קלנדיה: פלסטיני נהרג מאש צה"ל

כוח דובדבן נכנס הלילה למחנה הפליטים קלנדיה לצורך מעצר מבוקש ונקלע לעימות אלים עם עשרות פלסטינים שיידו אבנים ומטענים. הכוח השיב אש ופלסטיני נהרג (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: דובר צה"ל)

כוח צה"ל הרג הלילה (שלישי) פלסטיני ופצע פלסטיני נוסף באורח קל במהלך עימות אלים במחנה הפליטים קלנדיה שמצפון לירושלים.

בעימות המדובר היו מעורבים עשרות פלסטינים שיידו אבנים והשליכו מטענים מאולתרים לעבר החיילים מיחידת דובדבן. אלו השיבו באשר לעבר משליכי המטענים וכתוצאה מכך נהרג הפלסטיני מחמוד עבדאללה א-סוס בן 21.

העימות החל בעקבות כניסתם של החיילים לצורך ביצוע מעצר של מבוקש החשוד כסוחר באמצעי לחימה ומי שנחשב לפעיל דומיננטי בהפגנות נגד צה"ל. למרות העימות, אותו פעיל נעצר והועבר לחקירת שירות הביטחון הכללי.

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך פעילות מבצעית של יחידת דובדבן למעצר מבוקש במחנה הפליטים קלנדיה שמדרום מזרח לרמאללה נורתה אש לעבר הכוח. במהלך חילופי האש נזרק לעבר הכוח מטען מאולתר. הכוח השיב בירי לעבר זורק המטען, המחבל נהרג. כמו כן, מחבל נוסף שלקח חלק בהיתקלות נפצע. המבוקש נעצר והאירוע יתוחקר".

עם צאת הכוחות מהאזור, פרצו עימותים נוספים, עשרות פלסטינים יידו אבנים לעבר הכוחות בעת יציאתם, אלו השיבו בירי אמצעים לפיזור הפגנות.

האירועים הללו מגיעים בימים מתוחים בעקבות מותו של השר הפלסטיני לענייני אזרחים, זיאד אבו עין, שמת במהלך עימות עם כוחות צה"ל. לפי בדיקה על גופו, הוא נהרג בעקבות דום לב אולם הפלסטינים סבורים עד כה כי הוא מת מאלימות חייל צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר