גרפיטי בחיפה: "ד"ש מגליק נקמה"

בגן בנימין בחיפה התגלתה לפנות בוקר כתובת "ד"ש מגליק נקמה". עובר אורח הזעיק את המשטרה שפתחה בחקירה. לפני כחודשיים נכשל ניסיון התנקשות ביהודה גליק (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יהודה גליק (צילום: גיל יוחנן - Ynet)

כחודשיים אחר ניסיון ההתנקשות בפעיל הימין ומעודד העלייה להר הבית, יהודה גליק, על ידי מחבל ערבי, נדמה כי הרחוב עדיין סוער. המשטרה הודיעה הבוקר (חמישי) כי בגן בנימין בחיפה התגלתה לפנות בוקר כתובת "ד"ש מגליק נקמה".

הכתובת התגלתה על ידי תושב העיר שצעד באזור הלה הזעיק את כוחות המשטרה שחשו למקום ולקחו ממצאים מהאזור וזאת בניסיון לתפוס את האלמוני שעשה זאת.

בתחנת משטרת חיפה פתחו בחקירת נסיבות המקרה. במשטרה לא יודעים עדיין להצביע מהו המניע לריסוס הכתובת ונבדקים כל כיווני החקירה.

כזכור, מועתז חיג'אזי, פלסטיני ממזרח ירושלים, התנקש בגליק בזמן שיצא ממרכז מורשת בגין בירושלים לאחר סיום כנס למען הר הבית. הוא ניגש אליו, הביע את התנצלותו על מה שהוא עומד לעשות, אמר לו כי הוא מעצבן אותו וירה בו. לוחמי ימ"מ בשיתוף השב"כ פשטו על ביתו של חיג'אזי וחיסלו אותו בקרב יריות.

מאז הפיגוע רופאי בית החולים נאבקו על חייו של גליק שנפצע קשה מאוד בפיגוע. בימים הראשונים גליק היה בסכנת חיים וככל שנקף הזמן מצבו השתפר פלאים וכאמור הוא שוחרר מבית החולים ובימים אלו הוא עובר הליך שיקומי בביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר