סקר 'הארץ': אם לפיד וכחלון רצים יחד - ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה

סקר חדש שפורסם ב'הארץ' מעלה כי אילו משה כחלון ולפיד רצים יחד, מפלגתם היא הגדולה ביותר. במקרה כזה, ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה אך יהדות התורה מתחזקת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קמחי - Ynet)

ש"ס מתרסקת:סקר חדש שמפרסם הערב (רביעי) "הארץ" מעלה כי תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי צונחת לארבעה מנדטים בלבד, פחות מחצי מכוחה. מפלגתו החדשה של אלי ישי עומדת על גבול אחוז החסימה.

מהסקר של קמיל פוקס עבור 'הארץ' עולה כי אם 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד ו'כולנו' בראשות משה כחלון יתאחדו, הרי שיחד הם יהפכו למפלגה הגדולה בכנסת עם עשרים וארבעה מנדטים. כשהמפלגות רצות בנפרד לפיד זוכה ל-12 מנדטים וכחלון ל-11.

במקרה של ריצה משותפת של לפיד וכחלון, ש"ס סופגת מכה קשה ביותר, מאבדת מנדט נוסף ולא עוברת את אחוז החסימה. לעומתה, יהדות התורה זוכה למנדט נוסף וזוכה ל-9 נציגים בכנסת. 

על פי הסקר, 'העבודה' בראשות יצחק בוזי הרצוג וציפי לבני יזכו ל-21 מנדטים - מספר זהה לליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט זוכה ל-16 מנדטים, 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת לשמונה מנדטים. 'יהדות התורה' מתחזקת לשמונה מנדטים. מר"צ עם שישה מנדטים. המפלגות הערביות עם עשרה מנדטים.

ש"ס בראשות אריה דרעי צונחת כאמור לארבעה מנדטים בלבד. מפלגתו החדשה של אלי ישי נמצאת על גבול אחוז החסימה עם שלושה מנדטים. 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר