נתניהו הדליק נרות חנוכה עם חיילים: "חשוך מסביב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק נר ראשון של חנוכה עם חיילי יחידת 'עוקץ'. "יש הרבה מאוד חושך. האסלאם הקיצוני מכה בעולם כולו" אמר ראש הממשלה ללוחמים. וידאו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו מדליק נרות חנוכה יחד עם חיילי יחידת עוקץ (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק הערב (שלישי) נר ראשון של חנוכה יחד עם חיילי יחידת 'עוקץ'. נתניהו פגש את לוחמי היחידה יחד עם הכלבים שמתורגלים לסייע להם בלחימתם נגד הטרור, כפי שעשו במבצע 'צוק איתן' כנגד ארגוני הטרור ברצועת עזה.

"אני גאה להיות כאן ולהדליק נר ראשון של חנוכה יחד עמכם במקום הולדתם של המכבים. עמדנו אז מעטים מול רבים, ניצחנו, הבאנו אור אל מול החושך וגברנו - והקרב הזה ניטש גם היום. הקרב על קוממיות ישראל לא נפסק, הוא מתחולל כל הזמן" אמר נתניהו.

לדבריו, "השינוי הגדול שחל בתולדות עמנו זה שחידשנו את הריבונות שלנו כאן ולא הפסקנו ואיננו יכולים להפסיק את הרצון לכלותנו. בכל דור ודור קמים כאלה חדשים".

נתניהו סיפר על הנדר של סבו לעלות לארץ ישראל: "אני רוצה להגיד לכם איך אני הגעתי הנה. אני הגעתי הנה כי סבי, הרב נתן מילקובסקי נתניהו, כנער, היה תלמיד בישיבת וולוז'ין בליטא, ויום אחד הוא עבד בתחנת רכבת עם אחיו הצעיר יהודה, והוא ראה קבוצה של בריונים חוליגנים אנטישמים. הם זיהו אותם כיהודים, תלמידי ישיבה, והם התנפלו עליהם, רצו לקראתם עם אלות ואמרו 'מוות ליהודים'.

"סבי אמר לאחיו הצעיר 'ברח יהודה ברח, אני אעצור אותם', והוא הבין שהוא הולך להקריב את עצמו כדי להציל את אחיו. הוא ספג מכות איומות, הוא היה על סף מוות, התפלש בבוץ ובשלג ואמר לעצמו: 'איזו בושה שצאצאיהם של המכבים מתפלשים פה בעפר ובדם'. והוא נדר נדר לפני שהוא איבד את ההכרה, הוא אמר: 'אם אחיה, אקח את משפחתי ואעלה לארץ ישראל כדי לחדש בה את קוממיות ישראל, והמכבים ישובו ויקומו'".

"אנחנו פה בקברי המכבים - והמכבים שבו וקמו לעם ישראל" אמר נתניהו והוסיף, "זה לא אומר שאין חושך מסביב, יש הרבה מאוד חושך. האסלאם הקיצוני מכה בעולם כולו, בקנדה, באוסטרליה, בפקיסטן וגם כאן, לפחות מנסה".

"רק אתמול הודענו על סיכול ניסיון של התאבדות, מחבלת מתאבדת שביקשה לבצע פיגוע המוני בליבה של תל אביב. הפעולות הללו נעשות יום יום והסיכולים נעשים תודות לאנשי ולנשות זרועות הביטחון, בזכותכם, חיילי וחיילות צה"ל האמיצים" אמר רה"מ.

נתניהו התייחס לאיום של הרשות הפלסטינית לפנות לבית הדין הבינלאומי בהאג כנגד ישראל. "בעוד אנחנו מדברים, הרשות הפלסטינית מתכוונת ללכת לבית הדין הבינלאומי ולהאשים אותנו בפשעי מלחמה. איזו חוצפה. הרשות הפלסטינית שמהללת טרוריסטים, רוצחים שפלים, באה להאשים את צבא ההגנה לישראל, הצבא המוסרי ביותר בעולם, בפשעי מלחמה".

לסיום אמר נתניהו: "אין לכם מה לחשוש, אנחנו לא ניתן להם, והם לא יצליחו בזה. אתם תמשיכו לשמור עלינו ואנחנו נמשיך לשמור עליכם. חג חנוכה שמח לכולכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר