בעלים של קבוצת ספורט הפסיד כמעט מיליארד דולר ביומיים

המשבר הכלכלי ברוסיה משפיע באופן חסר תקדים על בעלי קבוצות ספורט. אלישר אוסמנוב הפסיד כמיליארד דולר ביומיים, רומן אברמוביץ' הפסיד כמעט חצי מיליארד באותו הזמן (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
רומן אברמוביץ' (צילום: שאטרסטוק)

המשבר הכלכלי הקשה שפוקד את רוסיה בעקבות צניחת מחירי הנפט והסנקציות הכלכליות של האיחוד האירופי וארה"ב, משפיע באופן חסר תקדים על בעלי קבוצות ספורט באנגליה.

רומן אברמוביץ', רוסי-יהודי, אחד האנשים העשירים בעולם והבעלים של קבוצת הכדורגל "צ'לסי", הפסיד 449.5 מיליון דולר ביומיים האחרונים בלבד, כאשר בשנת 2014 מדובר בהפסד מצטבר של 1.6 מיליארד דולר.

על פי הערכות שונות, הונו נאמד בלא פחות מ-12.8 מיליארד דולר. גם לאדם בסדר גודל כזה, לאבד כחצי מיליארד דולר ביומיים זו מכה קשה.

בנוסף, אלישר אוסמנוב, מבעלי קבוצת הכדורגל האנגלית "ארסנל", הפסיד ביומיים האחרונים בלבד לא פחות מ-809 מיליון דולר, כמעט פי שניים מאברמוביץ'. לאורך כל השנה נרשם לו הפסד של לא פחות מ-6.8 מיליארד דולר. הונו נאמד בכ-13.5 מיליארד דולר.

ההפסדים הקשים של האוליגרכים הללו, יחד עם עשרות כמוהם, גורמים לכאב ראש גדול לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ועדיין לא ברור כיצד ישפיע המשבר הקשה על מעמדו במעצמה הרוסית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר