כיכר TV

בלעדי: הרבנית עדינה בר שלום נפגשה עם יפה דרעי

לאחר תקופה של מתיחות והקלטות מביכות של השתיים מדברות זו בגנות זו, נפגשו הרבנית עדינה בר שלום והגב' יפה דרעי לפגישת פיוס ראשונה. מבזק "כיכר TV" עם תיעוד בלעדי מהפגישה. עוד במבזק: הבחור שנעצר בשל איומים על אלי ישי ממשיך לכנות אותו "בוגד" בראיון מיוחד לכיכר השבת (חדשות, כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן)

בתחילת השבוע הציג יו"ר ש"ס אריה דרעי את הרבנית עדינה בר שלום כתומכת במפלגת ש"ס, והודיע כי מעתה תכהן כחברת מועצת נשות ש"ס לצד רעייתו הגב' יפה דרעי. היום (חמישי), לאחר תקופה של מתיחות והקלטות של השתיים המדברות זו בגנות זו, הן נפגשו לפגישת פיוס ראשונה.

השתיים התנצלו זו בפני זו והחלו לשתף פעולה במסגרת מועצת הנשים של ש"ס. טרם ברור האם בר שלום ודרעי קיבלו המלצות כיצד לקדם את נשות המגזר החרדי, אך נראה כי היחסי בין השתיים שבו למסלול התקין.

(צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

עוד במבזק כיכר TV: בנימין נקי, הבחור שנחשד באיומים על חייו של ח"כ אלי ישי ונעצר הבוקר, ממשיך לכנות את ישי "בוגד" בראיון מיוחד ל"כיכר השבת" דקות לאחר שחרורו על ידי בית משפט השלום בירושלים. אגודת ישראל מאיימת לצאת נגד מפלגתו של אלי ישי בשל החשש שקולות חב"ד יילכו אליה. וגם: תיעוד נדיר: כך חיילי צה"ל מטפלים בפצועים הסורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר