נעצר בחשד שאיים על חייו של אלי ישי ושוחרר

משטרת ירושלים עצרה צעיר כבן 25 בחשד שאיים על חייו של יו"ר ש"ס לשעבר, אלי ישי, במסיבת העיתונאים והובא להארכת מעצר. אלי ישי: "מדובר בבחור מוסת, סולח לו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ו בכסלו תשע"ה | 18.12.14
אלי ישי (צילום אהרון קרון - פלאש 90)

הציבור הספרדי מפולג: משטרת ירושלים עצרה צעיר בן 25 החשוד כי איים על חייו של ח"כ אלי ישי במהלך מסיבת העיתונאים שכינס במלון 'רמדה' כשהכריז על הקמת מפלגתו החדשה.

ל"כיכר השבת" נודע כי אלי ישי התקשר למפקד מחוז ירושלים צ'יקו אדרי ואמר לו כי "מדובר בבחור מוסת" והבהיר: "אני סולח לו".

לאחר החקירה הובא החשוד על-ידי המשטרה בפני בית המשפט השלום בירושלים, שקיבל את בקשת המשטרה לשחרר את הבחור בתנאים מגבילים.

בין התנאים: איסור השתתפות בכנסים שמארגן ח"כ אלי ישי, לרבות כנסים אותם מארגנת מפלגתו גם אם מר ישי לא נמצא באותם כנסים ושמירת מרחק של 50 מטרים לפחות ממקום קיומם של הכנסים למשך 180 ימים. הרחקה מביתו של ח"כ אלי ישי למרחק של 100 מטרים לפחות עד ליום 1.5.15 ואיסור יצירת קשר עם ח"כ אלי ישי ובני משפחתו בדרגת קרבה ראשונה עד ליום 1.5.15.

כדי להבטיח את קיום תנאי ההגבלה, נדרש הבחור להפקיד סכום כספי בגובה 1,000 שקל, חתימה על ערבות עצמית והמצאת 2 ערבים צד ג'.

כזכור, דקות לפני סיום מסיבת העיתונאים במלון 'רמדה' ניסו עשרות תומכיו של אריה דרעי לפרוץ לתוך האולם, המאבטחים מנעו מהם ובמקום פרצה מהומה. לאחר דקות תומכי ש"ס הצליחו לחדור לאולם וכמעט להגיע לאלי ישי, אולם המאבטחים הבריחו את ישי למטבח הסמוך, ומשם לביתו דרך יציאה צדדית הרחק מההמון הזועם.

"היו רגעים שחששנו שאלי ישי יידקר", סיפר אחד ממקורביו של ישי בשיחה עם "כיכר השבת": "חלק מהפעילים צעקו שהם יקברו אותו, אנחנו לא לוקחים סיכונים. זה היה יכול להסתיים באסון, המאבטחים לא הסכימו שאלי ייצא דרך הקהל, הם פשוט חששו לחיים שלו". מי שעמד לצד המתפרעים יכל לשמוע אותם צועקים: "עם דם בעיניים נפגע באלי ישי, בוגד".

בעקבות האיומים, קצין הכנסת הצמיד לח"כ ישי אבטחה שמתלווה אותו בכל אירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר