"תתחיל לדבר בשפה עדכנית": מכתב פתוח לפוליטיקאי החרדי

'החרדים העובדים' ממורמרים, ארבע נשים לא בוחרות, השמאלנים מכריזים "רק לא ביבי" ואפילו עבריינים בפוטנציה יכלו להיות אסירי תודה. כל אלו יבחרו בכם בבחירות הקרובות, אם רק תשכילו לדבר איתם (פוליטי, טורים)

אלי סלומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

"החרדים העובדים" מתלבטים למי להצביע. האם לא כדאי שהחרדים העובדים, הממורמרים, יידעו על ניסיונו של ח"כ פרוש לקבוע בחוק ההעדפה מתקנת לשילוב עובדים חרדים בשירות הציבורי? האם לא כדאי שיידעו על פעילותו של ח"כ מקלב לאפשר לגברים עובדים חופשה ע"ח ימי מחלה במקרה של לידת בן, עד לאחר הברית?

שמענו על ארבע נשים שהחליטו שהן לא בוחרות. האם לא כדאי שהסטודנטית הלומדת באוניברסיטה תדע על פועלו של ח"כ גפני לאפשר לה הקלות נוספות במקרה של לידה?

השמאלנים דורשים "רק לא ביבי" ומוכנים להצביע אפילו לבוז'י. מדוע ששוחרי איכות הסביבה מצפון תל אביב לא יידעו על זכייתו של ח"כ גפני באות 'מגן הסביבה' ופעילותו רבת השנים בנושא?

מאות אלפי איש מתאגדים במחאה החברתית ומצטרפים למחאת המילקי. מדוע שלא יידעו על פעילותו של ח"כ גפני להגביל בחוק של אחוז הרווח אותו יוכלו הקמעונאים לגבות עבור תוצרת חקלאית, או אפילו רק על הצעת החוק לפיה קיוסקים המופעלים בגופים ציבוריים לא יוכלו לגבות מחירים מופקעים?

אומרים שכל החרדים פושעים. כדאי שכל אותם אסירים שזכו לחלופת מעצר באיזוק אלקטרוני, ובני משפחותיהם, ידעו כי אלמלי פועלו הנמרץ של ח"כ גפני, כנראה שהיו נאלצים להעביר את תקופת המשפט במעצר עד תום ההליכים.

אומרים שחרדים לא עובדים. אבל יש מאות אלפי עצמאיים בישראל שצריכים לדעת כי בזכות פעילותם של ח"כים חרדים הם זכאים לבצע חישוב מס נפרד גם כשהם שותפים, דבר המהווה עבורם תוספת משמעותית לשכר הריאלי.

יכולנו להמשיך ולמנות עוד נתונים רבים, אותם כדאי היה ליידע את הציבור, אבל גם לנתונים מעטים אלו הגענו לאחר שיטוט מייגע וחפירה עמוקה בפרויקט 'כנסת ברשת'.

אנחנו יודעים. אין לכם את 'ישראל היום' בכיס ואתם לא החברים הכי טובים של נוני, אז אתם נאלצים לפרסם על הישגיכם ביומונים המפלגתיים לששת הקוראים הנאמנים...

נעים להכיר: עידן אינטרנט!

הרשו לנו להריץ אתכם קדימה בזמן, לשנת תשע"ה, לעידן הדיגיטלי. באמצעות פילוח קהלים ושימוש בכלים חדשניים, ניתן לבצע קמפיין ממוקד ולספר לכל מצביע פוטנציאלי את מה שחשוב שישמע. בין אם תסכימו לנוכחות רשמית ברשת, ובין אם תחליטו להימנע מכך, יש הרבה מה לעשות בעולם הדיגיטלי. ואנחנו לא מדברים רק על באנרים באתרי החדשות הייעודיים.

הלב פשוט נחמץ לנוכח מראה הזירה החשובה הזו ננטשת ומופקרת. היינו דורשים פעילות שוטפת במדיה הדיגיטלית על מנת להפחית את העוינות כלפי הציבור החרדי, וכפי שעשינו אנו, בפרויקט דוסים, באפס תקציב. אבל לא לשם כך התכנסנו. אנו מדברים כעת על פעילות דיגיטל שבכוחה להביא מצביעים פעילים לרשימת יהדות התורה.

חלק מאותם מאות אלפי אזרחים מתוסכלים, הנוהים מידי מערכת בחירות אחר נביא השקר המזדמן, היו יכולים להיות מצביעים נלהבים של יהדות התורה לו רק היו מודעים לפעולות אותם נקטו ח"כי המפלגה למלחמה ביוקר המחיה. שלא לדבר על אלפי חרדים שאינם נחשפים לפעילות הנעשית למענם על ידי חברי הכנסת וממורמרים שלא בצדק.

תתחילו לדבר בשפה עדכנית

המדיה הדיגיטלית נותנת אפשרות לשיח ישיר ובלתי אמצעי עם ציבור הבוחרים. ממש כמו אדם המחזיק בידיו שליטה על עיתון בעל תפוצה ארצית. בנוסף, המדיה הזו מאפשרת פניה ממוקדת לאנשים על פי תחומי העניין שלהם והנושאים הבוערים בעיניהם.

הגיע הזמן שתפסיקו לשגר מסרים עלומים לקהל הבוחרים שלכם - ותתחילו לדבר איתם. בדור הדיגיטלי, הפוליטיקאים כבר לא מדברים עם עיתונאים - הם מדברים עם הבוחרים! ראוי כי גם הפוליטיקאים החרדים יאמצו את הדרך הזאת, כדי להבטיח את המשך צמיחתם וגדילתם כפי המתבקש על פי כל אמות המידה.

גילוי נאות. אנחנו לא מבקשים את תקציב האינטרנט שלכם. הסלוגן המיתולוגי והמדויק של זק"א "סע לאט - יש לנו מספיק עבודה" תקף גם בענייננו. כשירות לפוליטיקאים החרדים, לכם, שלוחי הציבור המייצגים אותנו נאמנה, אנחנו ממליצים להיכנס לזירה הזו, ויש מספיק מתחרים שישמחו לעבוד איתכם.

ואנחנו? יש לנו מספיק עבודה, ברוך השם. נשמח לראות שקראתם את המכתב ופעלתם בתבונה. הלייק שלנו מובטח. גם הפתק בקלפי. בהצלחה.

הכותב הינו שותף בחברת הדיגיטל webetter

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר