תעלומה: מדוע ארבעה גברים התמוטטו באשדוד?

4 גברים בשנות ה-30 לחייהם נמצאו מחוסרי הכרה ובמצב קשה לאחר שהתמוטטו בסמוך למסעדה בחוף הקשתות באשדוד. הסיבה טרם ברורה. נבדק חשד להרעלה (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות איחוד הצלה. וידאו: דוברות מד"א)

ארבעה גברים בשנות ה-30 לחייהם נמצאו הלילה (שישי) מחוסרי הכרה ובמצב קשה לאחר שהתמוטטו בסמוך למסעדה בחוף הקשתות שבאשדוד.

על גופם לא נמצאו סימני פגיעה חיצוניים והסיבה להתמוטטות טרם ברורה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לארבעה טיפול רפואי במקום ופינו שניים מהם לבית החולים קפלן ברחובות ושניים מהם לבית החולים ברזילי באשקלון.

כאמור, הרקע לאירוע טרם התברר, אך כוח משטרה הגיע למקום על מנת לחקור את נסיבות האירוע.

אבי עמר, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר: "נתקלתי בארבעה גברים שוכבים על הקרקע כשהם ללא הכרה. יתכן כי הרקע הוא הרעלה. אני ומתנדבים נוספים הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנסים למקום, ולאחר מכן הם פונו במצב קשה לבתי החולים, שם יבדקו את הסיבות לאובדן ההכרה".

יניב אסולין, דובר מד"א מרחב לכיש שהגיע למקום, סיפר: "בשעה 1:10 התקבלה קריאה במוקד על ארבעה אנשים מחוסרי הכרה בתוך מסעדה בחוף הקשתות באשדוד. הזעקנו למקום המון כוחות שכללו ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, כוננים של מגן דוד אדום.

"פרמדיקים שהגיעו למקום מצאו ארבעה אנשים מחוסרי הכרה, ביצעו פעולות מצילות חיים ופינו אותם לבתי חולים ברזילי וקפלן. אנחנו עדיין לא יודעים מה הרקע לאירוע. מצבם קשה, כולם מורדמים ומונשמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר