הכוורת של הבית היהודי

בצל פתיחת מפקד הבזק למפלגה, ראשי "הבית היהודי" החליטו מי הצוות שילווה אותם בקמפיין הבחירות. משה קלוגהפט, יאיר הירש, יערה שרון, איתמר פליישמן ואסף פאסי (פוליטי, ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יו"ר 'הבית היהודי', נפתלי בנט (צילום: משרד הכלכלה - ויקיפדיה)

הכוורת: בצל פתיחת מפקד הבזק למפלגה, ראשי "הבית היהודי" החליטו מי הצוות שילווה אותם בקמפיין הבחירות.

כמו בבחירות הקודמות שתוצאותיהן הדהימו את כולם, מי שיכהן בתפקיד מנהל הקמפיין והאסטרטג הראשי של המפלגה, הוא משה קלוגהפט בן 32 תושב גבעת שמואל.

קלוגהפט נחשב לאסטרטג והמוח היצירתי מאחורי נסיקתו המטאורית של נפתלי בנט. הוא הכיר את בנט כשזה האחרון כיהן כמנכ"ל מועצת יש"ע ויחד ניהלו קמפיין כנגד מדיניות ההקפאה של ראש הממשלה בנימין נתניהו באותם ימים. לאחר שבנט פרש ממועצת יש"ע, הקימו יחד עם איילת שקד והרב אביחי רונצקי תנועה בשם 'הישראלים' ומאז הכול היסטוריה.

מנכ"ל לשעבר בחברת 'ליב למוצרים אורגניים' ו'משק אחיה', יאיר הירש, ילווה את מטה הבחירות יחד עם יערה שרון, חברת פורום הנשים של הבית היהודי, שמונתה רק לפני כחודש לעורכת המגזין 'נשים' מבית מקור ראשון והתפטרה כדי לקחת חלק בקמפיין הבחירות של המפלגה.

את מערך הדוברות יחזיק איתמר פליישמן שהפסיק להיות השבוע דוברו האישי של נפתלי בנט, לאחר שדנה מזרחי חזרה מחופשת לידה, במקביל לשניהם יעבוד פנחס וולף כדובר המפלגה.

את מערך הפייסבוק של המפלגה כולל זה של היו"ר נפתלי בנט, ינהל אסף פאסי מחברת 'personal view', ואת הניו מדיה ינהל רוני ארזי מחברת משרוקית ניו מדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר