חברי הכנסת של ש"ס נגד אלי ישי: בודה סיפורים

חברי הכנסת של ש"ס פנו במכתב חריף אל אלי ישי ומחו נגד פרישתו מש"ס: "מוסיף חטא, בודה סיפורים מליבך. לא נשתוק". ישי: "חג אורים שמח לחברי הכנסת מש"ס" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: שלומי כהן)

הציבור הספרדי מפולג: חברי הכנסת של ש"ס שיגרו מכתב חריף ליו"ר התנועה לשעבר ח"כ אלי ישי, בו הם מאשימים אותו כי בזמן שכיהן כיו"ר המפלגה אסר עליהם להתראיין. כמו כן הם מכחישים שהתכוונו לפלג את ש"ס.

במכתב שנכתב על ידי ש"ס וצורפו אליו חתימותיהם של חברי הכנסת, נכתב לישי: "בימים האחרונים הנך מפיץ כי נעשה בשנה האחרונה ניסיון לפילוג בסיעה של כמה חברי כנסת ואתה מנעת את זה, וכן כאילו חל איסור להתראיין שלא באישור יו"ר התנועה הרב אריה דרעי".

"הרינו להבהיר" מוסיפים חברי הכנסת מש"ס: "לא די במעשה החמור שעשית בכך שעזבת את התנועה תוך שימוש בשמו של מרן זיע"א וחילול ה', הנך מוסיף חטא בכך שהנך בודה סיפורים מליבך. לבל ישתרש שקר זה נעמיד דברים על דיוקם".

למרות שחלק מהח"כים טענו בפני עיתונאים לא פעם כי בכוונתם לפרוש עם אלי ישי מתנועת ש"ס, כעת הם אומרים כי מעולם לא היו שותפים למהלך מסוג זה: "אנחנו בניגוד אליך, לא היינו שותפים מעולם לא במעשה ולא במחדל לניסיון פילוג בתנועה, משלא עלתה בידך בחרת לממש את משאלת הלב שלך ולפרוש לבד כנגד רבותינו חברי מועצת חכמי התורה".

לדברי חברי הכנסת: "למען הסר ספק, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי מעולם לא אסר עלינו להתראיין ולהביע את דעתינו, להפך הוא עודד אותנו להתראיין ולהביא את דבר התנועה לציבור, אך ביקש שבנושאים חשובים המייצגים את עמדת התנועה ולא את פעילותנו האישית כגון כניסה לממשלה וכו' נקיים את דבריו של מרן זיעא "דבר אחד לדור וגו' ומפני רגישותם של הדברים נעשה זאת בתיאום".

"לעומת זאת" מאשימים חברי הכנסת: "בזמן כהונתך כיו"ר התנועה חל עלינו איסור מוחלט להתראיין גם בנושאים חשובים פחות. די להזכיר שזו הסיבה שבגינה סילקת את חיים אמסלם, על אף שהיתה לו הסכמה מראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז להביע דעתו בנושא הגיורים".

"אלי" מסיימים בחריפות חברי הכנסת את מכתבם לישי: "תנועת ש"ס וכבודו של מרן חשובים לנו יותר מכל חברות כזו או אחרת, לא נשתוק ולא ניתן לך ולאף אחד מטעמך לנסות לפגוע בתנועה ע"י הפצת עובדות שאינן נכונות".

ח"כ אלי ישי מסר בתגובה: "חג אורים שמח באהבה לכל חברי הכנסת מש"ס"

יצוין כי המכתב הגיע בעקבות דבריו של אלי ישי בראיון ליהודה שלזינגר ב'ישראל היום' כאשר טען כי בקרב חברי הכנסת של ש"ס עלתה האפשרות ל'פוטש' שמפלגה ולהדיח את אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר