ענת גופשטיין: "יש לארגון להב"ה אלפי פעילים, לא יעזור לשלטון"

ענת גופשטיין, רעייתו של יו"ר ארגון להב"ה העצור, אומרת ל"כיכר השבת" כי "ארגון להב"ה הולך וגדל מאוד ויש לנו אלפי פעילים ברחבי הארץ. השב"כ סימן אותו וזה לא יעזור" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
בנצי וענת גופשטיין (צילום: באדיבות המצלם)

מעצרו של בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה למניעת התבוללות בארץ, ממשיך לעורר סערה בקרב הימין. רעייתו ענת טוענת כי הוא היווה יעד של שירותי הביטחון בשל פעילותו נגד ההתבוללות. למרות מעצרו היא אומרת כי הארגון רק ילך ויגדל.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומרת ענת גופשטיין כי "בנצי נלחם למען המדינה היהודית ולמען עם ישראל שלא יהיה בו התבוללות והשלטון לצערנו רואה את המלחמה בהתבוללות כמלחמה בגזענות ואסור להילחם על הבנות שלנו במדינת ישראל".

"זה לא יעזור להם", היא אומרת. "איך אומרים? ככל שיענו אותו 'כן ירבה וכן יפרוץ'. ארגון להב"ה הולך וגדל מאוד ויש לנו אלפי פעילים ברחבי הארץ שאכפת להם מעם ישראל ומהבנות שלנו והם נלחמים נגד התבוללות וזה מפריע למשטרה ולפרקליטות עם האג'נדה השמאלנית שלהם".

גופשטיין מטיחה האשמות קשות נגד שירות הביטחון הכללי. "בוודאי שהשב"כ סימן אותו. גם פורסם שהוצע לאחד העצורים עסקה בתמורה להפיל את בנצי. הדברים הם חמורים ומראה לנו שהשב"כ זו מאפייה ולא מתנהל על פי שלטון חוק אלא על פי שלטון הצחוק".

לטענתה, ישנה אפליה במדינה ביחס להתייחסות שלטון החוק כשמדברים נגד החרדים והדתיים. "מותר לדבר על חרדים ומותר לדבר על מתנחלים ומותר להגיד עליהם הכול אבל במדינת ישראל אסור לדבר אף לא דבר אחד על האויב הערבי. על זה בנצי נאבק. הם רוצים שיהודים ימשיכו ללכת כצאן לטבח".

"לא יעזור להם. אנחנו ניאבק ונדבר ונגיד את מה שיש לנו להגיד ואנחנו נמשיך להילחם למען עם ישראל", הוסיפה גופשטיין.

באשר למעצר עצמו שהתרחש לפנות בוקר, סיפרה ענת על שאירע. "המעצר היה ברוטאלי. הם פרצו לנו לבית ונכנסו לחדר שינה. זה לא היה נעים. נשמעו לא מעט צעקות והם התנהגו כמו חיות. לאט לאט הם נרגעו כשהם ראו שאנחנו מצלמים אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר