בצל שתיקת ש"ס

פותחים חזית? מפלגתו של ישי: "דרעי אסיר משוחרר"

בעוד תנועת ש"ס הרשמית שותקת מאז הודיע אלי ישי רשמית על הפילוג והקמת מפלגה חדשה, מפלגתו של ישי תוקפת היום את דרעי ומכתירה אותו כ"אסיר משוחרר" שלא עושה דברו של מרן. ח"כ ישי מביע זעזוע מהאמירה ואומר ל"כיכר השבת" כי זו אמירה אכזרית ומתועבת והוא דוחה ומגנה אותה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אלי ישי בפגישה עם יו"ר ש,ס אריה דרעי (צילום ארכיון: אלי קובין, 'משפחה')

הקרע בציבור הספרדי: אם חשבנו שיש סיכוי שקמפיין הבחירות בין תנועת ש"ס לאלי ישי יהיה נקי מהשמצות, נראה כי לפחות אחד מהצדדים פועל בגלוי כדי שלא כך יהיו הדברים.

בעוד תנועת ש"ס הרשמית שומרת על שתיקה מוחלטת מאז מסיבת העיתונאים שקיים אלי ישי, בה הודיע על פרישה והקמת מפלגה חדשה, למעט הודעת פרידה אחת מהתנועה והודעת גינוי לאלימות שפרצה במקום, הרי שדווקא אלי ישי ואנשי מפלגתו לא חוסכים את לשונם.

הבוקר (חמישי) יוצאת מפלגתו של אלי ישי במתקפה חריפה נגד אריה דרעי. בכתבה ב"ידיעות אחרונות", מצוטטת תגובה ממפלגתו של אלי ישי כי "הם יכולים לכתוב את שמו של מרן על פתקים, בטלוויזיה או תחת כל עץ רענן, אבל הציבור לא מטומטם ולא יקנה את זה. ברור לכולם שדרעי האסיר המשוחרר אינו עושה דברו של מרן".

באמירה מסוג זה מדובר בהכרזת מלחמה נגד דרעי, שכן מדובר בנושא רגיש, וברגע שמפלגתו של ישי מציפה את הנושא ב'ידיעות אחרונות' הרי שמדובר בעליית מדרגה של המריבה בין שתי המפלגות.

כך גם בראיון ליהודה שלזינגר ב'ישראל היום' אלי ישי החל לפתוח את "הקופסה השחורה" בה הוא מנופף כל העת, על מינויו של אריה דרעי לראשות ש"ס בידי מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

לטענת אלי ישי, מרן הגר"ע יוסף לא רצה למנות את דרעי ליו"ר ש"ס אלא הוכרח לעשות זאת. "זה היה בשעות האחרונות של הרב עובדיה בקומה השמינית בבית החולים הדסה עין כרם", מספר ישי לעיתון, "היינו בחדר ארבעה אנשים: הרב במיטת חוליו, בנו, הרב משה יוסף, עוזרו של הרב עובדיה, הרב צבי חקק, ואני. רגע לפני שקיבל את הזריקה האחרונה, שממנה לא קם, הוא פרץ בבכי. בדמעות שליש ליטף וחיבק אותי חזק, ואמר לי: 'רבי אליהו, שלא יהיה בליבך עלי על מה שעשו לך. זה לא היה בידי".

במפלגת ש"ס, בנתיים שומרים על שתיקה רשמית. האם הם ימשיכו בכך או שיגררו לחילופי ההשמצות עם אלי ישי? ימים יגידו.

ח"כ אלי ישי, אמר ל"כיכר השבת" בתגובה לפרסום ב"ידיעות אחרונות, כי "זה לא האנשים שלנו. אנשים מהמפלגה שלי שיגידו דבר כזה אני יעיף אותם מהתנועה שלנו. זו רשעות ורשע מי שאמר את המשפט הזה, אני נגד זה - ושוב אני מדגיש, מי שידבר בשפה הזו יועף מהמפלגה שלי".

ישי מוסיף ואומר כי "אני כעת עושה תחקיר כדי לגלות מי אמר את הציטוט הזה והוא יועף מיידית מהמפלגה".

"מעליב אותי אמירה כזו, אכזרית, זה מתועב, זו אמירה מכוערת, זה לא דרכינו, אני דוחה ומגנה, לא מוכן שאיש כזה יהיה בקרבתי, מרגע זה תגובות רק דרך הדוברות", מבהיר ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר