הקרע הספרדי

הרב חיים רבי חוזר בו: צריך לציית למועצת חכמי התורה

הגאון הרב חיים רבי, מבכירי רבני הערים חולון ובת ים, חוזר בו מקריאתו שלא להצביע עבור אף מפלגה בבחירות הקרובות שנחשפה ב'כיכר השבת'. במכתב חדש מבהיר הרב רבי: "הייתה בעיה ורציתי לזעזע את כולם, לגרום לאחדות בין כולם, לא זכיתי". קורא: "נא לפרסם לכולם להצביע ש"ס". המכתב המלא (חרדים,בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב חיים רבי (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: לאחר שהשבוע נחשפה ב"כיכר השבת" הקלטה של הגאון רבי חיים רבי, מבכירי הרבנים בחולון ובת ים, כשהוא קורא לתלמידיו שלא להשתתף בבחירות בעקבות המחלוקת בין אריה דרעי ואלי ישי, מבהיר כעת הרב את דבריו ואומר כי יש לציית למועצת חכמי התורה של ש"ס.

ל"כיכר השבת" נודע כי הרב רבי הוציא מכתב בכתב ידו, בו הוא חוזר בו ומבהיר את דבריו. "הייתה בעיה ורציתי לזעזע את כולם... לגרום לאחדות בין כולם, לא זכיתי" כותב הרב רבי.

(סריקה)

הרב חיים רבי פוסק שמכיוון שהגאון רבי מאיר מזוז, מנהיגה הרוחני של "העם אתנו" בראשות אלי ישי, פסק כי מצביעי ש"ס ימשיכו להצביע ש"ס - הרי ש"אין מחלוקת בין גדולי ישראל ולכן מצביעים ש"ס". הרב רבי מדגיש: "נכון שעדיין יש חשש של סכנה, על ידי קנאה ושנאה וכמובן חילול ה', אבל עשינו השתדלות ואלו התוצאות".

הרב רבי מסיים את מכתבו בקריאה: "נא לפרסם לכולם להצביע רק ש"ס".

כזכור, בהקלטה שנחשפה ב"כיכר השבת" נשמע הרב רבי פוסק לתלמידיו: "אם תעשה כמו רבי אריה אתה יוצא נגד החכמים האחרים, אם תעשה כמו רבי אליהו תעשה נגד חכמי התורה. אני חושב, דיברתי עם כמה ראשי קהילות, כל הרבנים, לא לבחור! הכי טוב".

אלי ישי מכריז על מפלגה חדשה (צילום: שלומי כהן)

עוד מדברי הרב אז: "אם אתה לא בוחר אתה אוהב את כולם, כולם צדיקים, אני לא יוצא נגד חכמים, נגד ראשי ישיבה, נגד גדולי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר