הדריסה בצומת אלון: שוד ולא פיגוע

בתום חקירה מאומצת נקבע כי מותו של בן ציון אברהם ז"ל, בן ה-63, לפני כשבועיים בצומת אלון, אירע במהלך ניסיון שוד ולא כחלק מפיגוע דריסה כפי שהועלה החשד בתחילה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הדריסה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

שוד רכב - לא פיגוע: בתום חקירה מאומצת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית של מחוז יהודה ושומרון במשטרה, נקבע כי מותו של בן ציון אברהם ז"ל, בן ה-63, לפני כשבועיים בצומת אלון, אירע במהלך ניסיון שוד ולא כחלק מפיגוע דריסה כפי שהועלה החשד בתחילה.

שלושת החשודים במעשה שחזרו אמש (שני) את המעשה. מהשחזור עולה כי השלושה תכננו שוד רכב בו מתנגשים ברכב וכאשר הנהג בודק את הנזק לרכבו אחד השודדים תוקף בגז מדמיע וגונבים את הרכב. מהשחזור עולה כי נהג הרכב הפלסטיני ביצע פניית פרסה ודרס למוות את בן ציון בזמן שהוא עומד על הכביש.

החקירה העלתה כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני, כאשר נעצר מעורב נוסף שסייע לחשודים לפרק חלקים מהרכב הגנוב.

שלושת החשודים שנעצרו כמה ימים לאחר התרחשות האירוע הם תושבי הכפר עקרבא. במשטרה אומרים כי בכוונתם להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים בגין המעשים המתועבים הללו.

האירוע התרחש בצומת המדוברת כאשר הולך הרגל נפגע ממשאית שעשתה את דרכה בכביש. מיד עם התרחשות התאונה ובעוד הפצוע מוטל על הכביש מתבוסס בדמו, נהג המשאית נמלט ואחריו התנהל מרדף של כוחות צה"ל ומשטרה כשביסומו כאמור הוא נעצר יחד עם חשודים נוספים.

הולך הרגל טופל בזירת האירוע על ידי צוותי הצלה, בסיוע כוח רפואה צבאי. בתום הטיפול הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים בילינסון בפתח תקווה וכמה ימים לאחר מכן מותו נקבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר