סאטמר גייסה מיליוני דולרים לטובת אולם חתונות מוזל

הנגיד הר' מאיר זעליג ריספלר הודיע על תרומת ענק של 15 מיליון דולר לחסידות סאטמר. חלק גדול מהכסף מיועד לפרויקט שיסייע לחתן את צעירי החסידות במחירים זולים (חרדים,חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר בביתו של ריספלר (צילומים: באדיבות אלטר וואגשאהל)

האדמו"ר מסאטמאר הגיע השבוע לביתו של הנגיד ר' מאיר זעליג ריספלר, זאת לרגל החתימה על שטר ההסכם בין הנגיד למוסדות סאטמר, ואיחל לו מזל טוב על הולדת התאומים. הר' ריספלר הודיע לאחרונה על תרומה של 15 מליון דולר להקמת שני בנינים ל"בתי חינוך לבנות" ואולם חתונות מפואר שיושכר במחיר מוזל לשומרי התקנות של החסידות.

האולם החדש ייקרא "עטרת אסתר" וייוחד למחתנים על פי תקנות החתונה שתיקן האדמו"ר מסאטמאר לפני כשמונה שנים. האולם יושכר תמורת 5,000 דולר בלבד לכל צד. "על התכנון המיוחד יופקדו מיטב אדריכלי האולמות בפיקוח צמוד של הנגיד בעצמו שבודק מקרוב את כל פרטי התכנון החל מצורת הבניה ועד הכלים והצלחות וכו', והכל בכדי מי שאין ידו משגת לחתן בכבוד, יוכל גם כן לחתן את ילדיו במחיר השווה לכל כיס" נאמר.

המטרה הסופית היא כי בסיכום ההוצאות של הקייטרינג, התזמורת, הצלמים, והגראמער, לא יצטרכו הצדדים להוציא יותר מ-10,000 דולר לליל החתונה.

לרגל החתימה על שטר ההסכם בין הנגיד למוסדות, הגיע האדמו"ר מסאטמאר לבית הנגיד, שם העניק לאדמו"ר את שני מליוני הדולרים הראשונים לפרויקט הגדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר