בחירות 2015

מסתמן: אורי אריאל יודיע על הצטרפות לרשימת ישי

שר הבינוי אורי אריאל עשוי להודיע על ריצה משותפת לצד יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי, כך מעריכים גורמים בסביבת אריאל וישי. במקום השלישי ברשימה יוצב ח"כ יוני שטבון שפרש גם הוא מ"הבית היהודי". לא ברור מה יוחלט בעניין שילוב נשים ברשימה המשותפת (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריאל וישי (צילום: מאיר אלפסי, שלומי כהן)

בחירות 2015: הערב (רביעי) מסתמן כי יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי שפרש מהתנועה והקים מפלגה חדשה, ירוץ בבחירות הקרובות ברשימה משותפת יחד עם השר אורי אריאל, יו"ר מפלגת "תקומה".

לאחר ימים של דיונים ופגישה שהתקיימה בין ישי לאריאל אמש, נראה הערב כי השניים הצליחו להגיע להבנות על ריצה משותפת, כאשר במקום הראשון יעמוד אלי ישי, במקום השני השר אורי אריאל ובמקום השלישי ח"כ יוני שטבון שפרש גם הוא מ"הבית היהודי".

המגעים בין השניים התקדמו ככל הנראה בעקבות הודעתו של יו"ר "הבית היהודי" השר נפתלי בנט לאריאל כי הוא יוצב במקום השלישי ברשימה ולא במקום השני כפי שתוכנן מראש.

נאומו של אלי ישי, שלשום (צילום: ישי כהן)

באשר לשילוב נשים במפלגת ישי-אריאל, טרם ברור מה ההחלטה הסופית שתתקבל. נבדקת האפשרות שישי ואריאל ירוצו במפלגה אחת אך כשתי סיעות נפרדות.

יצויין כי על פי סקר מינה צמח בשבוע שעבר, במידה והשניים רצים יחד הם זוכים לפחות לשבעה מנדטים. כאמור, המגעים עדיין לא הבשילו לכדי הסכם אך בסביבת שני האישים טוענים כי זהו הכיוון המסתמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר