר בדיון פרלמנטרי היה קורבן להתקפות אנטישמיות.

לדבריו, "גידלתי עור עבה מאוד מאז שהפכתי לחבר פרלמנט, אבל אפילו אני זועזעתי הקיץ כשהואשמתי במדיה החברתית בכך שאני 'אוהב יהודים'". עמיתו הקונסרבטיבי לי סקוט אמר שגם הוא קיבל לאחרונה שיחת טלפון שבה כונה "יהודי מלוכלך" שצריך "לסקול למוות".

רק לפני כחודשיים נשלח אדם לעונש מאסר של ארבעה שבועות בגין שליחת ציוץ אנטישמי לחברת הלייבור לוסינה ברגר. לחברי הפרלמנט נאמר כי ההטרדה נגד חברת הפרלמנט התקיימה דרך הטוויטר על בסיס אלים ויומי.

כאמור, שני חברי הפרלמנט סיפרו על התגובות האנטישמיות שקיבלו בזמן האחרון. לדבריהם, לחברי הפרלמנט יש אחריות לקרוא תיגר על חוסר הפעולה של חברות המדיה החברתית. "פשעי השנאה נמצאים בדיווח חסר - במקרים מסוימים כתוצאה מפחד" אמרו חברי הפרלמנט.

"אני בעצמי, שמדווח על דברים, קיבלתי רק לפני שבוע שיחת טלפון שבה קראו לי יהודי מלוכלך ואמרו שאני צריך להיסקל למוות" אמר אחד מחברי הפרלמנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר