פייגלין פרש מהתמודדות על ראשות הליכוד

ח"כ משה פייגלין החליט הבוקר לפרוש מההתמודדות על ראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהפסיד בקרב בבית הדין על הקדמת הפריימריז (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ח"כ משה פייגלין (צילום: גיל יוחנן - ynet)

בצעד מפתיע, אחד משלושת המועמדים לראשות מפלגת השלטון הליכוד, חבר הכנסת משה פייגלין, הודיע הבוקר (חמישי), כי הוא פורש מהמירוץ ומותיר את הזירה לקרב בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ דני דנון.

פייגלין הסביר את החלטתו בתבוסה שספג אמש עם קבלת הערעור שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו לבית הדין של הליכוד, באשר למועד הפריימריז לראשות המפלגה ולמקום ברשימה במפלגת השלטון.

"קבלת הערעור על החלטת בית הדין של הליכוד, היא שינוי כללי המשחק והיא דוחקת אותי להתמודדות בלתי אפשרית בשתי חזיתות שונות בו זמנית", הסביר פייגלין את החלטתו.

פייגלין רמז כי החלטת בית הדין הייתה עשויה להתבטל במידה והיה מגיש ערעור, אך העדיף שלא לעשות זאת. "אין בכוונתי לגרור את התנועה לעוד ערכאה משפטית רגע לפני הבחירות הכלליות. בשעה גורלית זו עלינו להתאחד ולשמור את הליכוד כמפלגת שלטון".

"על כן, בכוונתי להתמודד הפעם רק לכנסת ואני משוכנע שאקבל תמיכה רחבה להשבת הליכוד והמחנה הלאומי לדרכו", הסביר.

משה פייגלין נחשב למתמודד נצחי מול בנימין נתניהו לראשות מפלגת הליכוד, ומשום כך התדהמה מפרישתו במירוץ הכל כך משמעותי שהיה למפלגת הליכוד לאור מצבו של ראש הממשלה בסקרים. "בכל פריימריס אמיתיים בעתיד, אשוב ואתמודד על הנהגת התנועה והמדינה", הבטיח פייגלין.

ח"כ דני דנון, הבהיר הבוקר כי אינו פורש מההתמודדות. "אמשיך להתמודד ולהיאבק להחזרת הליכוד לדרך האמיתית. ב-31 בדצמבר יגיעו חברי הליכוד לקלפיות ויחליטו האם התנועה תחזור לדרך אותה היא מובילה מקום המדינה- דרך הימין. הערכים והמסורת הדמוקרטית ימשיכו להיות נר לרגלינו והם אלו שמבדילים את הליכוד מהמפלגות בהן דמוקרטיה הפכה למילה גסה".

בית הדין של מפלגת "הליכוד" החליט אמש בהרכב מורחב של חמישה דיינים, לקבל את ערעורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בית הדין קבע כי הבחירות לראשות מפלגת הליכוד ולרשימה לכנסת יאוחדו, כך ששתיהן ייערכו ב-31 בדצמבר.

בכך, הפך בית הדין את החלטתו מיום שני, לפיה יתקיימו תחילה בחירות לראשות המפלגה ולאחר מכן בחירות לרשימת הליכוד. כאמור, בית הדין קבע כי הפריימריז יוקדמו וייערכו כבר בסוף החודש הנוכחי ולא בחודש ינואר כפי שהיה אמור להיות בתחילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר