פרוש נגד מפלגות ימין חילוניות: "אין להם מחויבות לשום דבר ערכי"

ח"כ מאיר פרוש יוצא במתקפה נגד מפלגות ימין חילוניות ומבהיר כי אין לסמוך על נציגיהם מאחר ואינן מחויבות לשום דבר ערכי כך שהן מסוגלות להיגרר אפילו לשמאל הקיצוני (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

האם בשלומי אמונים חוששים מזליגת קולות למפלגות ימין? ח"כ מאיר פרוש יוצא במתקפה נגד מפגות ימין חילוניות ומבהיר כי אין לסמוך על נציגיהם.

"בשנים הקודמות ראינו אכזבות קשות בקרב ציבוריים רבים שהצביעו למפלגות שמנותקים מהתורה והכריזו כביכול על נאמנות לארץ ישראל", אומר ח"כ פרוש ומציין כי לבסוף נדהמו לגלות על סיכומים ושיחות כאלו ואחרים שבהם יש מגמות לוויתור מהמסוכנות ביותר שידענו.

"מזה אנו למידים כי מפלגה שדעותיה אינם מבוססות עפ"י התורה מסוגלת להחליף את הדעה והמטרות חדשים לבקרים ולהיגרר לשמאל הקיצוני, כך שאי אפשר בשום אופן לסמוך עליה", אומר פרוש.

"אין כל הגיון", הוסיף פרוש, "שיהודים שומרי תורה ומצוות יסמכו על מפלגות הקרויות ימין".

פרוש הדגיש כי בבחירות האחרונות ואלו שלפניהם היה ציבור גדול שהצביע למפלגות ימניות חילוניות, מתוך "אידיאולוגיה" כי ממשלה זו שתכלול את נציגי המפלגות להם הצביעו, לא יתנו את ידם לכל הסכם שיביא לוויתורים על ארץ ישראל והפקרת ביטחונם של תושביה.

"והנה לתדהמתם", הוא מוסיף, "היו גם נציגים שכביכול רוממות ארץ ישראל בגרונם, ודיברו על שתי מדינות לשני עמים, ונעשו מהלכים שונים ומסוכנים שרק נעצרו ברגע האחרון".

פרוש ממשיך ואומר כי "יתירה מכך, השרה לבני, שהיתה מוסמכת מטעם הממשלה שבראשות בנימין נתניהו לנהל מו"מ עם הפלסטינאים, פעלה בגישה של מתן ומתן, תוך כדי וויתורים מפליגי לכת לפלסטינאיים, ויתורים שמעולם לא הוצעו ע"י ממשלות ישראל בעבר כולל אלו מהשמאל, וגרמו לתדהמה בקרב אותם מצביעים שראו בכך הונאה חמורה, כשמפלגות אלו פעלו בניגוד לכל מה שהבטיחו במצע הבחירות שלהם, ושרק לשם כך קיבלו את קולם ואת אמונם של בוחרים אלו".

"יש לזכור שבתקופה הזו שהשרה לבני ניהלה את המו"מ בשם ממשלת ישראל, הקואליציה הורכבה ממפלגות הליכוד, יש עתיד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, והתנועה", מזכיר פרוש.

"המסקנה העולה מכל האמור", מחשש פרוש את התקפתו, "שמפלגות שאינם מבוססות על פי התורה, אין להם מחויבות לשום דבר ערכי. אין בזה ימין, ובלחץ כזה או אחר, או תמורת כדאיות מסוימת, הם נגררים לשמאל. קהלים שהעקרונות אצלם מעל הכל כי הם מחויבים לתוה"ק, מנותקים מכל מחויבות אחרת".

"מסקנא נוספת", טוען פרוש, "הינה כי הקואליציה הרעה הזו שפוזרה בשבוע שעבר, ושהמאפיין שלה היה מפלגות ימין שאין להם מחויבות לדעת תורה, היתה הרעה מבין כל הקואליציות והממשלות ליהדות החרדית במשך כל השנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר