סקר גלובס

ש"ס - שמונה מנדטים; אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה

שלושה ימים לאחר שאלי ישי הודיע על הקמת מפלגה חדשה, סקר חדש מעניק לש"ס שמונה מנדטים ולישי שניים. יאיר לפיד צונח לשמונה, יהדות התורה מצליחה לשמור על כוחה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

הציבור הספרדי מפולג: שלושה ימים לאחר שהודיע ח"כ אלי ישי על הקמת מפלגתו החדשה, מתפרסם סקר חדש שנערך על ידי רפי סמית עבור 'גלובס' וממנו עולה כי תנועת ש"ס יורדת לשמונה מנדטים, מנדט פחות מהסקר הקודם, ואילו מפלגתו של אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה.

על פי הסקר, אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו ו'העבודה' בראשות יצחק בוזי הרצוג וציפי לבני זוכים למספר מנדטים שווה של 23 מנדטים כל אחת. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט שומרת על כוחה החדש בסקרים עם 16 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם תשעה מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד צונחת לשמונה מנדטים בלבד. 'כולנו' בראשות משה כחלון עם תשעה מנדטים.

כאמור, ש"ס בראשות אריה דרעי יורדת לשמונה מנדטים. 'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים. מר"צ עם שישה מנדטים והמפלגות הערביות עם 11 מנדטים. על פי הסקר, רשימתו החדשה של אלי ישי זוכה לשני מנדטים בלבד ולמעשה לא עוברת את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר